Lundi laten bezorgen?

1592046233 68
1614219189 70
1695520030 70
1710302001 73

1. Eten erg goed, grote selectie. Zeer goede bediening. Ik zal zeker terugkomen met vrienden.

2. Van bokhoven

We zijn vaker binnen Lundi wezen eten.
    Maar nu vonden we de kwaliteit toch beduidend minder.
    Frites koud en droog, nasi lauw, vlees smaakloos.

Zullen niet meer zo snel terugkomen

3. Het was er vreselijk koud! Iedereen klaagde. Sommige klanten zaten zelfs met winterjas aan te eten! Bezuinigen is goed, maar niet op de verwarming; nu was de gezelligheid ver te zoeken met zo’n lage temperatuur.

4. Ik ben hier met mijn nicht wezen eten na een uitje.
    We waren een half uur te vroeg maar dat was geen probleem.
    Omdat ik met een rollator loop, kregen we een plaats dicht bij de keuken.
    Vriendelijke personeel.
    Het eten was heel lekker.
    Vooral de ossenhaaspuntjes en de kikkerbillen vond ik lekker.
    Toiletten waren schoon en er was er 1 voor invalide mensen.
    Echt een aanrader.

5. Eten en drinken was good, leuke sfeer, wel wat rommelig. Kwaliteit van het eten was prima. Service was goed maar prijs was niet correct, bij betaling niet meegenomen dat er een 65+ bij was, ondanks dat we dat hadden gemeld. Dus uiteindelijk 6 euro te veel betaald.

6. Jacky wang

Vandaag super lekker gegeten met mijn gezin. Iedereen is erover te spreken. We komen graag terug.

7. Lundi heeft ook corona, het is zo slecht geworden. Het eten was oud, uitgedroogd, niet op temperatuur. Werd niet nieuw aangevuld. Wok werd rauw afgeserveerd. Plaat was lang wachten op bestelling... werd niet gezegd dat het uitverkocht was, of werd aan verkeerde persoon meegegeven Nooit MEER. vroeger was het veel beter.

1,1
  8. Jolanda joosten

Het voorbereide eten smaakte naar " oud vet", de droge witte wijn was lauw. De bediening spreekt weinig of geen Nederlands, wat lastig communiceren is. Van de bakplaat (vers bereid) was prima.

4,1
  9. Slechte restaurant ervaring. Het eten was niet als verwacht, weinig tot geen smaak of werd geserveerd als iets anders. Wok porties waren niet samen te stellen dus niet te eten vanwege allergie.
    Kort na het aantreffen van de tafel wilde wij al vertrekken. Indien we alle info van te voren hadden waren wij niet gekomen.
    Tafel werd niet goed afgeruimd er was hierin totaal geen contact met de klanten.

10. leon 17 punten

Het eten bij Lundi is uitstekend, de bediening is goed en vriendelijk.
    Het enige verschil wat je nu hebt is in de corona tijd dat je niet meer zelf mag opscheppen en afhankelijk bent van een kaart waarop je de keuzes moet maken in vijf rondes en wat door het personeel wordt opgediend. Als je een tijd hebt afgesproken van twee uur kom je niet aan de hoeveelheid zoals je voor de corona zelf mocht opscheppen, hierdoor staat het bedrag wat je moet betalen totaal niet in verhouding van wat je krijgt. Je moet soms veel te lang wachten voordat je het eten op tafel krijgt en soms ook in de verkeerde volgorde. Wij hebben met 4-personen gegeten en €128, - betaald maar dat is het zeker niet waard in deze situatie.

11. Blijft open ondanks landelijk verbod. Wat zorgt voor een risico en potentiële doden. 1 ster!

12. Martin

13. Anouk bolhuis

Super lekker gegeten zo als altijd bij lundi!
    Ze hebben echt voor iedereen wat😋
    Alleen ik vind de sfeer wat minder in het restaurant. Het was binnen best koud dat ik uiteindelijk mijn jaa heb aangetrokken en dit was niet alleen de afgelopen keer dat ik daar was. Ook vind ik dat de tafeltjes erg dicht op elkaar staan, we konden de hele verhalen van de buren horen. Maar al met al een leuk restaurant.

