The Prince in Eindhoven

Onbeperkt genieten

Deal Genieten van All You Can Eat bij The Prince Eindhoven, nu voor slechts 25,- per persoon!

Onbeperkt genieten

Culinair Eindhoven is een uitnodigende kaart rijker. Restaurant The Prince op het Wilhelminaplein - bekend van haar verrassende en originele gerechten - geeft vanaf heden een hele nieuwe draai aan de formule. Ongedwongen en onbeperkt genieten van overheerlijke kleine gerechtjes is de nieuwe insteek van het smaakvolle restaurant. De nieuwe kaart blijft opgebouwd met vele voor-, hoofd en nagerechten, alleen de porties van iedere gang zijn kleiner, waardoor u gewoon van alles wat kunt proberen.

Geniet nu extra met deze deal! Je betaalt nu slechts 25,- per persoon voor All You Can Eat bij The Prince!

27,50 25,00 -9%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-02-2018

Parkeren recht voor de deur (betaald). Lang parkeren à € 3,50 per dag 3 min. lopen

Gratis parkeermogelijkheid aan de achterzijde van het restaurant.

10 minuten lopen vanaf het Centraal station. Lijn 6 stopt voor het Wilhelminaplein.

• Buffet: € 25,85

5. Betalen Visa Master Card pin American Express

1383204029 69
1432021100 64

1. Ingrid van Lanen

2. The food was super tasty and served great. The service was fast, but there were also very few people in the restaurant, so can´t tell how fast service is during rush hours. We spent really nice evening, in hour and a half we ate 4 rounds. I would like to come again.

3. Petra van Oers

4. Lekker gegeten, bediening was minder. 3 gezellige meiden die waren erg oplettend en zeer vriendelijk alleen er was een man en die was een beetje autoritair en noemde zijn klanten 'irritant' wat je echt niet kan doen in de horeca. Uiteindelijk heeft de manager haar excuses aangeboden voor het voorval en een shotje limoncello gekregen wat heel erg goed opgelost is! Al met al, een leuke avond gehad met een minpuntje van de ober!

5. Na 1 uur en 45 minuten kwam de eerste gang eindelijk door.. Daarna weer 50 minuten gewacht op de tweede ronde. Het restaurant was gezellig druk. Maar niet vol. "door een uitvaller in de keuken" duurde het allemaal erg lang..na excuses, op internet de andere recensies gelezen, is er elke dag een uitvaller in de keuken? Want overal lees ik hetzelfde probleem. Al met al was het eten wel lekker maar moet er echt wat gebeuren aan de wachttijd.

6. Wij zijn met 4 personen bij The Prince gaan eten. Het eten is heel lekker en komt vlot achter elkaar. De bediening is aardig en beleefd. Ze vragen elke keer of alles naar wens is. Het is gezellig en zeker voor herhaling vatbaar.

7. Wat hebben wij een leuke zaterdagavond gehad bij The Prince! Heerlijk gegeten! Veel keuze op de kaart, voor ieder wat wils en meer dan voldoende gegeten. Het hele restaurant zat vol, maar we werden de hele avond vlot geholpen. Leuk personeel met passende aandacht voor de klant. Onze bachelorette-vriendin werd feestelijk in het zonnetje gezet en mocht zelf de keuken in om ons toetje (Bastogne parfait, hmmm) te maken. Een zeer geslaagde avond en zeker voor herhaling vatbaar.

8. Merijn Messemaeckers vd Graaff

Fantastisch restaurant, zeker de moeite waard! Veel keus uit verschillende kleine lekkere gerechtjes. Voor ieder wat wils en leuk personeel.

9. Heerlijk gegeten, leuk concept om allerlei kleinere hapjes te kunnen proberen. Er staat genoeg op de kaart van voorgerecht tot nagerecht. Bier, wijn en fris ook onbeperkt en werd regelmatig aangevuld.
    Het concept '3 uur onbeperkt eten' klopt echt, binnen die 3 uur heb je genoeg kunnen bestellen. Geen lange wachttijden ondanks dat het restaurant vol was. Het was voor ons echt een feestje, en die mars-taart...hmmm heerlijk!
    Koffie ed zit niet in de prijs inbegrepen.

Enige minpuntje: er mag op de site wel duidelijker aangegeven worden dat 25 euro de 'vanaf' prijs is. Wij waren 45 euro p.p. kwijt voor 3 uur onbeperkt eten en drinken.

10. Mc 36 punten

Heerlijk gegeten, super personeel. Prijs/kwaliteit is top. Dit restaurant verdiend meer krediet! Wij gaan reclame maken. En dit is niet de laatste keer dat wij er waren.

11. Gisteren alweer voor de derde keer geweest. Het personeel is mega vriendelijk, het is fijn dat je gratis kan parkeren i.v.m. de locatie, vooral als PSV speelt! Het eten is altijd lekker, en je wordt niet weggekeken. TOP! Wat ik ook super vind is dat er door het personeel wordt gekeken of het voordeliger is om je drinken los te betalen of het all-in arrangement te pakken.

12. Heerlijk gegeten, met name het marstaartje en bastogneparfait zijn persoonlijke favorieten! Service zeer vriendelijk en enthousiast. Vaste prik om met Valentijnsdag te komen, dus tot volgend jaar! :)

13. 1e Kerstdag met drieën bij The Prince gegeten. Ze waren absoluut niet op de drukte ingesteld. Maar een paar keer kunnen bestellen, van de, over het algemeen, lekkere kleine gerechtjes, omdat het steeds 3 kwartier a 1 uur duurde voordat we de volgende 2 gerechtjes kregen. Bij het afrekenen maakte de serveerster hiervoor haar excuses en gaf ons ieder, ze zei als goedmakertje, omdat we maar zo weinig hebben kunnen eten, een kortingsbon van € 10,- welke we in januari zouden kunnen gebruiken.
    Omdat we voor de verjaardagen van onze dochters nog uit gingen eten, heb ik The Prince gebeld met de vraag of we deze kortingsbonnen op deze avond gelijktijdig zouden kunnen gebruiken. Het antwoord hierop was 'ja, maar hooguit 1 per persoon'. Waarop ik aangaf dat dit prima was, daar we met z'n vijven zouden komen. Nogmaals gecheckt of we dan inderdaad deze 3 bonnen op dezelfde avond zouden kunnen gebruiken. Hun duidelijke antwoord: 'ja dat kan'.
    Toen we af wilden rekenen gaven ze echter aan dat er maar 1 bon per tafel gebruikt kon worden. Aangegeven dat ze me duidelijk verteld hebben bij de reservering dat we alle 3 de bonnen zouden kunnen gebruiken deze avond. De baas werd erbij geroepen en hij wilde ook absoluut niet meewerken aan de gemaakte afspraak. Echt onbegrijpelijk dat toezeggingen bij The Prince niets voorstellen. Hij wilde het wil delen, dus kregen we uiteindelijk €15,- ipv € 30,- korting, waarbij hij het bedrag dat ze teveel berekend hadden aan bier (hadden we hem aangegeven) niet eens had meegerekend. Had echter geen zin om hem hierop nogmaals te attenderen. We wilden nl alle vijf z.s.m. The Prince verlaten.
    Ons zien ze geen van vijven nog ooit terug bij The Prince.

