Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Eindhoven verdeeld zijn.

1. Mieke Plaat

Zaterdag gegeten met het gezin, 6 pers. Wij waren erg tevreden met de plaats, het personeel was vriendelijk, de bediening snel en het eten goed van smaak.
    Veel keus vlees, vis en vegetarisch. Een aanrader. Wij hadden een gezellige avond.

2. Jane Appleseed

3. Paul Peters

Prima lunch, prettige bediening. Voor herhaling vatbaar.

4. Zuid-Amerikaans Eindhoven

Chris Antonis

Nadat we enige weken geleden in Spanje waren en ons daar tegoed gedaan hadden aan de grote variëteit aan tapasgerechten, kwam de Social Deal aanbieding eigenlijk op het juiste moment. Wat hadden wel weer eens zin in wat lekkere tapasgerechten.

Om te beginnen was de tent moeilijk te vinden. Via een naastgelegen kroeg vonden we de ingang.

Begon met enige aardige gerechten.
    De volgende ronde(n) duurden erg lang wat het onbeperkt eten in een ander daglicht stelde.

De zoete ribjes bestonden uit kleine ribjes mat nauwelijks vlees er aan dat bovendien zo hard was dat je het er met een steakmes moest afzagen. Probeer het er niet af te bijten want dat kost je je voortanden.
    Dit gerecht teruggestuurd.
    De kipspies bestond uit slechts gekookte stukjes kip een stokjes. Niet gebakken of gegrild en smaakte ontzettend klef. Ook dit gerecht weer richting keuken gestuurd.

Volgens mij hadden ze ook maar een soort sausje voor bij alle gerechten.

Het enige bedienende personeelslid deed haar uiterste best om een volledige afgang te voorkomen.

Het voelt als een enorme minachting voor de klant.

Dus nooit meer

5. Mijn favoriete sushi tent! Goede en attente service! Eten is heerlijk en vers! Prima prijs - kwaliteit verhouding! Ik kom hier zeker nog vaker terug!

6. Slechtste mexicaans restaurant ooit! Mijn kip fajitas waren aangebrand, mijn partner had gamba's die tevens ook zwart waren! Na dit kenbaar gemaakt te hebben zijn we alleen maar gecompenseert voor onze drankjes, zonder excuses...nooit meer popo in eindh. Uitermate teleurstellend!

7. Zuid-Amerikaans Eindhoven

Jos

Leuke locatie maar doet niet echt Spaans aan. Was even zoeken dus wat meer reclame zou uitkomst bieden. Het eten was redelijk tot goed.. Wel jammer dat 1 saus voor bijna alle gerechten gebruikt werd. Bediening was vriendelijk en goed. Hoewel het een beetje chaotisch was toen het drukker werd. Daarna toch weer goed opgepakt. All you can eat principe. Als het eten op dit niveau blijft (of nog een beetje beter) dan is dit zeker een blijvertje en meer bezoeken waard.

8. Lekker genoten van een Fruit de Mer met een flesje Viré Clesse erbij.. Alles smaakte lekker! We hebben 2,5 uur zitten genieten van de verse lekkernijen.. De bediening was erg vriendelijk en alert. Een goed adres als je niet in de buurt bent van de kust voor een Fruit de Mer!

9. Wat een mooie zaak! Ziet er echt heel leuk en gezellig uit!
    We werden vriendelijk ontvangen en naar de tafel begeleid. De sushi smaakte over het algemeen prima en we werden vlot en goed geholpen. We zaten alleen in zo'n kamertje aan de zijmuur waardoor een van ons de hele tijd de gerechtjes aan moest pakken omdat de bediening niet bij de tafel kan. Maar we hebben een leuke avond gehad en prima gegeten en gedronken, dus we komen zeker nog een keer terug!

10. Nederlands Eindhoven

We hebben heel goed gegeten! Lekkere combinaties en je proefde dat er veel tijd en passie in de gerechten zat! De wijnen die uitgekozen waren bij de gerechten waren ook heerlijk.. Laat die ster maar komen!