14. Ik had gisteren een stuk kip van de bakplaat besteld. Bij het serveren was de saus op de kip zout! Verder had de kip zelf nog iets malser mogen zijn. Voor de rest was het prima eten en drinken.

15. Voor het eerst, en ook meteen voor het laatst. Vreselijke vreetschuur. Garnalen zijn al jaren bevroren. Schalen worden niet verzorgd. Vloer plakkerig. Bot personeel (hoeft ook niet want je hebt al betaald dus wegjagen kan). Geen reguliere toilet schoonmaak. Schalen worden met blote hand betast. Kinderen werden afgesnauwd omdat ze niet snel genoeg konden kiezen.
    Okee de prijs is goed als je jezelf vol wilt proppen met voedsel.
    Echt NOOIT meer.
    Iemand die verstand heeft van eten walgt van dit soort tenten.

2,7
  16. Gert prins

Lekker gevarieerd eten, leuk personeel en lege borden worden direct opgeruimd

17. Jan van Otterdijk

Afgelopen donderdag met groep van 10 wezen eten, was weer erg lekker.
    Enkelen van onze groep hadden wat speciale wensen die door Wendy perfect werden gerealiseerd, complimentje voor haar!

18. Erg lekker eten.

19. Johnny 148 punten

Lekker Eten. Voldoende keus voor iedereen. Sashimi is lekker! Prijs kwaliteit verhouding is goed te noemen. Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Enige minpunt is de sluitingstijd van 22.00. Je moet dan ook gelijk het restaurant verlaten, zonder dat je je biertje/wijntje mag opdrinken. Jammer!

20. fam. huiskes

Leuk restaurant met veel lekkers, zeker de moeite waard om een keertje langs te gaan.

21. Met ons gezin zaterdag avond gegeten bij jullie.
    Veel keus vooral sushi en wok heerlijk. Kinderen willen zeker terug!
    Er wordt voor hun een suikerspin gemaakt en er is een muur vol snoep : )

22. Over het algemeen een leuke zaak, je kunt hier van alles eten wat je maar wilt.
    Helaas ben ik een keer ziek geworden nadat ik daar gegeten heb, dit word afgedaan als zijnde griep en dat zou kunnen maar dan lijkt het mij wel dat je de klacht nog wel serieus kan nemen want ik ben dan wel hun klant en een goede afhandeling zorgt ervoor dat ik blijf komen maar ook mijn vrienden, familie en kennissen.
    Het is echter niet te achterhalen of het door hun restaurant komt of door wat anders.
    Ik had dan ook gevraagd om een tegoedbon als tegemoetkoming hierop word kei hard geantwoord het is een griep en gelieve reactie/beschuldiging verwijderen.
    Zeer jammer vanuit Lundi en ik zie het als eigen risico om hier te eten, uiteraard gaat het 9 van de 10 keer goed maar bij problemen word er geen verantwoording genomen.
    Mij lijkt dat als je een restaurant hebt en er is iemand ontevreden dat je die mensen helpt met hoe gaat het nu met u en wilt u alstublieft langs komen om er over te praten en dan gaan wij kijken hoe we dit oplossen ook al kunnen we niet garanderen dat het onze schuld betreft maar zijn toch bereid u te helpen maar nee deze mensen willen nadat ze het vele geld ontvangen hebben niemand meer tegemoet komen en geven dus ook geen nazorg wat ik best wel zorgwekkend vind.
    Gelukkig lees ik hier nergens dat er iemand buiten mij om ziek geworden is en dat vind ik dan wel weer fijn want wat ik meegemaakt heb gun ik niemand, ik weet niet wat er met griep gebeurt maar dan heb ik wel een heftige griep gehad de gehele nacht.
    Al met al een leuke eetgelegenheid en ziet er aan de voorkant netjes uit alleen het gedeelte erachter wanneer er klachten komen dan blijkt het toch een eigen risico te wezen.
    Ik hoop oprecht dat iedereen die hier zal eten nooit ziek gaat worden want bellen of mailen wat ik beide geprobeerd heb, heeft geen zin want het is volgens Lundi hoe dan ook niet de schuld van Lundi.
    Ik wens iedereen een prettige dag toe!
    Mvg Mark Kuiper.

