• Lid sinds 21 december 2016

La Cubanita

Nieuwegein

Djouke heeft nog geen foto toegevoegd

1. Djouke's profielfoto
    Djouke heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Een erg gezellig tapas-restaurant waar de service erg goed is. De meiden in de bediening zijn altijd spontaan, vrolijk en helpen je graag.

Gezien je bij binnenkomst al meteen een broodje aangeboden krijgt, hoef je niet lang te wachten op de eerste ronde. Ook de andere rondes met eten komen snel zodra je bestelt.

De kwaliteit van het eten zelf verschilt enorm per gerecht. Ikzelf vind de carpaccio en biefstukpuntjes echt enorm lekker, maar de pizza's vind ik niet zo lekker (die bestaan volgens mij uit bladerdeeg).

Naast het eten kun je er heerlijke cocktails krijgen voor relatief weinig geld. De meiden in de bediening denken graag mee als je niet veel verstand van cocktails hebt.

Aan het einde van de avond kun je bij de manager afrekenen, in mijn geval was dit bij Kim. Zij is een hele leuke, spontane meid die informeert hoe je de avond vond. Het mooie is dat ze deze vraag niet alleen stelt uit principe, maar ze is ook echt benieuwd naar het antwoord. Zij zorgt met haar praatje voor een vrolijk einde van de avond, waardoor je met een goed gevoel vertrekt.

Ik kom hier zeker weer terug!