Wiro Wok in Eindhoven

Eigen parkeerplaats. Tevens ruime parkeergelegenheid langs Tivolilaan, heezerweg en school de Koriander.

Vanaf station Eindhoven: Buslijnen 10 en 12

1419241984 81
1436194301 79
1492702026 74
1520955888 79

1. Hebben mij 2 x laten betalen. 1 Keer toen ik daar heb gegeten en de 2de keer via social deal. Van social deal waren ze op de hoogte dat zij achteraf incasseert. Na dit telefonisch hebben aangegeven hebben ze nog de brutaliteit om je een waardebon aan te smeren. Eten was vies en personeel onderling waren onbeschoft en brutaal. Nooit meer voor ons.

2. Gerrits

Heerlijke avond gehad lekker gegeten
    Voor de verjaardag van onze dochter werd gezongen en kreeg een leuke foto als kadoo

3. Melanie Verhoeven

We hebben heerlijk gegeten en buffet is zeer uitgebreid, nette bediening en alles word snel opgeruimd!!

Super avond !

4. Voor de prijs "oké", maar eigenlijk was het ontzettend slecht. Hele ongezellige sfeer, onaardig personeel ("breng je drankje zelf maar naar je tafel"), helft van het eten was gewoon echt niet lekker. Wel ontzettend veel keus, en het drinken is ook meer dan prima!

5. Vanavond heerlijk gaan eten bij euro wok om de verjaardag van mijn vader te vieren. Ze hebben ontzettend veel keus hier kom je echt niks te kort. De jarige heeft nog een mooi toetje gekregen met een kaarsje en er werd een foto gemaakt als aandenken aan een gezellige avond.

Wiro wok het was heerlijk en gezellig. Bedankt!

6. Eten is echt heel goed. Personeel is heel vriendelijk en alles is netjes en schoon.
    Ideaal met kinderen.

7. Het eten is van goede kwaliteit en voor ieder wat wils. Personeel is vriendelijk.
    Omdat ik met bloemen afgelopen maandag binnenkwam in het restaurant werd er mij gevraagd ter ere van wat we gingen eten. In ons gezelschap hadden er vier mensen hun diploma gehaald. Van ons werd er, met een bord slagroom waar 'geslaagd' op stond en met een brandende ster, een foto gemaakt. Deze kregen we ingelijst mee naar huis. Dit vind ik nogal een service!

8. Fred Kruijs

Prima gegeten heel gezellig. Naast ons een jarige.

9. A.Boxum

Lekker eten en drinken tegen een goede prijs, de service is top.

10. Anoniem

De wifi is slecht. Het eten was ook niet al te lekker.

11. Nienske Kea

12. Ben afgelopen week wezen eten bij Wiro Wok. De twee kinderen hadden het heel erg naar hun zin in de grote speelruimte, geweldig! Er was ruime keuze in sushi, zeker mijn favoriet! Het personeel was behulpzaam en heel vriendelijk. Was onze eerste keer, maar komen in toekomst zeker vaker terug!

13. Ik snap echt niet dat mensen hier lekker hebben gegeten. We zijn er vandaag geweest en niets was echt lekker. Oh ja wel, de poffertjes waren heerlijk. Bami was super flauw, in de Foe Yong Hai zat nog eierschaal en de saus was waterig. De wok... veel te veel saus, het zwemt erin, en de smaak...meh, nummer 5 en 6 zouden pittig moeten zijn maar is niet eens een beetje pittig. Indische saté, allemaal aan 1 kant bruin...rubberachtig en leek uit de magnetron te zijn gekomen. Biefstuk van de plaat was te rauw maar dat is persoonlijke smaak.
    Nog wel wat pluspunten, groente was super vers en de service was ook prima maar ik kom er nooit meer.

14. Veel keuze en alles was lekker.

15. Lekker gegeten maar zeer slechte afzuiging/ventilatie. Er hangt een behoorlijke walm en alles stinkt als je thuis komt. Gedurende de avond werd de vloer steeds gladder en vetter, zeer gevaarlijk! Maar keuze genoeg om lekker te eten!

16. Annelies Vervest

Het eten was geweldig goed, wat een uitgebreide keuze, en ook lekker, uitgebreide toetjes, vis en vlees soorten, we komen snel weer terug.

17. Henk Dekkers

Wirowok was het niet eens met de financiële afhandeling. De bon van 20% korting die voor de maand januari gold, kon niet samen met de kinderactie worden ingeleverd. Dat wij geen reactie hadden gekregen op de vraag naar de voorwaarden vooraf, gaf Wirowok de schuld aan Eet.nu. Zij wilden ook het liefst niets meer met hun te maken hebben. Eten en drank was prima, maar iedere keer als wij gaan, zijn er problemen over de tarieven. Vorige keer stonden er andere tarieven op hun site, dan die we ter plekke moesten afrekenen (hoger).

