• Lid sinds 29 december 2023

1. -

De Beren

Den Hoorn zh

Baggerman heeft nog geen foto toegevoegd

1. Baggerman's profielfoto
    Baggerman is Baggerman gaan volgen.
  2. Baggerman's profielfoto
    Baggerman heeft een recensie geschreven voor De Beren

Teleurstellend, 2e Kerstdag met de familie gaan eten bij De Beren in Den Hoorn, vantevoren is gevraagd of we de menu’s door wilde geven. Op de foto van het restaurant zag het plaatje van de Buratta er lekker uit maar de risotto was op het bord niet echt aantrekkelijk, de asperges waren nog hard, zelf had ik de Tournedos was prima wel + euro 5, - Het kleine blokje aardappel was goed, maar veel te weinig, tegen extra betaling 3 bakjes friet besteld. Voorgerecht gekozen voor het proeverijtje van vis, 2 buitenlandse garnaaltjes op een inimini blaadje sla, 1 sushi, en 1 stukje zalm met 3 dunne bruine stokbrood plakjes met een puntje appelstroop wel op een mooi schaaltje. Dessert kaasplankje: 2 halve gedroogde dadeltjes, verschillende echt mini stukjes kaasjes zo dun gesneden dat kan echt niet. Mijn kleinzoon zijn pannenkoekje was zo droog Oma ik kan het echt niet opeten heeft hij wat frietjes gegeten. De mooie gekleurde en gehalveerde wortels waren niet gaar.
    Het personeel was vriendelijk en correct maar niemand maar dan ook niemand heeft gevraagd of wij lekker gegeten hadden, dit was eenmaal jammer hoor de zaak ziet er Top uit.
    Vandaag is het 29 December ik heb even gewacht met schrijven om wat rustiger te worden.