14. Nadat wij een hoge tafel met 4 barkrukken aangewezen kregen vroeg ik of er misschien een "normale" tafel vrij was. De eigenaresse zei dat alles vol was, en dat ze niets kon schuiven. Even later kwam ze met de mededeling dat ze toch nog iets had kunnen regelen. Vonden wij erg fijn. Het personeel inclusief de eigenaresse en eigenaar liepen constant door de zaak om te kijken of alles naar wens was. Ze waren ook erg vriendelijk. Het eten was lekker op een paar kleine puntjes na. De hertenbiefstuk was niet zo mals als we gehoopt hadden en bij de mosselen zaten stukjes schelp. Maar verder hebben we lekker gegeten en hebben we een fijne avond gehad. Komen vast nog wel een keer terug.

15. Slechte bediening, niet klantvriendelijk. Uur moeten wacht op het eten. Gerechtjes vielen tegen.

16. Gezellig restaurant. Service heel vriendelijk , maar niet altijd heel snel. Sommige gerechtjes heel lekker, andere vielen beetje tegen. Al met al wel een goede ervaring. Voordeel is dat er ook een glutenvrije kaart is.

17. Maaike Smits

Een geweldig kerstdiner gehad in Restaurant The Prince. Heel warme sfeer en super personeel ! Eten was van top kwaliteit en we zijn de hele avond goed voorzien van drankjes! Kortom was geweldig en zeer de moeite waard!!

18. Zeer vriendelijk ontvangen. Genoten van 2e kerstdag hier. De hertenbiefstuk is een echte aanrader! Zeker 3 of 4 keer besteld. We komen nog een keer terug om alleen maar toetjes te eten! Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Kom graag nog een keer terug en wellicht met een groter gezelschap.

19. Met mijn familie geweldig gegeten in dit sfeervolle restaurant. Een leuke afsluiting van de kerst. Houdt rekening met de wensen van de klanten. Ook als je allergie hebt. Een aanrader is de Hert biefstuk met stoof peertje. Bedankt.

20. Heerlijk gegeten hier op tweede kerstdag met de familie, mooi concept. Ondanks dat het helemaal vol zat hoefden we niet lang te wachten op het eten, en de eigenaars namen tijd om met verschillende gasten een praatje te maken. Vooral het vrouwelijk personeel was erg aangenaam in de omgang en de sfeer was prima. Absolute aanrader deze winter is de hertenbiefstuk met stoofpeertjes en aardappelpuree, zo lekker dat ik het een tweede keer bestelde ;)

Wij komen hier zeker nog een keer terug!

21. Het eten was niet goed, en niet slecht. De plank werd af en toe flink misgeslagen maar het was niet vies of oneetbaar.

De bediening daarentegen was verschrikkelijk. De eerste persoon die bij ons aan tafel verscheen had er duidelijk geen zin in want er kon geen hallo of goede avond vanaf. Alleen een "allervriendelijkst" wat willen jullie drinken. Deze "gezellige" houding heeft zij de hele avond vol weten te houden. De collega die rondliep had er net zo min zin in die avond want smakelijk zeggen is niet nodig, of heeft het gesmaakt vragen ook niet; je kunt gewoon uit t niets de bordjes/schaaltjes van tafel komen plukken.
    Een persoon van ons gezelschap werd tegen zijn hoofd geraakt met een dienblad en toen kwam er een zeer schrale sorry vanuit desbetreffende ober.

Maar wat me toch het allermeest stoorde was dan toch wel dat een van de leden van het bedienend personeel een nogal onprettig luchtje met zich meedroeg. Ik weet dat we hard werken als bediening maar dat is geen reden of excuus om naar 4 weken oud zweet te ruiken. Mijn eetlust verdween dan ook vrij snel.

Van de hele club bediening was er welgeteld een persoon aanwezig die wel leuk, hartelijk en gezellig was richting ons.

Jammer, want het concept is leuk en de kaart en het aanbod prima. Maar voor mij geen tweede keer en ik zal dan ook iedereen afraden hier heen te gaan.

22. Wij hebben er de afgelopen anderhalf jaar 3 keer gegeten! Eerste keer was prima. Tweede keer al een stuk minder, opgewarmd eten. Geen vriendlijk personeel. Derde keer was echt een ramp. Het was inderdaad druk maar een half uur tussen de gerechtjes wachten is echt te lang. Het eten was echt niet lekker, vlees droog, smakeloos. Omdat we zolang moesten wachten en het een chaos was hebben we na een paar gerechtjes besloten om te gaan. Wij komen niet meer terug. Dit horen we van de meeste van onze vrienden.

23. Grote keuze uit heerlijke kleine gerechtjes. De bediening is snel en efficiënt.

24. Ik zou dit restaurant afraden. Het eten smaakt overigens wel heel goed maar de bediening is een nachtmerrie. Er ging van alles fout zoals per ronde maar de helft van de bestelling krijgen, lang wachten tussen de rondes, vergeten drankjes, manier van uitserveren waarbij vergeten bestek over je schouder op tafel gegooid wordt, je dienblad met drankjes die 20 minuten op de bar blijft klaar staan maar niet wordt gebracht. Na 3 keer vragen waar het brood blijft wat bij de kruidenboter hoort het dan eindelijk een uur later krijgen. Ik heb echt nog nooit zo'n chaos in de bediening gezien. Onvriendelijk zijn ze overigens niet. Maar ik zou er nooit terug komen.

