• Lid sinds 11 november 2012

Joost50 heeft nog geen foto toegevoegd

1. Joost50's profielfoto
    Joost50 heeft gereageerd op een recensie van De Betere Tijden

Dan zou ik zeggen, probeer het nog eens en ga in gesprek met de eigenaren.

2. Joost50's profielfoto
    Joost50 vindt de recensie door Teon voor De Betere Tijden leuk
    Huiskamerrestaurant Groningen

Dit eetcafe is 3 weken open en nu al een topper. Toen wij er toevallig langsliepen werden we dan ook nieuwsgierig.
    2 gezellige eigenaren die zelf koken en bedienen. Kleine kaart voor de avondmaaltijd (4 gerechten), maar met zo'n kleine keuken kun je niet veel meer verwachten. Wij hadden het stokbroodje kruidenboter, quiche, spinaziesalade, Likeur 43-milkshake en de lavacake met ijs. Heerlijk!
    De kaart schijnt te wisselen, dus een tweede bezoekje is het zeker waard!

Ga zo door mannen!

3. Joost50's profielfoto
    Joost50 vindt de recensie door Joris voor De Betere Tijden leuk
    Huiskamerrestaurant Groningen

Wat een leuke aanwinst voor Groningen! Knus, gezellig, goed en zeker niet duur. De Betere Tijden biedt voor iedereen een huiskamer. De maaltijden zijn ambachtelijk, en zeer smakelijk. De twee studenten leiden met veel passie en gastvrijheid dit eetcafé. Ik ga er zeker nog eens heen.

4. Joost50's profielfoto
    Joost50 vindt de recensie door Lieke voor De Betere Tijden leuk
    Huiskamerrestaurant Groningen

Hier laatst gegeten met een vriendin. Wat een gezellig tentje. Prijs/kwaliteit erg goed! En vond het erg prettig te ervaren dat ik een glas water bij mijn rode wijn kreeg zonder het te vragen. Net even dat extraatje! Top..

5. Joost50's profielfoto
    Joost50 vindt de recensie door Janneke voor De Betere Tijden leuk
    Huiskamerrestaurant Groningen

Gezellig restaurant, met heerlijke gerechten. Huisgemaakt als je mij vraagt en geen magnetron-eten of groothandel-gehaktballen! Het is alweer een aantal weken geleden dat ik hier heb gegeten, maar wilde mijn ervaring toch nog met jullie delen. Ik ben fan!

6. Joost50's profielfoto
    Joost50 heeft gereageerd op een recensie van De Betere Tijden

Bestaat Simone? Niet te plaatsen recensie waar weinigen in zich zullen herkennen...Prijs/kwaliteit een 1? Ga eens langs bij het prachtige, ambachtelijke en goedkope, altijd drukke Eetcafe en het sterke vermoeden rijst dat Simone een brokje jaloezie is...