23. Heidi Bouwman

24. Worden heel veel olies gebruikt, ik vind te veel en heel sterk van smaak en geen Radler of alcohol vrij bier helaas. En dessert kant en klaar uit diepvries. Jammer.

25. Nooit meer als ik lees bij de oesters eten op eigen risico, de huiswijn was niet te drinken. Nee het viel me echt tegen, 10€ zou meer dan voldoende betaald zijn.

26. Maurice

Ik kom graag bij Lundi en je kan daar zeker lekker eten onder genot van een lekker drankje. Bij Lundi kan je niet zeggen dat je iets niet lust, want hier kan je werkelijk alles wel eten.

Alleen wat mij nu al een paar keer is overkomen, is dat ze altijd zeggen dat er geen geld meer op mijn pas staat voor alcoholische dranken. Want je hebt een kaart en die moet je zeg maar opwaarderen voor een x bedrag om bijvoorbeeld whiskey etc. te kopen. En als je het bedrag niet opgemaakt hebt, krijg je het restant terug. Alleen bij mij hebben ze nu al een paar keer zonder te controleren of er nog geld opstond gewoon gezegd dat er niks op stond. En dat vind ik wel een kwalijke zaak.

27. Nienske Kea

28. Laatst met collega's een bezoek gebracht aan Lundi op een drukke vrijdagavond. We werden naar een tafel gebracht waar we helemaal ingebouwd zouden zitten, dit vonden we niet prettig en we gaven dit meteen aan. Dit was geen enkel probleem en we kregen een andere tafel toegewezen, top!

Het eten was heerlijk, voor ieder wat wils en allemaal even smaakvol. Medewerkers bij de grill, wok en bakplaat waren allen zeer vriendelijk deze avond.

Later kwam een jong meisje melden dat onze tijd erop zat. Ze zei nu: "Jullie tijd is op" en ze liep weg.
    Ik heb hier geen problemen mee, maar de volgende keer zou ze dit wat mij betreft iets vriendelijker mogen melden.

Verder een top avond gehad en voor herhaling vatbaar.

29. Het was super en het eten was lekker. We waren met zijn 2-tjes en het eten was vers en goed klaar gemaakt. En sommige gerechten waren pittig, maar lekker. Ga de volgende keer weer.

30. Samen met een aantal collega's bij Lundi gegeten. Ontvangst was prima, snelle afhandeling en daarna naar de tafel gebracht. Prima uitleg gehad over het concept waarna we de bufetten "aangevallen" hebben. Als je bij Lundi met honger weggaat of niet iets kan vinden wat je heerlijk vindt, dan vindt je het nergens
    uit alle gangen zijn er legio mogelijkheden, van warm naar koud beffet, van oosters naar europees, van grill naar klaar gemaakte gerechten, vlees, vis vegetarisch. Het is er allemaal en allemaal prima van smaak
    we komen zeker nog een keer terug

31. Veel keus uit meerdere lekkernijen, voor iedereen wat wils! Heerlijk gegeten, vooral de sushi en grill en wok erg lekker. Leuke sfeer en vriendelijk personeel.
    Wij komen zeker nog eens terug.

32. Erg lekker gegeten. Maar het was er enorm koud binnen. De verwarming was kapot en dat zou nog even duren. Belachelijk, want daar heb je verwarmingsbedrijven en eventueel heaters voor.

Personeel niet echt vriendelijk. Radio al uitzetten voordat we wegwaren, was ook geen slimme zet.

3,5
  33. Emma de Koning

Super gezellige avond gehad bij Lundi. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het zag er netjes en sfeervol uit en genoeg heerlijke keuze uit eten en drinken! Voor ieder wat te vinden. Ik raad het ook iedereen aan om zeker daar, voor speciale of gewoon gezellige avondjes uit te hebben. Echt een top restaurant!

