Bij het station.
    Parkeergarages zoals bij Heuvelgalarie, Bijenkorf, Mediamarkt.

Tegenover Centraal Station Eindhoven.

di vanaf 17:00

1207181019 84
1221939310 84
1458071965 52
1480209401 64

1. Ik kwam hier om sushi af te halen. Sushi is lekker en vers! Goede prijs kwaliteit verhouding. Service is vriendelijk, attent en netjes! Ik kom hier nog vaker terug. Ga zo door Yokohama!

2. Gister hier gegeten met mijn vriend, erg lekker gegeten hij menu umi en ik sazanka. Leuk dat het voor je neus bereid wordt. Vooral de zalm bij menu sazanka was verrukkelijk. Er werd netjes iedere keer smakelijk eten gezegd en gevraagd als ze het weer kwamen ophalen of het had gesmaakt. Dat heeft het zeker.

Wel is dit een vrij prijzig restaurant. Dit zou mij doen besluiten dat ondanks dat het zo lekker was dat ik niet meer terug zou komen. Ik vind 100 euro iets te veel met zijn 2en. Zeker als je gewend bent dat je met zijn 2en ook voor 50 euro lekker kunt eten en vol kan zitten.

3. Super lekker eten van de bakplaat! Vooral de zalm, heerlijk!

4. mevrouwtje

Ontvangst was niet goed. Wij hadden daar nog nooit gegeten dus was fijn geweest dat we vanuit hen uitleg zouden krijgen. De prijzen waren raar, geen vaste prijs dus je moet zelf in de gaten houden hoeveel je al uitgegeven hebt. Eten was wel lekker alleen jammer veel vis en bijna geen vlees of vegetarisch. En het waren grote hapjes, je moest 2x happen voordat je sushi op was. Leuk om een keer zo sushi te eten maar ik ga liever naar een ander sushi restaurant.

5. Duurt veels te lang voor je een klein bordje eten krijgt, waarbij het vaak ook nog eens verzopen is onder de knoflook. De tussentijd? Drinken maar! Dat werd me continue gevraagd, uiterst irritant. Slabbeke zou al dat rook en vet tegen moeten houden, maar aan fatsoenlijke afzuigkappen wordt niet gedacht. Wellicht was ik content als dit restaurant, een mislukte teppanyaki, een allyoucaneat geweest zou zijn. Dat zouden zowel hun als mij beter af zijn geweest.

6. Ik dacht, kom ik ga met kerst lekker sushi eten bij toch wel een grote naam in Eindhoven. Ik kan helaas alleen melden dat ze van twee etages naar één zijn gegaan en dat de prijs/sushi ratio zeer te wensen overlaat.

De handroll sushi was zeer slap, geen crunsh en het gene wat op de band lag, lag er langer dan het voorgeschreven aantal minuten. Normaal als verse vis op een band ligt wordt het van de band afgenomen als het er langer dan drie rondes op ligt.

Als je dan aan tien bakjes van 3.50 en vier van 5.50 en 2 handrolls voornamelijk een lege buik overhoud en +/- 70 euro lichter bent, dan kan ik maar één ding stellen: Ga naar een andere sushi tent dan Yokohama!

7. Minachting. Dat is het beste woord dat past bij de bediening/service in dit restaurant. 2,5 uur binnen gezeten en 2 minimale gerechten gehad. Nagevraagd of het versneld kon worden. Dat kon niet. Toen heb ik de zaak verlaten. De drankjes (die we wel nuttigden) hoefde ik niet te betalen, de menu's (waarvan we dus maar bar weinig kregen) moest ik wel volledig betalen. Waardeloos

8. chianti

Prima en lekker gegeten !!!!

9. Joyce

10. Te slecht gegeten, moet uren wachten tot je eten krijgt, eten niet vers, gewoon zo slecht.

11. Gisteren, op 2e kerstdag, zijn we zonder reservering bij Yokohama binnengelopen. Net als vorig jaar op 2e kerstdag wilden we gaan gebruik maken van de teppanyaki. We konden meteen plaatsnemen.
    Het klopt inderdaad dat de aankleding wel wat aandacht mag gebruiken (en in het trappengat stonk het), maar als je niet op de details let is er weinig aan de hand. Kaart was hetzelfde als vorig jaar (wij hadden het gewone menu, geen kerstmenu). Dit jaar lag het tempo een stuk hoger dan vorig jaar, dat was wel jammer vonden wij. Vorig jaar hadden we zo'n 3 uur getafeld met hetzelfde menu waar we nu na iets meer dan 2 uur klaar waren, jammer. Het eten was wederom verrukkelijk! (menu Sazanka) en het is leuk om te zien hoe ze het voor je neus klaar maken.
    Dus samengevat; de locatie mag wel weer eens opgeknapt worden, service is wisselend maar het eten is top!!

