• Lid sinds 18 september 2013

Knossos

Bergen op Zoom

johan-j heeft nog geen foto toegevoegd

1. johan-j's profielfoto
    johan-j heeft een recensie geschreven voor Knossos

We hebben afgelopen weekeinde bij knossos gegeten, was een hele lange tijd geleden doordat we waren verhuisd. Nu weer terug in de stad en dachten laten we daar gaan kijken. We hadden als voorgerecht 1x gegrilde knoflook broodjes, de broodjes waren uitstekend. Goed gegrild, niet te lang en lekker vers. 1x gehaktballetjes, de gehaktballetjes waren lekker sappig hadden alleen iets hoger op smaak gekund voor de rest uitstekend. Als hoofdgerecht hadden we voor een schotel gekozen, lamskoteltjes perfert (niet doorbakken zoals bij de meeste grieken). Schnitseltjes waren mals en sappig. Varkenshaas was ook lekker. Gyros was heerlijk geroosterd en goed op smaak. Al het vlees zat ook een lekkere grill smaak aan. Als dessert hadden we baklava, deze was goed van smaak en structuur, echt een aanrader.

De bediening was goed, je hoefde nooit lang te wachten op je drankje en ze maakte ook tijd voor een praatje. Ik vind ook de manier hoe je verwelkomt word in dit restaurant een aanrader voor velen. De eigenaar komt je altijd hartelijk welkom wensen, hierdoor voel je je ook welkom.

De sfeer in het restaurant is echt grieks zoals je mag verwachten van een griek. Ik weet 1 ding zeker als ik weer in bergen op zoom kom gaan we sowieso weer eten bij knossos. Bedacht voor de prettige avond knossos.