Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Eindhoven verdeeld zijn.

1. Y. Bloemers

Inderdaad de beste steaks in de regio. Nu 2x geweest en beide keren ongelooflijk lekker gegeten.
    Service is goed, sfeer okay. Kwaliteit van het eten is gewoon top!

2. De service was erg goed, de eigenaar en medewerkers waren erg vriendelijk.

Er staat dat ze verse friet verkopen en dat is daad werkelijk zo.

De prijs was de gemiddelde prijs.

Er is veel keuze uit diverse sauzen en dranken.

Niet te lange wachttijden
    Al met al was ik erg tevreden over deze snackbar.

Helaas kon je er niet pinnen, dat was gelukkig geen probleem voor mij.

3. Henk

Beste Italiaanse restaurant in Eindhoven. We hebben met ons gezin hier heerlijk gegeten. Het is niet te prijzig en de sfeer is uitmuntend. De zit ruimte is erg fijn, de tafels staan mooi uit elkaar. Ook de steen oven geeft een fantastische sfeer.

4. John Slegers

Vriendelijk personeel. Mooie aankleding van het restaurant. Lekkere en verse producten gebruikt in gerechten.

5. Zuid-Amerikaans Eindhoven

Heerlijke avond gehad en echt lekkere tapas gegeten en niet te vergeten het toetje; crème Catalana, hmmm. En ook het chocoladetaartje was erg lekker! Erg vriendelijk personeel en eigenaren. Groot pluspunt is dat er geen tijdslimiet aan zit en je de hele avond kunt genieten! Zeker voor herhaling vatbaar ook zonder Social deal actie.
    Onze complimenten!

6. Love2eat

Lekker en goed geprijsd verrassingsmenu, vriendelijke bediening en mooi pand. Helemaal goed!

7. Zaterdag wezen lunchen, er werd gevraagd of we friet bij ons broodje wilde en toen kregen we een klein schaaltje friet voor 1 persoon met 1 klein bakje mayo en toen werd de prijs van 7.50 euro opgedreven naar 11.50 per persoon, die 8 euro stond in geen verhouding tot dat kleine schaaltje friet wat los werd geserveerd. Erg jammer, want de kwaliteit en bediening is erg goed.

8. Zuid-Amerikaans Eindhoven

Hélène

Heerlijk gegeten hier. Ook heel vriendelijk personeel met oog voor de klant. Eén gerechtje vond ik qua smaak iets minder (persoonlijk) en dat werd serieus genomen. Er werden ook geen extra kosten voor gerekend toen ik het liet staan. Dat vond ik erg netjes. Al met al een aanrader.

9. Ik ben in januari een maand in Japan geweest, en ben helemaal verslaafd geworden aan sushi. Toen ik in februari terug kwam van mijn reis ben ik bij diverse Japanse restaurants wezen eten, maar de smaken van de sushi en sashimi kwamen niet echt overeen met die van de japanse keuken. Tot ik bij Yakitori & The Sushi's heb gegeten. Alle gerechten zijn vers bereid, en waren stuk voor stuk een smaaksensatie. vooral de diverse suhi gerechten waren heerlijk. Het was er wel erg druk maar dat verbaasde mij niet, dus moest af en toe iets langer wachten op de volgende gerechten. Al met al een goed restaurant met gezellige sfeer waar je lekker kunt eten voor een goede prijs.

10. Vorige week maandagavond gegeten in dit hotel/restaurant. Niet voor de eerste keer hier geweest, omdat wij wél tevreden zijn over het gebodene. Gewoon goed dus voor het geld. Bediening attent, echt niet met zichzelf bezig. Sfeer, netjes en heel bij de tijds ingericht. Eten en drinken niet echt bijzonder, maar dan moet je maar naar een sterrenrestaurant gaan. Onze cijfers zijn wellicht aan de hoge kant, maar dat is om de score wat omhoog te trekken. Deze Van der Valk verdient gewoon beter.

11. Claudia Philippo

Mijn complimenten over de wijze waarop er omgegaan werd met mijn gluten en lactose allergie. Ik was verbaasd over zoveel service met betrekking daartoe.
    Heerlijk gegeten (ook de niet allergische personen uit het gezelschap) en wat een geweldig lekker gluten/lactose vrij dessert.
    Helaas komen we vanwege de afstand weinig in Eindhoven, maar zo ja dan is het een herhaling waard.

12. Piet Visser

Alle gerechten zijn vrij mat te noemen. Gemiste kans met harde aardappels en gewone boontjes. Ze doen hun best maar het is zeer middelmatig. Personeel is wel erg attent en aardig..

