• Lid sinds 21 augustus 2017

Eddie heeft nog geen foto toegevoegd

1. Eddie's profielfoto
    Eddie heeft gereageerd op een recensie van Eetlokaal Zaartje

U als eet.nu heeft geen recht om ons te gebruiken voor gewin. U bent onbetrouwbaar en doet niets met feedback van ondernemers. Het enige u wilt is sensatie. Misschien moet horeca ned eens achteraan. Gasten kunnen recensies achterlaten bij ons direct ipv anoniem op een onbetrouwbare site die antwoorden van ondernemers verwijderd. Uw businessmodel bestaat uit leed en vermaak uit derden over de rug van ondernemers. Uw cijfers zijn niet accuraat en zeer onbetrouwbaar. U antwoord zelden over klachten en doet niets aan oplichters die nep berichten plaatsen. Ik wil best een zaak maken hiervan. Zegt u het maar!

2. Eddie's profielfoto
    Eddie heeft gereageerd op een recensie van Eetlokaal Zaartje

Geachte, u recensie is niet serieus. Een uitsmijter kost 6,95 bij ons geen 30,00.
    U bent in overtreding als u valse recensies schrijft. Dit kan nadelige gevolgen hebben voor u. Wij laten het hierbij. P.s. eet.nu, verwijder niet dit bericht!

3. Eddie's profielfoto
    Eddie heeft gereageerd op een recensie van Eetlokaal Zaartje

Geachte eet.nu, verwijder ons van eet.nu. We hebben u geen toestemming gegeven om onze naam te gebruiken voor winst belang.

De manager.

4. Eddie's profielfoto
    Eddie heeft gereageerd op een recensie van Eetlokaal Zaartje

Oppassen voor wat? Wilt u aub wel serieus zijn en geen onzin schrijven. De directie.

5. Eddie's profielfoto

Beste Thomas,

Wat vervelend dat uw bezoek niet naar wens is geweest, bij ons 3 gangen menu zijn standaard groentjes en frites inbegrepen ondanks onze lage menuprijs. Sauzen staan ook apart op de menukaart met prijs vermeld misschien heeft u hier abuis overheen gekeken. Niet iedere gast wil nu eenmaal saus over zijn gerecht dus dit is vrij te bestellen.
    Bedankt voor uw recensie, we zullen dit intern bespreken.

Met vriendelijke groet,
    Team zaartje

6. Eddie's profielfoto
    Eddie heeft gereageerd op een recensie van Eetlokaal Zaartje

U heeft het 4e platform gevonden, goed bezig.. schaam u.
    U moet wel de hele waarheid schrijven.. succes mevrouw. U zult overal problemen hebben.

7. Eddie's profielfoto

Beste Mirjam,
    U bent geschrokken van de drankprijzen? Waarmee vergelijkt u dat dan want we hebben zowat de laagste prijzen voor zowel eten als drank. De kwaliteits wijn die u heeft gehad kost 5,00 en staat op onze drankkaart en ook op de wijnkaart die op alle tafels te vinden zijn. Deze zelfde wijn kost elders 6,50. We hebben ook kwaliteits huiswijn voor 4,50. Zelfs in Duitsland koop je deze wijn niet voor deze prijs. Excuses voor mijn uitleg maar we moeten wel eerlijk en reeel blijven! Mvg Zaartje

8. Eddie's profielfoto

Edn woord, geweldig!

9. Eddie's profielfoto

Beste,
    Wat leuk dat u een recensie schrijft, maar dat moet u ook de waarheid vertellen en niet ons slecht maken als u uw zin niet krijgt. De 20 personeelsleden vinden dit niet fijn want behouden graag hun baan!

U wilde koffie ipv een toetje en dat valt niet in het 3 gangen menu van 12,75. U kon de koffie gewoon erna nemen ook zonder nagerecht maar u wilde deze niet betalen. Ik heb getragt het uit te leggen maar u wilde al helemaal niet horen. Jammer, maar wij willen graag nog langer open blijven en kunnen niet gratis producten verstrekken, zeker niet met de prijs en kwaliteit waar wij mee werken!

10. Eddie's profielfoto

Geachte,

Als het allemaal zo slecht is waarom heeft u niks gezegd? Voor ons is dit edn raadsel en wij hebben dit niet geconstateerd. Daarnaast is 80% van onze producten vers. Slechte bediening? Was het misschien een beetje druk en moest u wat langer wachten? Sorrie maar dat heb je wel eens als het druk is. Maar langer wachten dan een half uur is er niet bij. Jammer dat u onze zaak slecht maakt, er werken 20 personeelsleden die zich elke dag inzetten voor onze gasten. Denkt u ook daar aan ipv anoniem te reageren! Thanks but no thanks.

11. Eddie's profielfoto
    Eddie heeft gereageerd op een recensie van Eetlokaal Zaartje

Wij vinden het vervelend dat het niet helemaal naar wens is geweest. Alhoewel het erg druk is mag dit niet voorkomen. Wel heb ik begrepen dat uw bon niet goed was doorgekomen, iets wat wel eens voorkomt bij enorme drukte. Dit is ook medegedeelt en excuses voor aangeboden. Wat u beschrijft is ons niet bekend... excuses! Wij doen ons best om top qualiteit en service te verlenen en zullen nog beter controle uitvoeren. Wij hopen toch u graag nog eens terug te zien. Mvg Zaartje.

12. Eddie's profielfoto

Beste,

Jammer dat u het niet naar uw zin heeft gehad. Nog meer vervelend is dat het eten volgens u niet goed was.. kip vettig en varkenshaas droog. Wij hebben deze klacht niet eerder gehoord. Mocht het zo zijn, excuses. Beter is om gelijk in het restaurant dit aan te geven dan kunnen wij het voor u nagaan en met een gepaste oplosding komen.

Over het menu kan ik kort zijn: wij wijken niet af van ons 3 gangen menu. Dat is nou eenmaal onze formule. Het stokbroodje valt daar niet onder. Wij doen ons best om kwaliteit te leveren voor een lage prijs en dan zijn de keuzes beperkt.

Wij hopen u graag terug zien.

13. Eddie's profielfoto
    Eddie vindt de recensie door Monica voor Eetlokaal Zaartje leuk

Hier met 8 mensen heerlijk gegeten. De bediening zeer goed en is zeer begaan met de gasten, voor herhaling vatbaar. Wie hier klaagt, klaagt overal. Wij komen in iedergeval terug.

14. Eddie's profielfoto

Beste Manis,

De prijs mag nooit een excuus zijn voor de kwaliteit. U heeft volkomen gelijk, we zijn inmiddels voornemens om andere spare-ribs in te kopen om de kwaliteit te waarborgen. Eetlokaal Zaartje staat voor dineren met een glimlach en dat willen we zo houden. Graag zien wij u snel terug voor het proberen van onze nieuwe spare-ribs. U krijgt uiteraard een drankje van de zaak!

15. Eddie's profielfoto
    Eddie heeft gereageerd op een recensie van Eetlokaal Zaartje

Wat een groot onzin verhaal. Dit komt totaal niet bekend voor bij ons bedrijf. Als u een klacht heeft kunt u dit beter direct aangeven!
    Staat totaal niet in lijn met de andere honderden gasten. Jammer dat u zich achter eet.nu verschuilt.