• Lid sinds 5 februari 2010

De Eetgelegenheid

Zaltbommel

arngem heeft nog geen foto toegevoegd

1. arngem's profielfoto
    arngem heeft een recensie geschreven voor De Eetgelegenheid

Vantevoren gereserveerd ivm met bezoek aan het plaatselijk theater. Aan telefoon werd ons al het idee gegeven dat men liever wilde dat we het theatermenu namen inplaats van losse gerechten van de kaart. Wij gaven toch de voorkeur aan gerechten van de kaart.

Schandalige prijs-kwaliteit verhouding! Ontvangst niet goed. Werden niet naar onze tafel begeleid en vervolgens toegeblaft dat we aan een andere tafel moesten gaan zitten. De mini-soepstengels-dingetjes die op tafel kwamen waren absoluut smakeloos en er werd een vies vissausje bij geserveerd. Je zou maar niet van vis houden. Het brood bij het voorgerecht werd geserveerd in een soort plastic bakje, en we kregen maar 1 stukje brood p.p. Personeel, 1 man en 1 vrouw, waren erg blij toen er kennissen kwamen eten en hadden daar dan ook een en al oog voor. Schoven gezellig aan hun tafeltje bij en kletsten er flink op los. Toen wij een nagerecht wilden bestellen schoven ze ook bij ons aan de tafel. Conversatie tussen personeel en kok was goed te volgen. Als je dan uiteindelijk voor een simpel menu met twee personen toch 100 euro moet afrekenen is dat al met al toch jammer. Mij zien ze er niet meer.

3,7