25. liadoolaard

Ik heb nog nooit zo slecht gegeten als bij the Prince. We hadden om 19.00 met een groep van 14 personen gereserveerd. Om 21.00 zijn we van ellende maar opgestapt, nadat ik slechts 1 ronde van 2 kleine gerechtjes had gehad. We hebben tot twee maal toe geklaagd bij de manager. Zij gaf aan dat ze de boel gewoon niet in de hand had. Haar aanbod was dat we dan tot na 23.00 zouden mogen bestellen, maar wij waren er gewoon klaar mee. Echt een afrader dit restaurant!

26. Vandaag voor de derde keer gegeten. Kwaliteit is zeker omhoog gegaan. Alles is heel erg lekker en vers, de kalfsbiefstuk heel lekker en mals, om over de toetjes maar te zwijgen. Die zijn overheerlijk. Binnenkort zeker terug.

27. Gister met 4 personen gaan eten. We hadden ruim een week van te voren gereserveerd maar onze tafel bevond zich helemaal achteraan in het 'hotel gedeelte'. Als het niet druk is, is dit gesloten en maakt dan geen deel uit van het restaurant. Jammer, maar het was erg druk.

Vrij snel kwam iemand vragen wat we wilde drinken en we leverde ook onze eerste ronde in. We hebben 40 minuten gewacht waarin drie mensen van de bediening kwamen vragen of we iets wilden drinken en ook drie keer antwoordde op onze vraag waar het eten bleef 'oh dat ga ik even navragen'. Maar niemand die terug kwam om te vertellen waarom het zolang duurde. Uiteindelijk kwam de vierde over spijtig vertellen dat het briefje kwijt was. Geen probleem natuurlijk, kan gebeuren maar geef het even door!

Het eten was vaak lauw maar verder oké. Het ene gerecht smaakvoller dan de ander. Geen hoogstaande kwaliteit. Toen we zo goed als uitgegeten waren kwam iemand van de bediening met een briefje aanlopen en vroeg of dit van ons was. Dit was inderdaad het eerste briefje wat kwijt is geraakt. Ze zei 'jullie waren het briefje kwijtgeraakt, daarom duurde het zolang!' De correctie van onze kant dat zij en niet wij het kwijt waren geraakt kom ze niet echt waarderen. Bijna een uur lang kwam niemand meer aan onze tafel, inmiddels was het hele achterste (hotel)gedeelte leeg. Het personeel zat letterlijk aan tafel bij de gasten in het voorste gedeelte en hing de clown uit. Uiteindelijk maar zelf opgestaan om de rekening te vragen en even eerlijke feedback te geven. Op het feit dat er al een uur niemand was langs geweest antwoordde hij dat wij in 'het lounge' gedeelte zaten (zelfde tafels, veel mindere kwaliteit stoelen, totaal geen ruimt en een noodoplossing --> lounge??) aangegeven dat we toch echt op tijd hadden gereserveerd maar hier kregen we geen reactie op. We kregen per persoon 1 euro korting..

Al met al absoluut geen aanrader en voor ons nooit meer! Het concept is leuk, maar doe alsjeblieft wat aan de bediening!

28. Christel van Dijk

Wij hebben heerlijk gegeten bij The Prince. De service was heel goed, kaartje werd telkens snel opgehaald en het eten kwam (op de eerste twee rondes na) snel op tafel. Er zaten een paar gerechtjes bij die niet echt in de smaak vielen, maar dat kan altijd gebeuren en zoals ik het al zei, dat is ook een kwestie van smaak. Al met al was het een leuke en lekkere ervaring!

29. Een echte afrader!! Voor mijn verjaardag had ik voor mijn vrouw een etentje kado gekregen bij dit restaurant. Daar aangekomen voor een gezellig avondje was het ontvangst zeer slecht. Ondanks dat we gereserveerd hadden werden we niet aan een tafel geholpen. Toen we eindelijk een tafel hadden was het er 1 in de hoek waar ook de borden stonden bij de keuken voor de afwas. Ze konden ook geen andere tafel regelen en het personeel was zeer bot en kortaf.

30. Op een drukke vrijdagavond heerlijk gegeten. Leuke, vlotte jongens en meiden in de bediening, bestellijstjes vlot opgehaald, oog voor lege glazen en gebruikt servies. Gastvrouw die alles goed in de gaten hield. En bovenal heerlijke gerechtjes, superlekkere surf en turf en pittige gamba's, mmmm. Mijn vriendin en ik dromen inmiddels over het Marstaartje, gossie, wat was dat heerlijk. Kwaliteit van de gerechten was erg goed. Lekker vers, goede porties en veel keuze. Hoewel druk vond ik het allemaal heel vlot gaan, we hoefden voor ons gevoel niet te lang te wachten. Dat we lang hebben gezeten komt doordat we zo veel lekkere dingen wilden proeven. Ik ben echt fan geworden van dit restaurant.

31. Anne Hofman

32. Frank van Haaren

Zeer slechte beleving aangaande eten drinken en service. Met een groep van 14 personen ons verheugt op een avondje lekker eten en drinken. Gezelligheid hebben we met elkaar ervaren, maar de rest liet zeer ernstig te wensen over. Zonde van het geld helaas. Was eerste en laatste keer.

33. Vorige keer super goed gegeten maar vanavond (zaterdag avond) zeker niet. De vorige keer hebben we gegeten op een donderdag met aanwezigheid van Eigenaar en Eigenaresse, was echt super goed! Hele goede service, bestellingen werden meteen opgehaald, gerechtjes super top en binnen de 10 minuten geleverd.

Vandaag in afwezigheid van de Eigenaar en Eigenaresse, heel slecht! We zaten ook nog dicht bij de kassa dus konden alle commentaren van mede-gasten die buiten op het terras zaten horen en beluisteren. In vergelijking met de vorige keer kregen we maar een bestellijstje dat geleverd werd op het moment dat de lege bordjes en schaaltjes werden opgehaald. Vorige keer hadden we gewoon een stapeltje gekregen op onze tafel. De bestellingen (vanaf het moment van het lijstje mee nemen tot aan het serveren) duurden erg lang (+- 20 minuten). Dit in combinatie van kinderen die we mee hadden genomen was geen succes.
    Verder waren wij er rond 17:00 en tot 19:00 stond het personeel met een zware onderbezetting. De jongens deden wat ze konden, maar met een open terras en een restaurant was het te veel en te zwaar voor hen. We hebben uiteindelijk met een half lege maag het restaurant verlaten. Heel jammer want de vorige keer was het super goed.
    Ook de vroeg-boek korting waar we recht op hadden was niet op de rekening gezet (heb het zo gelaten in plaats van de fooi die we normaal geven). Heel jammer allemaal.

