Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Eindhoven verdeeld zijn.

9 1983
  1. Hamburger Eindhoven

Vol verwachting deze nieuwe franchise geprobeerd. Meteen al geconfronteerd met een enorme wachtrij, want alles wordt ter plekke bereid. Keuze tussen gewone en little burgers, waarbij een little met friet en cola voor 1 persoon uitkwam op 14 euro. Frisdrank is onbeperkt, dat dan weer wel. De burger (met onbeperkte toppings) smaakte goed, maar de cajun friet was echt niet te eten. Ik zag het al misgaan tijdens de bereiding: meteen enorme bus poeder werden de frietjes bestrooid, totdat ze donker van kleur waren. Daardoor smaakten ze megazout, erg jammer. Ga het nog wel een keer proberen, want dit zijn echt beginners stommiteiten. Toch wel een leuke aanwinst verder, het idee erachter is ok.

2. Internationaal Eindhoven

We zijn hier gaan eten op de eerste dag dat El Puente open is gegaan. Zeker weer een aanwinst voor Eindhoven. Knap dat je op de eerste dag logistiek al bijna alles op orde hebt en de kwaliteit van de gerechten top is. De ceviche en de tartaar zijn zeker een aanrader.

3. Fusion Eindhoven

Gezellig uitje met oud klasgenoten bij het laagdrempelige Umami. Smakelijke gerechten met goed gekozen bijpassende wijnen. Het Bib menu was niet kiezen, je kreeg gewoon beide gerechten. We hadden een prima maitre, die ik nog kende van Jiu.nu, goede uitleg van gerechten en wijnen in een aangename ambiance. Een geslaagde avond!

We komen best regelmatig bij Que Pasa maar deze keer was echt niet goed. Afgelopen Zaterdag hebben we meer dan een uur en een kwartier moeten wachten op onze eerste ronde. -
    Moesten ook meer dan een kwartier wachten op onze tafel ondanks dat we gereserveerd hadden… Mensen die later kwamen zitten dan ons hadder eerder eten als wij. We hadden al een paar x aangegeven dat er iets niet klopte maar dat had geen nut. Ook werd er niet eens een drankje van het huis aangeboden. Beetje jammer want al hadden ze dat gedaan was er al minder frustratie omdat we dan ook het gevoel zouden hebben gehad dat ze het ook erg vonden dat er iets fout was gegaan. :(

Gisteren erg lekker gegeten hier. De bediening was zeer attent, correct en vlot. Zeer aangenaam verrast door de Peking eend, die erg mals was! Een paar andere aanraders zijn de: Unagi Temaki, Ebi Tempura Maki, Unagi Maki, Yakitori en de Japanse Garnalen. Bovendien was dit een van weinige plekken waar het sesam ijs ook echt lekker en luchtig is! Verder was het restaurant mooi aangekleed en was het fijn zitten. Al met al erg genoten van het eten, de gastvrijheid en de decoratie!

Goede smaak, goede service en aandacht van de kok en eigenares.

Vertaal van English naar Nederlands

Amazing food and service as always!

8. Steakhouse Eindhoven

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten met 6 personen aan de gezellige ronde tafel met zitjes.
    Sfeervol en gezellig restaurant.
    Vlees lekker mals.
    Bediening was ontzettend vriendelijk. Wij hebben alleen wel gevraagd of ze tussen het voorgerecht en hoofdgerecht +/- 20/25 minuutjes wilde wachten met serveren, anders ging het te snel. Dit was geen probleem.
    Heerlijke avond gehad, wij komen zeker terug!

Raymond en Sindy

Wij hebben heerlijk gegeten, het was super! Een gezellig avondje uit!

We hebben hier een diner gehad met een groep van 40 personen. Service was vlot en er hing een hele fijne sfeer. We voelden ons erg welkom Hele originele kaart en er wordt erg meegedacht. Zeker een aanrader!

11. Aziatisch Eindhoven

Ik kom erg graag bij de Slak. Gedreven en vriendelijk personeel. Heerlijke gerechtjes met als favoriet de sushi, loempiaatjes en Maleise saté.

Vriendelijke mensen.
    Reaal met de friet op maken.
    Niet dat afgepast wat veel Chinese friettentent hebben...
    Heerlijke friet hoe dat ie moet zijn.
    Perfecte snacks warm en lekker.
    Mensen waar vele wat kunnen leren.

Helen beeley

Heerlijk gegeten! Altijd goed hier.

Veel te duur voor wat je krijgt en je krijgt een heel klein beetje friet bij je eten en je moet bijbetalen wanneer je vraagt of er wat friet bij kan.