18. rina schmaal

Je kunt 't zo gek niet verzinnen of het is er tot suikerspinnen toe voor de kleintjes, werkelijk geweldig. Vooraf heb ik nog 'n e-mail gestuurd naar Wiro Wok of ik 'n tafel kon krijgen dicht bij het buffet i.v.m. verminderde mobiliteit van een van ons, en zelfs daar is rekening mee gehouden ondanks de drukte Deze familie kersttraditie proberen we zeker in ere te houden.

19. Snap de slechte recensies niet, veel keus, veel voor de Kids: poffertjes, churros, suikerspin enz. Wordt goed aangevuld, zeker voor herhaling vatbaar.

20. Gabriël de Man

We hebben op een gepaste wijze met vrienden ons 50-jarig huwelijk gevierd en genoten in jullie voortreffelijke locatie. Het was in een woord top!! Voor herhaling vatbaar. Nogmaals bedankt.

21. Bob de bouwer

Een wok restaurant volgens het bekende all-you-can-eat concept.

Bakken met groente om te wokken..check!
    Keuze uit verschillende soorten vlees en vis...check!
    Slecht nederlands sprekende en booskijkende boze man achter een grillplaat en wokpan... check
    Tafel met stokbrood, kruidenboter en verschillende andere dingen die niets met Aziatisch eten te maken hebben...check!
    Tafel met sushi...check!

Dus een restaurant als zovelen...
    ...
    Behalve dan met een inrichting die er enorm gedateerd en sfeerloos uitziet, geen speelhoekje voor kinderen aanwezig is, de sushi erg matig en muf smaakt, en de wok verdrinkt in de saus.

Zou hier niet heengaan gezien alle alternatieven die in Nederland aanwezig zijn die met hetzelfde concept wel de latijd hoog willen leggen

22. Het was goed, maar helaas was er geen halal voeding te krijgen. Was echt een domper omdat ik daarom het restaurant gekozen heb.

23. Jammer dat de kok weg is,hij sprak gewoon Nederlands,verstaanbaar.Maakte altijd een praatje met hem,was wel vriendelijk.Als. je zei hoe jje het wilde hebben deed hij dat ook.Verder altijd vriendelijk personeel en de gastvrouw ook.

24. Toen we binnenkwamen werden we hartelijk begroet door de medewerkers van Wok Wiro. Veel medewerkers stonden daar klaar waardoor we dus ook snel plaats konden nemen bij onze tafel. Het opvallende is dat bij Wiro Wok de mevrouw achter de balie ook een praatje maakte met je ondanks de drukte. Hetgeen, persoonlijk contact dus, niet vaak meer voorkomt tegenwoordig, vooral niet in restaurants met zo'n dergelijke opzet.

Eenmaal binnen, genoten we erg van de grillplaat, maar ook de scala aan sushi's. Persoonlijk is de carpaccio daar erg aan te raden. Ook allerlei gerechten in het wokbuffet zagen er netjes en vers uit. Ik heb in ieder geval geen zalm gezien die er zo uitzag als de persoon hieronder mij heeft geplaatst.

Al met al, geweldig restaurant. Helaas, dat ik uit Drente kom. De wokrestaurants daar kunnen een voorbeeld nemen aan Wiro Wok.

25. De zalm om te wokken is gewoon slachtafval, heb daar verschillende medewerkers over aangesproken maar die deden er alle 8 niets aan. Dan weet je meteen hoe de rest is. Hier, moet je nooit komen de keuringsdienst hoort zoiets te sluiten. Bah bah.

26. Ik had gereserveerd voor 5 personen, daar aangekomen hadden ze een groep van 25 personen voorrang gegeven, dus ik was voor niets daar heen gereden. In gebrekkig Nederlands werd uitgelegd dat ik pech had, er werd ook niet naar oplossingen gezocht, ze zaten voor de rest van die dag vol.

Een week later daar toch gaan eten met 5 personen. Zeer lange wachtrijen bij de koks en het had wat weg van de kantine van een legerbasis. Iedereen zit te dicht bij elkaar.

Het eten staat te laag waardoor er over het eten gehoest en gekucht wordt. Er komen veel asociale mensen daar die nogal luidruchtig aanwezig zijn. Qua sfeer, eten en bereiding doet het zijn bijnaam eer aan, een vreetschuur.

Dan zit je bij andere wok restaurants toch een stuk beter.

