Parkeergarage de Heuvel / Bij Holland Casino.

Eindhoven Centraal.

• High tea: € 18,50

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1331119973 86
1373202659 90
1391906074 91
1396581928 90
1419961198 85
1462043884 78
1466719737 78

1. Lekker eten, fijne sfeer en er wordt hard gewerkt voor de klanten.

2. Petra van Oers

3. Geweldig,
    ik kom er al jaren en het eten en drinken is heerlijk.
    De prijs kwaliteit verhouding is prima en ze doen graag wat extra voor je.
    De bediening is vriendelijk en goed maar soms iets langzaam, maar niet storend.

4. Hamburger met frietjes. Zag er lekkerder uit dan dat het smaakte. Hard broodje. Leek opnieuw te zijn afgebakken. Komkommer en tomaten hadden een vreemde smaak. Volgens de medewerker vers. Zo zag de komkommer er zeker niet uit. Frietjes hard en vet. Geen aanrader!

5. Heerlijk eten en geweldige service.

6. Vandaag voor het eerst genoten van een lunch bij De Tweede Kamer. De bediening was erg vriendelijk en erg vlot. Het eten was heerlijk, en het was meer dan genoeg.

7. Zeer slecht, lang te wachten tot je geholpen wordt. Weinig hapjes in verhouding met de prijs. Op de onderstaande foto zie je wat je krijgt voor 100 euro

8. Wekelijks ga ik hier vanwege avonddienst mijn avondmaal halen, en elke week is het weer een feestje! Gezien ik een moeilijke eter ben en nogal wat wensen heb, kan ik u vertellen dat de service TOP is. Nooit wordt er moeilijk gedaan, alles mag en kan. Tijdens het shoppen is een kopje koffie met gebak vaste prik! (Echte Bossche Bollen van Jan de Groot.)

9. Het was lekker. Gevraagd voor geen ham op de tosti's, maar er zat wel ham op. Zelf er afgehaald en smaakte verder wel prima. Achteraf hebben ze zich ervoor verontschuldigd, erg fijn! Club sandwich gezond was erg goed en hebben erg genoten van de fijne sfeer die er heerst.

10. Van de week weer eens gegeten hier, wat blijft het toch lekker. Ik had zelf het broodje carpaccio. Nergens eet ik hem zo lekker als hier, en mijn vriendin had de hamburger. Deze was ook erg lekker, heerlijke saus en een verse burger. En de bediening was eeg goed, druk hadden ze het wel, maar toch altijd tijd voor een praatje of uitleg.
    Prima, ga vooral zo door.

11. R van Bakel

Bedorven satévlees. Geen reactie terug na klacht! Dat doet nog het meest afbreuk. Goede koffie.

12. Leo 1659 punten

Een eetgelegenheid in een winkelcentrum is doorgaans niet de plek om culinaire hoogstandjes te verwachten. Welnu, zó hoog waren onze verwachtingen ook echt niet gespannen - maar toch viel 't tegen. De boerenomelet was smakeloos en bleef, ook na het toevoegen van het nodige peper en zout, een beetje aanvoelen als een plastic geval. Daaronder een karig beetje brood: zoiets als de helft van een halve baguette. Daar moet je 't dan maar mee doen, voor 8,50 Euro.
    Toegegeven: de koffie was prima! Maar verder: niet voor herhaling vatbaar.

14. Prima tent! Paar keer geweest en is prima!

15. Heerlijke scampi salade en carpaccio! Ga zo door!

16. Hebben hier regelmatig geluncht. Locatie als je binnen zit tegen de raamkant, de heuvelgalerie inkijkt, helemaal goed. Diverse gerechten geprobeerd, zijn prijs / kwaliteit helemaal oke. Personeel heeft meer een dag waarde. De ene keer super snel en vriendelijk de andere keer moet je lang vragen / roepen voor iemand beschikbaar is (puntje ter verbetering). Komen hier zeker terug.

17. Al paar keer hier geluncht (Social Deal), of heerlijke cappuccino tijdens het winkelen. Prima service! Bv op terras staan stoelen met armleuningen, maar ivm rugklachten behoef ik een stoel zonder armleuningen die onder de tafel geschoven kan worden. Ik vraag dan toestemming om een stoel te wisselen, maar de medewerkers doen dat dan meteen zelf voor mij. Moet er wel bij zeggen: voor lunch (zelfs met slechts 2 personen) reserveer ik, en vraag ik stoelwissel. Voor cappuccino loop ik gewoon binnen, maar hoef dan geen stoelwissel.

