IJssalon Florence in Nederweert

Gratis parkeren achter de ijssalon.

Bezorgrestaurants in de buurt van IJssalon Florence

1207248212 84
1220765266 84
1281592009 70
1511381925 83

1. Kerstmis 2016: geweldige ijstaarten gehaald in verschillende smaken en heel erg lekker. Een topper. Maakten het kerstdiner AF!!!

2. Super ijscreaties: smakelijk, innovatief en verrassend. Betaalbaar en steeds nieuwe smaken en coupes. Fijne en keurige bediening. Een echte aanrader.

3. Heerlijke ijscoupes, voortreffelijke koffie en uitermate attente bediening en vriendelijk personeel. Voeg daarbij de geweldige hygiëne toe en u begrijpt waarom wij hier graag komen.

4. Het allerlekkerste ijs en altijd gezellig 😄

5. Gisteren werden wij door vrienden uitgenodigd om als afsluiting van hun vakantie ijs te gaan eten bij IJssalon Florence. Bij aankomst werden wij verrast door lange rijen wachtenden, zelfs op de openbare weg. Toevallig kwam er een tafeltje vrij en konden wij onder mooie parasols met een gezellig ronde tafel een keuze proberen te maken van de zeer uitvoerige ijskaart: overweldigende creaties waar ons de ene coupe nog lekkerder leek dan de ander. Het maken van een keuze was erg moeilijk, zoveel lekkers. Maar toen de zeer vriendelijke en keurig geklede bedienende medewerkster de bestelling kwam opnemen was onze keuze bekend. Vier verschillende creaties en allen heel verzorgd geserveerd en werkelijk overheerlijk al die verschillende smaaksensaties bij elkaar. En de netheid en de vriendelijkheid, de bediening, alles was gewoon dik in orde.
    Een adres waar het heel goed toeven is en een aanrader.

6. Heerlijke ijscoupes, lekkere koffie, prima service 👍 Voor herhaling vatbaar.

7. Harm en Anne

Vriendelijke bediening, gevarieerd aanbod, verse producten en heerlijk zelfgemaakt ijs. Kortom een aanrader (de saporino in het bijzonder)!

8. Gisteren koffie met ijsgebak gehad, was goed. We kijken even naar de taartjes. Kwam de eigenaar naar de vitrine heel onvriendelijk of ze even erbij mocht. Geen goede reclame voor je zaak om zo tegen je klanten te doen.

9. Will Bax

10. Volwassenen coupe ijs besteld. Kinderen een handijs. Echter wat schetst onze verbazing, de kinderen mochten niet bij ons blijven omdat ze geen coupe hadden besteld!! Ze zijn nog zo klein dat je ze niet alleen laat. Service en klantvriendelijkheid ver te zoeken. We komen hier NOOIT meer.

11. Geweldige ijssalon met volop keuzemogelijkheden tegen betaalbare prijzen. Jammer van wow-deal arrangementen voor twee personen. Ik vind dat niet nodig en schept verwachtingen die de vaste klant misloopt.

12. Wat een geweldige ijssalon! Heel jammer dat het nu dicht is. Geweldig personeel! Heel gezellig. 1 meisje is hét gezicht van Florence, altijd aanwezig en altijd gezellig! Ik kan niet wachten tot het weer open gaat!

13. Omdat het morgen de laatste dag is van het seizoen hebben wij nog eenmaal heerlijke ijscoupes gegeten met afsluitende koffie. Ook hebben wij diverse ijstaarten meegenomen !en alles was weer overheerlijk en top!
    Graag tot volgende jaar

14. Jordy van nies

Niet voor niets zijn ze al meerdere malen ijssalon van het jaar geworden.
    Hoe vaak je er ook komt, het blijft lekker, of het nu voor een handijsje is of een coupe.
    Veel verschillende smaken, en iedere keer ben ik weer positief verrast wanneer ik een nieuwe ijscoupe uitprobeer.
    Iets erbij, of juist eraf, geen enkel probleem.

Kortom, zeer tevreden en nog nooit teleurgesteld naar huis gegaan!

15. Enkele dagen geleden hebben wij hier een heerlijk kopje koffie gedronken in een gezellige ambiance op het buitenterras on der een mooie parasol. Bij de koffie werd een stroop-wafelijsje aan het kopje geserveerd in een klein hoorntje.
    De bediendende dames waren zeer attent en de vragen werden naar volle tevredenheid adequaat beantwoord! De ijstaart die wij mee hadden genomen werd keurig verpakt in een speciale tas met koelelementen, die wij ter leen meekregen!
    Al met al een zeer positief gevoel en goede indruk!

16. Bram van de Ven

Goeie ijssalon. Ga hier alleen niet eten als het druk is. De bediening wordt dan onvriendelijk.
    Tevens mag je dan je wensen niet doorgeven wat anders wel altijd mag.
    Ik mocht hier niet de ijssoorten kiezen die ik wilde. Wel vervelend als je dus ergens allergisch voor bent.
    Normaal mocht dit wel zeiden ze maar nu niet. Heel vreemd!

Het ijs was wel goed!