13. Sebastiaan

Even geleden was ik voor zaken in eindhoven en heb ik mijn geluncht bij zoet&zout. Het eten was echt lekker en de sfeer was prima. Ik had een heerlijk broodje en de bediening was top. Zij (Dana geloof ik) heeft ons uitstekend bediend en alles verliep volgens wens. We kwamen niets te kort en van haar moeten er meer zijn in de horeca. Het is niet altijd even goed in de horeca , maar dit is zoals het hoort. Bij deze lunchroom kom ik echt terug.
    Groetjes Sebastiaan

14. In de zomer kan je er heel gezellig buiten zitten, wat ik ook graag doe met vriendinnen. De kaart is erg gevarierd wat ik juist fijn vind. De service is altijd top
    en je hebt mogelijkheden om dingen aan eigen behoefte aan te passen. Ik ben hier nog nooit teleurgesteld weg geweest. Zeker een aanrader als je van de Turkse keuken houdt en van gezelligheid/sfeer.

15. C. Bouwman

Het eten was echt geweldig goed. Zelfs onze kinderen van 8 en 9 hadden voldoende keuze om te eten wat ze lekker vonden. Vriendelijk personeel en leuke zitjes voor grotere gezelschappen.

16. Y.Dekkers

Heerlijk gegeten met een groep van 8 personen, waaronder 2 kinderen. Het eten was erg lekker en van goede kwaliteit. Bediening erg vriendelijk.
    Voor mij nu het beste Sushi restaurant van Eindhoven

17. Deze week gaan eten, als zeer slecht ervaren. We waren met een groep van 10 personen. We kregen 2 bakjes met frieten , waar je thuis met 4 man van zou eten moesten wij het hiermee doen voor 10 personen. Vlees was goed doorbakken maar zeer karig (nog geen 100 gram) salade was 1 blaadje sla met één partje sinaasappel, de saus van het vlees was koud, en de spareribs waren zwart.. Zeker niet aan te raden!! Dit nooit meer, en dan nog niet te praten over het personeel..

18. Het eten was op zich goed. Jammer alleen van de Engelse bediening die geen woord Nederlands sprak en ons niet begreep. Daarnaast hadden naast ons voorgerecht ook een broodmandje met kruidenboter besteld. Deze kwam maar niet terwijl we nadrukkelijk hadden aangegeven deze van tevoren te willen. Helaas hebben we hier nogmaals om moeten vragen. Ook de persoon die bij ons de bediening deed niet op de hoogte van de horeca-regels; wanneer is men klaar met eten, wanneer kan ik een bestelling opnemen etc.

6,7
  19. Internationaal Eindhoven

Ongeveer een maand geleden voor het eerst wezen eten bij Lundi. Het eten was oke/prima, maar afgelopen donderdag was echt niet ok. Het eten bij de buffet was echt niet lekker. De foe yong hai was veel te zoet! Alsof er een pot suiker erin is gevallen. De andere chinese gerechten bij de buffet waren heel waterig (leek wel op soep). Dit keer was de nasi ook een beetje verbrand en het plakte aan elkaar in een bolletje. Mijn vriend had mihoen gepakt en dat was ook niet lekker.
    Uiteindelijk van de grill en bakplaat gegeten.
    Pluspunt is dat het drinken inclusief is en de lege borden werden snel afgeruimd en het personeel was vriendelijk. Bakplaat was wel goed, maar naar mijn mening was het aan de zoute kant. Sushi was lekker maar wordt nauwelijks bijgevuld.
    Vond het eerste keer toch echt veel beter! Erg jammer dat het elke keer weer anders is terwijl het dezelfde gerechten zijn. Een woord: Teleurgesteld.

20. Op een vrijdagavond binnen gelopen en verrast door de kwaliteit van dit restaurant. De steaks waren erg lekker. Heerlijk gewoon. Ook de bijgerechten waren uitstekend. Het was even puzzelen met de kaart maar dat heeft ook wel z'n charmes. Enige twee minpuntjes waren de toch enigszins overheersende muziek en de verlichting. De rode verlichting in de hoek waar wij zaten gaf de gerechten een onfrisse kleur hoewel deze, zoals gezegd, uitstekend smaakten. Absolute aanrader.

21. Het is een mooi restaurant, overigens wel veel te donker naar mijn mening. Ik had er moeite mee om te lezen wat er op de kaart stond. Drankjes duurde erg lang, na 30 minuten heb ik gewoon gevraagd waar het bleef. Tafel langs ons had hetzelfde probleem. Bediening is niet erg oplettend en onprofessioneel. Alles duurde lang. Het eten vond ik ook niet geweldig, het was erg gewoontjes en sommige gerechten waren ronduit vies. Dus hier kom ik nooit meer.

