• Lid sinds 27 april 2014

Kyra's

Zaandam

Dinercafe Amadeus

Valkenburg

Jeffrey heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jeffrey's profielfoto
    Jeffrey heeft gereageerd op een recensie van 't Schip

Haha wat een lachertje.....

2. Jeffrey's profielfoto
    Jeffrey heeft een recensie geschreven voor Kyra's

Vandaag heerlijk gegeten bij Kyra. We werden zeer vriendelijk verwelkomt. Ik heb een glutenallergie. Maar dat was geen probleem voor haar. Ze heeft zelfs nog haar best gedaan om glutenvrije brood te scoren. Moet ik wel erbij vermelden dat we niet gereserveerd hadden. Maar ze zei dat wanneer we volgende keer even belde er ook glutenvrij brood aanwezig zou zijn. De gerechten werden ter plekke door haar bereidt. Wij hebben vaker Grieks gegeten maar nog nooit zo lekker als hier! Kyra het was top dankjewel. Je ziet ons zeker terug!!

3. Jeffrey's profielfoto
    Jeffrey heeft een recensie geschreven voor Dinercafe Amadeus

We zochten een café/restaurant om een dessert te gaan eten omdat ik een glutenallergie heb. Na een lange speurtocht kwamen we bij Amadeus terecht. We werden erg gastvrij ontvangen door de gastvrouw. We vertelden dat we elders hadden gedineerd maar dat we nergens een dessert konden nuttigen. De gastvrouw riep snel de chefkok erbij en die vertelde dat glutenvrij geen probleem was bij Amadeus. Na wat overleg en kijkje in de menukaart heeft de chefkok voor ons geheel glutenvrij flensjes gebakken met verse zelfgemaakt chocoladesaus en slagroom.

Omdat ik met een glutenvrij dieet zit en niet altijd overal aan kan schuiven heeft het een extra pluspunt dat we bij Amadeus wel aan konden schuiven en zonder zorgen konden genieten van een overheerlijk dessert. Onze dank gaat daarom ook uit naar de gastvrouw en chefkok.