27. De delicatessen waren in een woord, geweldig! Bij Wiro Wok heeft men gevoel voor detail. Alles smaakte daarom ook perfect. Ook de diversiteit van gerechten was mijns inziens in grote mate aanwezig.

De medewerkers waren ieder erg behulpzaam en hadden oog voor de klant. Ze ondersteunden ons met van alles. En de gastheer gaf een duidelijke uitleg over het concept.

De sfeer was echter door de overige gasten een beetje verpest, zo waren er sommige andere gasten die luidruchtig waren. Nadat ik dat had doorgegeven aan het personeel, werd het personeel daarna beschimpt door de onruststokers. Derhalve dit incident was de sfeer ruim voldoende.

Ik ben dankbaar dat Wiro Wok voor mij een onvergetelijke verjaardag heeft georganiseerd.

28. Heb het helemaal gehad met de Wirowok. Vanmiddag 2 norse koks gehad die zo het bord uit je handen rukte en geen fatsoenlijk woord Nederlands spraken. Gasten afsnauwde. Kortom ben klaar met deze tent.

29. Gisteren (dinsdag) heerlijk gegeten. Ruime keuze, goede kwaliteit en vriendelijk personeel.

30. Wat een tent. Wok gerecht drijft op je bord weg, veel teveel saus. Achter de bakplaat staat een persoon die niemand aankijkt en met zijn hand staat te gebaren dat je het bord aan hem mag geven. Omdat vlees en vis op dezelfde plaat wordt gebakken, ligt dit tegen elkaar aan en smaakt je vlees niet naar vlees. Als je dit allemaal niet erg vond oke, maar als je wel een beetje lekker wil eten, geen aanrader.

31. We komen hier een keer of 2 per jaar, echter nu ben ik er volledig klaar mee. Het restaurant ligt een beetje in een volkswijk in Eindhoven, dit volkse publiek komt hier dan ook graag eten. Niets mis mee. Ik had wat eten opgeschept voor mijn schoonpa (die loopt slecht) en bracht dit vervolgens naar de kok, die aangaf dat dit teveel was waarom ik aangaf dat het voor 2 personen was en vervolgens heeft de norse kok het eten slecht bereid waardoor het rubberig smaakte.. Op zich kan ik erin komen, de kok zal dit hoogstwaarschijnlijk van zijn baas opgedragen krijgen, afijn, maar, vlak na mij komt een kale hooligan achtige vent met tatooages die het drievoudige aanbied, en daar wordt niets van gezegd. De leidingsgevende zegt hier vervolgens ook niets van.. Ik ben er dus klaar mee. Voor mij nooit meer Wiro-Wok.

32. This was my first time being in this restaurant! I have to admit it is a pretty fancy buffet restaurant! They litterally just had everything that I needed. The food was overall presented nicely & clean. Also the price/food ratio was very reasonable. I'll definitely come back when I'm in Eindhoven again.

33. Josephine

Een geweldige wok! Eten was super en heel veel keuze. Enige min puntje was dat de kok hoogstwaarschijnlijk niet zijn beste dag had qua humeur!! Maar dat kan een ieder gebeuren. Hoop dat dat de eerste mei beter is! Tot dan!!😉

35. Ik vond het personeel heel onaardig en sprak ook slecht/ geen Nederlands. Het eten van de plaat en wok was lekker. Het koude buffet en warme buffet wat klaar stond was niet lekker, zag er allemaal wel redelijk goed uit. Het toetjes buffet was goed! De dranken waren ook goed, veel keuze en inclusief alcoholische drankjes was top. In ieder geval geen aanrader en niet voor herhaling vatbaar.

36. Super goed eten met heel veel keuze voor een eerlijke prijs. Zeker een aanrader. De sfeer laat te wensen over, beetje een droge strakke tent, das jammer. Al met al zeker een tent om naar toe terug te gaan..

37. Tamara

38. Zeer goed wok restaurant vergeleken met andere hier in de buurt. Alle drankjes van topmerken, je kunt niet opnoemen wat ze niet hebben, zeer uitgebreide keuze uit eten. Dat je van sommige dingen maar 2 stuks tegelijk mag nemen op de bakplaat is niet erg, bij andere kun je vaak niet opscheppen wat je wil. Ook voor de wok gerechten veel meer keus dan bij andere woks.

In elk geval aan te bevelen.

39. Als je eten opschept, bijvoorbeeld 3 vissen, en je geeft het aan de kok, legt de kok 1 vis weg "je mag maar 2 pakken". Erg vervelend. Ik heb meerdere malen de gastheer aangesproken, maar helaas, niemand luistert. Jammer.