34. Wij zijn al een paar keer bij Lundi geweest en hebben nog elke keer heerlijk eten gehad. De service is gewoon zoals het hoort te zijn, maar niet uitzonderlijk. Wel jammer dat het restaurant ontzettend saai is (helemaal zwart en dat de wc ontzettend smerig is). De prijs is wel hoog als je gaat kijken wat je er eigenlijk voor krijgt, want je hebt immers toch maar één maag.

35. Liselotte de Groot

Vanavond lekker gegeten bij Lundi. We hebben een heerlijke avond gehad. Service was goed en ik vond het vooral fijn dat er een breed assortiment was. Zeker voor herhaling vatbaar vooral de spekkoek!

36. Vrijdag voor de zoveelste x geweest. Praatje met wat personeelsleden gemaakt.
    Kreeg de vraag hier een recensie te schrijven. Ik was met 4 vrienden we waren vrijdag aan de vroege kant om 17.30, bij binnenkomst was het niet druk. Aanbod is enorm divers. Leuke is dat er altijd wel wat nieuws tussen zit. Zelf geef ik de voorkeur aan de afdelingen waar ze je bestelling op verzoek bereiden zoals de bakplaat, grill en wok. Buffetgerechten pak ik niet veel van.
    Tegen 19.00 was het opeens stervens druk. Dan wacht je hier en daar wat langer maar wij waren al zo goed als klaar met eten. Aanrader is de angus beef vd grill en coquilles vd plaat!

37. Geweldige ervaring, klantvriendelijk en heerlijk!

38. Over het eten niets te klagen, heerlijk.
    Wij waren hier voor de eerste keer, ook aangegeven. Wij kregen geen uitleg.
    De zitplaatsen zijn erg krap. Iedereen werd ook in dezelfde hoek geplaatst. Je kijkt gelijk op het bord van je buurman. Wij waren zo ingebouwd dat wij er niet meer fatsoenlijk uit konden als we naar het buffet wilde. Het lijkt zo dan ook meer op een vreetschuur. Nee voor mij geen tweede keer meer.

39. Met zijn allen heerlijk gegeten, goede service en een goede sfeer.

40. All you can eat, als ik daar heb gegeten zit ik voor 2 dagen vol, heerlijk en uitgebreid. Het kan er druk zijn maar dat is dan ook logisch. Vriendelijk personeel en prima koks, het eten is van hoge kwaliteit. Wok en grill is een aanrader.

41. Lekker eten, leuke ontspannen sfeer. Meer dan prima prijs kwaliteit verhouding. Ideale mogelijkheid om lekker gevarieerd te eten, inclusief het drinken.

Nogmaals zeer tevreden.

Jeroen

42. Het assortiment is uitgebreid en alles is lekker vers. Lundi knoflook saus is een aanrader! Je betaalt weinig voor veel. Ook het personeel is aardig. En parkeren is ook nog gratis. Een uitstekende keuze voor iedereen!

43. We hadden om 20.00 uur een afspraak. Waren er door omstandigheden een half uur later. Er werd aangegeven dat we maar tot 22.00 uur hadden. Geen probleem. Maar om 21.00 uur werd er al heel veel eten opgeruimd en niks meer bijgevuld. Gevolg: weinig keuze en koud en taai eten. Schandalig!! En dan gewoon vol moeten betalen.

44. Hele onrustige avond. Gast die helemaal raar begon te doen en vervolgends naar het ziekenhuis moest worden afgevoerd!! Eten was ook niet veel. Voor mij geen 2de keer

45. Vieze en plakkerige tafels. Koud eten. Eerste en laatste keer. Slecht, geen andere woorden voor.

46. Yannick

Wij hebben er super van genoten en komen zeker nog eens terug.

47. tom

48. Tom

49. Afgelopen zaterdag vierde ik mijn verjaardag en ik wilde dit vieren door samen met mijn dochter en kleindochter uit eten te gaan. Ik was al vaker bij Lundi geweest, maar kreeg nog niet zo lang geleden de diagnose gluten-allergie. Voor de zekerheid dus toch maar even Lundi opgebeld. Een vriendelijke mevrouw vertelde me dat er bij Lundi gewoon ook glutenvrij (en lekker!) gegeten kon worden. Het moet alleen wel even vooraf vermeld worden. Dat deed ik en zaterdagavond was het dus zover.

