Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Eindhoven verdeeld zijn.

9 2068
  1. Internationaal Eindhoven

Erg lekker allemaal. Prettige bediening. Mooie tijd tussen de gerechten door.
    Een echte aanrader!

Fem. van Haaren

Bijzonder lekkere gerechtjes die heel mooi worden opgediend. Het was daardoor een verrassend geslaagde avond. Tapas op het hoogste nivo, dus tot ziens!

Super slecht beleid qua reserveren. Een week van te voren een tafeltje voor 4 personen geprobeerd te reserveren en gewoon maar van 18.00 Tot 19.30 Een tafel kunnen reserveren. Gezellig avondje dineren met 4 personen om vervolgens halverwege het hoofdgerecht opgejaagd te worden omdat je niet langer mag blijven. We hebben de reservering gecanceled en zijn hierdoor niet meer van plan om hier nog naartoe te gaan. Er zijn genoeg restaurants in de buurt die wel een normaal reserveringsbeleid hanteren!

Peter

Jules

Lekkere, originele pizza’s en vriendelijke bediening op een gezellige lokatie.

Jules

Lekker gegeten. Geen standaard tapas, daarom is het eten bijzonder goed. De eerste keer dat ik bomvol staat van tapas eten.
    Leuk sfeertje. Vriendelijk en gezellig bediening.
    Moeten we vaker eten!!

Belachelijk slechte tent. Lekker eten maar houden nergens rekening mee. Haren in de zalm. Daarnaast gooien ze taugé in de gerechten van zwangere vrouwen met de mededeling eet er maar omheen. Ongekend waardeloos! Eigenaar geeft aan dat we beter ergens anders kunnen eten want hij kan niet garanderen dat er geen taugé in het eten gegooid wordt! Mensen met allergieën of zwangere vrouwen niet heen gaan! Ze hebben hier namelijk geen boodschap aan!

Fehed Asee

Wéér lekker gegeten en het personeel is zeer vriendelijk en service goed.

Zeer brutaal personeel

Erg aardig personeel, sociaal en ook plaats om aan tafel aan te schuiven.
    Goede Pizza’s en snelle bezorging, al heb ik maar enkele keren laten bezorgen, ik ga meestal halen.

Vlotte bediening, genoeg keuze en een leuke zaak. Zeker een aanrader. De inrichting is modern en niet de gebruikelijke Griekse restaurantinrichting met plastic druiventrossen. We komen zeker nog eens terug.

Mensen worden zelfs uitgescholden voor flikker door de telefoon... heb veel meegemaakt maar dit...

Sander Wolf

De lokatie is fantastisch, de inrichting gezellig. Maar de totaalervaring viel een beetje tegen. Het eten was niet geweldig.

17. Steakhouse Eindhoven

Ellen van de laar

Wat een teleurstelling! Mijn verjaardag met mijn gezin daar gevierd. Het eten was goed en smaakvol en ook een gezellige gelegenheid om te zitten. Wat helaas het etentje toch niet leuk maakte was dat we lang op het eten moesten wachten, een uur nadat we besteld hadden. De gerechten werden in etappes gebracht waardoor ik als jarige alleen heb gegeten. Ook lang op de drankjes moeten wachten. Geen communicatie hierover of excuses. Jammer!

Gezellig restaurant met erg vriendelijk personeel.
    Eten was lekker en verrassend voor de lage prijs. We hadden wat speciale wensen en dat werd allemaal geregeld, zij het wat rommelig..

Wij hadden het twee-gangen verrassingsmenu. Heerlijke gevarieerde gerechten. Aanrader!

Marco van Wesel

Het ziet er binnen niet echt uit als een restaurant, meer als alternatief café.
    Maar toen kwamen de gerechten op tafel, man man man wat was dat prachtig.
    Het zag er schitterend uit en het smaakte fantastisch. Grote complimenten! 👍

Avondje naar GUUS. Gegeten bij Trudo heerlijke frites, jammer dat de Bicky Burger geen Bicky Burger is maar nep.

22. Steakhouse Eindhoven

Goed restaurant. Heerlijk eten en ontzettend vriendelijke medewerkers. Zeker een aanrader.

Wederom heerlijk gegeten. Een feestje voor de smaakpapillen.
    Jammer dat het zo rustig was, maakt de sfeer iets minder. Personeel maakte dit echter meer dan goed. Uitermate vriendelijk.
    We hebben weer genoten.

Van der Maat

11Juni veel te vieren; bij jullie gegeten. Voor het eerst ronduit slecht. Warrige 'gastvrouw', geen brood gehad, lege glazen werden voortdurend weggehaald onder het eten; nou ja, eten… 3 kwartier wachten na ieder rondje, dus na twee rondjes is je zin dan wel over. Taaie biefstukjes, ingedroogde niet weg te krijgen asperges, miniglaasjes wijn a €4,00, niemand die ons groette bij het weggaan, laat staan een reactie vroeg, kortom: heeeeel jammer!

Als je daar eet is het altijd met liefde bereid en verzorgd. Het personeel heeft er duidelijk plezier in een dat merk je. Het is gewoon lekker en gezellig. Dit was niet onze eerste keer een zeker niet onze laatste.

26. Internationaal Eindhoven

Melanie Geurtsen

Wij hebben onlangs voorafgaand aan een concert van Guus Meeuwis bij Restaurant Boon gegeten. We hadden de mazzel dat het mooi weer was en we buiten hebben kunnen eten. Er was een aangepast Guus Meeuwis menu en daar stonden prima gerechten op die ons ook goed gesmaakt hebben. Verder vonden wij de mensen van de bediening erg vriendelijk.
    Kunnen we al reserveren voor volgend jaar? :-)

27. Chinees-Indisch Eindhoven

llewis

Als je van "Hollandse"aangepaste Chinees houdt, is dit een leuke plek om te gaan eten. De kip met champignons viel echter wat tegen. Als je dit gerecht tien of twintig jaar geleden bij een Chinees bestelde, was de kipfilet om te zuigen zo mals. Dit vind je bijna nergens meer terug, ook dus niet bij Hung Ying. De kurkdroge kipfilet kwam in een donkere, wat zoutige saus, die moet eigenlijk lichtgekleurd zijn. De kip was schaars, maar de bamboescheuten (uit blik) kwamen veelvuldig in het gerecht voor. Niet lekker.

Waarom lukt het niet meer om die ouderwetse kwaliteit kipfilet te serveren? Is de kip zo chemisch behandeld en doorgefokt dat de kwaliteit achteruit is gegaan? Of beheersen de koks deze techniek niet meer? Tegenvaller. Wel keurige bediening en nette zaak.

Duur en niet lekker wel netjes maar de vorige eigenaar kon de friet beter bakken en had een betere smaak.

Joëlle

Super gegeten, ons laten verrassen door het menu i.p.v. het standaard tapas 'all you can eat' idee. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader!

De geserveerde gerechten zijn leuk en origineel. Echter vonden wij het eten wat flauw.