11. mirande

Sinds december niet meer bij yammi yammi geweest. Het was altijd mn favo sushitent. Maar wat was het eten vandaag niet goed. De rijst was droog en leek oud en de vis was ook droog, vooral de surfmossel en unaki waren slecht. Jammer. Ik hoop dat het eenmalig was.

12. Stephen

Ben hier vorige week met mijn zoon gaan eten waarbij ik me heb laten leiden door de goede beoordelingen op deze site. Het moet gezegd worden; de steaks zijn van van voortreffelijke kwaliteit!
    Ik vraag me echter wel af of het alcoholvrije principe ze niet de kop gaat kosten. Voor ons was het geen probleem, maar we hebben alleen al in het uurtje dat wij er zaten twee complete gezelschappen zien vertrekken nadat duidelijk werd dat er geen alcohol geschonken werd.
    Zou jammer zijn want we hebben nog nooit zo'n geweldige steak gegeten.

13. Gezellig restaurant. Het eten vond ik tegenvallen. Bij het voor- en hoofdgerecht smaakten de verschillende vissoorten bijna hetzelfde. De vis van het hoofdgerecht was volgens mij niet de vis die zij noemden. Ik had het idee dat ik geweekte vis -van een ander soort- at. De pasta's werden geserveerd zonder garnituur. Dit waarschijnlijk omdat het een tussengerecht is. De smaak van zowel voor- als hoofdgerecht vond ik teleurstellend, vlak. Mijn indruk is dat er geen verse producten zijn gebruikt.
    Vriendelijke ontvangst.

14. Gister avond ben ik samen met mijn vriendin bij Dragon Wok uit eten geweest, alles beviel perfect, Het eten, de service , en de aangename sfeer daar waren erg goed.
    Het is echt een aanrader voor andere mensen!

Mvg,

Fabian

15. Rijn

Gisteren 1ste Pinksterdag wilden we gezellig en lekker uit eten dus bij Parkzicht binnengelopen. Onze ervaringen tot dan toe waren goed en ook de bediening is aardig, Tot na het toetje toen werd gevraagd of het gesmaakt had en Trudy meldde "nee", omdat er gelatineklontjes in haar toetje zaten. Met die mededeling werd niets gedaan en er werd niet op teruggekomen tot onze grote verbazing.
    Toen daarna ook de rekening niet klopte, uiteraard in ons nadeel, hadden we het voorlopig wel weer gehad met dit restaurant, temeer daar we natuurlijk veel te kiezen hebben in het Eindhovense.
    Jammer maar helaas!!

5,1
  16. Aziatisch Eindhoven

Jacques

Gisteren voor het eerst met vrienden wezen eten in Fuso en wat direct opvalt bij binnenkomst is dat het erg rumoerig is.
    Met vieren werden we in een nisje geplaatst dat eigenlijk veel te klein is voor 4 personen, later kregen we een tafel toegedeeld wat meer ruimte gaf.
    De tafels staan op een halve meter van elkaar waardoor je continue het gesprek van je buren aan het volgen bent en wanneer deze hard getaald zijn irritant neigen te worden.
    Het eten wordt besteld middels een groot blad zoals je op hun website aantreft waarop de foto's van de gerechten staan, hierachter vul je het aantal in van het desbetreffende gerecht.
    Binnen enkele minuten arriveren de eerste gerechten op je tafel en zien er redelijk verzorgd uit.
    De sushi's zien er kleurrijk uit en er zijn er maar enkele die ook smaken als ze eruit zien, de overige zijn erg vlak van smaak.
    Ook het vlees en vis gerechtjes missen smaak en zijn allemaal erg vlak, zelf de gerechtjes met een pepertje erachter dat pittiger moet zijn hebben het zelfde probleem.
    De gerechten bestaan alleen uit sushi, kip, beefblokjes, stukje gebakken zalm en garnalen van de grill.
    De eerlijkheid gebied te zeggen dat de garnalen van de grill redelijk waren al waren sommige erg gezouten.
    Personeel doet erg zijn best om alles in goede banen te leiden en zijn vriendelijk, de gastvrouw wil graag een beetje familiair overkomen maar doet op haar manier ook erg haar best.
    Kortom, wil je een gezellig hapje eten voor het stappen gaan en voor € 22.50 "all you can eat" bezoek dan deze eetgelegenheid maar ga je voor een beetje kwaliteit met meer variatie en smaak dan loop je hun deur voorbij.

