• Lid sinds 15 november 2015

Doetinchem

Julien Leon Vermeiren heeft nog geen foto toegevoegd

1. Julien Leon Vermeiren's profielfoto
    Julien Leon Vermeiren heeft een recensie geschreven voor Ask de Chef

Op het moment dat je bij Ask de Chef gaat eten raad ik aan dit door de week te doen. Wanneer het druk is dan is het gewoon erg lastig om een plek te krijgen en soms is het dusdanig druk dat je redelijk lang moet wachten op je volgende gang. Restaurant is mooi ingericht en personeel wat er werkt is erg vriendelijk en zijn ook erg sociaal.

Bestel hier alleen nooit, dit is echt een aanfluiting. Of het nou via hun eigen website is of via thuisbezorgd.nl dat maakt niets uit. Beide opties geprobeerd in het verleden, de eerste via hun eigen website was 2 uur later dan beloofd en toen waren ze ook nog wat vergeten. Zelfs na 5 telefoontjes wisten ze nog niet wanneer het kwam. De tweede keer was helemaal een drama, voor een verjaardag voor een slordige 80 euro aan sushi besteld. Na 3 uur was nog niet duidelijk waar het was, bleek dat de bestelling helemaal nog niet binnen was. Terwijl aan de telefoon wel gezegd was, het is onderweg bleek dus uiteindelijk dat ze niet eens door hadden welke bestelling het over ging.

Uiteindelijk een manager aan de telefoon gehad die dan gratis zou laten uitleveren en mijn geld terug zou laten storten, verkeerde bestelling uiteindelijk gekregen inderdaad en nooit meer wat van het geld gehoord. Na meerde mails waar geen reactie op kwam. Nou gaat het mij echt niet om 80 euro, maar als je iets beloofd, kom het dan ook na en doe dat niet zodat je maar even rust hebt. Dat vind ik dan vrij jammerlijk.

Ondanks dat de sushi van redelijke kwaliteit is (niet slecht, niet extreem goed) altijd met plezier daar gegeten, soms meerdere malen per week privé en zakelijk. Helaas kan ik voor mezelf met zekerheid zeggen dat na deze laatste combo aan blunders ik niet meer zal eten bij Ask de Chef.

3,6