• Lid sinds 24 september 2010

Etenstijd

Tilburg

Lotte heeft nog geen foto toegevoegd

1. Lotte's profielfoto
    Lotte heeft een recensie geschreven voor Etenstijd
    Internationaal Tilburg

Ik kom al vanaf het begin bij ''Etenstijd'', maar gisteren was voor mij de laatste keer...

De prijzen werden al steeds hoger, maar wat mij enorm is gaan tegenstaan zijn de overvolle zalen. Werkelijk ieder hoekje is benut om tafels en stoelen te plaatsen, je hebt dus geen privacy en mensen botsen voortdurend tegen elkaar aan bij het passeren en opstaan.

Het lijkt wel een veredelde kinderspeelplaats tegenwoordig: kinderen lopen af en aan ( en worden niet door de ouders in de gaten gehouden, blijkbaar met het idee dat ze zelf de weg wel weten en er voldoende speelruimte is, is er ook maar kinderen komen in alle ruimtes en blijven ook vaak op de trappen hangen!).

De vaak massale rijen voor de buffetten geven aan dat er òf teveel mensen in het restaurant zijn òf er meer ruimte voor de buffetten moet komen.

Etenstijd gaat zichzelf zo uit de markt prijzen en dat is jammer. Een eens zo'n goed concept gaat ten onder aan zijn eigen succes.

De gerechten zijn ook vaak op, worden slecht aangevuld en wat erger is: ze staan te lang! Koud en onhygiënisch!