Op dit adres zit nu: L'Azzurro

Terra Mia in Eindhoven

In de buurt is voldoende parkeergelegenheid, onder andere bij het Centraal Station.

Restaurant Terra Mia is gesitueerd vlak bij het Centraal Station Eindhoven, in de Dommelstraat.

Bezorgrestaurants in de buurt van Terra Mia

4. Betalen Visa Master Card pin

1272120844 90
1379812093 73
1395196557 76
1420837331 72

1. Gezellig restaurant. Het eten vond ik tegenvallen. Bij het voor- en hoofdgerecht smaakten de verschillende vissoorten bijna hetzelfde. De vis van het hoofdgerecht was volgens mij niet de vis die zij noemden. Ik had het idee dat ik geweekte vis -van een ander soort- at. De pasta's werden geserveerd zonder garnituur. Dit waarschijnlijk omdat het een tussengerecht is. De smaak van zowel voor- als hoofdgerecht vond ik teleurstellend, vlak. Mijn indruk is dat er geen verse producten zijn gebruikt.
    Vriendelijke ontvangst.

2. Erg lekker gegeten en vriendelijke bediening! Niets op aan te merken.

3. Paul van Rixtel

4. Gisteravond toevallig hier terecht gekomen, was echt een aangename verrassing. We hebben er met zijn zessen heerlijk gegeten en we waren allemaal enthousiast over het eten en de vriendelijke gastvrije prettige bediening. Goede ruim belegde pizza's en voortreffelijke lasagna's. Een echte aanrader!

5. Salvador

Wij gaan vaak langs eten, maar beschouwen onzelfs niet als vaste klanten. De prijs lijkt aan de hoge kant, maar aan het eten is zorg en liefde besteed. Ik was ook een keer teleurgesteld met een gerecht en het werd ondanks de drukte, snel hersteld. Een aanrader voor iedereen! Ga niet eten als je haast hebt, maak tijd want het eten word na je bestelling afgewerkt en heeft de tijd nodig.

6. Heerlijk eten : goede prijs/kwaliteit/hoeveelheid verhouding !
    1 van de weinige restaurants waar ik met mijn ernstige notenallergie gerust durf te eten.
    Gastvrouw en gastheer ontvangen je als familie, daarnaast straalt de aankleding van de zaak een heerlijke atmosfeer uit waar het goed toeven is. Inmiddels heb ik als vaste gast al vele heerlijke avonden bij la Terra Mia beleefd met de life muziek en de italiaans/brabantse gezelligheid. Ik kan het eenieder aanraden die zowel heerlijk italiaans wil eten als een geslaagde avond wil beleven!!

7. Supergezellig restaurant, vooral als je de eigenaren leert kennen. Familiebedrijf met uitstekende vers bereide gerechten. Niet alles loopt altijd even soepel in de bediening als het erg druk is, maar de sfeer en het eten maken dat weer goed.

8. Het was heel druk in het restaurant, dat werd bediend door twee medewerkers. Gevolg: wat bestellen en het niet krijgen, lang moeten wachten op de kaart, lang moeten wachten op het eten. Zelfs meer dan tien minuten aan de bar moeten wachten om te betalen! Het eten zelf ging wel, op twee stukken vlees na die we niet weg kregen.

9. Geven Assurantiën & Hypotheken BV

Met ons personeel gaan eten bij Terra Mia.
    Het was heel gezellig, de bediening was erg vriendelijk en het eten was heerlijk.
    We gaan zeker nog vaker naar dit sfeervolle restaurant.

10. Afgelopen zaterdag heerlijk Italiaans gegeten. Gezellig restaurant met zelfs livemuziek. Een echte aanrader. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

11. Bediening slecht, erg moeilijk om iets te drinken te krijgen. Er wordt geen wijnkaart aangeboden, of suggestie gegeven. Wijn is wijn. Bediening ziet je sowieso niet en heeft het erg druk met elkaar. Het eten is verschrijkkelijk zout en heel vet.
    Eigenaar beweert dat de ingredienten vers zijn, maar bij ons zijn ze uit de diepvries al beter, dus ik weet niet waar hij ze vandaan haalt (de zalm is zeker niet vers en hetzelfde geldt voor de groenten). We hebben het bord na een paar happen teruggegeven en hebben afgerekend. Baas bood ook ons nog een drankje aan, maar zelfs dat durfden we niet aan.
    We adviseren je met klem een ander italiaans restaurant te zoeken, we hebben echt nog nooit zo slecht gegeten.

12. R Paalman

Afgelopen zaterdag hier gegeten, nog nooit z'n slechte service gehad bij een restaurant als bij dit restaurant. De sfeer was wel leuk kwa aankleding maar dan houdt het ook op. Eten was niet echt warm en klopte niet met wat er op de kaart staat, plus dat het vrij prijzig is voor wat je krijgt. We hadden het hoofdgerecht bijna op toen kwam eindelijk ons karafje wijn. We wouden nog wat na bestellen maar dat hebben we maar niet gedaan nadat we een half uur naar onze lege borden hadden gekeken.
    Verder was de bediening denk ik drukker met de vaste klanten dan met andere mensen om zich heen. Voor ons was het eens maar nooit meer.

