• Lid sinds 2 augustus 2015

De Pan

Arnhem

Andreas heeft nog geen foto toegevoegd

1. Andreas's profielfoto
    Andreas heeft een recensie geschreven voor De Pan
    Nederlands Arnhem

De kwaliteit van het eten is voldoende, maar... De service is niet normaal asociaal te noemen. De oude vrouw (waarschijnlijk de eigenaresse) heeft ons gevraagd wat we wilden eten. Mijn vrouw had zin in een pannenkoek. Mijn vrouw vroeg of ze een pannenkoek kan bestellen half kaas en half appel... Het antwoord van deze oude vrouw was gelijk: " Nee!" (met een vieze ascoiale toon). Oké dan maar een pannenkoek alleen met kaas besteld. Het eten werd geserveerd met de thee die erbij was besteld, mooi. Nadat de thee er was, vloog er na 5 minuten spontaan een bij in haar kopje thee. Er is dus nog niets gedronken vanuit het kopje. Wij roepen deze vrouw erbij, en we vroegen haar netjes of we een nieuwe kopje mogen omdat er een bij er in zwemt. Wat ze hierop antwoorde is abnormaal en niet van deze planeet. Het volgende heeft ze gezegd (dit ware haar zinnen): "Jullie hadden gewoon binnen moeten zitten dan hadden jullie geen last van bijen gehad. Ik kan deze bij eruit halen, maar een nieuwe kopje thee krijgen jullie niet." Haar tweede zin was zo grappig, ik dacht echt eerst dat ze een grapje maakte maar ze was super serieus. O mijn god! Ik snap nu echt waarom ze geen klanten heeft, want het is meestal leeg in haar restaurant. Ons ziet ze niet meer terug!