40. Van den berg

Ik kom al zeker 4 jaar bij wirowok, en ik vindt het de laatste tijd helemaal niks. Het assortiment is vergeleken andere all you can eat restaurants klein en daar baal ik van. Koks spreken geen NL dus met je vragen kan je bij 1 iemand terecht... En de gerechten zijn niet lekker en koud. Voor mij de laatste keer.

41. Vaker geweest, en toen erg tevreden.

Wij komen net terug van het eten daar. Een vriendelijk meisje (met een lach!!) die ons naar onze tafel bracht. Vervolgens begon het met zoete sushi, en een rietje in de cola.

Daarna naar de bakplaat, 2 zalmpjes en wat champignons, die door een kok met een nors gezicht zowat uit je handen werd getrokken en bij de hoop werd gegooid. Die alles weer op borden gooide, en dan zocht je het maar uit. Met als gevolg dat mijn bord door iemand anders werd meegenomen, voor ik de kans kreeg te zeggen dat het bord van mij was, was het al weg...

Chagrijnige koks, rietjes in drinken, zoete sushi, nee... Geen volgende keer meer voor ons..

42. Meri Boroje

43. 15 juni 2014 - We zijn met Vaderdag met ons hele gezin gezellig wezen eten. Het eten was perfect en volop keuze, alleen de frietjes werden niet zo snel bijgevuld, en de glazen van de frisdrank waren telkens op, dit zijn verbeterpuntjes.
    Bij binnenkomst was de incheck erg vriendelijk, alleen een meisje van bediening keek niet erg vrolijk, een lachje kon er amper af, dat is jammer. Wij hebben zelf wel gelachen en een gezellig etentje gehad, dus voor herhaling vatbaar!

44. Frank Prins

45. stephan

De laatste keer dat ik er was, was het eten niet lekker. Aanspreekbaar personeel bij de gerechten is ook niet te vinden, en de koks spreken geen NL.

46. Een heel prettige ervaring! :) Ik heb vele wokrestaurants bezocht maar dit restaurant viel me echt op. Vooral het grote assortiment overviel me. Je had echt alles. De werknemers werken volgens mij ook met passie en staan klaar om je vragen te beantwoorden en ze staan altijd open voor feedback en controleren constant het buffet terwijl ze de borden/glazen ophalen. Top! In de grote zaal is het wat luidruchtig maar gelukkig zat ik in de kleinere zaal.

47. Alles was perfect. Er is een chocoladefontein en geweldig personeel. Alles is op en top klaar gezet en alles is super lekker!

48. Huub.van.Erp

Heb korte tijd geleden mijn 40 jarig jubileum gevierd van postnl. We waren met 32 personen en een ieder heeft het ontzettend naar zijn/haar zin gehad. Reactie van collega's, zeker voor herhaling vatbaar, TOP.

49. Was er laats met collega's voor een afscheid van een collega .
    Het personeel dat de borden deed afhalen ging iedere keer rakelings langs de hoofden af.

50. Hier Reguleerder weer. Heb weer heerlijk gegeten bij wirowok, het plafond was echter wel een beetje aan de lage kant. Ook zag de ruimte er wat kleiner uit. De ijsautomaat laat ook te wensen over, nadat we om uitleg vroegen werd er verwezen naar een rode knop, maar die konden we niet vinden. De fristi is ook zeker een aanrader, de pizza niet zo.

51. g van bommel

Veel keuze, zijn altijd vriendelijk, we gaan er graag naar toe. Kan het iedereen aanraden.

52. Vandaag geweest, zeer uitgebreid en je krijgt echt waar voor je geld! Echt van biefstuk t/m coquilles en een heerlijke chocoladefontein ;). En zeer aardige werknemers daar. Wel is de sfeer wat minder door het hoge plafond maar daarom zit ik altijd in de andere zaal. Volgende keer weer lekker naar de wiro wok!

53. Was zeer verzorgd en variatie in keus . Maar helaas wordt het grillen vlees en alles door elkaar gehaald met zelfde pastel. Ik kreeg meteen geen honger want ik eet geen vlees. En je kiest voor iets en wordt vervolgens met alle andere dingen gemengd.

54. Hans Klaassen

55. marian vos

2 maal geweest, eten super lekker, ongelofelijk voor de prijs. Hele vriendelijke bediening, voor ons zeker een dikke 10.

56. Super, wij komen hier regelmatig en verheugen ons er elke keer weer op.
    Ontzettend veel keus, alles supervers. Supergastvrije bediening, vooral de eigenaresse. Wat een topper!
    Sinds kort ook een vernieuwde speelruimte boven. Dat was ook wel nodig eerlijk gezegd.
    Je kan het zo gek niet bedenken of ze hebben het.
    De zaal zelf is niet zo mooi, maar ach, ik kom voor het eten en niet voor het interieur. Alles is overgens wel brandschoon! Ook de buffetten zelf worden doorlopend gecontroleerd, er loopt de hele tijd iemand van het personeel rondom het buffet.