12. Na enige tijd weer eens een poging gewaagd en met een gezelschap met 14 personen gaan eten bij Yokohama. Wat een slecht restaurant, ga zelf maar eens kijken zodat je kunt zien dat deze recensie uit het hart komt. Al jaren niets geïnvesteerd in het restaurant. Niet in de oude vette menukaarten die bovendien al jaren dezelfde inhoud hebben, niet in het sanitair, niet in de bakplaat waarvan de afzuiging piept en waarvan het vet vanaf druipt. Mensen die voor ons binnenkwamen werden onbeschoft weggejaagd terwijl ze gereserveerd hadden. Niks geen kookkunsten, het eten werd nog net niet op tafel gegooid. Voor ons geen Yokohama meer. Gelukkig keuze genoeg in Eindhoven.

13. Het beste sushi restaurant van Eindhoven. Eten is heerlijk en vers! Prima prijs- kwaliteit verhouding! Ik kom hier zeker nog vaker terug!

14. Mijn favoriete sushi tent! Goede en attente service! Eten is heerlijk en vers! Prima prijs - kwaliteit verhouding! Ik kom hier zeker nog vaker terug!

15. de beste sushi, word vers voor je neus klaargemaakt, heerlijk!

16. Het eten is goed maar de porties te klein... En daarom te duur. Ik kom hier niet zo snel terug.

17. Hallo, was voor ons de eerste keer. Komen uit Limburg (Susteren). Zelden zo goed gegeten. Werkelijk héél héél goed. Gaan zeker terug. Is alles goed? nou, je moet toch iets te lang wachten voordat je drinken kunt bestellen en we vonden het in het begin iets te donker aan de tafel, maar je went er wel aan.Nogmaals voor de rest een perfect restaurant met zeer vriendelijke koks en bediening. Tot de volgende keer.

18. Paul van Rixtel

19. Sabbo Jongeling

Hallo, ik en mijn familie eten hier bijna wekelijks omdat we het eten zo lekker vinden, en omdat de service natuurlijk ook super is, ik raad het iedereen aan ! X

20. Tijdje geleden wezen eten bij Yokohama in Eindhoven.

Na 3 jaar lang wachten om eindelijk weer een keer naar een Japans restaurant te gaan was het dan eindelijk zo ver.

We kwamen binnen bij Yokohama, en toen dacht ik eerlijk gezegd, Mmm dit weet ik ook niet... Zo lang gewacht en dan krijg je dit... Toch maar verder gelopen, en we werden netjes begroet door een nederlandse dame die ons naar onze plek bracht, we waren als enigste aanwezig en toen dachten we al helemaal, dit kan niet goed zijn... Maar alles wat wij in het begin van de avond dachten bleek helemaal niks waard te zijn... Wij waren gewoon wat te vroeg gekomen, het werd steeds drukker en het eten kwam natuurlijk ook op een bepaald moment, het was echt heerlijk, en het wachten ook zeer zeker waard.

Top kwaliteit, top kok, top personeel en heel gezellig gekletst met 2 engelssprekende aziaten die wij overigens helemaal niet kenden.

Mijn vriendin heeft het Vegetarische menu gepakt, waar ze later spijt van had.. want ze had liever een vlees menu gehad, Ze had alleen nog nooit japans gehad en ze was dus een beetje bang wat ze voorgeschoteld kreeg.

Ik ben voor het vlees menu gegaan, ontzettend lekker en heb ook van ieder gerecht genoten, het werd allemaal (op de salade na) voor je neus bereid, heerlijk om te zien hoe iemand bezig kan zijn met eten.

De kok wenste ons iedere keer heel netjes smakelijk eten!

Voor ons was het wel wat duur, (18/19 jaar) maar het was het zeker waard!!
    Tot de volgende keer!

21. Vanavond daar geweest om alvast mijn verjaardag te vieren en dat was bij dit restaurant helemaal geslaagd!
    Lekker gegeten....nee heerlijk gegeten...!
    Koks en bedienend personeel die hun uiterste best deden om de klant een fijne en aangename avond te bezorgen...!
    En een enorm goede prijs/kwaliteit verhouding maken dit restaurant een echte aanrader!
    Mijn advies is dan ook eens een menu uit te proberen en zoals het ume menu en lekker je 3+ uur te laten verwennen met goede service en overheerlijk eten!
    Dat is, geloof mij, de tijd en het geld helemaal waard!

