Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Eindhoven verdeeld zijn.

9 2048

Op een woensdag avond ben ik met een vriendin sushi gaan eten bij Lounge 8. positief is dat het restaurant er erg mooi uit ziet en ook veel sfeer uitstraalt. Echter houd het hier helaas bij op, over het eten waren wij niet enthousiast. De sushi was taai en klef en smaakte alsof het niet vers bereidt was. Als je een liefhebber van sushi bent raad ik je niet aan om bij Lounge 8 te gaan eten. Ook de bediening vonden wij niet erg attent, ze praten geen Nederlands en praten ontzettend zacht waardoor ze niet verstaanbaar waren. Wij zullen niet meer bij Lounge 8 gaan eten.

Dirk Graaf

3. Steakhouse Eindhoven

Bij een Argentijns steak restaurant verwacht je niet in een restaurant te komen waar uit geloofsovertuiging geen alcohol wordt geschonken. En dat dit ook nog eens nergens aangegeven staat (niet op de eigen site, niet op de deur) vind ik dan helemaal kwalijk. Als je dan zo principieel wilt zijn, kom er dan duidelijk voor uit. Wij kwamen er pas achter toen we gingen bestellen. Voor ons hield het dus daarbij op. Wij zijn naar een ander restaurant gegaan.

4. Aziatisch Eindhoven

Dols Scheper

Wij vinden het eten en de bediening altijd er goed.

Eugène Simkens

Heerlijke tapas, voortreffelijke bediening, uitstekende wijn en dat allemaal voor een hele schappelijke prijs!

Arsim

7. Italiaans Eindhoven

Loes Peters

Helaas geen positieve ervaring bij Antonio's. Voorgerecht was écht weinig voor veel geld.
    Toen ik in de bestelde biefstuk met Sardijnse kaas sneed, liep het rode vocht (bloed?) eruit.
    Het gerecht terug gegeven, maar toen het bord weer op tafel kwam, bleek de biefstuk overdwars doormidden gesneden (je kon de plakken zo van elkaar af halen) en was er geen sprake meer van "medium" gebakken. Er werd ook helemaal niet gevraagd of het naar wens was. Dessert hebben we laten zitten. Wel flinke prijs betaald. Zo jammer!!!!!

Met zn 3’en heerlijk en gezellig gegeten

9. Internationaal Eindhoven

Jan van Otterdijk

Afgelopen donderdag met groep van 10 wezen eten, was weer erg lekker.
    Enkelen van onze groep hadden wat speciale wensen die door Wendy perfect werden gerealiseerd, complimentje voor haar!

Wederom een geslaagde avond met heerlijk eten en voortreffelijke bieren. Ook voor mijn vegetarische tafelgenote meer dan voldoende keuzes

11. Marokkaans Eindhoven

Had hoge verwachtingen van de BBQ, eerste ruim 45 min gewacht voor er iets aangeboden werd) helaas niet veel variatie in vlees, alleen kip vleugeltjes, kalkoenstukjes en mergeuzworstjes, (net wat in mijn ogen zeker niet zoveel geld waard was)terwijl ons eerst medegedeeld werd dat er ook koteletjes en gehakt zou zijn. De tapas hadden weinig smaak. Enigste hoogtepunt was het soepje vooraf. Het eten was de prijs van. 29,50 excl drinken zeker niet waard. Eerste en laatste keer voor ons!

Pelle Simon

Erg lekker eten en erg vriendelijke persoonlijke bediening verstopt in eindhoven. Snackbar prijzen met de allure van een restaurant.

Leuk concept! Lekker gegeten, vriendelijk personeel en goede service. Aankleding restaurant vond ik wat kaal en sfeerloos.

Eten was lekker en zeker voor zo'n drukke locatie van goede kwaliteit. Wij zaten op het terras en de sfeer hier was erg goed, binnen was leeg door het goede weer maar zag er ook erg leuk uit. Ontzettend leuke obers en vriendelijke, snelle service.

15. Internationaal Eindhoven

fam van Haaren

Heerlijk eten, wel erg druk en daardoor lawaaierig. Dat is ruimschoots goedgemaakt door de verrassing van het personeel! Heel erg gewaardeerd en we komen zeker terug!

16. Internationaal Eindhoven

Heerlijk gegeten. Echt een aanwinst voor Eindhoven!

Naaijkens

Een super gezellig en relaxt restaurant. De bediening was super en het eten heerlijk. We gaan zeker nog een keer terug. Toppie.

Emma de koning

Het eten was heerlijk, vers en rijk aan smaak. Gezellige sfeer en een goede service.

19. Mexicaans Eindhoven

Dorothé vd Brand

Via social deal gereserveerd. Heerlijk 3 gangen menu benut voor een klein prijsje, we voelde ons bijna schuldig. Super aardig personeel en vlotte bediening. Ons zie je hier zeker terug!

Lekker gegeten, ongedwongen sfeer. Industriele inrichting.
    Gezellig.

Mireille

Gezellige ongedwongen sfeer. Kaart is niet heel groot dus je moet wel een makkelijke eter zijn.

Geweldige sfeer, goed eten!

Meerdere dingen gingen mis bij ons aan tafel, werd helaas niet echt iets mee gedaan, geen sorry niks. Veder was t eten prima en was er buiten een gezellige sfeer.

24. Internationaal Eindhoven

Erg lekker eten.

Ashish

Verschillende keren wezen eten. Erg gezellig omdat het vrij klein en knus is, eten erg lekker voldoende keus. En ze hebben heerlijke biertjes fijne bediening, zeker een aanrader om te gaan eten.

Marion Rekers

Al vaker geweest. Altijd lekker eten en van goede kwaliteit. Super vriendelijke bediening. Kortom een echte aanrader.

Erg lekker gegeten voor een zeer mooie prijs. Verassend lekker vegetarisch gegeten ook!
    Bediening was wat rommelig maar ze deden absoluut hun best. Ik ga hier zeker terugkomen, aanrader.

Leuke tent, ongelukkige locatie, is haast nooit druk, dat maakt het net even wat minder gezellig. De hapjes zijn ok, de gyros, tjah, als je de gyros gewend bent van de andere 2 griekse restaurants in de buurt dan is dit best een tegenvaller. Verder aardig personeel maar voor ons helaas niet voor herhaling vatbaar.

Denise van den Burg

High wine gehad door leuke bediening en chef Erik zorgde voor heerlijke hapjes. Aanrader voor een gezellige avond!