17. Enkele dagen geleden wederom heerlijk ijs gegeten in deze prachtige ijssalon met attente bediening: cocos-, mango-, bosbessen-, vanille-, hazelnoot- en ananasijs!
    Alles verschrikkelijk lekker en zeer creatief verzorgd!

18. audrey kessels

Als ze ergens rekening houden met al je wensen, suikervrij, lactose vrij of gewoon lekker veel...dan is het wel bij Florence in Nederweert!

19. Jacqueline

IJstaart voor communie gehad. Superlekker!! Ze dachten goed mee en waren erg vriendelijk. Echt lekkere ijstaart!! Een super aanrader!!

20. Gisteren super genoten in deze ijssalon van alle zeer smakelijke en creatieve kunstwerkjes met verschillende smaken en het moet maar eens gezegd worden: "Diverse gewaagde smaken gecombineerd met allemaal verse vruchten tegen klantvriendelijke prijs!"
    Zeer schone zaak, uitermate attent en keurig geklede bediening.
    Een echte aanrader.

21. Mooie ijssalon! De vitrine is rijk gevuld met heeeel veel ijs. Lastig om een smaakje te kiezen.
    Grote keuze op de ijskaart.
    Vriendelijk, hardwerkend personeel.
    Echt een aanrader om een keer naar toe te gaan.
    Wat ons betreft, niet voor niets ijssalon van het jaar 2013.

22. Geen idee waarom ze dit 'de beste ijssalon van Nederland' noemen.
    Het ijs is gewoon standaard. Niets bijzonders. Kan ik bij de supermarkt ook krijgen en er een potje ingeblikt fruit bij nemen.
    En dan dat personeel. Wat een aanfluiting! Ongemotiveerd. Onvriendelijk. Onprofessioneel. Kauwgom kauwen. Veel giebelen en fluisteren. (Als gast vroeg ik me af of ze mij en mijn dochter misschien belachelijk stonden te maken. Erg ongemakkelijk)
    De zaak was erg vies terwijl het niet eens heel erg druk was. In plaats van dat het personeel tafels schoon ging maken of servetten op zou ruimen stonden ze gezellig te kletsen zonder aandacht aan de klanten te besteden.
    Sfeerloze zaak.

Als klap op de vuurpijl vroeg ik of ik een eigenaar/manager kon spreken om mijn beklacht te doen en het antwoord van het meisje aan de kassa was "Mwah. -even om zich heen kijken- nee"

Gelukkig heeft mijn dochter het wel naar haar zin gehad. Te klein om alles door te hebben.

23. Super ijs! Super service! IJs vind ik zelfs bijna te goedkoop voor wat ik krijg. Binnenkort snel weer lekker smullen bij Florence.

24. Als echte ijs liefhebbers hebben wij weer genoten van verschrikkelijk lekkere ijscreaties in een geweldig nette en gezellige omgeving. Pure klasse en oh zo veel keuzemogelijkheden. Niet voor niets uitgeroepen tot beste ijszaak.
    Van harte gefeliciteerd!

25. Dit is mijn stamijssalon!! Personeel is geweldig, ijs is van uitstekende kwaliteit betreft smaakbeleving, opmaak van de coupes en ijsstructuur. Het is niet voor niets dat ze voor de derde keer tot beste ijssallon zijn uitgeroepen. Dit is alleen maar mogelijk als je iedere dag weer opnieuw met veel passie en inzet hiermee bezig bent. Als er een ijsje wordt gegeten ( en dat is vaak ) zitten we bij ijssalon Florence! Ik zou zeggen, Marjo en Marcel, ga zo door!!

26. Niet voor niets de beste van Nederland moet ik hier nog iets aan toevoegen. Het lekkerste ijs eet je echt hier!

27. Rick 11 punten

Afgelopen zondag geweest, was erg druk. Moesten even wachten voordat we plaats hadden in de grote salon.

We hadden 3 mooi en lekkere ijscoupes besteld:
    Babaribes, Macaron de Florence & Saporino.

Aangezien het zo druk was hoefden we toch maar 15 minuten te wachten op onze ijscoupes. Daarna nog 3 lekkere koffie's gedronken.

Dit was onze eerste kennismaking, er zullen zeker meerdere volgen. Volgens ons een terechte bekroning met ijssalon van het jaar 2013.

28. Ice-lovers oetvEll

Super ijs gegeten bij Ijssalon Florence!
    Hoe kan het ook anders met wederom de titel IJssalon van het jaar 2013!!

Top!! Ga zo door en heel zeker tot snel!

29. H.Slabbers

Wij komen er al jaren voor het lekkerste ijs, en nu alweer bekroond met "de prijs". Toppie.

30. Onvriendelijk personeel. Je moet lang wachten en het ijs is niet echt bijzonder.

31. Lekker ijsje gegeten met mijn dochter. Sfeer gezellig personeel heel vriendelijk. Marjo kwam nog een praatje maken met mijn dochter en vroeg of het ijsje lekker was. We hebben samen heerlijk ijs gegeten. Echt een aanrader. Even lekker ontspannen met een heerijk ijsje, wat wil je nog meer!

