• Lid sinds 7 januari 2016

De Ossekop

Sint-Oedenrode

De Vos heeft nog geen foto toegevoegd

1. De Vos's profielfoto
    De Vos heeft een recensie geschreven voor De Ossekop

Had ik de recensies maar eerst gelezen. Oud eten. Bedorven saus. Biefstuk die naar een mengeling van mijn lang overleden opa's sigaren en een muffe oude stoffige kamer smaakte. Dingen vergeten. Lang wachten. Eigenaar die 'de keukenhulp' de schuld geeft. Eigenaresse die je tien keer voorbij loopt zonder iets te vragen of zeggen terwijl je nog moet bestellen. Als je dan zelf een keer roept krijg je een verwijtende blik van 'hoe durf je'.
    Ik raad niemand aan om te gaan, maar wees gewaarschuwd. Voor mij geen tweede keer, dat is zeker.

2. De Vos's profielfoto
    De Vos vindt de recensie door Laura voor De Ossekop leuk

Zeer slechte ervaring, slechte service verkeerde bestelling, vervolgens geen excuses! En dan zelf als de boeman neergezet worden. Ronduit schandalig.

3. De Vos's profielfoto
    De Vos vindt de recensie door Bob Vermeulen voor De Ossekop leuk

Bob Vermeulen

Ai dat was niet best. 50 minuten gewacht op voorgerecht. Aangebrand brood. Te weinig aandacht. Eigenaresse loopt continu met lege handen op en neer. Eigenaar vind het belangrijk om met de computerkassa bezig te zijn en glazen te poleren terwijl de hele zaak zit te wachten op z'n eten. Sorry dat het zo lang duurde en vervolgens de volle 120 euro pinnen. Gastvrijheid nooit van gehoord. Niet doen, zonde van je geld en van je avond. Echt ga ergens anders binnen.

2,2
  4. De Vos's profielfoto
    De Vos vindt de recensie door Janneke voor De Ossekop leuk

Janneke

Mijn ervaring is ronduit slecht. Het eten kwam laat, het personeel was onvriendelijk en toen ik er wat van zei werd ik nota bene de deur gewezen. Dit zijn geen zaken, zo ga je niet met gasten om.

5. De Vos's profielfoto
    De Vos vindt de recensie door Jan voor De Ossekop leuk

Geen lekker eten, onvriendelijke bediening. Zeker geen aanrader!! Zitten leukere en lekkere restaurantjes in de straat. Zonde van je geld en avond!