13. Zeer gastvrije en vriendelijke mensen. Echt Italiaans! Vers en puur. Heerlijk gegeten en gaan er weer terug!

14. Gisteren met collega's hier gegeten en ontzettend genoten van een leuke, sfeervolle avond! Mede dankzij livemuziek aan onze tafel. Het eten was met zorg bereid en zag er prima uit. Complimenten, ik kom hier zeker terug !

15. Ellen 223 punten

Hebben hier 1 keer gegeten en het was niet geweldig. Een uur wachten op het voorgerecht (terwijl het niet druk was) en de kwaliteit van de gerechten was ook niet om over naar huis te schrijven. Te duur voor het gebodene.

16. Jan 241 punten

We zijn hier afgelopen zaterdag geweest, het restaurant zat nagenoeg vol maar hebben noch op de bediening noch op het eten iets aan te merken. Men was juist erg vriendelijk en behulpzaam met name de gastvrouw (de Signora). Voor de kinderen waren kinder-porties van zowel voor- als hoofdgerecht geen enkel probleem. Kortom lekker gegeten, prijs/kwaliteit in orde en prima service. Een aanrader!

17. Redelijk eten voor een normale prijs. Pizzabodem was wel keihard, smaak wad goed. Personeel erg druk wat een verstrooide indruk maakte. Zou het helaas niemand aanbevelen.

18. Afgelopen zaterdag avond gegeten in rest. pizzeria Terra Mia. De ambiance was goed maar het eten slecht, wat heel spijtig was. Na 1 uur wachten kregen we het voorgerecht. De carpaccio van de octopus was veel te veel bestrooid met peper en overmatig citroensap. De garnituur bestond uit een handjevol niet aangemaakte droge rucola sla, zo op het bord gegooid. De 5 minigarnalen in knoflooksaus waren redelijk, wel helemaal doorbakken. Het wordt geserveerd zonder stokbrood wat spijtig is. Toen we om stokbrood vroegen kregen we het wel, maar 15 min. nadat we het voorgerecht op hadden. De pizza kwam redelijk snel na het voorgerecht maar wat schetst onze verbazing, onze kinderen krijgen de pizza en wij niet. Na 20 min werd de calzone pizza geserveerd, met deeg wat niet gaar was en waarbij de inhoud bijna alleen uit gehakt bestond, kaas zat er niet eens in. De maat was vol, we hebben afgerekend en onze onvrede geuit. Toen konden we opeens nog een drankje van de zaak krijgen, maar hiervoor hebben we beleefd bedankt. Heel spijtig, dit was ons eerste culinair contact met Eindhoven. We zullen er nog vaak uit eten gaan maar niet meer naar Terra Mia.

Ons advies aan Terras Mia. Neem wat minder tafels, dan kan de bediening het aan en ook in de keuken kunnen ze meer zorg aan de maaltijd besteden.

19. Het eten is heerlijk, alleen de service minder. Het personeel spreekt volgens mij geen Nederlands waardoor sommige vragen of opmerkingen niet beantwoord werden. Ook moesten wij deze keer meer dan 1 uur wachten op ons eten terwijl gasten die later binnen kwamen hun gerechten al op tafel hadden staan. Toen wij naar ons eten vroegen snapten de obers niet wat wij bedoelde. Zeer frustrerend en jammer! Terra mia was 1 van mijn favoriete Italiaanse restaurants maar na deze keer zal ik voorlopig niet meer terug komen.

20. Altijd heerlijk gegeten, een keer een iets te verbrande pizza gekregen maar dat werd direct goed en netjes opgelost.

Aanrader is de tortellini!

21. Diana 26 punten

Het eten is er voortreffelijk. De ossehaas is botermals en de spaghetti marinara en gambas met room uit de oven; tongstrelend! De sfeer is er heel relaxed en niet opdringerig. Het personeel laat je lekker eten zonder flessen wijn en overige gerechten aan te smeren en ze hebben er vrijdags live muziek, waardoor je je waant in een authentiek Italiaans restaurant in Italie. Super! Een echte aanrader.

22. Tijd geleden gegeten in het weekend. Bestelde de pasta, wat wel lekker was, maar zeker niet genoeg voor een man. Was verder ook niets bijzonders aan. De pizza van m'n vriendin zag er wat amateurig uit. Vond de keus niet zo geweldig. Wel vriendelijke bediening verder, al moest je wel opletten als je iets te drinken bij wilde bestellen.

23. Super vriendelijk personeel en een leuke sfeer met mooie muziek. Maar het eten is absoluut niet lekker!

24. Noemi & Joke

Heerlijk eten!

We hebben vanavond (2e kerstdag) weer als vanouds genoten van alle lekkernijen.. :)