The Prince: jullie zijn een super leuk restaurant met een super leuk concept! Leer hiervan en zorg dat ook in het weekend alles top verloopt. Het is dat we weten hoe het ook kan bij jullie, maar vandaag was het niet zoals we gewend zijn. Erg slecht voor de prijs die we moesten betalen.

34. Mark wiebrands

35. Vorige week hier gaan eten, het eerste wat me meteen opviel was dat de tafel langs ons gewoon 2 honden bij zich had binnen in het restaurant. Hier werd niets van gezegd, dit is gewoon niet hygiënische en prettig (volgens mij waren de honden van bekenden). Verder was het eten hier prettig maar soms werd er wel erg lang over gedaan voordat de volgende bestelling kwam. Ook viel vooral de sfeer en het personeel flink tegen, alles werd maar op je tafeltje neer gekwakt en weg waren ze weer (dit kan liggen aan onderbezetting van het personeel) terwijl dit toch eigenlijk alles zegt over het nog eens terug willen komen of niet. Het was zeker aardig voor een keer maar kom hier niet meer terug.

36. Niet voor herhaling vatbaar. Ontvangst was prima. De eerste gerechten kwamen best snel. Maar vervolgens duurde het 20 min voordat ze het volgende bestellingsformulier kwamen halen. Niet omdat ze het druk hadden met werken maar de 2 jongens waren te druk met kletsen waarbij zelfs het woord van het vrouwelijk geslacht naar voren kwam.

De tafel werd niet netjes leeggehaald en er werd geen een keer aan ons gevraagd of het eten gesmaakt heeft, terwijl dit bij de tafel naast ons na elk gerecht gevraagd werd.
    Vervolgens kwam er een verkeerde bestelling waarvan wij zeker wisten dat wij dit niet aangevinkt hadden omdat het vis was. We kregen na 5 minuten het juiste gerecht waarbij de barjongen nog wel duidelijk gezegd werd dat wij het verkeerd hadden ingevuld.

Het etentje was voor de verjaardag van een vriendin en helaas was dit geen leuke afsluiter van de avond.

37. Wij waren met een groep van 20 personen en moesten daarom 4 briefjes tegelijk invullen. Tot half 10 ging dit redelijk goed. Af en toe een gerecht te weinig maar dat werd dan vlot hersteld. Ook het tempo van de rondes was goed. Echter om half 10 ging de baas/bedrijfsleider weg. Er werd niet meer voor drinken gevraagd, briefjes raakte kwijt, een uur wachten op toetjes. Toen de toetjes een maal kwamen ( veel te veel, want het briefje was toch gevonden) werd alles letterlijk op tafel geflikkerd, van zoek het maar uit. Er zaten dingen bij die wij niet besteld hadden. Heb over deze gang van zaken een email naar het restaurant gestuurd, maar men neemt niet eens de moeite om daarop te reageren. Dit is voor ons dus de laatste keer geweest.

38. Diana_poppelaars@hotmail.com

Hallo, wij hebben gisteren heerlijk gegeten bij The Prince. Het is echt een aanrader, super. Wij geven hen een dikke 10.

39. Afgelopen Zaterdag wezen eten, we kregen gelijk stokbrood op tafel en het drinken stond er binnen een minuut, blijkt dat ze het daar ook van moeten hebben. Moesten ruim dik een half uur wachten naar elk gerechtje wat we kregen. Vervolgens toen ik een rauwe kip kreeg en ik er wat van zei, wisten ze binnen 10 seconden een nieuwe neer te zetten. Kwaliteits/prijs verhouding valt het erg tegen.

40. daisy

41. Ik vond het echt smullen geblazen. Zodra we een kaartje hadden ingevuld met wat we wilden hebben, werd het direct meegenomen en redelijk kort daarna hadden we wat we besteld hadden. En we waren met 8 mensen! De toetjes waren ook hemels, maar ook de garnalen, de lasagne. En vriendelijke bediening.

42. Ik heb - werkelijk waar - nog nooit ergens zo slecht gegeten. Lauwe porties met weinig smaak en zonder enige fantasie opgemaakt op 'ziekenhuisbordjes'. Van groente hebben ze nog nooit gehoord. Ja, het is daar bovenop ook nog eens lang wachten op je eten (3 rondjes in 2 uur en 45 minuten), maar eigenlijk doen ze je daar alleen maar een plezier mee, want ik kreeg het na de eerste ronde simpelweg niet meer weg, het stond me oprecht tegen. Toen we na een half uur ons 'toetje' nog steeds niet op tafel hadden staan, zijn we opgestaan om de rekening te vragen, we waren het wachten ronduit beu. We gaven uit fatsoen nog aan dat onze bestelling geannuleerd kon worden - waarna er niet eens gevraagd werd naar de reden hiertoe, met vervolgens misschien nog excuses, die heus op hun plaats waren geweest! Gooi tegen dit geheel een te bijdehante ober aan, en je bent genezen, hier wil je NIET naartoe..!!

1,3
  43. Leuk concept, waarbij je steeds 2 gerechtjes kunt bestellen. Door de grootte van de gerechten kun je veel proeven, wat ook zeker de moeite waard is. De kwaliteit van het eten is niet het beste wat ik ken, maar wel lekker. Jammer dat de eendenborst koud was. Presentatie van de gerechten is niet speciaal en je hoeft ook geen groenten te verwachten. De jongen in de bediening kwam af en toe een beetje stuntelig over door zijn opmerkingen, maar bediening verder correct. We hebben voldoende kunnen bestellen. Het restaurant ziet er sfeervol uit. Zeker een aanrader als je een avond wilt tafelen voor een fatsoenlijke prijs.

