1. Weer een dikke tien hoor. Wat kunnen ze hier goed koken! Prachtige combinaties, alles is perfect op smaak. Mooi opgemaakt. Goede bediening. Dit restaurant verdiend zeker een aanbeveling in de Michelin gids!

Tot de volgende keer!

Vorige recensies van vierpersonen

• Voor de 4e keer hier gegeten en het was weer helemaal top. Omdat wij het menu al vaker op hadden boden ze zelf aan om enkele gangen te vervangen voor een ander gerecht zodat we ook al enkele dingen van de nieuwe kaart hebben kunnen proeven. Helemaal top. Was weer allemaal heerlijk. Mooi opgemaakte borden. Alles goede garing. Bediening zeer professioneel (wat je ook niet veel meer ziet in andere restaurants). Ga zo door. Ons heb je als vaste klant erbij !

• Heerlijk gegeten met socialdeal bon. Dus prijs /kwaliteit mede daardoor een dikke 10.
    Alles was echt heerlijk. We gaan heel vaak uit eten, maar het is lang geleden dat ik zo goed gegeten heb. Ook heerlijk aolie en truffelcreme bij het bijbestelde brood. Bediening hield de drank goed in de gaten. Zowel de gerechten als de zaak zagen er uit om door een ringetje te halen. Ga zo door. Wij komen zeker terug.