In dit sfeervolle etablissement aan de Markt in Eindhoven is de ontvangst hartelijk, maar te"gemaakt", tip… begroet normaal… niet overdreven omdat het "goed" staat.
    Kleding bediening, en verzorging laat te wensen over. T-shirt bedekt niet je onderarmen, dus ook onhygiënisch, tip draag een schoon overhemd lange mouw. Staat vaak ook beter bij eenieder. Een t-shirt heeft geen kraag, en doet in november erg zomers aan. Draag dan een polo lange mouw bijvoorbeeld als dit beter in de groep ligt. Sloofjes zagen er armoedig en bij sommigen vuil uit.
    Het eten was ronduit "bagger". Salade geit en ook salade kip, was droog en qua presentatie op het bord "gekwakt". Weinig smaak, en met 1 snee droog brood, een magere verschijning voor pakweg 15, - euro.
    De carpaccio was koud, en waarschijnlijk al koud voor bereid uit de koeling gekomen.
    Sommige mensen in de bediening weten niet helemaal hoe je opdient en afruimt!
    Kortom werk aan de winkel, om van de Vooruitgang, geen achteruitgang te maken!

Net na de opening gegeten 1 x maar nooit meer, garnalen uit oven of cocktail smaakloos bijna al het eten was gefrituurd, vis in folie erg simpel wat ik zelf ook kan met diepvries vis. Erg smaakloos en geen kwaliteit. Zaak zelf ook geen sfeer.

Jammer.

Hadden een vleesgerecht en zag er goed uit, maar helaas was het NIET warm en de groenten veel te gaar.
    Jammer, want ik heb er eerder gegeten en toen was het goed.

Familie Gijs

Restaurant heeft een simpele/rustige uitstraling. Bediening was meertalig, vlot en vriendelijk. Gerechten waren smaakvol, goede porties. Het enigste wat wij miste was een bijgerecht in de vorm van rijst of gefrituurde aardappel.

19. Internationaal Eindhoven

De kaart mag wat uitgebreider.
    De gerechten uitstekend!

20. Steakhouse Eindhoven

Heerlijk gegeten met 6 personen gezellig aan een ronde tafel. Bediening was vriendelijk, behulpzaam en gezellig en het eten zeer smakelijk. Het vlees was erg mals en dus heerlijk! Al met al een leuke avond met de familie. Zeker voor herhaling vatbaar!
    Een klein verbeterpuntje, door de sfeerverlichting is de kaart wat lastig te lezen.

21. Kleine eetwaren Eindhoven

Vandaag geweest. We waren de enige in de zaak. Man achter de bar was niet echt blij met klanten. We zaten amper toen hij al kwam vragen of we al wisten wat we wilden. Kregen wat besteld hadden, verder geen woord. Na afloop nog ff naar wc daar was al heel lang niet meer gepoetst, heel vies!!

22. Kleine eetwaren Eindhoven

Mieke

Super! Heerlijk gegeten met 4 personen!
    Service was echt top en de eigenaresse was erg attent. Echt een aanrader wij gaan hier zeker terug komen!

24. Mediterraans Eindhoven

Bij binnenkomst kwam het bij ons wat verouderd over. Maar gaande weg wen je daar aan. De kwaliteit van het eten was gewoon goed, jammer dat de menukaart niet al te uitgebreid is, de keuze is zeer beperkt. Het bestelde flesje wijn werd met twee glazen op tafel gezet, hadden ze wel eens open kunnen maken en vragen of het in orde was. Verder vielen mij de papieren servetten op, is meer voor in een friettent. Al bij al is het wel voor herhaling vatbaar.

Met 7 man gegeten. Ik had gereserveerd en geïnformeerd of dat er rekening gehouden kon worden met de tijd ivm avondprogramma. Meerdere malen kwamen ze hierover afstemmen met ons dus dat was prettig.
    Brood en dip waren lekker, hoofdgerecht leek weinig maar bleek later voldoende te zijn. Opmaak was bijzonder. 6 schaaltjes (3×2 vis/vlees/vega) voor 7 personen. Echter onze ober sprak niet goed Nederlands en begreep niet alles. Wij hadden voor iedereen de mix gevraagd en vroegen hoe dat werkte (schalen op tafel waar iedereen van kan pakken?). Maar zij had begrepen dat wij onze tafel niet rommelig wilde hebben?!
    De truffelpasta was zeer lekker! De rest viel wel echt tegen. Het toetje was wel echt zeer lekker en zag er ook mooi opgemaakt uit in tegenstelling van de rest dus.

Wel nog een minpunt: de tafel plakte.

Jean-paul

Liefde en passie uit de keuken zo op je bord.
    Heerlijke ambiance!!

27. Internationaal Eindhoven

Heidi Bouwman

Na jaren niet meer hier geweest te zijn, vandaag geweest. En wat heb ik er spijt van! De telo stonk naar oud vet/olie. De bakkeljauw was soggy net als de pitjil en zat helemaal onder de saus. De groenten waren té gaar. Er moet wat crunch zijn bij pitjil. Dat eten kan ik wel weggooien :(

1,1

1 Dag van te voren online gereserveerd.
    Restaurant zat praktisch helemaal vol!
    Personeel was vriendelijk, eten kwam vlot aan tafel ondanks de drukte!

Tip:Wil je eten op vrijdagavond, reserveer dus!

Fijnproever