18. We wilden met een gezin van 5 personen hier proberen een hapje te eten, maar er werd geen moeite gedaan om een plek te maken voor ons. We hadden voorgesteld twee tafeltjes bij elkaar te zetten, maar dit was blijkbaar te veel gevraagd. Waardeloze service! Ik heb hier geen goed woord voor over, jammer dat er zo met klanten wordt omgegaan.

19. Mariella Igel

Geweldige bediening en verse produkten. Komen zeker terug

20. Marieke

Heerlijk gegeten, personeel was vriendelijk, leuk ingericht.

21. aida

22. Stef

23. Lekker gegeten en zeer goede service, prijs met social deal bon goed anders te duur.

24. Mark Bevers

Lekkere worstenbroodjes! Gezellig ingericht

25. Mega druk vandaag. Wachttijd voor onze 2 lunchgerechten was een uur. Lunch was wel lekker, maar het vlaams brood was, ondanks de flinterdunne sneetjes, met een kartelmes niet eens te snijden.
    Reactie bij betaling "dat brood staat ook niet meer op de volgende kaart".
    Beter halen ze het er nu dan meteen af :(

26. jvroom

27. Gisteren heerlijk gegeten bij lunchroom De Tweede Kamer.
    Fantastisch gegeten, goede kwaliteit/prijs verhouding, geserveerd door vriendelijk personeel.

28. Yvonne Daniëls

29. Lin Pender

We are always made very welcome in the Tweede Kamer. The food is good and the service is always good. Nothing is too much trouble for the staff, I am a vegetarian and they are always willing to accommodate me. Thanks

30. Wij hebben hier heerlijk geluncht: een soepje vooraf en een clubsandwich zalm en kip gegeten. Wij komen hier zeker terug.

31. Ik heb hier laatst gegeten en het was allemaal goed! Moeite waard om eens te gaan lunchen!

32. Wij hebben zaterdag 15 juni 2013 de ons kado gegeven kadobon voor een high tea verzilverd.De high tea is helemaal OK! De sandwiches zijn rijkelijk belegd en de smaken zijn goed op elkaar afgestemd. We moesten moeite doen om de zoete hapjes echt te laten wachten tot na de sandwiches. De zelfgemaakte brownies waren geweldig! De thee smaakte heerlijk, zelfs ik een fervent koffie drinker , heb genoten van de lekkere thee.

Een echte aanrader!

33. Miloscar Tilburg

34. Paul Peters

Prima lunch, prettige bediening. Voor herhaling vatbaar.

35. Sorry ik had meer verwacht. De sandwiches waren niet erg vers en de scones smaakten ook niet vers en met de jam ertussen was het niet lekker. De brownies waren oud en droog en te veel suiker.

Het was echt niet voor herhaling vatbaar.

36. Wat een gezellige sfeer! De lovende reacties zijn meer dan terecht en wij kunnen dan ook niks anders zeggen. Wel voegen we er nog aan toe: niet alleen de huisgemaakte satë is een aanrader, maar probeer vooral ook de chinese rolletjes!
    En ook wij komen hier zeker nog eens terug.
    We willen de hele kaart proeven terwijl we kijken naar de schitterende natuurbeelden en gezellig kletsen met het personeel.

Top!!!

37. Erg gezellig lunchcafé in hartje Eindhoven. Personeel is erg vriendelijk en maakt graag een praatje. We hoefden helemaal niet lang te wachten op ons eten, hoewel de zaak vol zat op een drukke zaterdag. Het smaakte er zeker niet minder om! Vooral de carpaccio is een aanrader!
    Goed bezig Tweede Kamer, jullie hebben er weer vaste gasten bij!

38. Anne Weerden

1 punt
  39. Kalsragout besteld met 2 pasteitjes, er zat heel weinig ragout bij.
    Ze hoeven er niet in te zwemmen maar dit was veel te weinig.

40. Wat hebben jullie toch een heerlijk broodje carpaccio, en wat een overheerlijke frietjes!

Wat een gezellig personeel!!
    Daar komen we zeker voor terug ; )

41. Ontzettende lekkere frietjes en lekker eten! jummie

42. Ondanks het feit dat we "even" niet zijn geweest wegens drukke werkzaamheden bij Successie in Bedrijf zijn we jullie niet vergeten. Ik weet zeker dat in de tussenliggende tijd geen enkel criterium aan slijtage heeft ingeboet, integendeel de drive en het gevoel van Oscar en zijn medewerkers laten dat simpelweg niet toe.
    Liefhebbers van een prima lunch en prettige ambiance, neem er even de tijd voor en ervaar het zelf en geniet.

