• Lid sinds 21 maart 2015

Kris Holkenborg heeft nog geen foto toegevoegd

1. Kris Holkenborg's profielfoto
    Kris Holkenborg heeft een recensie geschreven voor Hoofdkwartier van de Prins

Paar weken terug ben ik uiteten geweest bij Hoofdkwartier van de Prins, om te kijken hoe mijn oud-collega het doet. Ik heb mijn zus en haar vriend meegenomen; we hebben er zin in. We komen binnen en worden goed ontvangen. We stappen het restaurant binnen; het ziet er erg goed uit. Inrichting, open keuken, kachels en het bruinkleurige decor maken het plaatje.
    We worden naar onze plaats gewezen, waar we snel worden geholpen. Tijdens het eten, bespeur ik dat de bediening erg goed samenwerkt. Er lopen 4 dames rond die allemaal erg vriendelijk en verzorgd uitzien. We zijn niet de enige in het restaurant, er zitten een paar tafels met 3-4 personen en een grote groep. Dankzij de ruime ruimte waarin je zit, heb je geen last van het lawaai van de bolderige groep. Je zit overigens ook erg lekker: de stoelen en tafels komen goed overeen qua hoogte, dichtbij de warme knisperende kachel en de lekkere geuren van het eten uit de open keuken.
    Het eten is voortreffelijk; goed bereidt met veel aandacht. De sfeer is heel goed neergezet, alles wat er gebeurt of er is neergezet komt overeen; de gezelligheid spat ervan af. Ik ben de afgelopen tijd veel uiteten geweest, en heb dus veel bedieningen gezien. Ik was bijna vergeten hoe het is om goed bedient te worden door de afgelopen tijd, maar na vanavond weet ik weer hoe goed je geholpen kunt worden; het was uitstekend.
    De sfeer, inrichting, eten en bediening waren in harmonie. Het was een fantastische avond om nooit te vergeten. Ik schrijf niet vaak recensies, maar dit was zo goed dat ik het niet kon laten. Complimento!