• Lid sinds 9 november 2016

1. -

MarrakeZ

Haarlem

Manon van megen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Manon van megen 's profielfoto
    Manon van megen heeft een recensie geschreven voor MarrakeZ
    Marokkaans Haarlem

Een tijdje geleden een poging gedaan om te ontbijten, we kwamen binnen en werden door een dame vriendelijk gegroet. We waren de enigen in de zaak, dus al snel kwam ze aan onze tafel en eerst maar even koffie besteld, we hadden het fris binnen dus vroegen of de deur dicht kon... Het meisje liep richting de deur en vroeg het vervolgens aan haar bedrijfsleider/eigenaar die gaf het antwoord, nee. Ze kwam schoorvoetend naar ons toe om te vertellen dat het niet mocht, vervolgens vroegen we haar hem der bij te halen van achter zijn toonbank antwoordde hij "nee sorry anders ziet het er gesloten uit". Dus vervolgens wilden we meteen afrekenen, zijn reactie was serieus??... Toen kon hij wel achter de bar/toonbank vandaan komen en hij legde het nog een keer toe wat de reden was. Waarop wij antwoorden
    "er hangt een bordje op je deur met koeien letters GEOPEND en er staat een terras buiten met kaarten op tafel!"!!

Wij zullen hier niet snel terug komen! Gezegd moet worden dat de jonge dame erg vriendelijk en beleefd was!!