57. Anne Verbeek

58. Wij zijn zondag 9 Juni met 40 pers van de Jeu de boulleclub [Ons Vermaak] naar de Wiro-wok geweest.Hele gezellige ontvangst .Speciale aandacht voor rolstoelgebruikers .Alles top in orde !!

59. mieke denekamp

Het eten was goed en ook genoeg, veel zelfs, maar er is een nadeel. Ik ben vegetarier en eet geen vlees, ik had vis met groente en een meneer naast mij had vlees, het wordt allemaal bij elkaar gebakken, en met een spatel wordt het vlees en de vis omgedraaid. Heel jammer. Ik ben nu 1 keer geweest, maar ik kom nooit meer terug.

60. G. van Dortmont

We waren hier vanmiddag voor de eerste keer. Het eten was geweldig en heel gevarieerd. Ook een leuke speelhoek voor de kleintjes. Ik vond het heel aardig dat ik nog een extra bordje slagroom kreeg met 75 erop vanwege mijn 75 ste verjaardag. Er werd een foto van gemaakt die ik enkele minuten later kreeg aangeboden in een lijstje. Geweldig. Ik kom hier vast nog eens terug.

61. Fam. Bruijnaers

We waren hier voor de 1e keer. Met een groep van 5 personen. Het eten smaakte heerlijk en een zeer uitgebreid aanbod. Voor elk wat wils.
    Zeer vriendelijk personeel. We komen zeker nog eens terug

62. Kom hier regelmatig. Vanavond met de familie Van Elderen.
    Eten is heerlijk. Alles vers. Zelfs coquilles st. Jacques en oesters.
    Binnenkort weer!

63. Een top restaurant!
    Het eten is er altijd lekker, veel keuze.
    Dat je vooraf moet gaan betalen, hebben de klanten zelf in de hand gewerkt.. even een sigaretje roken buiten en vervolgens vertrekken zonder te betalen. Daar zal een restaurant maatregelen voor moeten treffen. Ik heb er geen probleem mee.
    De eigenaresse is altijd vol belangstelling.. of we komen gewoon te veel.. haha.
    Sinds kort is er een complete kinderhoek gemaakt op de bovenverdieping. Een mooie apekooi! Vanaf beneden in de gaten te houden d.m.v. een televisiescherm.
    Mijn dochtertje is een zeer slechte eter, maar hier lust ze vanalles.
    Brunchen op zondagmiddag is een prima alternatief voor als je niet zo in de drukte wilt eten.
    Het zelfde eten, maar dan een stuk rustiger.
    Het blijft mijn restaurant!

64. Ik ben al vele malen bij de Wirowok geweest en altijd vind ik het weer geweldig. Veel keuze en alles even lekker en wordt constant bijgevuld. En voor alle mensen die schrijven dat het er druk is en dat ze er niet rustig kunnen eten, zijn op het verkeerde adres. (dat het er druk is wil natuurlijk wel iets zeggen)

65. Mijn eerste bezoek aan Wiro Wok, maar waarschijnlijk ook het laatste.
    Men kan kiezen uit zeer veel gerechten, maar dat is eigenlijk ook het enige pluspunt aan dit restaurant.
    Zeer onpersoonlijk (vooraf betalen en daaarna zie of hoor je niemand meer), klungelige bediening aan de bar (Chinese barman kan nog geen biertje tappen en bij het tappen van witte wijn spoot hij zichzelf helemaal vol), de tafels staan te dicht op elkaar en de loopruimte rond de buffetten is veel te krap. De kok aan de bakplaat heeft elke keer bij mensen van onze groep niet hetgeen opgeschept wat we voor bereiding afgaven: bij mijn vader ontbraken de gamba's, maar zat er zalm bij, mijn vrouw's portie was in 1x verdwenen, ik kreeg 2 ipv 3 lamskoteletjes en ook de chamgignons waren verdwenen. Kortom prutswerk. En alles op de bakplaat wordt smakeloos bereidt.

66. Wij waren gisteravond bij Wiro Wok met 7 personen. De keus is groot en het niveau van de soorten is uitzonderlijk hoog. Ik noem enkele soorten: kikkerbilletjes, kreeft, paling, zalm, haring, ossehaas, varkenshaas, eend en kip. Bij de meeste buffets vind je veel worst en gehakt. De drank was heel goed gekoeld. De bediening was snel, niets was leeg terwijl wij tot 22.30 uur mochten eten. Ik begrijp wel dat het tijdens drukke tijden heel massaal is en 2 uur erg kort.

