Charley's Diner in Nederhorst den Berg

Charley's Diner laten bezorgen?

Uitzonderingen

• 1e Kerstdag – 25 dec
  • 2e Kerstdag – 26 dec

1219760393 16
1411521997 45

1. Heerlijk eten voor een goede prijs, in een gezellig en typisch Amerikaanse inrichting.

2. Afgelopen week gegeten vlotte bediening en de hamburg en sparribs waren super lekker heerlijke patat met kruiden erop sparribs zijn zeker een aanrader

3. Afgelopen weekend heerlijk gegeten bij Charley's diner.
    Vlotte bediening en leuke eigenaar. Op het eten hoefde we ook niet lang te wachten. De spareribs zijn goddelijk, ik heb ze nog nergens anders lekkerder gegeten! Ook de hamburgers zijn heerlijk, lekker veel beleg en de doorgebakken frites met lekkere kruiden erop maken het helemaal af.
    Ik kom hier gauw weer terug!

4. Wat er is gebeurd met Charley’s Diner? Andere kok, andere eigenaar? Geen idee maar ons bezoek liep uit op een teleurstelling. Uiteraard bestelden we de specialiteit van het huis, hamburgers (à € 14,95). Het vlees was prima, lekker rul, redelijk neutraal van smaak, sappig en niet te doorbakken, maar de rest? De hamburger lag bezaaid met rauwe (!) uien, waaronder twee aan elkaar klittende ringen van sjoelschijfformaat, de ‘side salad’ bestond een handvol slierten witte kool en aan de portie frites werd een al even zuinige uitleg gegeven: ik telde precies acht frieten van wijsvingergrootte en een paar miniatuurstengels. Onze tienjarige zoon die een kindermenu (à € 8,95) kreeg voorgezet kwam er helemaal bekaaid van af. Een hamburgertje zonder enig beleg, een paar frietjes en een plastic supermarktkuipje met appelmoes. Ook met kleine dingen ging het mis – in plaats biologische icetea (à € 3,60) kreeg onze dochter gewone icetea; we werden niet, zoals wel verzocht, van het terras naar binnen geroepen zodra het eten gereed was; vorken ontbraken bij het couvert, etc. Bij het afrekenen van de steile prijzen (€ 4,40 voor een glas witbier) bracht ik de chef op de hoogte van onze bevindingen waarop hij niet meer wist te zeggen dat we toch maar mooi een extra portie frites had gekregen.

5. Tobias kemper

Vorig weekend heerlijk gegeten! Allebei de spareribs genomen en hier was niks op aan te merken! Super lekker! Wij zullen zeker nog eens terug komen.

6. Nederhorst

Ik heb nog nooit zo een slechte service meegemaakt! Via thuisbezorgd heb ik een bestelling geplaats om 18.30 met een bezorgtijd van 20.00. Enkele minuten later kreeg ik een bevestiging dat de bestelling binnen was gekomen. Om 20.10 was er nog niemand, dus heb ik even gebeld. Er werd mij verteld dat de bestelling onderweg was en er binnen enkele minuten zou zijn. Er werd toen al een beetje geïrriteerd gereageerd.

Na een kwartier was er helaas nog niemand. Opnieuw gebeld en er werd verteld dat het niet mijn bestelling was die verzonden was en dat mijn bestelling niet binnen was gekomen. Enigzins geïrriteerd zei ik dat de bestelling al om 18.30 geplaatst was, hierop kreeg ik te horen dat deze niet binnen was gekomen en ik hem maar moest annuleren en opnieuw bestellen. Via thuisbezorgd had ik al betaald en dit zou ik dan nu nog een keer moeten doen, wat ik uiteraard erg vreemd vond. Nogmaals gaf ik aan dat ik gewoon besteld had en dat er ook al betaald was. Meneer vertelde mij toen dat dit niet zijn probleem was waarop ik zei: "Pardon? Ik ben een klant van jullie. Dit zeg je toch niet tegen een klant?" Meneer zei toen doodleuk dat ik geen klant van hun was maar van thuisbezorgd.