Het advies was om ons even te melden bij Aous. Deze kok liep met ons langs alle buffetten en vertelde wat ik wel en niet kon nemen. Hij gaf ook aan wat de alternatieven waren en wat hij zelf al aan voorbereidingen getroffen had: een deel van de (schone!) keuken gereserveerd voor het bereiden van glutenvrije producten, glutenvrije gerechten voorbereid, etc. Deze kok was zo enorm bevlogen, hartelijk, enthousiast, en hij had veel kennis van zaken. Toonde ook veel initiatief door mij aan tafel verschillende glutenvrije gerechtjes uit te laten proberen. Voor het beantwoorden van vragen stond hij ook steeds paraat.

Aan het eind van deze heerlijke avond en culinaire verwennerij werd ik ook nog eens feestelijk verrast met een zalig toetje vergezeld van (mini-)vuurwerk! Trouwens, mijn dochter en kleindochter hebben ook heerlijk gegeten en waren minstens zo tevreden als ik, over het heerlijke eten en deze superaardige meneer en zijn collega's.

Ik wil Lundi daarom niet alleen aanbevelen bij mensen zonder allergie, maar juist ook bij diegenen met een glutenallergie! Het is absoluut safe en heel erg lekker om hier te gaan eten. Dankjewel Lundi!

50. Monique Van Hengel

Restaurant Lundi - Wel eens hier en daar van gehoord van vrienden en familie, nou afgelopen week toch maar het besluit genomen om het eens te proberen. Ken zulk soort restaurants wel als in het begrip 'All You Can Eat'. Had gebelt naar het nummer dat aangegeven staat op de website en kreeg een vriendelijke vrouw aan de telefoon die professioneel overkwam en gelijk mijn vragen kon beantwoordden. Een reservering geplaats voor die aankomende Zaterdag. Nou kwamen aan en qua locatie en parkeergelegenheid idiaal, waren redelijk vroeg omdat het restaurant met rondes werkt (dus dat je binnen bepaalde tijden kunt binnenkomen). Netjes en verzorgde opgemaakte tafels. Iedereen gestart met eten opscheppen, alles ligt er netjes bij en uitgebreid genoeg voor kleine en grote groepen. Grill, bakplaat en wok en dan nog heel veel verschillende soorten gerechten. Alles was naar wens todat onze tafel steeds voller begon te raken het leek wel alsof de bediening die door de zaak liep en de borden hoorde op tehalen ons steeds vergaten (of expres voorbij liepen). Degene die onze tafel deed, erop aangesproken of ze ook onze borden van tafel konden halen en kreeg letterlijk deze reactie 'Mevrouw, jullie zijn niet de enigste die in het restaurant zitten. Ik doe mijn best'. Ik was even verbaasd maar het probleem werd al snel opgelost. Vervolgends staan we bij de grill waar daarachter een buitenlandse man stond waarvan ik eerst 2 keer moest herhalen wat ik wou bestellen omdat die me volgens mij niet verstond. Vervolgens nog 2 keer moeten herhalen wat ik had besteld omdat die het te druk was of het vergat... Vind het niet erg om even langer te moeten wachten vanwege de drukte, alleen dat mijn stukje vlees wordt weggeven aan iemand anders en dan me vervolgens vragen wat ik had besteld. Vind ik jammer. Ik was niet de enige, vind op zijn minst dat je een goedsprekende abn'er waar dan ook in het restaurant moet hebben staan die o.a. goed de gasten te woord kan staan (of op zijn minst verstaan). Vergeleken met de andere koks kwamen die heel professioneel over en vragen werden gelijk beantwoord, werd me een rondleiding gegeven door super vriendelijke kok, uiteindelijk nog gerechtje stampotje gemaakt voor de kleintje van anderhalf jaar, super aardig en gastvrij. Dat zou dan ook gewoon in heel het restaurant moeten zijn. Zelfde overkomt ons bij de suikerspinmachine als bij de grill. Werd een vraag gesteld en er werd iemand anders bijgehaald omdat mevrouw geen Nederlands kon?? En mevrouw moest gasten bedienen. Maar uitendelijk heerlijk gegeten, goed, veel variatie. De tapas, bakplaat en chinees waren geweldig!! Hele goede ervaring gehad aan Restaurant Lundi op enkele minpuntjes na. Beter zou niet gekund hebben bij het begrip 'All You Can Eat'. Kom zeker terug! En zeker niet alleen.