67. Heel goed eten, perfecte service en hele goede sfeer

68. Slechtste restaurantervaring ooit.
    Het personeel was ronduit bot tegen mij. Ik ben vegetariër en wilde vragen wat ik wel en niet kon nemen van het buffet. Er liep geen bediening rond dus het duurde lang voordat ik het kon vragen. De kok riep gewoon "allemaal geen vlees!" terwijl er duidelijk allemaal gerechten met vlees lag in de bakken. Heb hem twee keer nog eens gevraagd, maar kreeg twee keer snauwend hetzelfde antwoord. Probeerde antwoord te krijgen van andere personeelsleden, maar ook niet echt succesvol. Uiteindelijk legde iemand mij uit wat zonder vlees was en ik wilde vragen of er ook geen vis in zat werd ik bruut onderbroken in de trant van kop dicht ik ben het je aan het vertellen. Nog nooit zo een grof personeel meegemaakt. Verder was het veel te druk en lawaaierig. Ik kon mijn tafelgenote gewoon niet goed verstaan. Je wordt verder onder de voeten gelopen door andere gasten als je probeert wat eten op je bord te scheppen. Het eten vond ik zozo. Het aanbod vond ik slecht in vergelijking met vergelijkbare wokrestaurants. Slechtste ervaring ooit, met name qua service. Kom hier nooit meer terug.

69. richard waalre

Onhygienisch, massa, geen sfeer. En vooral het eten is echt niet zo lekker. Er zijn betere wokkers.

70. Heb er laatst mijn 50ste verjaardag gevierd met familie en vrienden heerlijk gebruncht. We hebben er allemaal dik en dik van genoten het was geweldig lekker, en voor de prijs hoef je het niet te laten!!! Wiro Wok kei bedankt voor het leuke kadotje (super!!) en tot een volgende keer.. zekers weten!!
    Eric Verberne

71. Ik was er nog niet geweest en de rest van mijn gezin wel. Nu maar een keer mee en ik was onder de indruk van de hoeveelheid wat je kon krijgen en inderdaad er was een vrouw waar je meteen contact mee had en alles goed kon uitleggen en zo een klein praatje maakte. Iedereen was erg vriendelijk en ik denk wel dat we niet op een hele drukke dag zijn geweest en het was tegen 8uur. Ook een fijne tijd want dan is de grootste drukte voorbij. Het is zeker een aanrader voor mijn collega's die wel eens in groepen uit gaan eten. ik ga ook zeker terug. Heb het nummer van mijn tafel onthouden want we zaten er goed.

72. Ik ben er nog maar een keer geweest en morgen ga ik weer.
    Buiten alle loftuitingen over de veelheid aan keuze en de versheid die ik regelmatig voorbij zie komen in de reacties en ook beaam, heb ik zelf bij die eerste keer vooral de vriendelijkheid van het personeel ervaren. Vooral van een mevrouw, waarvan ik denk, dat zij de mede-eigenaar is. Daar heb je echt contact mee. Zij zat ook meteen op mijn golflengte qua humor. Erg bijzonder voor iemand die naar ik aanneem niet hier geboren is. Super wokrestaurant en super personeel.

73. Bente Vroomans

Ben hier twee jaar geleden wezen eten met kerst. Het eten was wel ok, maar overal stonden enorme rijen voor. Heb geen vlees op, want daarvoor moest je heel lang wachten. De tafel was een groot lang ding tussen andere tafels ingepropt. Als je niet uitkeek, lag je achterbuurman in z'n eten.
    Het was daar trouwens ook niet brandveilig, vanwege de hoeveelheid mensen en de weinige ruimte.
    Waarschijnlijk is het wel goed eten doordeweeks, maar zeker niet op feestdagen!

74. m.krul

75. Jeniffer

Met grote regelmaat gaan wij met ons gezin uit eten in diverse restaurants. Zo ook waren wij in dit restaurant om het gewoon eens te proberen.
    Een grote tegenvaller die wij niet nog eens willen meemaken.
    Niet hygienisch, gewoon erg vies.
    Buiten dat verstaat de kok geen nederlands, ik moest drie keer uitleggen wat ik graag wilde eten. Uiteindelijk heb ik nog niet gehad wat ik heb bestelt.
    Dit was 1 keer maar nooit weer.

76. remco en joyce

Wij komen er best vaak en kan niet anders zeggen dat het gewoon en top tent is waar je super goed kan eten en drinken. Ze bakken ook nog eens snel, dus daarom zijn wij er vanavond weer haha

77. + Veel keus
    + All you can eat
    + Frisdrank, wijn & bier inclusief
    + Kinderhoek met XBox 360
    + Dagverse producten
    + Vriendelijk personeel

Het enige wat misschien een beetje minder is en wat ook terug komt in de oudere recensies is dat het voor sommige mensen te druk, massaal is. Maar wat wil je dan ook met een restaurant dat groot, goedkoop & keus heeft?