44. Met een grote groep gegeten in dit gezellige restaurant. We gingen voor de mogelijkheid om in drie uur tijd allerlei gerechtjes te eten voor één prijs. Ik was benieuwd, ik heb deze formule al eerder meegemaakt en toen was ik niet zo enthousiast. Maar ik moet zeggen, hier was het prima. Logistiek zat het goed in elkaar. De groep werd verdeeld in een aantal sub groepjes van vijf of zes personen en per groepje kon je op een kaart aangeven wat je graag wilde eten. Iedereen kon kiezen wat hij/zij wou. Hierna kwamen de gerechtjes vrij snel. Ik heb één keer meegemaakt dat ze een verkeerd gerechtje bij zich hadden, het was toevallig voor mij, ik vond het geen probleem omdat ik eigenlijk alles lust. En ook dit was lekker. De enige klacht die ik hoorde was van mijn buurvrouw, ze vertelde dat haar biefstukje te gaar was, jammer. Verder was iedereen zeer tevreden!!!! Heel goed.

Op zich is het een gezellig restaurant, het ziet er gastvrij uit. De toiletten zijn achterin, je moet door een smaller deel van het restaurant. Hier zaten wij niet, maar voor de mensen die er wel zaten, lijkt me dat niet zo fijn, omdat er veel op en neer gelopen wordt. De jassen werden bij aankomst netjes aangepakt, maar na afloop moesten we ze zelf weer ophalen. Toen moesten we weer door het smalle deel tussen de tafeltjes door. Dus als je hier gaat eten, moet je opletten waar je gaat zitten. Het was er overigens erg druk. begrijpelijk want de kwaliteit is uitstekend. Voor het restaurant is nog een terras, hier hebben we ook nog gezeten, zelfs in de regen onder de parasol. Aan het Wilhelminaplein. Ze hebben ook nog een parkeerplaats voor de gasten. Hier kunnen niet zoveel auto's staan maar het is wel gratis, en dat midden in de stad.

De service is prima. O, ja en wat mij ook opviel was dat dezelfde gerechtjes niet steeds in het hetzelfde schaaltje werden opgediend, dus de ene had een grotere portie dan de ander. Het was maar net wat er uit de vaatwasser kwam aan servies, denk ik.

45. Het eten is super goed. Ik ben er meerdere malen wezen eten, en de eerste keer was de prince niet zo bekend met een glutenallergie. Nu hebben ze zelfs glutenvrije bestelkaarten. Helemaal super vind ik dit. Het enige wat ik wel mis, is dat de serveerder/ster zelf vraagt of ik glutenvrij brood wil eten. Ik moet hier steeds zelf om vragen. Ik moet ook steeds zelf vragen om de glutenvrije bestelkaarten, terwijl ik bij de reservering altijd netjes aangeef dat er iemand mee komt met een glutenallergie. Dit is best jammer om eerlijk te zijn. Als de administratie goed op orde is, zou ik hier zelf niet om hoeven te vragen, dan komt het personeel er zelf wel mee! Ook komen sommige serveerders soms klungelig over. Er word ook bijna niet gezegd "dit is voor de persoon met gluten"!!

46. Eten is super! Bediening erg slecht. Dames weten niet wat ze serveren. Het eten word niet netjes bediend maar alles word aangegeven. Ze wist niet hoe ze een mandje stokbrood kwijt kon op tafel.. Dus ook dat maar uit dr handen genomen.
    Verder niks op aan te merken kwaliteit en de sfeer is prima!

47. Wij vonden het een regelrechte tegenvaller... er is veel keuze in gerechten, maar de smaak is vlak en bijna alles is droog, niet lekker op smaak gebracht. De service was niet optimaal. We moesten vrij lang wachten en ik heb een paar keer moeten vragen naar het drankje dat ik al even geleden besteld had. De serveersters letten niet goed op of ze geroepen worden en bij het afrekenen met pin rondde ze het bedrag voor het gemak naar boven af.
    Kortom; eens maar nooit weer!

48. Mijn eerste ervaring bij The Prince was meteen ook mijn laatste. Het Wilhelminaplein is een fijne plek om te vertoeven en mijn mede-bezoekers waren erg gezellig, maar buiten dat was het huilen met de pet op. Extreem lange wachttijden tot het eten kwam (en maar voor 2 hapjes pp!, zeker drie kwartier wachten per ronde), bediening die dingen toe zei (zoals het halen van de eigenaresse, het opnemen van een bestelling, wat gewoon niet gedaan werd), verkeerde gerechten die we niet besteld hadden. De kwaliteit van het eten leek goed te zijn, maar toen ik een koud vleesgerecht kreeg (wat warm moest zijn) en sushi kreeg die zo hard was dat ik me afvroeg hoe lang ie al in de koeling stond, ging me de zin een beetje over. Heel erg jammer, want het concept zou erg leuk en haalbaar moeten zijn! Uitermate slechte eerste ervaring , helaas.

49. Gisteravond met collegae wezen eten bij The Prince in Eindhoven. Voor eenieder die dit leest en overweegt ook daar een hapje te gaan eten: ik wil je dit, serieus, ten zeerste afraden. Je moet erg lang wachten, zowel op je eerste gerechtje als op elke volgende ronde. Vervolgens ging er bij elk tapasrondje iets mis: gerechten die we niet besteld hadden, te weinig gerechten, te veel gerechten, koude gerechten die warm moesten zijn. Omdat er zoveel wachttijd was besloten we 2 kaarten tegelijk in te vullen. Ook dat ging niet goed: sommige van ons zaten met 4 gerechten (van 2 kaarten) anderen hadden niets. Degene die niets hadden kregen het veel later, toen de anderen al klaar waren. Dan weer serveerden ze nagerechten en hoofdgerechten voor dezelfde persoon tegelijkertijd. Ondanks dat we meerdere keren op een vriendelijke manier onze ongenoegens kenbaar hadden gemaakt, veranderde er niets. Dan maar de eigenaresse erbij gevraagd. Ook dat bleek geen succes, ze was ervan overtuig dat ze probeerde het goed te maken en dat wij maar niet moest zeuren! Dat zei ze niet letterlijk maar daar kwam het wel op neer. Even later stapte ze in de auto en reed weg zonder iets te zeggen! Werkelijk ongelooflijk hoe onbekwaam sommigen kunnen zijn! En wij waren niet de enige. Rondom ons zagen en hoorden we mensen klagen over de service. Absoluut géén aanrader dus! Sterker nog: ik mag hopen dat er snel een nieuwe eigenaar in komt die wel verstand heeft van en hart heeft voor zaken! Ohw en de rekening kwam geheel in stijl: ook die klopte niet, er stonden drankjes op die we niet genuttigd hadden!

