• Lid sinds 28 april 2016

Hisar

Hengelo

Wok to Go

Enschede

Femke heeft nog geen foto toegevoegd

1. Femke's profielfoto
    Femke heeft een recensie geschreven voor Hisar
    Eetcafé Hengelo

Het eten is er echt super, daar is niks aan op te merken. Ik ga er alleen nooit meer in de zaak eten of laten bezorgen, ik haal het wel af.
    Aangezien ze met het afhalen super snel zijn en bij bezorgen wordt je of vergeten of ze laten je anderhalf tot 2 uur wachten (is mij meerdere malen overkomen) zelfs toen ik om 14.00 Belde voor een bezorging die ik om 17.30 Pas wilde kwamen ze nog te laat.
    En de bediening in het restaurant vind ik waardeloos!

2. Femke's profielfoto
    Femke heeft een recensie geschreven voor Wok to Go

Werden goed ontvangen en het is echt niet duur, maar toen zijn we daar gaan eten en je kan daar dus de keuken in kijken en dat ga je dan ook vaak doen. Nou, had ik dat maar niet gedaan. De eetlust vertrok me gelijk en heb ook geen hap meer gehad. Het vet dat droop van de afzuiger af, de druppels vet die vallen zowat terug de pan in, zolang hebben ze dat opgespaard. Vet liep ook van de muur af. Toen heb ik dat tegen meneer gezegd en die gaf me gelijk en zei dat het van vandaag was. Ik kom zelf uit de horeca en kan je verzekeren dat dat niet van 1 dag zal zijn. Als ik dat eerder had gezien had ik er niets besteld.

3,3