• Lid sinds 30 oktober 2013

Le Steak

Bennekom

Jeremy heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jeremy's profielfoto
    Jeremy heeft een recensie geschreven voor Le Steak

Het eten is waanzinnig goed. Niets over te zeuren.. De service is echter beroerd! Wijn word na gerekend in een "meetkoeler" en op 1 of andere manier werd 1 witte wijn berekend €14... Alles moet je bij bestellen, groente, friet.. Aardappeltjes zitten erbij maar dat werd niet verteld.. Een "snel etentje" na het werk werd een duur grapje.. Tijdje later: Nog eens terug gegaan, verkeerde spareribs gekregen, maar kon alsnog de saus nabestellen die over de Japanse spareribs zit.. Dit werd later dus berekend a €3,50pp.. En ook weer die wijn waar we dit keer extra op hadden gelet werd extreem berekend. De gastvrouw (eigenares) is erg onvriendelijk en is vooral gericht op haar personeel. Toen we vertelden hoe we er tegenaan keken, kon er nog geen uitleg of een sorry vanaf.. Erg jammer, helemaal omdat dit restaurant in het kleine bennekom zit en ze het toch van die kleine groep bennekomers moeten hebben.. Jammer. Als het anders was opgepakt waren we zeker nog eens gaan eten, maar er werd niks mee gedaan..