• Lid sinds 29 juni 2013

Foe Wah

IJsselstein

Fam.vanDoorn-Feenstra heeft nog geen foto toegevoegd

1. Chinees-Indisch IJsselstein

Wij zijn gisteravond 29-06-2013 bij Foe wah aan tafel gegaan en hebben genoten van elkaar en het eten,dat geweldig werdt aangebracht en geserveerd door correct personeel. Als vanouds en met ons gezin hebben we het fijn gehad.
    We hebben echt van verschillende gerechten kunnen proeven en de schalen waren zo goed als leeg toen we voldaan achterover leunden, om nog gezellig te wachten op het nagerecht. Foe Wah bedankt voor de geslaagde avond.

2. Fam.vanDoorn-Feenstra's profielfoto
    Fam.vanDoorn-Feenstra heeft een recensie geschreven voor Foe Wah
    Chinees-Indisch IJsselstein

3. Fam.vanDoorn-Feenstra's profielfoto
    Fam.vanDoorn-Feenstra schreef:

Wij gaan vanavond met 11 personen eten bij Foe Wah,dat doen we al jaren en thuis eten we vaak afhaal menu.