3,1
  22. Sorry ik had meer verwacht. De sandwiches waren niet erg vers en de scones smaakten ook niet vers en met de jam ertussen was het niet lekker. De brownies waren oud en droog en te veel suiker.

Het was echt niet voor herhaling vatbaar.

23. Wilma

Leuke sfeer, maar eerder een eetcafe dan een restaurant. Bijzonder vriendelijke bediening. Het eten smaakte op zich goed, maar de voorgerechten bij het 3-gangen menu hadden het formaat van een amuse. We weten niet of los bestelde voorgerechten ook zo klein zijn. Verder veel te dure (of kleine) glazen huiswijn. Daardoor geen hoge score voor de prijs-kwaliteitverhouding.

24. Gezellige Mexicaanse ambiance met af en toe wat opgezette dieren. Vriendelijke en goede bediening. Eten was goed. Sanitair kan beter.
    Ter afsluiting krijg je een ansichtkaart van hunzelf die je aan iemand schrijft waarna zij hem voor jou versturen. Wel een aanrader.

25. Eten is niet de lekkerste wat ik heb gegeten. Maar tis zeker wel vers. Ik ben een vis liefhebber ik proef meteen of het goed is of niet. Sfeer heb ik 6 gegeven. Mag mooier, maar ik ging voor het eten en niet voor het interieur. Van interieur krijg ik geen volle buik.
    Service was goed. Een van de serveerster vergat een keer onze drinken Maar had het heel netjes opgelost. 1ste keer bij yammi eten en zeker niet de laaste keer.

26. Een aantal weken geleden hebben wij hier gegeten met +/- 15 man. Ik had de kaart vooraf bekeken en was erg enthousiast! Helaas viel het allemaal erg tegen... De bediening was echt waardeloos. Om te beginnen hebben wij geen 1 ronde ons eten tegelijk gehad. Onze tafel was in 3 gedeeld en als de ene groep aan het eten was moest de andere wachten, dit was erg jammer.. De gerechten waren allemaal erg simpel. Het zijn echt kant en klare magnetron gerechtjes met weinig smaak. Een aantal van ons kregen hun eten ook echt koud, dit hebben ze ook teruggestuurd naar de keuken. Als laatste wilden we graag het dessert wel samen eten dus leverden we allemaal tegelijk onze briefjes in, vervolgens kreeg weer 2/3 hun dessert en wij kregen weer niks... Na bijna een half uur wachten bleek dat ze in de keuken ons briefje kwijtgeraakt waren (zucht...).
    Ik zal hier in ieder geval niet meer terug komen, jammer want het kan echt een heel goed en leuk concept zijn.

5,1
  27. We waren hier woensdag voor de lunch en zijn s avonds toch weer terug gekomen voor nog een hapje. De sfeer van dit restaurant is door dit bijzondere gebouw echt uniek voor Eindhoven. Ook is het eten en de bediening prima als je gewoon normaal en gezellig uit wil eten zonder sterallures met bijbehorende prijzen. Parkeren voor de deur en trouwens ook een mooi terras met zelfs ligstoelen in de zon!

28. Wat jammer. Vroeger vaak gegeten bij de Karseboom, was daarom ons idee om weer eens gezellig te gaan eten bij De Karseboom, maar helaas.
    Het eten was wel lekker hoor maar niet wat we gewend waren. Weinig groente, geen salade maar heel veel friet. Dus geen verhouding in prijs en hetgeen je geserveerd krijgt. Daarnaast vond ik dat de eigenaar wel erg aanwezig en kwam gretig de contanten halen om deze direct aan de bar (in ons zicht) tot zich te nemen.
    Tijd voor een andere eigenaar dus die De Karseboom weer goed op de kaart zet! Bediening vonden we netjes en aardig.

29. loes vlemmix

Via Groupon gisteren gegeten bij restaurant De Verwennerij. We waren de enige gasten ( dat zegt ook wat) het restaurant heeft geen uitstraling. Het eten had geen smaak, ik had spaghetti met knoflook en rode pepers en proefde dus helemaal niets, ook de carpaccio (voorgerecht) had geen smaak.
    Het nagerecht (dame blance) was met bananenijs en slechte spuitbus slagroom. Mijn man had gegrilde ossenhaas, het vlees was wel gegrild maar was geen ossenhaas!
    De witte wijn was niet gekoeld.
    Dit 3 gangen menu was zelfs met de korting nog te duur betaald! De jongen van de bediening was wel erg beleefd, dat was het enige plus punt.