50. Al een paar keer gegeten hier. Altijd super vriendelijk personeel, in voor een praatje en wat te lachen. Erg lekker eten. Vlotte bediening. Schamen ons wel eens hoeveel we naar binnen werken maar dat wil wel zeggen dat we het heerlijk vinden.

51. Hans Klaassen

52. Vorige week hier gaan eten met mijn vriendje. Heeeeerlijk gegeten! We hebben helemaal niet lang hoeven wachten elke ronde, ook al zat het restaurant en buiten helemaal vol. Het eten is super, genoeg keuze en je kan zo lang blijven zitten als je wil. Wij komen hier zeker nog eens terug!

53. Ida Smailbegovic

54. Van Haalen

Afgelopen zaterdag hebben wij met het gezin bij jullie gegeten en het is een super gezellige avond geworden waarbij zowel de gerechten als de bediening super waren. De gerechten zijn voor ieder wat wils en van goede kwaliteit.
    Een speciaal bedankje voor Irene voor het mooie lied aan tafel en de wijze waarop ze bijgedrage heeft aan deze gezellige avond met lekker eten en drinken.
    Fam van Haalen

Ps ronde 3 hoeft niet meer door te komen.

55. Dennis 131 punten

Je kunt hier heerlijk onbeperkt kleine gerechtjes eten. Dit is leuk en geeft iedereen de mogelijkheid te eten wat je wil. De service kan duidelijk beter. Bestelling gedaan, die niet in de keuken is aangekomen en de bediening let daar niet echt op.

56. We hebben er vorige week voor de eerste keer gegeten. Kwamen er terecht via de site eet.nu. Al 2x van te voren proberen te reserveren, maar door drukte ging het niet door. Dus dat beloofde best veel goeds.
    Het was ook goed, lekker, smaakvol en het tempo zat er goed in. Ondanks drukte hoefde je niet lang te wachten tussen de gerechtjes door.
    Dit is ons enorm goed bevallen en we gaan zeker terug

57. Mieke Plaat

Zaterdag gegeten met het gezin, 6 pers. Wij waren erg tevreden met de plaats, het personeel was vriendelijk, de bediening snel en het eten goed van smaak.
    Veel keus vlees, vis en vegetarisch. Een aanrader. Wij hadden een gezellige avond.

58. Vandaag wezen eten bij dit restaurant. Was aanvankelijk niet onze eerste keus, maar omdat het restaurant vol zat zijn we hier belandt.
    Interieur kon wel een opfrisser gebruiken, de obers waren vriendelijk maar niet altijd even oplettend. Waarschijnlijk konde ze de drukte niet aan aangezien ze met z'n 2e de bediening+bar moesten doen.

Het eten was wel de grootste tegenvaller. Het vlees was vreselijk taai, saus zeer flauw en lijkt wel 100x verdund. De orginele Spaanse tapas miste we helaas, de menukaart bestond uit een mix van verschillende gerechten. Eigenlijk alles behalve de traditionele spaanse tapas.
    Het eten was tevens ook flauw en duurde lang voordat het geserveerd was.

59. Een aantal weken geleden hebben wij hier gegeten met +/- 15 man. Ik had de kaart vooraf bekeken en was erg enthousiast! Helaas viel het allemaal erg tegen... De bediening was echt waardeloos. Om te beginnen hebben wij geen 1 ronde ons eten tegelijk gehad. Onze tafel was in 3 gedeeld en als de ene groep aan het eten was moest de andere wachten, dit was erg jammer.. De gerechten waren allemaal erg simpel. Het zijn echt kant en klare magnetron gerechtjes met weinig smaak. Een aantal van ons kregen hun eten ook echt koud, dit hebben ze ook teruggestuurd naar de keuken. Als laatste wilden we graag het dessert wel samen eten dus leverden we allemaal tegelijk onze briefjes in, vervolgens kreeg weer 2/3 hun dessert en wij kregen weer niks... Na bijna een half uur wachten bleek dat ze in de keuken ons briefje kwijtgeraakt waren (zucht...).
    Ik zal hier in ieder geval niet meer terug komen, jammer want het kan echt een heel goed en leuk concept zijn.

60. vc mierlo hout

Mooi restaurant, goede bediening, maar duurt eeuwig in het laatste uurtje om iets te krijgen. Eten smaakt goed.

61. Wij werden bij de reservering zeer vriendelijk te woord gestaan.
    De kaart laat een mooie variatie aan gerechten zien tegen een goede prijs.
    De gerechtjes zijn mooi qua hoeveelheid.

Echter:
    Wij hebben het bedienend personeel niet als vriendelijk ervaren.
    De gerechtjes waren vaak lauw waar het warm diende te zijn.
    Soms duurde het lang en was het verschil tussen 2 delen van de tafel heel groot:
    de ene helft had een hele tijd niets terwijl de andere helft zat te eten.
    Sommige gerechtjes kwamen niet en bij navraag bij personeel kwamen ze ook niet in een later stadium.
    Het opnemen van de drankjes gebeurde te weinig en pas na herhaaldelijk verzoek.

We hebben gezien dat het erg druk was voor 3 personeelsleden en geen vast barpersoneel.
    Dit is misschien wel een klein excuus voor bedienend personeel maar niet voor het management.

We vinden het jammer dat zo'n mooi, betaalbaar concept op een mooie locatie op deze manier vorm krijgt.
    We zullen het niet snel adviseren aan derden.

62. Gisteren 19 januari 2013 hier wezen eten. Het is ons helaas tegen gevallen. We zijn al vaker in een restaurant wezen eten met dit concept. Maar dit was de slechtste m.b.t. het eten.
    Het eten is echt niet vlees, maar allemaal erg flauw en vlak qua smaak. Een beetje smaakloos.
    Op zich wel bijzonder als je de gerechten op de menukaart ziet staan.
    Maar de kok's zijn in staat om het zo mild/lafjes te laten smaken dat je niet echt zegt: "Wouw, wat lekker (of bijzonder)!".
    Enkele voorbeelden; de zogenaamde bourgondische groentesoep was bijna te vergelijken met een zakje Cup A Soup. Verder de falafel-balletjes waren zo massief dat het niet lekker was. Dan kun je witte vis bestellen (kwaliteit.. ik kom uit de vriezer van de Aldi) En dan zit er een sausje overheen met de smaak dat het een knorr saus zakje is. Dan staan er portobello's op het menu, dit zijn in het echt helemaal geen portobello's, maar een grote champignon uit een blauw bakje van de Jumbo.
    Ooh ja, en dan hebben ze ook gamba's op de kaart staan, haha, dit zijn gewoon kleine garnalen.