22. Super avond gehad!
    Goed gegeten, mooie tussentijd tussen de gerechten door. Eten was goed en de sfeer en personeel waren uitstekend!
    Niks op aan te merken!

23. Op woensdag 9-11-11 gereserveerd voor 2 personen voor zaterdag 12-11-11 om 18.00. Naam nog moeten spellen. Op zaterdag op de afgesproken tijd aanwezig en blijkt de reservering niet in het boek te staan..... Zonder enige excuses of intentie ons toch te helpen of een drankje aan te bieden, werd medegedeeld dat er geen plaats meer was en werd ons de deur gewezen. Dus wat mij betreft een erg slechte service! Tip voor mensen die reserveren: vraag om een schriftelijke bevestiging, blijkbaar kun je van een telefonische reservering niet op aan.

Een zeer teleurgestelde L.Tromp

24. Al jaren komen wij in Yokohama en genieten altijd erg van het eten. Echter, toen we gisteren wederom aan de plaat zaten zagen we tot onze grote schrik dat er muizen in het restaurant rondlopen.

Toen we bij het afrekenen hier een opmerking over maakten, kregen we de indruk dat onze klacht/zorg totaal niet serieus werd genomen wat heel vreemd is in een restaurant. We hopen dat Yokohama uiteindelijk toch iets met onze opmerking zal doen, zodat we evt. besluiten toch nog een keer daar te gaan eten.

25. Zeer gezellig gegeten, personeel heel vriendelijk, vooral de Thaise heer die de sushi aan het maken was.

Erg goed.

26. Wij gaan graag naar de sushibar op de 2e verdieping - het sushi-caroussel is leuk voor kinderen en je kunt gelijk beginnen met eten. Ook is de kwaliteit van het eten goed. De sfeer is echter kil en de bediening vaak erg onvriendelijk.

27. We hebben lekker gegeten, service was prima en het station lekker dichtbij.

We komen vaker terug.

28. Zondagavond 5 december om 17.00 uur waren we in het restaurant, we waren de eerste gasten en hebben een heerlijke avond gehad.

Geweldig lekker gegeten, complimenten aan de verschillende koks die op hun eigen manier de gerechten bereiden. Ik kwam ogen te kort zo bijzonder en zo lekker. De bediening was alert, vriendelijk en gastvrij.

Dank jullie wel voor deze bijzondere avond.

Met vriendelijke groet, Marian.

29. Yokohama is erg lekker... Sinds mijn ouders me een keer hebben meegenomen wil ik er zo vaak mogelijk naar toe. De prijs klasse is wat duur maar dan heb je ook wat lekkers op tafel! De sfeer is een beetje aan de donkere kant maar verder erg gezellig.

30. Ik vond de inrichting groot en ruim, beetje donker maar wel gezellig! Met andere mensen zit je aan tafel en een kok komt voor je neus het eten bakken en grillen en noem maar op. Echt een beleving op zich! De bediening was goed, aardig personeel hoewel ze niet allemaal nederlands kunnen praten. Het eten was lekker en bondig (allemaal hapjes lijken het wel). Wel een minpuntje vond ik dat de wc op de 2e verdieping is terwijl ik op de 1e zat, dat is dan ongemakkelijk voor bijv. invaliden.
    Persoonlijk vond ik het een beetje duur, maar ach ja sushi en Japanse gerechten staan erom bekend dat ze wat duurder zijn.

31. We hadden om half 8 gereserveerd en kregen om 21.15 pas ons voorgerecht. Alles smaakte naar teryaki en knoflook.
    Er werd mij gevraagd of ik Engels kon praten omdat ze nederlands niet verstond. En daar betaal je dan 70 euro voor per persoon. Er werd ons nog niet eens een drankje aangeboden.

Echt slecht!

32. Het eten is supper, vooral de susi bar is helemaal top.
    Alleen de inrichting is erg sober, erg jammer.
    Alles plakt, het is niet fris alemaal.

33. Beste Japanse restaurant in de omgeving.

Vraag naar de kok watjai, hij is het beste!

34. Erg lekker gegeten. De vooraf samengestelde menu’s zijn erg handig. Ik kom hier al twee jaar, en ik moet wel zeggen dat ik altijd hetzelfde neem, menu Sazanka. Maar die is me nog nooit tegengevallen. Goede kwaliteit vis. Verder super goede bediening. Erg attent! De sfeer is, als het niet druk is, soms een beetje kaal. Maar de koks bereiden het voor je neus, dus er is altijd wat te zien.