• Lid sinds 1 mei 2017

Giovanni's

Groningen

Henri van Eeghen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Henri van Eeghen's profielfoto
    Henri van Eeghen heeft een recensie geschreven voor Giovanni's

Afgelopen zaterdag met een groep van 6 personen gereserveerd bij dit restaurant op basis van de goede recensies.

Ontvangst was meer dan welkom en korreltjes, netjes en vriendelijk, maar niet te overdreven. We konden kiezen tussen à la carte dineren of een menu van de chef met een variatie van diverse gangen. We kozen hiervoor en het was heerlijk.

Vooraf antipasto, veel vers met carpaccio, vitello, kazen en worst en vega. Als hoofd kregen we o.a. zeebaars en dorade, ossenhaas, entrecote en gegrilde groenten en pasta. Grande dessert na. Voortreffelijke wijnen uit zowel noord als zuid Italië. Kosten 45 euro p.p. voor 3 uur zalig dineren.

Aanrader in alles.

2. Henri van Eeghen's profielfoto
    Henri van Eeghen heeft een recensie geschreven voor Paviljoen van de Dame

Wat is dit toch een perfect gesitueerd restaurant in het noorden van Nederland. Prachtig gelegen aan een open meer, gebouw is modern en strak en chique.

Wat opvalt zijn de doorlooptijden, niet storend maar toch te lang. Het eten is wisselend, van soms geweldig kreeft tot tegenvallende saté. Echt een aanrader voor de zomermaanden. Hogere prijs klasse maar dat geeft niet, voor entourage moet nu eenmaal worden betaald.