Restaurants in

Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. A. Van der Ploege

Zeer slecht. Eigenaresse is ontzettend chagrijnig en klantonvriendelijk. Behandeld haar (jonge) personeel ronduit schofterig en kleinerend. Jongere personeel juist wél heel vriendelijk!! Daar zou eigenaresse een voorbeeld aan kunnen nemen.

2. David Brouwer

Telefonisch besteld, klein foutje in de bestelling maar werd supersnel opgelost. Goede service en heerlijk eten, aanrader!

3. West-Europees Olst

Albert Albers

Het was gezellig druk en we hadden een mooie plek in de serre met uitzicht op weilanden, ooievaarsnest en natuurlijk de IJssel. De bediening was vriendelijk en attent. We waren met gemixt gezelschap: Nederlands/Canadees. De bediening was tweetalig en speelde daar goed op in. Het eten was lekker en op individuele wensen werd goed ingegaan. Kortom: goede ervaring en een aanrader.

4. Eten was goed, ze hadden het erg druk.
    De zaak is erg vet, afzuiging werkt niet goed. Het was glibberen en glijden toen ik wilde afrekenen. Omdat het zo lang duurde kregen we een drankje van de zaak. Alles wat je ziet of aanraakt is bedekt met laag vet.

6,3
  5. Marianne Jansen

Samen met een vriendin heerlijk gegeten.
    Wat een prachtige en sfeervolle locatie aan de jachthaven aan de Noordschans.
    Hier kom ik zeker weer terug. Het was top.

Alle recensies

Eet.nu blog

De Eet.nu Top 100

Sinds juli 2023 heeft Eet.nu een eigen Top 100. Deze Top 100 wordt elke maand opnieuw vastgesteld op basis van de cijfers die de restaurants hebben gekregen van recensies. Een toplijst voor en door onze bezoekers dus. Niet elk restaurant kan in de Eet.nu Top 100 komen. Ik zal je vertellen wat een restaurant hier voor moet doen. Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte