't Veerhuys in Olst

do vanaf 16:00
vr vanaf 16:00
za vanaf 16:00
zo vanaf 16:00

In ons a la carte restaurant proberen wij een sfeer te scheppen waarin u zich gewoon op uw gemak voelt. Daarom is het bij ons ook een ideale gelegenheid voor een gezellig etentje. Voor een klein gezelschap kan dat besloten in één van de serres of anders in onze tuinzaal. Die is ook met de serres en de café-ruimte in ons restaurant geschikt voor bruiloften en grote partijen. Daarbij verzorgen wij naar keuze een feestelijk diner; een speciaal buffet; een barbecue of bijvoorbeeld ook een high tea. Dat kunt u vanzelfsprekend allemaal met ons overleggen en als u wilt maken wij voor zo'n partij ook een speciale menukaart

• High tea: € 27,50

1367281960 87
1398752085 83
1512044535 87
1537220635 83

1. Heerlijk gegeten. Social deal menu. Ruime keuze. Prima bediening!

2. Geboekt via Social Deals. Kwaliteit en verzorging van het eten was prima.
    Het is wel te hopen dat het hoofdgerecht van de kaart royaler is en zeker van meer groente voorzien. De plek die we toegewezen kregen was bijzonder klein. De SD gasten worden werkelijk bij elkaar gepropt in een ienie mini serre, heel jammer en een gemiste kans.

3. Prima ontvangen in gezellige, ongedwongen omgeving. Keurige, adequate bediening en heerlijk gegeten! Een aanrader! Prijs/kwaliteit verhouding ook goed!

4. Altijd leuk. Prachtige locatie. Leuk personeel en uiteraard prima eten.
    M.n. als dagen wat langer worden helemaal top met het uitzicht over de prachtige IJssel.

5. Echt heerlijk gegeten. Origineel eigen recepten, goede kwaliteit ingrediënten.
    Authentiek in alles. De plek blijft ook bijzonder; de zon die ondergaat boven de IJssel geeft zulke mooie kleuren. Was niet toevallig dat we daar op dat tijdstip gingen eten.
    De bediening ook weer authentiek aandacht met kennis van zaken.
    We kijken uit naar de nieuwe kaart in maart; zeker als de zon schijnt.

6. Goed eten met een goede sfeer en hartelijke bediening.
    Genoeg keuze zonder dat de kaart overvol is. Er wordt geluisterd naar je wensen.

7. André westendorp

Ik schrijf nooit een recensie maar hiervoor maak ik graag een uitzondering. Ambiance was top, het eten verrukkelijk. Erg genoten en we komen zeker terug!

8. H.van lohuizen

Zeer goed en vriendelijk personeel.

9. Schoemaker

Goed eten en een goede bediening.
    Voor herhaling vatbaar.

10. Paul van Agten

Lekker hert gegeten en vis.
    We komen er vaker.
    Vorige keer biefstuk van de zelfslachtende slager en dat vind ik werkelijk top!
    Een smaak, die ik me van vroeger herinner, maar nergens meer aantref.
    Ook voor de sfeer komen we er graag, lekker nostalgisch gezellig.
    Ontvangst en bediening zijn altijd uitermate hartelijk; een soort thuiskomen.
    En professioneel: toen ik de wijn een keer afkeurde, kreeg ik terstond een proeverij van de wijnen die ze hadden en koos een heerlijke uit, die ik nog kende. Fijn, dat het zo opgelost werd!

11. Heerlijk gegeten. Leuke sfeer en vriendelijk personeel.

12. Astrid Janse

13. Wederom ontzettend lekker gegeten. Rondom de feestdagen ziet het restaurant en prachtig versierd uit. Echt een aanrader.
    Tikkeltje duurder dan de reguliere restaurants maar ik eet er altijd heerlijk!

14. Thea Harmelink

We hebben heerlijk gegeten in restaurant Het Veerhuis die erg mooi in Kerstsfeer was gebracht.

15. Jolanda de Haan

Heerlijk gegeten met heel aardige bediening en eigenares in super sfeervolle locatie!

16. Tonny Nijboer

We hebben heerlijk gegeten voorafgaand aan een bezoek aan Klein Koninkrijk, deze combinatie is een echte aanrader.
    Het personeel was heel vriendelij en de gastvrouw ook heel gastvrij en attent.

17. Familie van Duren

Weer heerlijk gegeten in het sfeervolle Veerhuys in Olst. Mooie kaart om uit te kiezen. Voor ieder wat wils. Heerlijke wijn en heerlijk stuk vlees van de zelf slachtende slager uit de buurt. Goede en vriendelijke bediening.
    Hele fijne avond gehad!

18. Het verfijnde eten dat we vroeger van het Veerhuys kenden is er een beetje af. Het eten is wel lekker, maar rechtvaardigt de prijs niet. En de inrichting is wel erg sleets aan het worden.
    Personeel zeer vriendelijk en vlot.

19. Bij mijn hoofdgerecht dacht ik aan de film Ratatouille, het moment dat de recensent proeft en zich terug waant in de keuken van zijn grootmoeder. Ik had een zelfde soort ervaring bij Grootmoeders sukadelapjes: wat een heerlijk gerecht en wat een voortreffelijke rode wijn erbij, precies goed op temperatuur. Ik zou er zo voor teruggaan.

20. Casper van der Pol

Leuke bediening.
    Eten is geweldig lekker.

21. We hebben lekker gegeten gegeten bij 't Veerhuys. Vooraf had ik de kabeljauw, als hoofdgerecht de gebakken eendenborst. Vooral die laatste was erg lekker, met een heerlijk, zoetig sausje erbij. Als ik een minpuntje moet noemen: de salade erbij was wat simpel (enkel sla en croutons). Maar dat maakten de dubbel gebakken, krokante, grote frieten weer goed. Het toetje, crème brulée met perzik, was ook verrassend lekker. Het restaurant heeft een sfeervolle, 'ouderwetse' inrichting met een mooi uitzicht op de IJssel. Het straalt rust uit. Het personeel is vriendelijk en attent. Kortom, zeker een aanrader.

22. Mooi uitzicht op de IJssel gemoedelijke en klantgerichte bediening. Eten was heerlijk en genoeg.

23. H. Menger

Met z’n vieren op het terras met uitzicht op de IJsel en ganzen, kippen en pauwen om ons heen genoten van een lekker drie gangen diner. Vriendelijke bediening. Mooie avondje uit.

24. Steven van Aller

Heerlijk gegeten, service prima en je zit er fantastisch.

25. Wanda Schaap

Prima gegeten bij het Veerhuys. Attente, vriendelijke bediening. Het is altijd weer een feestje.
    Vanwege het mooie weer zaten we buiten onder de parasols en de kippen scharrelden om ons heen.

26. Groot drama, drie kwartier zonder drankje, zelf de bediening daarop moeten aanspreken. Na één uur en twintig minuten nog geen voorgerecht. Navraag aan de bediening, waar het eten blijft komt de mededeling dat zij het bonnetje kwijt zijn. Indruk dat wij niet de enige waren die ontevreden waren. Drankjes afgerekend en opzoek gegaan naar een ander restaurant (super gegeten bij concurrent in Heerde)

27. Linda van Lunteren

Het was heerlijk en we hebben zo gezellig gezeten buiten, echt een geweldige ervaring.

28. Ida Deenik

Top!
    Zeer gastvrij, super ingespeeld op de persoonlijke situatie. Zeer vriendelijke en gastvrije bediening. Prima locatie. (Zuid-Franse sfeer). Zeker een aanrader. We komen zeker nog een keer terug.

29. Alise van de Grijp

Heerlijk gegeten in de mooie tuin, tussen de kippen en de ganzen! Prachtig restaurant en erg aardige leuke bediening. Niet opdringerig en mooie tijd tussen de gerechten door. 3 uurtjes genoten!

30. We hebben weer heerlijk gegeten bij het Veerhuys in Olst. Lekker buiten op het gezellige terras. Prima plek om op een zomeravond te eten.

31. Marjoleine

Lekker gegeten en een mooie locatie. Wij zaten in een van de serres met een groep van 8 personen. De kaart is niet te lang en zowel vlees, vis als vegetarisch staat erop. Het broodplankje als voorgerecht is wel veel voor 1 persoon. Het smaakte prima.

32. Anneke van Dam

Altijd goede sfeer, prachtige locatie en heerlijk eten!

33. We konden heerlijk buiten eten met zicht op de IJssel, dat was dus prima.
    De bediening was er, maar had wat attenter gekund en beter in kunnen spelen
    op onze vraag.

34. Het was goed toeven in ‘t Veerhuys. Leuke bediening. Er was bij het reserveren wat mis gegaan, want ik kreeg geen bevestiging. Pas nadat ik naar het restaurant had gebeld. Heeft Eet.nu hier een steekje laten vallen?

35. Familie Leeuw

Lenteuisoep, gemarineerde courgette salade als voorgerecht, klassiek opgediende asperges, eendenborst, tournedos en vispotje als hoofdgerecht, sorbet, crème brulee, meringe met ijs, genieten deden we allemaal. Hier komen we terug!

36. Reservering was snel gemaakt en met een prachtig uitzicht op ondergaande zon en onsterfelijk uiterwaarden en IJssel. Eten was van een goede kwaliteit, leuk opgemaakt en op juiste manier geserveerd met een lach. Prima ga zo door.

37. Heerlijk gegeten. Sfeer binnen erg leuk. Buiten wat rommelig maar je kijkt wel leuk uit over weiland en het water verderop. Service prima, iets meer focus oo organisatie en uitserveren is aandachtspuntje.

38. A.M. van Dijk

Eten was prima, alleen ik begrijp niet, wanneer je voor 4 volwassenen (3 mannen en 1 dame), 1 schaaltje friet en 1 schaaltje gemengde sla bij besteld, dit als extra garnituur wordt berekend.
    De friet en gemengde sla was echt te weinig voor 4 personen.
    Dit bij een hoofdgerecht van ca. 24,50 En 28,50 euro.
    Leuke locatie, vriendelijk personeel.

39. toe Laer

Stoofpotje: heel matig: teveel roomsaus en de "stukjes vis" zijn niet als zodanig te herkennen, kon net zo goed vlees geweest zijn.
    Asperges met zalm: lekker, maar het had lekkerder (verser smakend) gekund.
    Wijn: uitstekend.
    Koffie en sorbet: zeer verzorgd en dus een heel goed afsluitend akkoord.
    Bediening erg prettig en voorkomend.
    Al met al een leuke avond (maar met een goed vispotje had het "na geklonken")

40. Robert Verheij

41. Fvanboeckel

Gezellige plek met de kippen etc. Voor je neus. Het eten prima, heerlijk. Bediening vriendelijk en correct Je ziet en je proeft het, de liefde voor de zaak. Vr. Gr.

42. D de Goeij

Heerlijk en eerlijk eten dat doe je voor je plezier bij t Veerhuys.

43. We kwamen speciaal voor de tournedos. Deze hadden we al eens eerder bij jullie gegeten en dat was toen de lekkerste en meest malse tournedos die we ooit gegeten hadden. Helaas was de bijbehorende jus dit keer niet zoals we verwacht hadden. Te dun en de smaak was ook wat minder. Maar de bediening was wederom uitstekend!

44. Heerlijk gegeten in sfeervolle ambiance!
    Menu van de Winteractie voor herhaling vatbaar: heerlijke paddenstoelensoep, verrukkelijk stoofpotje en goed gevarieerde, aangeklede kop koffie.

45. Fam van Losenoord

Ook dit jaar hebben we gebruik gemaakt van het drie gangenmenu met stoofpotje wild.
    Opnieuw -voor een koopje- heerlijk gegeten bij een prachtig ondergaande zon.
    We hopen dat 't Veerhuys komend wildseizoen weer met zo'n aanbod komt!

46. Wi hebben met zijn vieren heerlijk gegeten en de bediening is heel hartelijk.
    Leuke lokatie ook.

47. Sjouke Kamsteeg

Heerlijk gegeten en geprofiteerd van winteractie tegen een mooie prijs. Vriendelijke en goede bediening.
    Komen zeker nog een keer hier eten.

48. Prachtig uitzicht op de hoge waterstand van de IJssel met ondergaande zon, goed gezelschap, een knisperend kacheltje op de achtergrond en verrukkelijk menu gegeten. Alles klopte.

49. Prachtig gezicht op heel hoog water!
    Lekker en sfeervol gegeten.
    Het eten "lag een beetje zwaar", maar toch erg lekker.

50. Heerlijk gegeten, iedereen was erg tevreden

51. Heerlijk gegeten in gezellige kerstsfeer!

52. Gezellige ambiance, de serre is door een kachel verwarmd. Wie er dicht bij zit kan het hierdoor te warm hebben. Een kachel is wel gezellig.
    Bediening zeer voorkomend, de maaltijd was prima, maar was erg veel. Ietsje minder was ook goed.
    Iets voor een seniorenmenu?

53. Gezellig. Goed en smakelijk eten. Fijne bediening op een mooi plekje

54. Heerlijk rustig, niet gehaast, ontspannen sfeer, heerlijke plek in de serre. Eten was mooi opgediend en voldeed aan de verwachting.

55. We hebben met 7 personen heerlijk gegeten. Behulpzame en prettige bediening. Gezellige en warme omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar.

56. Meer dan heerlijk gegeten! Er wordt prima rekening gehouden met dieet wensen en allergieën. Vriendelijke bediending met kennis van zaken. Gezellige entourage en een ontspannen sfeer. Al meerdere keren gegeten en komen graag terug.

57. Diny Bult

Heerlijk gegeten!!! Prettige bediening. Mooi plekje aan het raam. Voor herhaling vatbaar.

58. Thea Wiegers

Heerlijk gegeten, fijn dat je hier ook goed glutenvrij kan eten.
    Ze weten goed welk gerecht echt glutenvrij is.

59. Karel van Duijvenbooden

Het was lekker eten, het was een prachtige ambiance, de bediening was vriendelijk en op tijd.

60. Zeer goed! Prachtige locatie, uitzicht en entourage.
    Vriendelijke bediening en heerlijk eten!

61. Jan Kortland

Wij waren met 10 personen en hebben heerlijk gegeten.
    De kwaliteit van het eten was bijzonder goed.
    Wij hadden online gereserveerd en dit ging heel snel en eenvoudig.
    Samengevat een prima restaurant een echte aanrader.

62. Met 4 personen lekker gegeten in een gemoedelijke sfeer welke voldeed aan onze verwachting.
    Een beperkte menukaart, maar net voldoende om, in ons geval, aan iedere wens te voldoen.
    Naar onze smaak verdient het geheel geen 10 maar wel een dikke 8.

63. Ook makkelijk online te reserveren. Gezellige ambiance. Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening.

64. Gerdie Hulsbergen

Pure ingrediënten in mooie gerechten op een fantastische plek.

65. Agnes Tuïnk

Wij hebben heerlijk gegeten, het was top!! Gezellig en zeer vriendelijk personeel. Kortom zeker een aanrader!!!

66. Bas Angelier

Afgelopen valentijnsdag zijn mijn vrouw en ik weer eens een avond uit eten geweest. Samen, met z'n tweeën in plaats van samen met vier kleine kinderen. Het sneeuwde gigantisch de stand van de IJssel was zo hoog dat het pontje Welsum-Olst de avond ervoor eruit was gehaald. Dus zijn we via Deventer langs het water op naar Olst gereden. Mooi stukje Nederland.

Het valentijnsmenu was een verassing. We begonnen met bubbels en een amuse van zalm. Daarna kwam er een bord met snippers kaas en spekjes waarin vanuit een theepot soep werd ingeschonken. Slaat nergens op en toch zo briljant. Los daarvan vonden we beide deze witlofsoep het hoogtepunt. Heel subtiel en puur. Als je van witlof houdt dan wel. Dan een risotto met, ik dacht, paddestoelen en biefstukreepjes als hoofdgang. Vlees van ter Weele uit Oene, aan de andere kant van het water, en dat proef je. Uit eten en bij rood vlees vind ik rode wijn geweldig, ik moet me alleen laten adviseren. Ik weet het een en ander van speciaal bier maar van wijn weet ik niks. Het advies was een Spaanse wijn, dat weet ik nog wel. Stevig en goed rijk van smaak. Als desert een bord vol met kleine toetjes van chocolat lava tot creme brûlée.

En dan zul je onderhand uit elkaar knallen? Nee. Misschien was de risotto wat veel en machtig maar verder was alles in goede verhouding en kwamen de gerechten op tijd. Niet gehaast achter elkaar en niet te langzaam. Ook een detail waar wij waarde aan hechten is dat hier mensen werken die duidelijk, direct of indirect, de basisprincipes van gastronomie kennen. In hoeveel zaken krijg je tegenwoordig bijvoorbeeld nog, dame eerst en rechts uitgeserveerd? Hoe moeilijk kan het zijn maar het wordt zo vaak vergeten. We hebben, ik gok, drie en een half uur getafeld en kijken terug op een zeer geslaagde avond. Mooie locatie, idem interieur en niet onbelangrijker dan goed eten, een goeie sfeer. O ja, en we blijven Hollanders... bovenstaande goed gelezen? We waren net iets over de tachtig euro kwijt...

Dikke tip mensen!!!

Kira en Bas Angelier

67. Overheerlijk en luxe gegeten! Vlotte en prettige bediening.

68. Arie Vleugel

Op Kerstavond hebben wij gedineerd bij het Veerhuys. We kregen een vijfgangenmenu gepresenteerd met ook nog een drietal amuses vooraf.
    Dit was de eerste keer dat we onder de nieuwe chef, Roderik Goores, kwamen dineren. Duidelijk is geworden dat hij kennelijk niet onderdoet voor de vorige chef: wij hebben genoten van een keur aan smaken die op unieke wijze gecombineerd zijn.
    Ook de verzorging was als van ouds!

69. Wendy en Jeroen

't Veerhuys heeft het diner op ons huwelijk verzorgd. Het was fantastisch! Heel goed eten, in romantische, nostalgische sfeer. Robert, Margriet en team, heel erg bedankt!

70. van Zanten/de Rijk en Spierenburg (de heren van Olst)

Wij hebben heerlijk gegeten in een fijn restaurant met een uitstekende vlotte bediening. Helaas gooide ik mijn glas rode, dure wijn om, maar de bediening wuifde alle excuses met een glimlach weg. Wij komen zeker de zaak nog eens onveilig maken.

De Heren van Olst

71. We hebben gisteren een feestje gegeven bij 't Veerhuys. Locatie fantastisch, heerlijk gegeten, gasten waren zeer enthousiast. Bediening uitstekend en de afspraken die we vantevoren hadden genaakt, werden helemaal nagekomen. Heel flexibel zijn Margriet en Robert en ook hun personeel. We hadden aan onze lange tafel heerlijk buiten op het gras een dame van het personeel die alles goed in de gaten hield en steeds met ons overlegde hoe en wat. Super. We hebben hier 10 jaar geleden ook een feest gehouden en eten er als we in de buurt zijn. Een aanrader. Prijs kwaliteit verhouding is ook prima. Altijd goed vlees of vis en garnituur is prima, maar wil je meer, dan is die mogelijkheid er ook. Hoe ze het voor elkaar kregen om voor 16 mensen tegelijk het voorgerecht en later ook het hoofdgerecht te serveren vind ik al een kunst op zich. Zeer goed georganiseerd allemaal.

72. Sierd en Emmy Dijkstra

Op een prachtige locatie aan de oever van de IJssel. Op het terras plaatsgenomen, duurde het even voor de bediening bij ons kwam. Binnen gegeten in een karakteristiek gebouw. Zeer smaakvolle aspergesoep en een super tournedos in truffeljus. Recept gevraagd.(wil de kok dat geven?). Ik kreeg de overgebleven jus mee in vacuüm! De tarte tatin met ananas was verrassend. Wat jammer was: we moesten lang wachten op de aanvulling van het garnituur. Bedankt en tot de volgende keer. Sierd en Emmy Dijkstra, Zwolle.

73. Marja Honing

Afgelopen zondag met een gezelschap van 7 personen weer heerlijk gegeten in 't Veerhuys. Attente en vriendelijke bediening, prachtig uitzicht op de IJssel vanuit de serre en heerlijk gegeten.

75. fam nuesink deventer

Jammer we vonden niet wat we verwachten. Het vlees was niet lekker warm, en de patatjes ook niet. Geen variatie in de groente. Alleen de soep was heerlijk. Het ijs was ook niet wat wij verwachten.

Bediening was goed en ook wel gezellig.

76. Marcel Stöteler

Ik heb met mijn vriendin afgelopen vrijdag heerlijk gegeten bij het Veerhuys waar we uiterst vriendelijk werden ontvangen. We kozen het 4 gangen menu. De zalm als voorgerecht gevolgd door de pompoensoep was overheerlijk. De tournedos waren inderdaad subliem; wat een genot. Na het lekkere dessert konden we stellen dat we een voortreffelijk avond hadden; heerlijk gegeten en goed verzorgd door het personeel van het Veerhuys.

77. Bart Logtens

Afgelopen donderdag in Olst bij 't Veerhuys gegeten. Een absolute aanrader! Ze claimen de beste Tournedos van de regio te hebben; en dat maken ze ruimschoots waar! Ook een leuk terras met zicht op het veer, Brand bier op de tap, en hele leuke en zorgzame bediening! Zo goed bevallen dat we daags erna nog eens zijn geweest. Niets dan lof voor dit etablissement!

78. Mijn vrouw en ik hebben hier inmiddels twee keer gegeten en dat is ons zeer goed bevallen.

De eerste keer konden we buiten op het terras zitten in de zon met een schitterend uitzicht op de IJssel en uiterwaarden. De tweede keer zaten we binnen in het erg sfeervolle Veerhuys. Het pand is heel gezellig ingericht en leuk aangeleed tot de toiletten aan toe, met leuke verwijzingen naar het verleden.

Het Veerhuys heeft een (af)wisselend menu, is zeer smaakvol bereid tegen een redelijke prijs. Dat gold de eerste keer voor het 5-gangen menu en de tweede keer evengoed voor het 4-gangen menu. De kwaliteit is constant, want ook de tweede keer was er niets aan te merken op het eten.

De bediening is vriendelijk, correct en alert. Ze komen na het serveren nog netjes vragen of alles naar wens is en vergeten niet om af en toe de drankjes op te nemen. Het tempo tussen de gangen is ook prima.

Hier gaan we nog regelmatig terugkomen!

79. Met zijn 4en overheerlijk gegeten. Zowel het voor-, hoofd- als nagerecht was bij ons allen naar wens. Tevens was de bediening erg attent. Ze kwamen niet te snel met de volgende gang en waren oprecht geïnteresseerd in onze bevindingen. Met de prachtige locatie aan de ijssel en een heerlijk drankje was het zeker een avond die voor herhaling vatbaar is.

80. Afgelopen zondag, 3 augustus, hebben we de dag besloten op het terras van het Veerhuys. Wij komen hier overigens al jaren! Beschenen door de ondergaande zon hebben we kunnen genieten van culinaire hoogstandjes. Ondanks de drukte heeft het personeel iedereen de nodige aandacht kunnen geven. Dat zie je niet veel meer! Ook nadat het Grote Licht niet meer zichtbaar was, bleef de sfeer op het terras uitmuntend. Echt weer een ouderwets gezellige warme zomeravond. Beslist voor herhaling vatbaar.

Wil en Ton van Wijk, Olst

81. Holterman

Onlangs bij 't Veerhuys gegeten. We werden zeer hartelijk ontvangen, de bediening was uitstekend en het eten fantastisch. Voeg daarbij de schitterende locatie toe en alle ingrediënten voor een zeer geslaagde avond zijn compleet.

82. Gert 19 punten

Op 1 mei aten we hier met 11 oudere personen, oud-collega's en echtgenotes, gezellig in de serre met prachtig uitzicht op de IJssel.

Er werd ons een voortreffelijke amuse geserveerd, riant gezeten in de tuin tussen de kippen.

We hadden veel verschillende 3-gangen menu's, iedereen heeft genoten. Verrassende en smaakvolle voorafjes, ik had een heerlijk malse biefstuk, mijn vrouw had niet eerder zo'n voortreffelijke eend gegeten, de patatten waren uitstekend bereid. Het enige kleine minpuntje was de sortering groente, maar dat viel eigenlijk in het niet bij het geheel. Ook de nagerechten waren zeker de moeite waard.

Kortom, voor ons een mooie sfeervolle afsluiting van een leuke dag door ook de attente bediening, faire prijzen, leuke ambiance. We zullen dit restaurant stellig vaker bezoeken.

83. Pretentie: hoog. Realisatie: pover tot middelmatig. 'Huisgerookte zalm' = Aldikwaliteit met klodder mayonaise. Snoekbaarsfilet: ja, één (klein) diepvriesfiletje.

Asperges "Sallandse wijze", dus kapzaag meenemen om ze te snijden. Verzoek om ze gaar te koken: magnetronbeurt. Geen resultaat; ja, toeslag van € 5,50 op menu vervalt! Grote gunst..

Ondertussen geen spoor van een suggestie om het garnituur te wisselen. Overigens, garnituur: niet benoemen! Het personeel had het te druk met zichzelf.

Eigenaar wil een gesprek, geeft na één keer geen gehoor op.

Conclusie: zwak. Geen aanrader.

84. Harry Wilke

Op 1 maart 2014 heerlijk gegeten in t Veerhuys. Wel wat gewend maar de kok van t Veerhuys weet diverse smaken prima te combineren. Bediening vriendelijk en correct. Uitzicht op de IJssel en het veer, geweldig. Kortom een ommetje waard.

85. Beslist de moeite waard om een keer te gaan eten, de sfeer en de ambiance zijn prima en de bediening is top.

86. de wilde

Sinds 1,5 jaar wonen wij in Olst en eten wij bijna maandelijks bij 't Veerhuys. Altijd hartelijke en gezellige ontvangst. Snelle service. Heerlijk eten (met name de soepen, asperge gerechten, tournedos). Verder mooie locatie. Vlak aan de Ijssel.
    Kortom aanrader!

87. Gisteravond heerlijk gegeten met Ton en Wil van Wijk. Als voorafje Gambas, als hoofdgerecht heerlijke asperges met zalm en als toetje hangop met vers fruit. Dit alles van een zeer goede kwaliteit. Top restaurant daar aan de IJssel in Olst.

88. Martijn

Na bijna 9 maanden wachten mocht mijn vrouw weer carpaccio eten. Jaja, ze was bevallen. Na telefonisch contact en de felicitaties kon ik gelijk een bord overheerlijke carpaccio van de ossenhaas ophalen. Wat een service. Echt een aanrader!!!

89. Wilma en Patrick

Vandaag 8 jaar geleden hadden we onze fantastische trouwdag in 't Veerhuys.
    Sindsdien bezoeken we regelmatig op deze dag "ons" restaurant.
    Ook deze keer was het eten weer heerlijk. Lekker genoten van het viergangendiner met een aantal
    verrassende gerechten met asperges.
    Alles keurig verzorgd, vriendelijke bediening en een goede sfeer.
    We zullen hier zeker nog vaak eten!

90. We hebben zowel op 17 als op 18 mei voortreffelijk gegeten in het Veerhuys. Niet alleen het eten was meer dan uitstekend, maar ook de bediening. Voeg daarbij het prachtige landelijke uitzicht en je hebt alle ingrediënten in handen voor een geslaagde en bovendien zeer smaakvolle avond.