43. Ik kamp met een glutenallergie en kan helaas niet overal gaan eten. Na wat research gedaan te hebben op het internet kwam ik bij Lunchcafé de tweede kamer terecht. Wat me opviel is dat we heel vriendelijk werden ontvangen, de bediening was ook erg vriendelijk. Toen ik vertelde dat ik een glutenallergie had, vertelde de man achter de bar dat het geen enkel probleem was dat ze genoeg glutenvrij brood hadden en dat ik alles kon bestellen wat op de kaart stond. Dat was nog eens met een gerust hart aan schuiven! Het eten was echt overheerlijk. Ik heb een club sandwitch zalm gegeten met glutenvrij brood. Ook de koffie was enorm lekker. Kortom hier stap ik binnenkort weer eens binnen!!

44. Lisa

45. Top! Voor het eerst in 2 jaar met een gerust gevoel 'uit' gaan lunchen, ivm lactosevrij dieet, door een behulpzame en persoonlijke benadering van het personeel. Verder heerlijk eten en gezellige sfeer! Echt een aanrader!

46. Per toeval hier terecht gekomen ( zag er de beste gelegenheid uit van het winkelcentrum met mooiste uitzicht). Gastvrijheid was zeer goed. Kijken uit naar een high tea. Lekkere koffie met dessert gegeten. Aanrader.

47. Annefleur

Het eten was heerlijk,alles was precies goed en mooi gemaakt,De bediening was vriendelijk en ontzettend behulpzaam.het was een gezellige sfeer,en de kwaliteit was zeer goed.aanrader is een grote saté,

Annefleur

48. Dé lunchgelegenheid bij uitstek! Ik kom hier toch meestal wel 2 keer in de maand. Het broodje carpacchio is mijn topfavoriet, maar ook voor lunch/diner is de saté een aanrader! Vriendelijk personeel en een gezellige ambiance.

49. Coenesque

Aan de lovende reacties te zien, hebben we vandaag wellicht te maken gehad met een vakantiekracht in de keuken.. Het eten was namelijk echt niet best. Club Sandwich (zonder echte stukjes kip) erg slap, klef en vooral heel koud (diepvries?). Ook de omelet was ontzettend karig. Je lunched in een prima sfeer en de bediening is ook vriendelijk, maar helaas kom ik hier niet meer terug.

50. Catalina

Ik zeg ga zelf eten en ervaar. Dat klant vriendelijkheid in deze tijd nog zeker wel kan. En alles is heel betaalbaar. En erg lekker voor het brood.... Tonijn salade. Ben je in het centrum, loop er heen.. zeker de moeite waard. En erg kindvriendelijk.

51. Hans en Ine v.d. Kimmenade

Alleen maar lof, heerlijke bief gegeten, mals, een echte
    aanrader, nergens zo goed. Kom het ervaren, smakelijk en
    geniet ervan. Meerdere keren al dit lunchcafe bezocht.
    Succes!!

52. Cdw 10 punten

Aanrader broodje carpacio met truffelmayonaise.
    Heerlijke lunchgerechten en hele goede service/bediening.

53. Al verschillende keren bij De Tweede Kamer gegeten, zowel voor lunch als diner kan je hier uitstekend terecht. Een sfeervolle ambiance met heerlijke gerechten. Wat vooral opvalt is de goede kwaliteit van de ingredienten.
    Ook voor mensen met kinderen een uitstekende gelegenheid.
    Een absolute aanrader in het centrum van Eindhoven.

54. Naar aanleiding van de positieve reacties hier zijn wij een kijkje gaan nemen. Het was heerlijk. Broodje carpaccio is een echte aanrader. Goede sfeer, gezellig personeel en alles vers bereid. Ook wij komen zeker terug!

55. Op 30-01 hebben we een geweldige ervaring had.
    We hadden een high tea, en ik kan niet anders zeggen dan: het was in een woord geweldig. Alles was even lekker en de bediening was heel erg vriendelijk.
    Ik kan het iedereen aanraden.

56. Dree en Hannie

Heerlijk gegeten in dit lunchcafe. Broodje carpaccio truffelmayonaise is een aanrader.
    Bediening erg vriendelijk en ook al zat de zaak helemaal vol, ze zijn altijd in voor een gezellig praatje.
    Eten stond snel op tafel, ondanks deze drukte.
    Dat kan alleen als alles goed georganiseerd is en dat is het hier!
    Wij komen zeker terug.

57. bianca en yvonne

Heel gezellige sfeer, vriendelijk personeel.
    High tea is echt een aanrader.
    Echt overheerlijk!

58. Hans en Janneke

Gezellig, vriendelijke enthousiaste service, prima eten (doperwtjessoep!)