Dat mensen zeuren over het plafond vind ik nogal overbodig, want psychologisch gezien wekt een hoog plafond een grote ruimte met een fijne ambiance en zo ervaar ik dat ook :) net als de meeste mensen!

78. Gewoon een top restaurant, lekker eten, snelle service, grote ruimte. Gewoon helemaal top echt een aanrader !

79. joop 19 punten

Perfect concept. Voor elk wat wils en prijs/kwaliteit een hoog cijfer. 1 nadeeltje: de zware stoelen, die je vaak naar achteren moet schuiven in een kleine ruimte.

80. Jjg 25 punten

Goed restaurant. Fijn buffet en er wordt snel gebakken

81. Ik was daar voor het eerste keer geweest, het was ook gelijk de laatste keer. De ruimte zag er niet gezellig uit. De bediening waren aanwezig maar lachen was moeilijk. Het eten zag er niet allemaal lekker en fris eruit. En het eten was ook niet warm. De gangpaden om eten op te schepen was niet prachteis ingericht. normaal bij zo'n restaurant ga ik regelmatig nog een bordje opscheppen. Maar dat was zeker niet hier het geval. Ze hadden wel gelukkig een softijs machine, maar je moest die wel goed zoeken.

82. Wel heel veel te krijgen, en zeker met een groep goed te doen. Alleen het grote nadeel is dat ze maar met 1 gril werken en zo vlees en vis naast elkaar liggen te bakken. Ik eet geen varkensvlees en vind het dan ook onsmakelijk dat mijn vis naast een speklap wordt gebakken, heb er iets proberen over te zeggen maar die man begrijp geen geen Nederlands. Ook klaagden veel gasten dat ze niet kregen wat ze op de bordjes hadden neergelegd, alles werd echt door elkaar gesmeten op de grill, erg jammer. Voor de rest een uitgebreid buffet met van alles en nog wat.

83. Ben met tweede kerst dag met de kinderen en het klein kind geweest. Vonden het nette wok personeel leuk, maar wij zelf komen uit zuid holland en hebben verschillende woks gehad en die waren ook goed. Het enige wat ons hier tegen viel is dat onze kleine van 4 het hele bedrag moest betalen voor 2 fricandelletjes en een hand vol patat en een ijsje. Dat vonden we wat minder, dat hebben we bij die andere niet meegemaakt, daar was gewoon een kinder prijs. Het eten was echter goed en gevarieerd dus we gaan wel weer terug.
    Jw Roderkerken

84. Wij eten hier ongeveer 5 x per jaar met het gezin of met familie-uitjes. Voor iedereen is er wat wils. Alles is vers en van goede kwaliteit. De kinderen zouden wel iedere dag hier willen eten, aangezien de toetjes ook heel erg lekker zijn. Ze vinden het ook top dat ze alles wat ze willen zelf uit kunnen zoeken en evt. 2 x hetzelfde kunnen pakken.
    Aangezien het erg groot en ook vaak druk is, heb ik voor de sfeer een 8 gegeven. Verder verdient alles hier een dikke 10.
    Alles smaakt heerlijk!! En zelfs met je hele gezin blijft het betaalbaar.

85. De kwaliteit van wat er geboden wordt is zeer hoog. Er is voor iedereen wel iets lekkers te vinden. De presentatie is erg mooi.
    De sfeer hangt erg af van je eigen gezelschap, want de zalen zijn hoog en groot.
    Wij hebben vooral genoten van de vele vis-voorgerechten die aangeboden worden.
    Ook een aanrader voor gezinnen met kinderen; zij vinden er ook van alles, vooral op de buffetten met toetjes!
    De prijs-kwaliteitverhouding is zeer goed, vooral gelet op het feit dat alle drankjes inbegrepen zijn.

86. Wij zijn dit weekend geweest. Was heel erg druk, lang wachten voor de wok. Er is van alles genoeg. Voor ieder mondje. Ik ben geen vlees eter wel vis. Nou als het zo goed moet zijn vind ik dat ze het darmkanaal toch wel uit de gambas mogen halen. Dat heb ik zelf moeten doen. Ik vind dat smerig dus.

87. We zijn er geweest, het is een heel mooi opgezet restaurant.
    De kinderen waren ook als een vis in het water
    We gaan hier zeker nog een keer terug om hier te eten, het eten is goed en het drinken is ook goed.
    Gewoon een top tent.