32. Ik heb er wel eens een ijsje en een smoothie gegeten en gedronken. Echt een aanrader!!! Er is zo veel keus en wat je ook kiest het smaakt allemaal. Vooral de smoothie is een echte aanrader.

33. Vorige week dachten we een lekker ijsje te gaan eten. Dat viel even tegen. Het ijs wat we kregen was al behoorlijk aan het ontdooien. (Alle drie de ijscoupes) De coupe Robinson was niet zo uitbundig opgemaakt als anders, het fruit was hard en gedeeltelijk uitgedroogd! In mijn coupe zaten welgeteld vier amarena-kersen. Het personeel is niet attent en van de gastvrouw zelf kon geen groet af. De zaak zelf is overigens zeer ongezellig ingericht, wat de sfeer niet ten goede komt.
    Voortaan gaan we weer naar onze vaste ijssalon bij ons in de buurt, waar de sfeer altijd goed, het ijs heerlijk en nooit half gesmolten!

34. Ijs is prima maar service is bedenkelijk. Naast algemene zaken is klantvriendelijk niet zeer hoog. Eet je met je gezin een coup aan tafel, willen de kids aansluitend extra nog een handijsje. Mag je eerst betalen en dan wordt je naar buiten gezet omdat aan de tafels je alleen een coup mag eten.

35. Familie kessels

Altijd feest om er lekker ijs tegaan eten al is het er nog zo druk de gastvrouw Marjo maakt altijd tijd voor haar gasten!Personeel is altijd goed gehumeurd en klantvriendelijk.Wij komen graag bij ijssalon Florence!

36. Ik ben vaker bij dit ijssalon geweest en iedere keer is het helemaal top. De bediening is zeer vriendelijk, de zaak ziet er erg mooi en verzorgd uit.
    En het belangrijkste, het ijs natuurlijk, smaakt altijd verrukkelijk. De coupes zijn mooi en vaak zeer verrassend. Veel keuze en variatie in de mooie ijskaart.
    Dit ijssalon is zeker een aanrader. Wij blijven hier terugkomen. Top!!

37. Hier al vaker een coupe ijs gegeten zo ook een handijsje,maar nog nooit een recensie geschreven.
    Ijs altijd heel goed van smaak, bediening en sfeer is inderdaad wat kil.
    Coupes zien er prachtig uit en zijn heerlijk van smaak en combinaties tongstrelend.
    Al met al mijn favoriete ijs is yoghurt en die is heerlijk,zo ook de koffie met chocolade.

gr Bert

38. Enorm lekker eten en erg goede service.
    Alleen was de sfeer erg kil, leek wel een soort begrafenis!

39. Marianne Hassink

Super lekker ijs, verse ingrediënten, eigen gemaakte sauzen en tot in de details afgewerkt. Niet te overtreffen.

Keer op keer een zeer hartelijke ontvangst.

Meester ijsverwenners!

40. joris6

41. Heerlijk! Een absolute aanrader. Ben een echte ijsfanaat. En gelijk weer bij de opening op 7 maart hop naar binnen. Blij dat ze weer open zijn. Samen met gezin heerlijke coupe gegeten.
    Vlotte bediening en alles zag er weer heerlijk uit

42. Onvriendelijk, zelfs arrogante club ben in jaren niet zo benadert. Mijn vrouw werd er ook stil van. Er kon nog geen tot ziens vanaf. Paar maanden eerder viel me dat ook al op, maar dit was het toppunt. Ze zien mij nooit meer hier, alternatieven genoeg in de buurt.

43. Zeer lekker ijs, leuke sfeer, fijne bediening.

44. Katinka

Erg sfeervolle zaak, leuke bediening, zeer smakelijk ijs!

45. Afgelopen zomer weer sinds 3 jaar een ijsje komen eten!

Wat een verschil, het lijkt wel of ze een metamorfose hebben ondergaan. Veel meer keuze, mooie ijskaarten, nieuwe ijscoupes, leuk en vriendelijk personeel. Nu ik weer weet wat ik gemist heb de afgelopen jaren, kom ik zeker vaker!

Ik verheug me nu al op het ijsseizoen 2010!

46. men. 10135 punten

Zondag enkele weken terug......

Ongelooflijk dat ze prijzen winnen.....ja, met de belachelijke hoge prijzen dan wel.

Grote borden en kommen met weinig erop en erin.

Tafels en vloer goor/vies overal servetten en prulletjes op de grond alles plakt.

En er was bijna niemand.

47. Vandaag, tweede paasdag een ijscoupe geweest eten. Het wat echt heerlijk! Grote keuze aan diverse ijscreaties en allemaal even lekker. Een echte aanrader voor mensen die van ijs houden!

48. Een echte meester in ijs! Voor een perfect ijsje moet je echt hier zijn. Daarbij ook nog een legio aan keus! En dit jaar weer in de top drie van Nederland (tweede plaats).

49. Een aanrader om even op je gemak een heerlijke coupe te nuttigen,met alle fruitsoorten ook echt vers en mega aan keuze.Kan ook niet anders,als men al div. prijzen in de wacht heeft gesleept op ijsgebied