59. Theo van Hout

Bijzonder prettige en leuke ontvangst. Duidelijke kaart, perfecte koffie, wijn ( kan nog mooier voor hetzelfde geld, vraag advies). Bijzonder genoten van de carpaccio van het huis, wat een fantastisch lekker gerecht. Prachtig mooi en goed gesneden, heerlijk brood, leuke opmaak en heerlijke dressing. Dit is uw beste rustpunt in shopping Eindhoven!!!
    Compliment

60. Super leuke tent! Vorige week daar geluncht, we hadden de biefstuk en de sate besteld, die waren lekker mals! Heerlijk. En die huisgemaakte brownie die bij de thee geserveerd werd was helemaal een verrassing! we hebben al naar het recept gevraagd maar helaas kregen we die niet. Verder echt een gezellige sfeer, en een top bediening!

61. Afgelopen weekend een heerlijke salade brie gegeten. Top service! Vriendelijke bediening en ondanks de drukte hebben we niet lang hoeven te wachten op ons eten en drinken. Echt een aanrader! Wij komen zeker terug

62. We hebben vandaag echt heerlijk gegeten en genoten bij de Tweede Kamer. Echt top, lekker broodje carpaccio en mijn vriendin had een overheerlijk broodje hamburger. De bediening was ook top, ondanks de drukte was alles snel op tafel.
    Een echte aanrader!!!!
    En de toiletten waren schoon, ze zagen er echt leuk uit. Echt in de stijl van het restaurant zelf.
    Als je aan het shoppen bent in Eindhoven, neem hier dan een lekker drankje en hapje.

63. Nicole Hendriks

64. Helaas een slechte ervaring... Vorige jaar rond deze tijd ook geweest en toen een top ervaring gehad, dit jaar terug gekomen en het viel vies tegen. Onaardige en sarcastische bediening, een broodje kaas waar we ruim 30 min op moesten wachten, de toiletten die te vies waren om naar binnen te gaan en de luidruchtigste barman die we ooit meegemaakt hebben, misschien bedoelt hij het goed maar het werkt tegenovergesteld. Misschien kwam het vorige jaar dat het zo goed was doordat ze nog maar net open waren en alles nog op de rit hadden, nu hebben ze alles laten versloffen.. Erg jammer. Geen aanrader meer.

65. Nadine Vermeer

Beide een sate v.d haas genomen. Heerlijk mals op zeer leuke wijze gepresenteerd met duidelijk verse friet en goeie zelfgemaakte satesaus. Zeer leuke bediening en de natuurfilms op de muren zijn fantastsich. Gaan zeker snel terug.

66. mvanderheijden

Kwaliteit vond ik tegenvallen, bediening was erg vriendelijk en aardig. Jammer dat er geen koffie bij was of jus.

67. broer dost

Ons vaste koffie adres. Ook voor een hapje en drankje een aanrader. Bediening zeer vriendelijk, een aanwinst voor de Lichtstad.

68. De high tea is helemaal OK! De sandwiches zijn rijkelijk belegd en de smaken zijn goed op elkaar afgestemd. We moesten moeite doen om de zoete hapjes echt te laten wachten tot na de sandwiches. De zelfgemaakte walnootcake met honing was geweldig! De thee smaakte heerlijk, zelfs mijn moeder, die fervent koffie drinkster is, heeft genoten van de lekkere thee.

Een echte aanrader!

69. High tea genoten bij de Tweede Kamer. Mooie inrichting, lekkere thee en bijzondere hapjes. Sandwiches waren heerlijk, gebakjes werden leuk gepresenteerd. Minpuntje was het personeel dat helaas wat gehaast deed en ook over het algemeen minder aardig was, vooral op het einde (kregen een enigszins kwetsende opmerking, hoewel we toch gasten zijn). Jammer want tot dat moment beviel het prima.

70. Ruy Janssen

Ik woon in Spanje en dit is nu echt een soort zaak die we daar missen.

Bediening top.

Eten prijs kwaliteit top.

Sfeer en inrichting top.

71. Heerlijke lunch! Vlotte en vriendelijke bediening, mooi opgemaakte borden, broodje carpaccio was heerlijk! Kom hier zeker nog eens terug!

72. Heerlijke lunch, verse produkten. Zeer prettige bediening met aandacht voor de klant. Lekkerste cappuccino die ik ooit in Nederland gedronken heb. Aanrader.

73. Inmiddels 2 lunches, een hapje in de avond en een borrelmoment verder kan ik zeggen dat De Tweede Kamer er een vaste klant bij heeft. De ambiance straalt rust uit en met zijn prachtige inrichting heb je inderdaad het gevoel dat je in je tweede "huis"kamer zit. Beter nog, want je drankje en een verrassende lunch worden op een plezierige manier geserveerd. Kortom: een aanrader.