Ook staat erop de menukaart, pasta met gamba's. In realiteit is het simpele tagliatelle met 3 kleine garnaaltjes met een sausje uit een potje. Weinig kraak of smaak.
    De toetjes zijn wel weer lekker. De appelkruimel is zeker aan te raden.

En dan de bediening, ze doen hun best.. maar er loopt een rare snuiter tussen. We maakten een opmerking over een gerecht wat niet zo lekker was (knoflook champignons zonder knoflook), dit melden we aan de ober, zegt hij vervolgens.. "Oke, bedankt voor de info.. ik zal de kok eens "spanken"..
    Uh wat? Leuke grap voor in de kroeg, maar in ons gezelschap enigzins vreemd.

Een leuke avond kun je hier wel hebben, als je in goed gezelschap bent. Het wordt alleen niet aangevuld met echt lekker eten en dat is een gemiste kans.

63. Het concept is natuurlijk goed met veel keus voor dat bedrag.
    Tijd tussen de gerechten was ook goed/gemiddeld. Van de 20 gerechtjes was er 1 echt niet lekker, zo'n 10 gemiddeld en 10 lekker, dus voor dat geld is het ok. Personeel vriendelijk, soms wat chaotisch maar dat vind ik persoonlijk wel gezellig. Geslaagd- JA, nog een keer terug- MISSCHIEN.

64. Gereserveerd via eet.nu. Helaas bij het restaurant geen reservering aanwezig. Gelukkig toch nog een tafeltje gekregen. De meeste gerechten waren niet zelf bereid maar ingekocht en alleen warm gemaakt. De gefrituurde gerechten waren allemaal er vet. Restaurant is best gezellig en het personeel heel aardig en gastvrij.

65. Vandaag met gezelschap van 10 pers. gegeten. Een hartelijk ontvangst , jammer dat tijdens het deuropenen de gastheer de telefoon moet opnemen en gesprek begint ipv ontvangst afmaken. Zeer leuke sfeer en mooi interieur. Ruimte naar de toiletten is wel erg rommelig. (Doorgang naar hotelkamers??) Gerechten mogen wat creatiever opgemaakt worden. Jammer van de fletse witte borden. Echt een minpunt is dat alle gerechten echt niet warm zijn. Helaas bij bijna alle medegasten. Helaas wordt er door erg jeugdig personeel niet gevraagd of alles naar wens is. Daarintegen is de oudere ober weer een beetje te stresserijg en een beetje bijdehand door een opmerking te plaatsen: Ja.. wel opletten als ik iets vertel. Dit kan echt niet. Toetjes zijn top! Bastonge parfait een echte aanrader. Leuk concept!

66. Heerlijk genoten. Niets op aan te merken, alles tot in de puntjes verzorgd! Kwaliteit eten zeer goed, personeel erg vriendelijk en bediening aardig vlot.
    Leuk concept, ook voor mensen welke een maag verkleining hebben gehad een ideaal restaurant om te eten! Doordat de hapjes niet enorm groot zijn en er steeds wat tijd tussen zit is het ook voor deze mensen op en tot genieten.

Spareribs zijn een van de betere in Eindhoven!

67. Wendy gerardu

Echt heerlijk gegeten! Ruime keuze en heel vriendelijk personeel!we komen zeker terug!!

68. Heel leuke avond gehad. Lekker eten veel keuze . Hou nog wat plaats over voor de toetjes want die zijn ook een aanrader. Leuke sfeer en erg aardig personeel.
    Wij komen zeker terug.

69. Stef Kolkman

1 punt
  70. We hebben gisteravond daar gegeten. Eerst buiten gekeken op de kaart en tot onze blijde verbazing zagen we dat we konden kiezen voor een menu bestaande uit onbeperkt kleine gerechten eten voor een vaste prijs van € 24,50 per persoon. Dat hebben we gedaan. Werkelijk voortreffelijk. We zaten gezellig aan een leuke tafel met uitzicht over het pitoreske Wilhelminaplein. We werden meteen welkom geheten en naar onze tafel begeleidt. Er werd een opname van de drank gedaan en uitgelegd hoe het syteem werkte. Een leuke kaart met een invulformulier waar je per gang 2 gerechten kunt aankruisen. Ik weet niet hoeveel gerechten er wel niet waren, maar onvoorstelbaar veel. Keuze meer dan genoeg. Een heel scala van voorgerechten, hoofdgerechten en toetjes. We hebben daar heerlijk gegeten en onze complimenten gemaakt over het eten. Zelfs de koffie na was nog wel lekker. Dit is voor herhaling vatbaar. Super lekker onbeperkt eten voor een normale prijs. Bediening, eten en sfeer is zoals het moet zijn. Wij komen binnenkort terug met onze vrienden uit Bladel.

71. Heerlijk gegeten en super service! Zie je in weinig restaurants nog dat je zo goed behandeld wordt als hier. We hebben genoten van het eten.
    De sfeer was gezellig en werelds. Erg mooi ingericht!

72. Disappointing... The service took too long, we had to wait for an hour between each meal! The choice for the menu and the wine is very small. Better go somewhere else for that price!

73. Gisteren voor de 1e keer gegeten in dit sfeervolle en gastvrije restaurant. Een compliment aan zowel de keuken als de bediening. Kortom gastvrijheid met de hoofdletter G.

Mooie gerechten, juiste verhoudingen en eerlijke smaken. Het restaurant is mijn inziens een echte aanrader!

74. Henk 108 punten

Even een berichtje als dank voor de gastvrijheid en goede sfeer. Vaak mogen eten in the Prince. En bij alle keren was het bijna een 10. je kunt bijna overal lekker eten en in Parijs en London, heb ik veel slechter gegeten dan hier. Ik heb er gewoond en je eet niet altijd in klasse restaurants. Maar the Prince is een aanrader. Mooie wijnen, leuke bediening en een goede kaart, op de seizoenen ingespeeld. Dan wanneer er iets mis is, wordt er meteen ingesprongen en iets anders geserveerd. Voor mij als perfecte keuze. Ben er geweest met mijn moeders verjaardag met de hele familie en die waren zeer enthousiast.
    Ga zo door en de nieuwe kok werpt zijn vruchten af.