17. Internationaal Eindhoven

Heerlijk gegeten met socialdeal bon. Dus prijs /kwaliteit mede daardoor een dikke 10.
    Alles was echt heerlijk. We gaan heel vaak uit eten, maar het is lang geleden dat ik zo goed gegeten heb. Ook heerlijk aolie en truffelcreme bij het bijbestelde brood. Bediening hield de drank goed in de gaten. Zowel de gerechten als de zaak zagen er uit om door een ringetje te halen. Ga zo door. Wij komen zeker terug.

18. mieke denekamp

Het eten was goed en ook genoeg, veel zelfs, maar er is een nadeel. Ik ben vegetarier en eet geen vlees, ik had vis met groente en een meneer naast mij had vlees, het wordt allemaal bij elkaar gebakken, en met een spatel wordt het vlees en de vis omgedraaid. Heel jammer. Ik ben nu 1 keer geweest, maar ik kom nooit meer terug.

19. Internationaal Eindhoven

kim

Wij zijn gisteren met 4 -personen wezen eten hier met de social deal bon.
    Ik heb op dit restaurant niks aan te merken dus ik geef gewoon lekker een 10.
    We hebben heerlijk gesmikkeld en gedronken.
    Ook de drankprijzen zijn hier betaalbaar.
    Wij hadden brood en frites bij gekocht en dit was ook allemaal lekker.
    Compliment voor de kok!

20. Erg lekker gegeten en vriendelijke bediening! Niets op aan te merken.

21. Sfeervol restaurant. Niet zo chaotisch als een aantal andere sushi-restaurants in Eindhoven. Prima Sushi, lekker. Vriendelijke bediening. Het duurt wel wat lang, we hebben er dik 2,5 uur gezeten terwijl we bij andere Sushi restaurants meestal in 1,5 uur wel klaar zijn. Ondanks 2e persoon halve prijs actie toch nog een relatief hoge rekening.

22. Wij zijn afgelopen weekend bij Usine geweest. Na alle slechte verhalen wilden we het toch eens proberen. We hebben geluncht bij Usine, we hadden bacon & eggs en een broodje carpaccio. Dit vonden we allebei niet lekker omdat het brood van de bacon & eggs te dik was en bij het broodje carpaccio het broodje erg droog en hard was. We gaven dit aan bij de bediening, die er een leidinggevende bij riep, deze persoon vond dat dit normaal was en deed hier verder niks mee. Daarna kwam er toch nog iemand aan tafel die volgens mij de bedrijfsleider was, onze klachten waren blijkbaar de stijl van Usine. Wij zijn gegaan en de slechte verhalen kloppen toch, dit bedrijf heeft niks te maken met een restaurant. Jammer!

23. Vrolijke en vlotte bediening. Eten is kwantitief en kwalitatief ruim voldoende.

24. Franken

Ik heb al meer dan 20 keer in dit restaurant gegeten, en alles is top!
    Het eten is vers en smaakt relatief gezien voor een all you can eat restaurant ook perfect.
    Het is mooi Japans ingericht van binnen, de meeste all you can eat restaurants lijken op een veredelde frietzaak.
    Het personeel is erg vriendelijk en komt regelmatig vragen of alles naar wens is.
    Er zit een juiste balans in tijd tussen de verschillende gerechten, wat ook erg goed is zodat je niet na 1 uur alweer buiten staat.

Kortom, een aanrader!!

