• Lid sinds 30 september 2013

Zenderen

Italian restaurant Al Capone heeft nog geen foto toegevoegd

1. Italian restaurant Al Capone's profielfoto

Beste Juan,

We lezen uw recensie met oprechte verbazing. Graag willen wij erachter komen waar het probleem zit.
    We staan er juist om bekend dat we erg klantvriendelijk zijn en juist extra service bieden aan onze gasten.
    We willen dit erg graag met u oplossen! Zou u contact met ons willen opnemen?
    Alvast hartelijk dank.

Met vriendelijke groet,

Al Capone Team
    074-8200269

2. Italian restaurant Al Capone's profielfoto

Beste "Dick",
    Zoals verwacht hebben wij nog niks vernomen.
    Als u daadwerkelijk bij ons bent wezen eten willen wij u uw geld terug geven, het enige dat u hoeft te doen is contact met ons opnemen en langs komen. We kunnen dan namelijk op ons video materiaal heel mooi terug vinden waar en wanneer u bij ons bent geweest. Als dit alles waar blijkt te zijn dan krijgt u er ook nog €100,00 van ons bij! :) We vinden het erg teleurstellend dat een site zoals eet.nu valse recensies toelaat. Recensies stellen wij zeer op prijs, maar dan moet het natuurlijk wel de waarheid zijn! Met vriendelijke groet, Al Capone Team

3. Italian restaurant Al Capone's profielfoto
  4. Italian restaurant Al Capone's profielfoto
    Italian restaurant Al Capone heeft een bericht geschreven voor Dick
  5. Italian restaurant Al Capone's profielfoto
    Italian restaurant Al Capone heeft gereageerd op een recensie van Al Capone

We willen er ook nog op wijzen dat onze mixed grill helemaal geen spek bevat.

6. Italian restaurant Al Capone's profielfoto

Goedendag,

Dat is erg spijtig te horen dat u het niet naar uw zin heeft gehad bij ons.
    Maar vooral omdat dit niet bij ons bekend is. Vooral de muziek is juist erg aangepast en alles behalve te luid. We hebben hier een aantal maanden enquêtes voor gehouden en werkelijk alleen maar vol lof over ons concept en gerechten juist van hoge kwaliteit.
    Graag willen we weten wanneer u bij ons bent wezen eten en uw naam, u mag contact met ons opnemen daarvoor. Bij voorkeur telefonisch op 074-8200269.
    We horen het graag van u, zodat we een oplossing kunnen bedenken.
    Met vriendelijke groet,
    Al Capone