Activiteiten van Casper van Dort

Casper van Dort

2. Casper van Dort's profielfoto
    Casper van Dort vindt de recensie door G.B.K. de Graan voor Calla's leuk

G.B.K. de Graan

Voortreffende lunch met een uitstekend wijnarrangement. Prima service en een goede ambiance.

George.

3. Casper van Dort's profielfoto
    Casper van Dort vindt de recensie door Meesterproever voor Calla's niet leuk

Uit eten bij een sterrenrestaurant moet een belevenis zijn, geen opeenstapeling van fouten die men denkt goed te maken met een kleine discount. Mijn ervaring met een 7-gangen diner is dat het eten zeer zout is en dat de creativiteit middelmatig. Ik vond het niet sterwaardig. De eerste gerechtjes waren redelijk, maar niet van de kwaliteit die je mag verwachten. Een gerecht smaakte zo slecht dat ik het niet heb kunnen eten. De serveerster stelde hautain dat ze daar niets aan kon doen 'omdat ik al vis had in plaats van vlees'. Ik had bij de reservering echter al aangegeven dat ik geen vlees at, dus daar had de chef rekening mee kunnen houden. Bovendien; daar gaat het niet om. Ik heb nog nooit eerder een gerecht bij een sterrenrestaurant niet kunnen eten omdat het mijn maag deed omdraaien. De serveerster stelde vervolgde dat het aan mijn smaak lag. Kortom, het lag allemaal aan mij. Wat betreft service kan deze bediening nog wel iets leren. De rest smaakte daarna ook niet meer. Het wijnarrangement ging ook mis. Ik kreeg een wijn twee gangen te vroeg die niet matchend was. Jammer. De aangeboden 6 euro korting voor het niet kunnen eten van het hoofdgerecht van deze 7 gangen maakte dat op een rekening van ruim 200 euro beslist niet goed.

3,7
  4. Casper van Dort's profielfoto