51. Al diverse keren hier heerlijk gegeten. Erg veel keuze, goede kwaliteit, snelle service, vriendelijk personeel!

52. Wouter Jongeneel

12 mei eerste keer hier gaan eten. Over het algemeen heel goed al zijn er een paar minpuntjes. Net nadat wij binnen waren al een vuil bord en lepeltje aan een van de obers gegeven. Eten was zeer lekker en van uitstekende kwaliteit, vooral de black angus van de grill was de moeite. Aanbod is zeer ruim en alles wordt tijdig bijgevuld, en als er iets niet was kon je dat gewoon vragen aan het personeel. Een nadeel aan het eten was dat er met weinig zout gekookt was, zout en peper wel aanwezig op tafel dus geen ramp. Een deel van het personeel kwam onzeker en onprofessioneel over. Toch een adres om te onthouden en naar terug te komen.

53. suzanne

Ongezellig binnen. Het eten is koud en niet lekker, borden en glazen zijn vuil.

54. marinuske

Zeer ruime sortering, heerlijk bereid en ruim op tijd aangevuld. Goede bediening. Sfeervol ingericht. Prima prijs/kwaliteit verhouding! Zeker iedereen aan te bevelen.

56. Onbekend

Steak vroeg ik medium, krijg ik doorbakken. Als er mensen binnen kwamen trok er een koude lucht door de zaak heen, niet bepaalt prettig als je zit te eten. Genoeg assortiment voor iedereen.

57. Kom hier regelmatig. Eten is altijd heel vers en van dezelfde goede kwaliteit. Daarom nemen we vaak vrienden en bezoek mee hiernaartoe. Soms blijven de lege glazen en borden wat lang op tafel liggen. Personeel is over het algemeen heel vriendelijk maar soms loopt er hier en daar wat personeel met een wat minder uitnodigend enthousiasme. Dit betreft meer de bediening. De mensen achter de grill etc altijd top! Prijs is ook top!

58. Tamara

59. Vandaag gegeten bij Lundi, veel borden op tafel maar dat kwam omdat er weinig personeel was in een drukke tent. Over het algemeen tevreden, behalve de sfeer tussen het personeel. Een man (wat leek op de baas) ging nogal tekeer tegenover personeelslid midden in het restaurant. Discussies zijn er overal maar niet in het zicht van je gasten.

60. Ik vond het erg lekker, prijs kwaliteits verhouding is erg goed. Kwalitatief goed tegenover prijs. Erg genoten voor een vrijdag lekker rustig maar restaurant was toch erg goed gevult. Personeel goed oplettend en vlot gelopen. Garnalen zijn een aanrader! Zou zeggen proberen waard.

61. Jos van gelder

Net gegeten bij jullie, was erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar. Vriendelijk personeel en je word snel geholpen. Een aanrader mensen!!

62. Voor de 3de keer gegeten bij Restaurant Lundi, deze keer vond ik tapas minder personeel erachter erg vriendelijk Koks (vrouw en man) goed uitgelegd en fijn tegen de kids en vader. Heerlijk vlees bij de BBQ, sushi vond mijn vrouw heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar na de 3de keer weer, ik zeg proberen waard.
    *Pluspunt is zeker klantvriendelijkheid! Zo blijven doorgaan, pluspunten voor de keuken.

63. Het eten is zeer divers, vooral de bbq is aan te raden. De toetjes zijn fantastisch en de snoepmuur een extra'tje voor zoete kauwen.

