• Lid sinds 14 april 2011

Wakker Eemnes

Eemnes

De Kromsteert

Nunspeet

Bruins heeft nog geen foto toegevoegd

1. Bruins's profielfoto
    Bruins heeft een recensie geschreven voor Visrestaurant Oost

Op Hemelvaartsdag hemels gegeten. Het viergangen dagmenu was top. Goede wijn (en op temperatuur). Bediening en ontvangst naar ons hart: ongedwongen, hoffelijk, vriendelijk, humor en attent.

Prijs/kwaliteit super.

Bijna een 10. Enig minpuntje, het hoofdgerecht was volgens ons net iets te zout (maar smaken verschillen en wij gebruiken zelf spaarzaam zout). Amuses, voor- en tussengerecht en uitstekend dessert proeverij konden dit ruimschoots goedmaken.

Een restaurant waar je gewoon een karaf water kan krijgen (in plaats van overgeprijsde bronwater flessen die helaas steeds meer voorkomen).

Kom hier graag terug, een ommetje is het waard.

Chapeau!

2. Bruins's profielfoto
    Bruins heeft een recensie geschreven voor Wakker Eemnes

Diverse malen bezocht. Eten is OK. Ambiance inspirerend. Gelukkig zaten wij elk bezoek niet te dicht op de (overigens goede) muziek.

Voor de liefhebber; anders 1x proberen (aanbevolen).

3. Bruins's profielfoto
    Bruins heeft een recensie geschreven voor Kesselshof

Zeer goed eten en prettige ambiance. Drank (thee, wijn) naar verhouding prijzig. En: ik houd er niet van als er geen karaf leidingwater kan worden genoten. Helaas maken steeds meer restaurants hier "gebruik" van.

4. Bruins's profielfoto
    Bruins heeft een recensie geschreven voor De Kromsteert

Ik had goede recenties gelezen en De Kromsteert maakte het meer dan waar. Gastvrij en uitstekend eten, goede wijn. Geen fratsen, maar mensen met bezieling. Echt top en kom hier graag terug.