• Lid sinds 27 maart 2010

Saloniki

Middelburg

Manzjee

Arcen

Bep heeft nog geen foto toegevoegd

1. Bep's profielfoto
    Bep heeft een recensie geschreven voor Manzjee
    Nederlands Arcen

Bep

Vandaag de lunch trio Manzjee genuttigd, 3 witte boterhammen (bruin wordt hier niet gegeten mevrouw? )met verbrande kroket, gebakken ei met verbrande randen, en een boterham met rundvleessalade zonder rundvlees! Teleurstellend voor de prijs van 6,95! Met onze opmerking over de te bruine kroket en einden werd helaas niets gedaan, jammer! Van ons een dikke onvoldoende hiervoor...

2. Bep's profielfoto
    Bep heeft een recensie geschreven voor Saloniki

Tafel gereserveerd voor 4 personen, deze stond voor ons klaar.

Het was erg druk op deze zaterdagavond, de bediening was echter vlot, en attent. Voorgerechten kwamen redelijk snel met een mandje met vers stokbrood. Niets mis mee, 3 personen hadden keftedes (gehaktballetjes in tom. saus) 1 persoon kippensoep. Ook 3 van de hoofdgerechten waren van goede kwaliteit en smakelijk volgens mijn disgenoten. Mijn vismix vond ik echter teleurstellend.

De zalm, poon en kabeljauw waren bedekt met een deeglaag en heel bleek en slap. Jammer, ook de op de borden bij geserveerde gebakken aardappelen waren niet echt warm meer.

De salade van het buffet was redelijk. De serveertijden tussen voor-hoofd en nagerecht (choc. truffels) waren goed. Wij vonden het een geslaagde avond, alleen de prijs-kwaliteit verhouding iets aan de hoge kant! Minpuntjes:kregen bij de rekening géén drankje (andere gasten wel), het toiletpapier op 1 van de toiletten was op, het was erg warm binnen, het weghangen van jassen in een soort lage ronde nis waar je niet rechtop kan staan. Er werd wel vriendelijk voor ons de deur opengehouden bij het weggaan.

6,7
  3. Bep's profielfoto
    Bep heeft een recensie geschreven voor In den Struyskelder

Bep

Zéér matig!

Van de lunchkaart het Klunsje: soepje, kroket en broodje gekozen.

"Vers" lauw minestronesoepje?, waarvan de inhoud opvallend naar blik smaakte. Geplette witte minibroodjes (die in elke goedkope supermarkt te koop zijn) met rauwe ham en kruidenkaas van redelijke kwaliteit en een huis gemaakt vaag kroketje (de helft van een normale kroket) met een smakeloze inhoud! Dit alles voor € 10,50 per bordje, was het lange wachten niet waard! Matige/ongeinterreseerde bediening.

Wat ons betreft was dit een eenmalig bezoek!

3,6