Hans en Monique

91. Afgelopen weekend hebben wij hier voor het eerst gegeten en wij waren aangenaam verrast! De sfeer binnen is erg gezellig en het restaurant heeft een prachtige locatie. De bediening was professioneel, vriendelijk en attent. Het was dan ook geen enkel probleem om een asperge wijn per glas te schenken ipv per fles.
    Het eten smaakte fantastisch met oog voor detail en smaak.
    Wij komen zeker terug!

92. In de maand maart voor de tweede maal (eerste keer vorig jaar) gebruik gemaakt van "het restaurant van de maand" van De Stentor.

Ondanks dat het dus nu al weer de tweede keer was en de daarbij behorende hoge verwachtingen werd door het gehele personeel , dus van kok tot en met de bediening, meer dan voldaan aan de hoge verwachtingen.
    Verrassend leuk eten en terzake kundige bediening die ons (mijn vrouw en ik) precies kon uitleggen wat we geserveerd kregen.
    Daarnaast schuwde men zich niet om ons te vragen of er nog iets meer gewenst was, hetgeen resulteerde in een extra lekkers bij het dessert en drankje daarna.

Absoluut aan te bevelen wat ook al bleek uit de toestroom van medegasten van dit restaurant.
    Wij komen zeker weer terug.
    Petra en Ton Wiegmans.

93. Afgelopen zondag, 21 april 2013, met 8 personen gegeten bij 't Veerhuys.
    Een mooie ronde tafel in de serre met prachtig uitzicht op de IJssel en de ondergaande zon. Professionele en vriendelijke bediening en heerlijk eten. Kortom een top avond!

94. Gisteren voor het eerst bij 't Veerhuys gegeten. De zaak zat vol, dit had ik niet verwacht van te voren. Het is een sfeervol en gezellig restaurant met heerlijk eten. Ik heb de eendeborst, knoflooksoep en rib-eye besteld. De eendeborst was erg lekker gerookt. Super. De soep was ook verassend lekker. Grappig om dit met een klein lepeltje te eten. Ook op de rib-eye was niets op aan te merken, zelfs niet voor een vleesliefhebber als ik. Ook het dessert was geweldig. Vergezeld met een lekkere rode wijn, was het helemaal perfect. Service was gewoon goed en zeer vriendelijk. Had van mij soms iets vlotter gemogen, dit lag volgens mij aan de drukte. Zeker een aanrader om hier eens heen te gaan. Ben benieuwd hoe het is om met mooi weer buiten te zitten. Als we in 2013 nog een keer lekker weer krijgen, kom ik er zeker nog eens terug.

95. fam. Prins

Zondag 24 maart 2013 gebruik gemaakt van het menu van de maand van de Stentor. We hebben heerlijk gegeten. De sfeer is goed en de bediening erg vriendelijk. Kortom een leuke avond gehad. We komen hier zeker weer. Echt een aanrader!

96. Zondagavond, 10 maart 2013, hebben wij met 4 pers. genoten van het heerlijke Stentor lezersmenu.
    Heerlijk diner. Geheel goed verzorgd. Zeer smakelijk. Prettige bediening. Beslist voor herhaling vatbaar.

97. Aangenaam gedineerd, goed menu, smaak goed.
    Wat wil men nog meer. Prijs/kwaliteit acceptabel.
    Wij hebben genoten, en bij deze van harte aanbevolen.

98. Hanneke van de Kamp

Lezers menu gegeten ! Het zag er goed verzorgd uit,en niet geheel onbelangrijk het was heel erg lekker. Bediening keurig en gezellig.Prachtige plek en mooi uitzicht.Voor herhaling vatbaar.

99. Probleem met actiebon uitgepraat. Ik had niet goed gelezen. Miscommunicatie
    Eten was goed

100. Familie de Graaf

Met de kerst 2012 hebben we heerlijk gegeten in een gezellige ambiance.

Volgende pagina