Henk den Exter

75. Wij zijn hier afgelopen weekend geweest, restaurantweek.
    We kregen een verrassingsmenu. Erg lekker gegeten, erg postief! Goede keuze uit wijnen en goede service! Ik kan niet anders zeggen als erg goed!!!

We komen snel weer!!

76. Gewoon lekker gegeten. M'n vrouw een 3 gangen menu en ik een uiensoep met hert als hoofddis.
    Lekker mals en ruim voldoende.
    Prijs in overeenstemming. De wijnen van het huis: lekker. Prima keus van de sommelier.

Negatief: weinig andere bezoekers en gerbera's horen rechtop te staan. Desnoods met hulpmiddel.
    Aanrader. Ga beslist terug

77. Een zeer gezellig, sfeervol restaurant !
    Mooie sfeer, zeer toegankelijke kaart, goede smaak-combinaties, mooie menu's in de verrassingsmenu's, echt top. Een aanrader !!
    De bediening was vlot en oplettend. De wijnen werden goed aangevuld, heel gastvrij.
    De eigenaar is een hele gastvrije man en laat graag zijn bedrijf zien. Nou dat mag ook, het ziet er allemaal erg mooi en compleet uit.

We komen hier snel weer terug.

78. Net na een middagje schouwburg heerlijk 2 gangen gegeten.
    Lekkere hapjes, goed glas wijn, lekker tempo.
    Helemaal top.

79. S. Vlemmings

Mijn 2e ervaring in dit restaurant. Je moet altijd een 2e kans geven en nemen. Mooie sfeer en vrij goed gegeten. Ik had deze keer 4 gasten bij me. Vlees van het hoofdgerecht ging voor een gedeelte mee terug, maar dat kan de beste overkomen. Het was hier de bediening die roet in het eten gooide. 2 mensen aan mijn tafel en ikzelf gaven bij de bestelling aan geen pate foie gras te eten; tijdens het diner kregen ik het 3 keer voorgezet. Toen ik het meisje dan ook voor de 3e keer vroeg of ze het terug wilde nemen, negeerde ze dat compleet en ging gewoon door met bedienen. Vanaf het moment dat ik toen redelijk kortaf vroeg: 'Hebt u me misschien niet gehoord?' konden we het voor de rest van de avond vergeten. De bediening was zuur, kortaf en onvriendelijk en we werden niet of nauwelijks aangekeken. We zaten voor dit incident al redelijk lang zonder wijn, maar laat ik het netjes zeggen, we hebben het de rest van het diner wel met heel weinig wijn moeten doen. Ik ben nooit meer teruggegaan en heb het restaurant ook niemand mee aangeraden. Jammer.

80. Op doordeweekse dag in de vakantie voortreffelijk gegeten. Vriendelijk personeel en een enthousiaste kok! De passie voor het koken is duidelijk te proeven in de gerechten. Een aanrader voor elke culinaire liefhebber!

81. Marc 32 punten

Heerlijk gegeten. Bediening was vlot en redelijk ok.

Minpuntjes: Wel 4 soorten port, maar geen zoete witte wijn in huis. Kelner stonk enorm naar rook tijdens serveren, niet echt appetijtelijk.

Gaan er denk ik nog wel eens eten.

82. De bediening maakt geen oogcontact wat ik als erg vervelend heb ervaren. We moesten zelf om nog wat te drinken vragen. Glazen werden niet bijgevuld. Eten was lekker. Het was erg rustig in de zaak (door de weekse dag) en in verhouding moesten we lang wachten op het eten.

Er werd wel gevraagd of het eten lekker was, door 3 verschillende mensen. Volgende keer ga ik er niet meer eten, niet om het eten, maar om alles erom heen.

83. Hoge verwachtingen na het lezen van de reclame die er een tijdje is gemaakt in Eindhoven.

Restaurant ziet er mooi uit, goed hun best gedaan al zijn die rode chandeliers echt te goedkoop.

Eten is oke voor die prijs. Bediening goed, eigenaren weinig gezien, dus geen idee.

84. angelique

Het is een heel mooi restaurant met een goede sfeer. De werknemers zijn erg attent en oplettend. De bediening is snel en goed, je hoeft niet lang op je eten te wachten en er wordt regelmatig gevraagd of alles naar wens is. Het eten is super lekker en niet standaard. Ik ben er nu een aantal keer geweest en ga zeker nog vaker terug. Het is trouwens ook erg leuk om er te lunchen of te borrelen.

85. Zeer goede bediening en service. Ook met de eigenaar en eigenaresse gesproken. Zeer gastvriendelijk. Eten was uitstekend! Aanrader als je niet te duur wilt eten. Ben er al 2 keer geweest in een korte tijd en ga er zeker vaker terug!

86. Prima eten, vriendelijke en correcte bediening, tilt dit uitgaansplein naar een duidelijk hoger niveau!

87. Gezellig restaurant, ambiante omgeving, goede prijs-kwaliteit verhouding, enthousiast personeel. En lekker eten.

Zeker goed voor een tweede keer.

88. Hanneke

Wat een mooie zaak is het geworden, helemaal van deze tijd met warme rustige kleuren en een hele chique uitstraling.

Het eten was ook heerlijk, goed advies en een goede prijs kwaliteit verhouding.

We komen hier beslist weer terug!

89. Veel te lang wachten en het eten was koud. Drie man personeel, waarvan er maar 1 haar werk aan het doen was. "Manager" had het te druk met het kletsen met de kok, de andere was druk met het schoonmaken van de bar. Tja wat is nu het belangrijkste? Erg slecht voor een nieuwe zaak.

90. De reclame voor deze zaak is wel erg overdreven, vergeet Londen, Parijs, New York etc!? Eten smaakt, maar stelt in vergelijking met wat er wordt geserveerd niet erg veel voor. Doorsnee en zeker niets speciaals. Blaas niet zo hoog van de toren en serveer inderdaad eens iets spannends.

91. Prima prijs/kwaliteit verhouding.
    Flink aan de weg getimmerd door het nieuwe team.

Leuke uitgebreide kaart, gezellige sfeer, zeer vriendelijke bediening.

Tot de volgende keer!