De Zwarte Doos in Eindhoven

Sfeervol genieten met uitzicht op rivier de Dommel

Eten & drinken 7,7

• zo Gesloten

• Telefoon 040-2475566
  • Facebook De Zwarte Doos
  • Twitter @cafezwartedoos

Vanaf alle autosnelwegen naar en rond Eindhoven (A2, A50, A58, A67 en de A27) kunt u de richting centrum op de ANWB- wegwijzers blijven volgen, tot Universiteit staat aan gegeven.
    Op de campus kunt u tegen een betaling van maximaal € 7,50 (dagkaart) parkeren.

NS-station Eindhoven. Verlaat het station via de uitgang aan de noordzijde (busstation). Loop 25 meter schuin naar rechts en u ziet de universiteitsgebouwen liggen op enkele minuten loop afstand. Steek bij de verkeerslichten over en volg het golvende voetpad naar de TU/e-campus. Nadat u de Dommel bent overgestoken ligt De Zwarte Doos aan uw rechterzijde.

Gelegen aan de entree van het TU/e terrein en met uitzicht op rivier de Dommel is Grand café de Zwarte Doos een altijd gezellige en mooie locatie voor uw lunch en/of diner. Daarnaast kunt u hier een gezellig drankje doen of genieten van een filmavond. Maar er is meer! Wij verzorgen namelijk ook uiteenlopende cateringvoorzieningen.

Onze menukaart bevat eerlijke en veelal biologische gerechten met een herkenbaar en authentiek karakter. De menukaart wordt vier keer per jaar aangepast en er staan heerlijke gerechten op voor het ontbijt, de lunch, het diner of de borrel. Ook voor de vegetariërs is er een gevarieerde keuze.

Grand café de Zwarte Doos is dé plek om uiteenlopende activiteiten te houden en te vieren. Diverse koffie- en lunchvoorzieningen kunnen zowel beneden in ons grand café als boven in de lounge worden gepresenteerd. Ook is er de mogelijkheid om uw gekozen cateringvoorzieningen in een van onze zalen te nuttigen. Zo kunt u uw vergaderingen en besprekingen combineren met een geheel verzorgde lunch. Naast vergaderingen en besprekingen is Grand café de Zwarte Doos bij uitstek de locatie om recepties, seminars en personeelsbijeenkomsten te organiseren.

Vanzelfsprekend is het mogelijk om deze diensten op maat te leveren en zullen wij er alles aan doen om buiten onze standaardservice uw speciale wensen of ideeën te realiseren.

Indien u vragen heeft proberen onze medewerkers u zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,

Het team van Grand café De Zwarte Doos

cafedezwartedoos@tue.nl
Tel: 040 247 5566

Foto van De Zwarte Doos in EindhovenFoto van De Zwarte Doos in EindhovenFoto van De Zwarte Doos in EindhovenFoto van De Zwarte Doos in EindhovenFoto van De Zwarte Doos in EindhovenFoto van De Zwarte Doos in EindhovenFoto van De Zwarte Doos in EindhovenFoto van De Zwarte Doos in EindhovenFoto van De Zwarte Doos in EindhovenFoto van De Zwarte Doos in EindhovenFoto van De Zwarte Doos in Eindhoven

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
Aan het water en in het centrum
Voorzieningen
Terras en EV-oplaadpunt