Goed bereikbaar. Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving.

In het centrum, op loopafstand van het centraal station Eindhoven.

5. Betalen Master Card Visa pin American Express

1276420294 90
1286205011 96
1300882087 87
1320451521 81
1340020956 83
1423191053 92

1. Wine & Dine: Wij hebben hier super genoten; van het eten, de wijn, prima bediening en live muziek. We hebben zelfs een dansje gewaagd. Echt wel 1 van de betere restaurants van Eindhoven, kortom een aanrader!

2. HEERLIJK! Afgelopen zaterdag heb ik me laten verrassen met het verrassingsmenu. Iets te gulzig geweest met 5 gangen, haha... tonnetje rond het restaurant uitgerold. Vergeet niet het wijnarrangement erbij te doen! Ze weten hier alles van goede wijn in combinatie met lekker eten. Al met al: zeker een aanrader!

3. Wat een leuke ervaring! Dit weekend voor het eerst hier gaan eten en dat was zeker niet de laatste keer. Vriendelijke personeel en erg lekkere en verrassende gerechten. Ook kregen we goede uitleg over de bijpassende wijnen en zag de zaak erg gezellig uit. Echt een top avond gehad!

4. Super restaurant. De wijnen zijn heerlijk. Vooral de wine en dine is een aanrader. Het eten is verrukkelijk. En er staat ook nog gezellig personeel. Wij komen zeker nog een keer terug

5. sis van baren

Ik had er veel van verwacht, viel ontzettend tegen. Het eten was beneden peil en de bediening ronduit narrig. Ik snap de recensies hier dan ook niet. Ik geef het hooguit een vier en dan ben ik al heel erg mild.

6. natee

7. j.kearney

Absolutely wonderful food! Great service! Can't wait to come back!

8. Jack Vannisselroij

Wij wonen in Helmond en ons favoriete restaurant was Bronckhorst in Rheden. Een eind rijden, maar dan heb je wel wat! Nu echter steekt Dijk9 ze zeker de loef af. Gisteren weer zeer lekker gegeten, met een perfecte gastheer Dorus. Is zeker voor herhaling vatbaar! Ieder menu is een schilderij, en lekker!! Op naar een volgende keer... zeker weten!!!

9. Leuk aangekleed restaurant. 4 gangen verrassingsmenu gekozen. Eerste en tweede gang veel te weinig kan niet spreken van een volwaardige gang. Bediening was zeer vriendelijk. Prijs/kwaliteit is slecht veel te duur voor wat je krijgt. Geen aanrader om nog een keer heen te gaan.

10. Restaurant ziet er leuk uit en een vlotte bediening! Het eten was matig, vlees was erg taai. Vanwege de kwaliteit/prijs verhouding zou ik hier niet meer terugkomen.

12. Gerwin

13. jeroen

14. Very nice restaurant (been there so many times i stopped counting). The food is great, ambience is cosy and chiq, service superb. Only a small critic, there is not so much choice for dessert. Could improve on that and you get a perfect ten from me.

15. Weer een dikke tien hoor. Wat kunnen ze hier goed koken! Prachtige combinaties, alles is perfect op smaak. Mooi opgemaakt. Goede bediening. Dit restaurant verdiend zeker een aanbeveling in de Michelin gids!

Tot de volgende keer!

16. Erg genoten van diner. Vriendelijk ontvangst, personeel is heel behulpzaam en zeer vriendelijk, drie gangen verrassingsmenu was erg smaakvol en naar mijn mening ook voldoende. Er werd goed rekening gehouden met wensen. Sfeer binnen is fijn. Service was erg goed: friet was vergeten bij het hoofdmenu, werd van de rekening gehaald en alsnog snel geserveerd.

Echt mijn complimenten voor de eigenaar, kok en bediening! Wij komen zeker een keer terug.

17. Stef

18. daisy

19. Ida Smailbegovic

20. kim 243 punten

Wij zijn gisteren met 4 -personen wezen eten hier met de social deal bon.
    Ik heb op dit restaurant niks aan te merken dus ik geef gewoon lekker een 10.
    We hebben heerlijk gesmikkeld en gedronken.
    Ook de drankprijzen zijn hier betaalbaar.
    Wij hadden brood en frites bij gekocht en dit was ook allemaal lekker.
    Compliment voor de kok!

21. We hebben heerlijk gegeten, jammer dat we zolang moesten wachten op onze gerechten. De kabeljauwhaas was top, echter vonden we dat er wat weinig gerechten (vooral desserts) op het menu stonden. Betreft de prijs -en kwaliteitverhouding zit deze helemaal goed.

22. Dorus de Bruijn

23. We zijn met vrienden daar geweest, was onze 1e keer en het is ons goed bevallen. Eerst even borrelen aan de bar. Daarna aan tafel en gekozen voor het verrassingsmenu. Dit was erg lekker. Vooral het toetje was erg lekker. Voor mij was het net iets te weinig dus van de mousse nog iets bijgevraagd en dat was geen probleem. Bediening is vriendelijk en goed! We hebben een leuke avond gehad.

24. Lisa

25. We hadden gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu. Dit menu bestond uit zeer originele onderdelen en was heel goed klaargemaakt. Er was echter een slechte balans in de gangen. De twee voorgerechten leken erg op elkaar, beiden met rauwe vis. Het hoofdgerecht bestond uit vlees, maar hier misten we groenten en aardappel/pasta/rijst. Ik had die avond niet veel honger, maar anders waren de porties te klein geweest, met name doordat het hoofdgerecht groente en rijst/pasta/aardappelen mist.

De bediening was vriendelijk en goed, alleen had ik iets besteld wat vervolgens vergeten werd. De prijs is zeer schappelijk, het restaurant is mooi ingericht en er is een aangename sfeer.

26. Uitstekend gegeten met een prima wijnarrangement.
    Wij hadden een 4 gangen surprise menu, met bijpassende wijnen. Voortreffelijk, alles klopte, zowel het diner als de wijn.
    De inrichting zou sfeervoller kunnen, en meer moeten passen bij de uitstekende keuken. Inrichting doet meer denken aan een mooi eetcafé dan aan een restaurant met een prachtige kaart
    de bediening heeft veel verstand van het eten en de wijn, maar zou wat meer tijd en rust kunnen nemen om de kennis te delen met de gasten
    wij gaan zeker terug komen.

27. Gisteren zijn we voor de eerste keer gaan eten bij Dijk9. Fantastisch! Complimenten aan de kok! Niet zo'n eenheidsworst die je vaak krijgt voorgeschoteld. Met liefde gemaakt. Bediening: goed, wist tenminste iets te vertellen over de geserveerde wijn. Helaas was het niet druk in het restaurant. Wij gaan hier absoluut nog een keer terug.

28. Maartje

Zeer goed gegeten. Een 4-gangen verassingsmenu gehad, erg lekker, ook mooie combinaties gemaakt met de wijn. Zeer kundige en vriedelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!!

29. Tjebbe 438 punten

Buitengewoon goed gegeten. Prijs kwaliteit verhouding is dik in orde. Charmante bediening met verstand van zaken.

30. Prima plek! Complimenten dat er niet moeilijk wordt gedaan over gratis kraanwater. Zo hoort het ook! gewoon een kan gratis water als je met een paar mensen gaat eten (en wijn drinken!)

31. Nicole 392 punten

Heerlijk gegeten gisteren bij Dijk9! Alles klopte: van de kwaliteit van het eten en de smaakcombinaties tot de sfeer en het personeel. Als voorgerecht hadden we het oosters trio, als hoofdgerecht tonijn en diamanthaas en het ultieme toetje: panna cota met witte cholademousse. Vooral de mousse was zo lekker. We hebben (gratis) nog een extra 'bolletje' gekregen. Dit bewijst direct de goede service! Aanrader!!

32. Femke Boesenkool

wij vonden het allemaal behoorlijk goed, we hadden zalm, parelhoen, een vegetarische tortellini, witte wijn. er was wat gedoe over wel of geen kraanwater naast de wijn, maar dat is allemaal goed gekomen. we werden snel en vriendelijk bediend, hebben lekker gegeten. de risotto bij de zalm was wel erg machtig, dus dat kon ik niet helemaal op. de asperges erbij waren een lekkere verrassing.

33. Anke Hobbelen

Het was voor mij al de 2de keer dat ik hier ben gaan eten en wederom was het eten goed, de sfeer gezellig en de bediening vriendelijk en behulpzaam. Ons volgende etentje hier staat al weer gereserveerd !

34. Sandra Spoor

We hebben lekker gegeten. Leuke tent, leuk en vriendelijk personeel. goede sfeer en het eten is top. Echt een aanrader. We gaan een keertje vaker.

35. Rick & Danielle

Een heerlijke avond gehad, met culinaire verrassingen en lekkere wijnen! Absolute aanraders op de kaart en zeer gastvrije service! Komen snel terug!!

36. Heerlijk en lekker gegeten! Gezellige bediening, verse ingredienten. Ware aanrader!

37. Ben

38. Ik kan hier heel kort over zijn.

Heerlijk, mooi, goed, echt gezellig, sfeervol, aardig personeel, goede uitgebreide kaart, mooie opmaak en presentatie, goed gelegen, vriendelijk personeel, vakbekwame sommelier en chef.

Een verrassing. Volgende week weer!!

39. Heerlijk gegeten, alles vers dat proef je gewoon. Er werd een heerlijke wijn aangeraden. Bediening aardig en goed.
    Prijs kwaliteit prima in mijn beleving. Vond het een top avond, zeker vaker naar toe.

40. Het eten was heerlijk. Jammer alleen dat het wel erg lang duurde voordat de gerechten werden uitgeserveerd. Erg druk was het niet, dus daar lag het niet aan.

41. Ellen 223 punten

Wij hebben hier het 3 gangen verrassingsmenu gegeten.

De kwaliteit van eten was heel erg goed, maar de porties klein. De bediening werd gedaan door de barjuffrouw, die ook het terras en de andere tafels moest bijhouden, dus dat was matig.

Voor een zonnige woensdagavond te weinig personeel.

42. Zonder reservering evengoed een hele leuke tafel buiten gekregen en hele avond heerlijk in het zonnetje kunnen genieten van het smakelijke eten.

Verrassings menu gekozen en het was allemaal vers en speciaal.

Bediening was goed. Zou het zeker aanraden als je Eindhoven bent. (Misschien wel reserveren als je zeker wilt zijn van buiten zitten).

43. Leuk tentje, vlotte bediening en gastvrij. Eten was top en vers.

Gaan zeker weer terug komen als we in eindhoven zijn..

44. Jolanda

Wij hebben hier gisteren gegeten, het eten was heerlijk, maar erg weinig, we hadden het 3-gangen surprisemenu. Bediening vond ik niet zo. Een serveerster liet per ongelijk haar dienblad vallen en er kwam wijn op mijn mans shirt, er wordt geen sorry gezegd alleen: mijn kleren zitten ook onder, gewoon in de wasmachine gooien! De inrichting is mooi. Was de eerste keer en de laatste keer.

45. Mooi, modern ingericht restaurant in het centrum van de stad. Het eten is echt restaurant waardig, mooie smaak combinaties en opgemaakte borden die uitnodigen om het gerecht echt te proeven. De bediening is vakbekwaam en gastvrij. De prijzen vallen vergeleken met de kwaliteit reuze mee. Je hebt al een 3 gangen menu vanaf 29,95-. Dijk 9 een aanrader, ook voor diverse borrels.

46. Martijn

47. Tijdje geleden heerlijk gegeten!

De tagliatelle met gamba's en tomatensaus was perfect en goed gevuld!

Goeie service en geweldige sfeer!

En van deze prijs / kwaliteit verhouding kunnen nog veel restaurants wat leren!

Echt een aanrader!

48. Carmen & Jac.

Heerlijk eten, maar de hoeveelheid van het 3-gangen menu is bedroevend. Of dit komt door het gebruik maken van een Groupon voucher is ons niet bekend. De uiteindelijke rekening week niet veel af van wat je in eender welk ander goed restaurant betaalt voor een volledig menu. Ook de bediening zou wat minder populair mogen en de ontvangst wat warmer en meer verwelkomend. We komen hier tenslotte voor de eerste keer, helaas waarschijnlijk ook de laatste.

49. Afgelopen dinsdag hier genoten van het heerlijke eten! De bediening is vriendelijk en oplettend. De prijs kwaliteit verhouding is supergoed. Zeker een aanrader!

50. Wij eten geregeld buiten de deur, van low budget tot sterrenrestaurants en hebben aardig wat referentiemateriaal. Leuke moderne tent, vlot personeel. Voor ons is het geheel een mooie 7,5 waard, waarbij de prijs-kwaliteit er in positieve zin uitspringt. Zeker een keer het proberen waard.

51. Super genoten, echt een aanrader!

52. Fred & Renske

Topklasse!

Heerlijk gegeten, alles vers gemaakt en mooi gepresenteerd.

Wat een aanwinst voor Eindhoven.

Een fles heerlijke chardonnay van Miguel Torres maakt het helemaal af.

We hebben genoten!

53. Wat een fantastisch eten, puur en vers en precies mijn smaak.

De locatie is perfect, ik heb relaxed gedineerd op het terras waar veel boeiends voorbijkomt en ook binnen aangenaam op de zachte hoge banken gegeten. Heerlijke wijnen, m.n. de Torres. De gastheer Dorus de Bruijn kent zijn vak en geeft ieder een echt betrokken welkom en maakt het dineren en er zijn tot een ontspannen uitje.

Een aanrader, tot ziens bij Dijk9, een Dijk van een Grandcafe,

Toke Ausems.

54. Kort samengevat:

Fantastisch eten! Fantastische service!

Ook voor zakelijke diners uitermate geschikt. We gaan hier zeker vaker eten.

55. Helemaal top! Gezellige sfeer, je kunt heerlijk zitten; zowel binnen of buiten (inclusief loungebanken!). Het eten komt je met een lach tegemoet, vers, mooi opgediend en betaalbaar.

Dijk9 is zeker een aanwinst voor Eindhoven!

56. Heerlijk eten! Juiste verhoudingen, betaalbaar, mooi geserveerd, alles vers! Gezellige sfeer, lieve goede bediening!