64. Vandaag gegeten bij Lundi. Eten was rauw, zalm was niet gaar. Bediening was wel goed. Meisje bij de kassa was totaal niet vrienselijk. Tapas en nagerechten waren heerlijk. Gr. Lisa

65. Joris van de Ven

Onervaren personeel, totaal niet klantvriendelijk, eten koud voordat je het in je mond douwt. Weinig aangevuld. Geen aanrader!!!. Ps. Vergeet je pasje niet.

66. Wij komen al zeker 1,5 jaar bij Lundi. En gewoon elke keer weer nieuwe gerechten en ook een beetje gericht met het seizoen. Voor mij mogen de asperges het hele jaar geserveerd worden. En ook de overheerlijke sushi, vooral die met die garnaal erin.
    Vriendelijke koks die graag een praatje met je maken. Wel jammer dat de verse jus d'orange er niet meer is.

67. Ik ben er al meerdere keren geweest maar van de week was voor mij echt de laatste keer. Eten wat op de bakplaat niet goed was doorbakken, rauw dus. Eten wat niet vers was. Vele vieze en kapotte borden. Toen de zaak pas begon was het eten zeer goed, maar het wordt met de week slechter. Voor mij dus nooit meer Lundi!

1,6
  68. Truusje

Het eten was niet slecht maar ik heb wel eens lekkerder gegeten met dezelfde opzet. En de alcoholische dranken vind ik naar verhouding erg prijzig.

69. Lisa & Rob-ert

Verschrikkelijke ervaring. Gastvrouw was behulpzaam en vriendelijk, rest van het personeel was totaal niet behulpzaam en het eten was zeer slecht. Zalm en gamba's waren koud, onsmakelijke bruine saus van de wok die overal voor werd gebruikt leek op puur vet. Overig eten had weinig smaak, kreeg het idee dat het al 2 dagen onder de warmte lamp lag. Buffet eten leek aangeraakt en terug gelegd te zijn. Geen fijne sfeer door krappe zitplekken, krijg het idee van een eetschuur. Geen aanrader!

1,4
  70. Fantastisch restaurant! Het eten was erg lekker en het assortiment is erg uitgebreid! Sushi, wokgerechten, saladebar, Italiaanse gerechten, warm buffet, Franse gerechten, grill en dessertbuffet. De prijs-kwaliteit verhouding is vooral perfect, want consumpties zijn inclusief! Een echte aanrader om elke week naar toe te gaan! Inrichting is ook mooi en personeel is vriendelijk. En ook nog veel parkeerplaatsen voor de deur (gratis).

71. Wij zijn met een groep gaan eten. Er werden heel snel glazen opgehaald. De zalm was niet goed gebakken, vieze bordjes en vieze schaaltjes, er vielen schaaltjes op de grond en werden gewoon in de kast gezet. Is er een wand met snoepjes, kunnen de snoepjes er niet uit. Vlees taai omdat het er al lang ligt.

3,5
  72. Groep mensen

We zijn met een groep van 9 personen geweest. Het eten was oké, maar de service was slecht. Personeel was niet vriendelijk, we werden aangesproken omdat iemand had het bestek van een tafel naast ons gepakt en ze kwamen ons zeggen dat we weg moesten na 2 uur terwijl we voor 3 uur hadden betaald.De borden en glazen werden te snel opgehaald (1 halve sec. nadat zij leeg waren), we vonden dat vervelend want ook als je zei dat de glazen niet weg hoefden, kwam meteen een andere medewerker die deze snel weghaalde. We hadden juist 3 uren gereserveerd zodat we lekker met de collega's konden praten, maar met zo veel heen en weer lopen van het personeel was het niet gezellig (het restaurant was niet druk). De baas kwam daarna zijn excuses aanbieden maar het leek dat hij toch zijn personeel verdedigde, waardoor zijn excuses heel vaag overkwamen. Erg jammer want als je een keer zo wordt behandeld, heb je geen zin om weer terug te komen.

73. Het eten was gewoon echt slecht. Ik raad echt niemand aan om daar te eten. Slechtste wok ervaring die ik heb opgedaan is ongetwijfeld Lundi restaurant. Het eten smaakte gewoon niet lekker, veel dingen waren rauw. Enige wat ik lekker vond was ijs, maarja dat kan je zelf ook uit de supermarkt halen. Dus denk er maar goed over na voor je daar gaat eten.

