• Lid sinds 28 maart 2013

Velp gld

1. Donald Wever's profielfoto
    Donald Wever heeft een recensie geschreven voor Palmyra
    Midden-Oosters Zutphen

Palmyra mixschotel voor 2 personen laten bezorgen. Op tijd (paar minuten eerder) en vriendelijke bezorging. De mix kent een voor-, hoofd- en nagerecht. Over het eten kan ik duidelijk zijn, smakelijk, mooi gekruid, voldoende en zeker niet standaard. Een heerlijke aanvulling op het aanbod in Zutphen. Voor herhaling vatbaar om te laten bezorgen en zeker een bezoek waard wanneer restaurants de deuren weer mogen openen.

Een aandachtspuntje is de presentatie. De foto's van het uitgestalde eten op tafel (website) doen je watertanden. De bezorging is echter vrij standaard wat de stemming thuis wat remt. Een verrassingsmix is heerlijk maar een kaartje erbij wat je voorgeschoteld krijgt zou welkom zijn. De Syrische keuken, daar zijn wij niet zo bekend mee.

2. Donald Wever's profielfoto
    Donald Wever vindt Palmyra leuk
    Midden-Oosters Zutphen

Donald Wever

3. Donald Wever's profielfoto
    Donald Wever heeft een recensie geschreven voor Uit de Kunst Gegrepen

Vanavond in goed gezelschap in een heerlijk en prettige huislijke omgeving gegeten. De bediening is zoals je wilt dat het hoort, met uitleg voor de geboden producten en aandacht voor de gasten. Niet te stijfjes maar gepast aanwezig. Het restaurant heeft kunst aan de muur en meer en maakt het eten tot een beleving. De kaart is niet te groot en kent een mooie variatie. Wij lieten ons verrassen bij het dessert. Dit is zeker een adres waar wij graag terug wil komen.