• Lid sinds 11 juni 2010

Vandaag

Breda

De Hommel

Beek en Donk

Anja heeft nog geen foto toegevoegd

1. Anja's profielfoto
    Anja heeft een recensie geschreven voor Vandaag
    Internationaal Breda

Bieden zich aan op social deal; 7 dagen per week beschikbaar. Er staat zelfs "Ook geldig in het weekend!" bij de Highlights" vermeld.

Echter; met een bon van bijna 1,5 maand geldig zijn er welverstaand twee plekjes te reserveren, enkel om 17.00uur...

Als je het restaurant op belt verschuilen ze zich achter Social Deal, terwijl er in hun reserveringssysteem nog volop plaats is.

Misleidend en zeer klantonvriendelijk dus!

2. Anja's profielfoto
    Anja heeft een recensie geschreven voor De Hommel

Anja

De Hommel betekent voor ons: een lekker, en apart 4-gangen menu voor maar weinig! (€19,95)

Het restaurant is erg sfeervol aangekleed, maar niet alleen het restaurant, ook de borden zien er altijd netjes opgemaakt uit.

Het mooie van alles is, dat het er net zo lekker uit ziet, dan dat het smaakt!

Lang wachten is er bij de Hommel niet bij, gerechten worden op een redelijk tempo achter elkaar geserveerd, maar als je vraagt om wat meer tijd tussen de gerechten, dan vinden ze dat prima, en houden ze hier uitstekend rekening mee.

We zijn er al vaak geweest, alleen hebben we ze de laatste keer toch op een missertje kunnen "betrappen". De rekening was namelijk iets te hoog, er waren extra drankjes op de bon gezet.

Eén telefoontje, en het teveel betaalde geld mochten we terug op halen. Helaas wel vervelend als je er een half uur voor moet rijden, dus een glaasje van het huis was wel zo netjes geweest.

Personeel serveert erg zachtjes, wat mij een beetje ongemakkelijk kan doen voelen, maar serveert wel snel, en bij grotere groepen gelijktijdig!

3. Anja's profielfoto
    Anja heeft een recensie geschreven voor De Koperen Hoorn-Wokrestaurant

Anja

*Zeker de moeite waars om eens heen te gaan.

*Het eten smaakt er goed, en er is ruime keuze in alle gangen.

*De bediening is erg vriendelijk, en helpt je snel.

*De aankleding van het restaurant is mooi, al is de ruimte groot, terwijl het er heel rustig is.

Over de prijs valt niets te klagen.
    Onbeperkt eten voor nog geen €20,- Kosten voor de drankjes vallen erg mee!