• Lid sinds 23 juli 2012

Grand Café Winston

Hoorn

Le Grand Prix

Zandvoort

Amanda heeft nog geen foto toegevoegd

1. Amanda's profielfoto

Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  2. Amanda's profielfoto
    Amanda heeft een recensie geschreven voor Brasserie in de Verleeden Tijd

Allemaal dikke tienen. We hebben hier al meerdere malen heerlijk mogen lunchen. Vandaag voor het eerst gedineert. Heerlijke gerechten van goede kwaliteit en voldoende keus. Het menu wisselt per week en ook dat is een enorm pluspunt! Zo kun je steeds iets nieuws proberen. Al mag van ons de spaanse kip wel vast op het menu komen te staan ;-) ronduit voortreffelijk!
    Bediening top! Fijne sfeer, erg gezellig en betaalbaar! Zeker een aanrader. Wij komen zeer zeker terug.

3. Amanda's profielfoto
    Amanda heeft een recensie geschreven voor Le Grand Prix

Wat hebben wij heerlijk gegeten, top kwaliteit. Zeer tevreden!
    De bediening was erg vriendelijk en kwam geregeld langs om te vragen of alles naar wens was. Alles ging vlot en de sfeer was erg fijn!
    De smaak en kwaliteit van het eten was erg goed, prijzen waren naar onze mening dan ook prima.

We hebben diverse restaurants geprobeerd in Zandvoort aan zee. Dit restaurant is het enige dat de top 5 haalt.

Zeker een aanrader!

4. Amanda's profielfoto
    Amanda heeft een recensie geschreven voor Grand Café Winston

Slechte service. Lang (15 a 20 minuten) wachten tot ze komen vragen wat voor drankje je wilt bestellen. Als wij uiteindelijk weg willen en om de rekening vragen zitten we weer een kwartier te wachten. (terras was niet heel druk bezocht)

In de avond besloten het toch nog een kans te geven. We gingen er eten. Bestelling werd fout opgenomen waardoor we 3 kwartier op ons eten moesten wachten, de franse frieten (het bijgerecht) werd zomaar bezorgd zonder de hoofgerechten die pas een half uur later kwam. Meerdere malen aangegeven, het bleef fout gaan. Uiteindelijk het eten, krijgen we de helft niet. De glazen waarin ons drinken werd gesserveerd zat onder de lippenstiftresten, en wij droegen geen lippenstift! Heel vies en kwalijk.

Meerdere klanten zien overlopen naar cafe er tegenover i.v.m de slechte service, de service die mensen niet kregen. 20 minuten wachten voordat je kan bestellen voor een drankje is absurt.

Meiden in de bediening lieten veel glaswerk vallen.
    Een grote chaos! Sorry, maar dit is zeker geen aanrader!

Ook het eten dat je voorgeschoteld kreeg was minimaal.
    Naar einde van zo'n leuke dag.