Alleen als je geen eigen vervoer heb is het moeilijk te vinden.

Gr matthew

88. Een geweldig wok restaurant.Het is groot maar netjes verzorgt en schoon.De keuze is enorm voor zowel het wokke,sushi,als de kant en klaar producten.De kwaliteit is erg goed,alles is vers.De bediening is erg vriendelijk en zodra je je bord leeg hebt,komen ze het weer netjes ophalen zodat je weer met een schoon bord aan tafel kunt.Wij komen hier regelmatig eten met ons gezin,of grote groepen en het is altijd 100%.

89. Ik vind het een geweldig goed restaurant. Het heeft een uitgebreid buffet, waardoor er altijd iets bij zit wat je kinderen ook lusten. Mijn kinderen gaan er erg graag naar toe! Vooral zelf ijs maken en de snoepjes die je erop kan doen zijn favoriet. Personeel vinden wij erg aardig en kindvriendelijk! Voor ons een erg goed restaurant!

90. Lekker gegeten van het uitgebreide assortiment! We gaan er zelfs vanuit het diepe zuiden 1x per jaar naar toe! Verder dus niets aan toe te voegen.

91. Wouters/ Van den boomen

Prima ervaring, wij komen er zeker 3 keer per jaar.

Uitgebreid assortiment, veel drankjes, zelfs bier en wijn inbegrepen bij de prijs.

De eigenaar is erg vriendelijk, sommige personeelsleden hebben je bord al weggehaald voordat het al leeg is.

Klein minpuntje.

Voor de rest netjes en verzorgd!

92. Ik ben hier meerdere keren geweest.

Het eten en de grote hoeveelheid aan keuze die je hier hebt zijn super!

Als je romantisch met 2-tjes ergens wilt gaan eten kun je beter voor iets anders kiezen want Wiro heeft meer weg van een vreetschuur dan van een romantisch restaurant.

Maar als je op zoek bent naar lekker eten en veel keuze tegen een mooie prijs dan zit je hier goed.

Zeker een aanrader wanneer je met een grote groep bent.

93. Ik ben er een keer geweest, ik vond het grandioos.

Ben al in andere geweest, die waren goed maar hier veel keus maar het personeel is stug, niet vriendelijk.

En wat mij het ergste treft, iemand met een maagverkleining, of maagband, of niet veel eten kan, maar gezellig mee wil,, om toch een klein beetje mee te kunnen doen moeten het volle pond betalen. We zijn al in veel restaurants geweest, waar ze gewoon een kinder menu tellen.

Dus dat vind ik een punt waarom wij niet meer naar wiro wok gaan, is een slecht trekje van de wiro wok, sorry daarvoor.

94. Al veel wok restaurants gehad in Nederland en Belgie, maar deze toch nog steeds de beste tot nu.

Lekkere voorgerechtjes, garnalen cocktail met grijze garnalen, carpaccio......heel veel sushi.

Alles ziet er netjes uit, een prachtige chocolade fontein met witte en bruine chocolade, verse slagroom machine.

Verse jus d'orange, echt heel veel voor je all inn prijs van 26.50 in het weekend.

95. Wat een super wok-restaurant! Zeer goede kwaliteit en een ruime keuze. Dus voor iedereen wel wat!

96. Redelijk. Niet erg vriendelijk personeel. Je hebt je bord nog niet leeg of het is alweer weg. Wel veel keuze en erg gevarieerd.

Je moet als het druk is wel erg lang wachten op je eten, maar als je op een doordeweekse dag gaat valt het wel mee.

Niet erg gezellige sfeer, maar dat is meestal niet in een wok restaurant. Die lijken vaak meer op een vreetschuur. Dat viel bij wiro wok nog wel mee.

Veel keuze uit voorgerechten, veel verschillende hoofdgerechten die je ook goed kunt mengen, en ook erg veel verschillende nagerechten.

97. Miranda vd Wiel

Zeer goed wok restaurant. Netjes, goed eten, leuke bediening.

Ikzelf hou niet zo van wokken, maar de rest van het gezin wel.

Door de variatie van wokken en kant en klaar is het voor ieder van ons een plezier om daar te eten.

Wil nergens anders meer wokken, want als je eenmaal zo verwend bent, valt alles daarna tegen.

98. Kira en Joan

Gewoon heel erg lekker!

Mijn eerste keer.

Gewoon lekker en toppie!

Aanrader!

99. Het beste wok restaurant waar ik ooit heb gegeten. Ik woon in Amersfoort, zo veel variatie en assortiment, nergens anders gezien. Verder mooie opzet qua inrichting en top vriendelijk personeel.

Volgende pagina