Uiteraard gaf ik het niet zomaar op, want ik had immers betaald. Meneer wilde toen op gaan hangen zei hij. Dit liet ik uiteraard niet gebeuren. Uiteindelijk heeft hij thuisbezorgd gebeld, op luidspreker zodat ik het ook kon horen. Mevrouw van thuisbezorgd zei meteen dat ze problemen hadden met de mail en dat dit ook door was gegeven aan het restaurant. Zij heeft nogmaals de bestelling doorgegeven. Ik heb geen enkel excuses gehad, helemaal niets. Volgens meneer zat ik fout en mijn bestelling zou er over 30 minuten zijn. En ja hoor, 30 minuten later staat er een bezorger die mij de bestelling aan geeft en mij vervolgens vertelt dat het niet normaal is hoe ik heb gedaan aan de telefoon en dat het mijn eigen schuld was. Pardon?! Wat een achterlijke manier van met je klanten omgaan!

Dit was echt de allerlaatste keer dat ik hier besteld heb!

7. We werden erg goed ontvangen (zelfs met een AH kortingskaart)! De hele Amerikaanse sfeer met dinner banken, Cadillac en Amerikaanse trailer (camper). Op aanraden namen we de spareribs pittig en de charly's burger. Super lekker gegeten!

Echt een aanrader... de bediening was toppie!

8. We hebben heerlijk zitten eten, de sparerib was voortreffelijk, heel goed van smaak en viel zo van het botje.
    De hamburgers waren ook helemaal prima. Al met al: We hebben heeerlijk gegeten.

9. Nog nooit zoiets slechts meegemaakt! Bestelling aan huis gedaan en heb 2uur gewacht. De RibEye van 300gr was nog geen eens 150gr dreef in een plas vocht. De saus bij de RibEye en side salade bij hamburger zijn niet geleverd. De friet was niet gaar. En daar betaal je 37 euro voor. Schandalig!!

10. Na een hele slechte ervaring 1 jaar geleden, vandaag herkansing omdat ik de spareribs hier super lekker vond. Morgen 21 jaar getrouwd, dus vandaag met man en dochter hier gegeten, 17-05-2015. Hoopte dat het vandaag wel goed zou gaan. Maar helaas... Een bedieningslid best aardige persoon, maar zag er niet uit. Vlekken in schort en shirt. Kan echt niet! We begonnen met een drankje. Helaas glas van mijn dochter zat een scheur in het glas... Kregen wel een nieuwe. Meubels zijn kapot en er zitten gaten in de muur.

Het eten werd gebracht. Eerst voor mijn man en mij, maar moesten wachten op de pizza van onze dochter. De tafel achter ons bestelde verse jus d'orange, wordt gewoon gezegd: "Dat is op." Dat kan toch niet. Wij zijn spareribs fan en eten ze regelmatig, daar horen citroen doekjes bij of gewoon een bakje water met citroen erin. Er naar gevraagd. "Hebben we niet" werd er gezegd. Slordig. Dit hoort echt in een restaurant!! De spareribs waren lekker maar daar bleef het dan ook bij!! De hele aanblik is slordig en slecht en onverzorgd!! Voor ons was dit echt de laatste keer!! Helaas geen Charlies meer.

11. E.Sanstra

Bediening was super, eten was top, en de sfeer was huiselijk gezellig.

13. Gister voor de derde keer bij Charley's gegeten. Kwaliteit van het eten was weer super! Helemaal niks over te klagen!

Voor alle bezoekers was het blijkbaar een avond van de Albert Heijn actie. Het restaurant zat vol en de bediening kon het niet aan. Ik zat vlakbij de bar aan een tafel en heb de bediening meerdere keren horen discussiëren over fouten. Ook moest ik 55 minuten op mijn hamburger wachten. Wat ik erg lang vind voor een hamburger. En het bijbestelde patatje liet ook een kwartier op zich wachten.

Jammer. Maar wel lekker gegeten uiteindelijk!

14. Het duurde lang voordat de bediening überhaupt een drankje aanbood. Na weer lang wachten kwam het drankje eindelijk. Een simpel broodje met kruidenboter duurde ook, zonder overdrijven, een uur! De bediening was niet professioneel en liet uiteindelijk een dienblad vol met drinken over mijn broek kletteren en tevens had ik een snee van glas in mijn been. Vervolgens wilden we netjes het rondje eerste drankjes betalen om daarna weg te gaan, en toch had de gastvrouw ergens nog het idee dat er een goede service van haar kant was geleverd en vroeg ons de volle rekening te betalen. We hebben niet eens een hap gegeten en dus ook niks betaald uiteraard. Belachelijk!! Deze recensie sluit aan bij de meeste die hier staan en wij komen hier ook nooit meer!!

15. De hamburger was droog en de kipsaté was taai en droog
    Je moet heel lang wachten op je eten .
    We zijn er twee keer eerder geweest en de ervaring was het zelfde .
    Wij komen er dus nooit meer !