25. div_

26. Zuid-Amerikaans Eindhoven

Onlangs wezen eten met mijn man. Het is inderdaad even zoeken waar het precies zit. Dat is niet erg, dan blijft het een goed bewaard geheim ha ha. De bediening was vriendelijk, de locatie is super, uitzicht op het plein. Het eten is perfect. Heerlijk vers, dat proef je. Mooi opgediend, in mooie porties, hierdoor hebben we net wat meer kunnen eten dan normaal in andere tapaszaken. Kwaliteit is ook vele malen beter dan andere tapaszaken. Het enige wat ik niet lekker vond waren de mosselen (die bleken onder de saus gepaneerd te zijn). Ik houd niet van gepaneerde vis maar dat is persoonlijk. Ik kom over 2 weken weer! Bijf zo doorgaan! Prijs-kwaliteit is goed. De prijs moet ook niet teveel omhoog vind ik.

27. Heerlijke dikkere friet, binnenin lekker zacht en vol van smaak, met een krokant buitenkantje. Hmmmhhmmm.. heerlijk ! Als wijkbewoner kom ik al jaren drie keer per week graag in deze zaak, lekker fris en schoon. De ontvangst is vriendelijk en spontaan, met een gezellige lach en babbel. Zoals meestal is de man wat rustiger en glimlachend. Als er hele kleine kinderen meekomen, heeft ze vaak een spontaan aardigheidje.

De tafeltjes zijn schoon en worden tussendoor regelmatig meteen na vrijkomen schoongehouden, zonder stress. De bestelling wordt snel opgenomen, en snel op volgorde meteen verwerkt. Vooraf betaald. Zelfs als het helemaal vol staat met klanten, wordt toch alles netjes en vriendelijk naar de tafeltjes gebracht.
    Bij grote drukte kan het een enkel bruiner frietje bevatten, geen drama tussen de vele goudgelen, heerlijk !

Op mijn navraag zei ze dat het betalen met een pinpas binnenkort ook kan.
    Dat is wel zo gemakkelijk voor gehaaste onverwachte momenten.
    Ik kom hier graag, voor het lekkere eten, de smaakvolle milkshakes, en de gezellige bediening en sfeer.

28. Internationaal Eindhoven

Ik ben nog nooit eerder bij de Zwarte Doos geweest, maar zal dat na deze keer zeker doen.

Mijn vrienden (allen studenten aan de TU) namen me mee om lekker biertjes te gaan drinken in de zon. We zaten nog maar net of we werden al geholpen door een leuke jongedame. De dranken werden ook zeer snel geserveerd, wat ik een erg groot pluspunt vind! Ook de bittergarnituur stond veel sneller op tafel dan ik gewend ben.

Er hangt een relaxte sfeer, minder hectisch dan bijvoorbeeld op de Markt in Eindhoven, maar niet minder gezellig.

Eén van mijn vrienden stootte iets te hard tegen de tafel aan waardoor er een biertje omviel. De charmante bediende vond het niet erg en ruimde het met een glimlach op, waarna er een nieuw biertje werd neergezet.

Na een aantal biertjes gedronken te hebben leek het verstandig om met de bus naar huis te gaan. Gelukkig ligt het café maar twee minuten lopen van het centraal station af ;)

Ik kom zeker terug!

29. Internationaal Eindhoven

Afgelopen week heb ik hier voor het eerst gegeten, voor ik naar de film in de ontzettend luxe en fijne filmzaal ging (Django Unchained draaide). Ik at de daghap voor € 7,50. Het was deze dag een Schnitzel met heerlijke dikke aardappelfrieten. Snel klaar en je krijgt waar voor je € 7,50. Ik ga hier zeker vaker eten voor ik naar de film ga!

30. Carla

Dit restaurant is geen aanrader, de bediening is waardeloos. Totaal geen interesse in de gasten, je wordt zelfs genegeerd. We hadden om 20.00 uur gereserveerd en om 20.15 uur stonden we nog bij de ingang te wachten op "onze" gereserveerdë tafel. Het restaurant ziet er leuk uit, maar als je met z'n tweeen bent, wil je graag een twee-persoonstafel en niet bij een groep van tien personen aan een lange tafel geplaatst worden.
    Het eten is ok, niets bijzonders.