16. Het was niet goed, maar ook niet slecht. Ruimte voor verbetering, maar potentie zeker aanwezig.

17. 6 jan 2012
    Vanavond via vakantieveiling gegeten.
    Geen aanrader!!
    Personeel was sloom, en niet klantvriendelijk.
    Kregen het gevoel van oja die vakantieveiling mensen.Tweede portie sparibs duurde ontzettend lang,spare ribs waren wel lekker.
    Maar voor ons geen tweede keer!

18. Via vakantieveiling zijn we hier nu al 4 x geweest. De eerste 2x was het geweldig, heerlijke zachte sappige spare-ribs!
    De 2x daarna viel het eigenlijk erg tegen. Spare-ribs, die niet meer boven het gemiddelde uitsteken en waar we niet zover voor hoeven rijden, jammer terwijl ik er wel steeds om vraag.
    Op zich is het een typisch leuk Amerikaans uitziend restaurant met aardige bediening, maar wel jammer dat niet alles erg schoon is en bijna alles is kapot.

19. Ruud en yvonne van der ree

Waren er voor de 2de keer. Hebben op donderdag 18 augustus genoten van de beste spare ribs. Maakte de lange reis echt de moeite waard. In een woord heerlijk. En we werden leuk ontvangen door de dame die nog wist dat we al eerder geweest waren en die keer ook aan dezelfde tafel gezeten hadden..... Dat is nu echt een voorbeeld van klantenbinding..mijn complimenten. We komen vast nog een keertje terug. Yvonne.

20. Met bon van Vakantieveilingen.nl hier gegeten. De spareribs waren echt ontzettend lekker. Lekker vlees en het viel zo van de botjes. Wij hadden zowel de zoete als pittige spareribs. Bediening niet al te vlot (wel aardig). Bij zo'n restaurant verwacht je toch op zijn minst dat ze milkshakes op de kaart hebben. Jammer dat de tiramisu op was en ook het Ben&Jerry's ijs was op (niet besteld?). Toen we wilden afrekenen werd er gevraagd "Oh ja, wat had u ook alweer". Vonden wij een vreemde vraag. Jammer, het eten is echt heel erg lekker, maar denk niet dat wij nog eens terug zullen komen.

21. Erg trage levering van het eten. Bijna 2 uur wachten op 4 pizzas. Wel lekker maar niet het wachten waard. En ook een flesje wijn of ander excuus was niet nodig....

22. Het is eten is er okee, maar voor de rest een no go. Het duurt er verschrikkelijk lang voordat je wat te eten krijgt en dan is het maar hopen dat je krijgt wat je hebt besteld. Als ze dan vervolgens iets vergeten duurt het extra lang, want "de kok heeft het druk". Ze komen ook niet op het idee om er een gratis drankje tegenover te stellen, want naar ik begreep van de andere mensen op het terras is dit de normale gang van zaken.

En dan nog dit: de pin deed het niet en we moesten het geld overmaken. Daar hebben we uiteraard geen haast mee gehad. Ze hadden wel de tijd om er wel 8x achteraan te bellen.

Rare tent...

23. Wat een leuke en gezellige ervaring, goed eten en goede service.

24. Het eten is erg lekker. Jonge eigenaren doen het ind. erg goed.
    Leuk, spontaan en actief. Er is bijna elke maand wat te doen daar, voor jong en oud. Houd de website in de gaten.

Jongens, ga zo door.

25. philiphine clarens

Buiten dat de zaak er zo prachtig uitziet, was het eten ook overtreffend heerlijk. Kom hier graag terug!

26. Niels Visser

Leuke sfeer, heerlijke pizza's. de nieuwe eigenaar doet het veel beter dan de vorige. zeker de moeite waard om een keer te eten.

p.s. goed iniatief het bezorgen. ik ga het zeker eens proberen.

27. Jacqueline

We hadden veel hoop na nieuwe opening. We werden slecht behandeld door 2 bedienden die niet actief waren en niet de indruk gaven te weten waar ze mee bezig waren. Ze zagen er ook erg slobberig uit (1 op slippers). Alles duurde erg lang, zonder informatie. Eten was ronduit slecht, 200 gram sate bleek 4 stokjes sate uit een pakje te zijn. Ook de 100 ipv 200 gram tonijn was de 20 euro!! niet waard.
    Toen we onze klacht wilden melden werd alles gewoon tegengesproken. WAARDELOOS. ZONDE VAN HET GELD en je gezellige avond.