74. stephan

Teveel keus, waardoor gerechten die niet veel worden gekozen taai worden.
    Voor alcohol moet je een aparte drankkaart per tafel halen en extra betalen.

4,9
  75. Slecht. De vloer plakte, een gevallen bakje werd niet afgewassen, maar gewoon gebruikt. Lauwe voorgerechten in plaats van warme. Ongeïnteresseerdheid van sommige medewerkers. De oplossing voor deze ellende: je kreeg een cadeaubon mits je meteen weg ging. Deze mensen kunnen een cursus gastvrouw/gastheer volgen. De klant is hier beslist geen koning.

3,4
  76. daisy

77. Corrianne van Beek

We zijn al meerdere malen hier wezen eten met bedrijfsuitje. Dat geeft al wel aan dat er meer dan voldoende keuze is om iedereen te voorzien.
    Goede service en zeer vriendelijke gastvrouwen/heren. Fris, schoon en relaxt zitten.
    Dus ook echt een aanrader om met je collega's eens wat anders te doen.

78. Heel goed gegeten en personeel was vriendelijk, ook voor de kinderen. Zeker de moeite waard om heen te gaan. Voor ieder wat wils. Komen zeker keer terug.

79. Voordat ik afgelopen zondag bij Lundi gegeten had, heb ik de recensies kort doorgelezen. Ik was benieuwd wat ik zou ervaren, aangezien de meningen erg uiteen lopen.

Bij binnenkomst werden we vriendelijk begroet door het personeel en we kregen een mooie tafel toegewezen in het restaurant. Zoals in sommige recensies ook te lezen valt, is het restaurant niet erg sfeervol, de aankleding is chique, strak en zakelijk.

Het buffet is daarentegen ontzettend uitgebreid en we hebben gesmuld van de verschillende soorten sushi, tapas en andere kleine hapjes. Ook de grill en wok zijn ons goed bevallen. We waren met name te spreken over het dessert buffet dat met chocolade fondue, crème brûlée, poffertjes, aardbeien en andere soorten lekker fruit en toetjes helemaal compleet was! Ook de snoepmuur vonden we een erg origineel idee.

Het personeel werkt hard en je ziet inderdaad nergens vieze borden of bestek op tafel staan. Klein minpuntje was wel dat het personeel de borden al weghaalde voordat de hele tafel uitgegeten was.

Al met al hebben wij een hele gezellige avond gehad en komen we zeker nog eens terug!

80. Astrid de Bijl

Wat een enorm lekkere en goed verzorgde avond hebben wij er met een grote groep gehad ! Het eten is echt luxe vergeleken met andere vergelijkbare restaurants. Oesters en shushi zie je niet vaak bij bij een restaurant met deze opzet ! Het personeel is erg vriendelijke en zijn er echt om je te helpen. Voldoende eten en lekker vers. Zeker voor herhaling vatbaar, ook met kinderen !

81. Kort vantevoren gereserveerd op kerstdag, ze hadden gelukkig nog plek voor 2. We kregen een korte uitleg:je mag pakken wat je wilt. Simpel dus okay. Wat rond gelopen om te kijken wat er te eten viel, nou er was behoorlijk veel keus. We zijn begonnen met sushi en salade. Daarna gewokt en van de grillplaat een steak gegeten. Ze hadden ook Chinese gerechten op buffet, maar daarvoor ga ik wel ergens anders heen. Ook nog veel keus uit desserts, heerlijk gesmikkeld dus. Al met al wij komen zeker nog een keer terug.

82. Melvin

83. Prima wok, lekker eten, en heel veel keus! Sfeerloos is het wel, en inderdaad geen vriendelijk personeel, maar het eten is prima!

84. Wat hebben wij een heerlijke avond gehad bij Lundi. Prachtige uitgebreide buffetten waar op meerdere plaatsen het eten voor je neus bereid wordt. Onder andere Italiaans, vers bereide sushi, grill, wokken, fruit, Chinees, salades, soepen, etc....zelfs een frietjesbuffet en snoepwand voor de kleintjes ontbreekt niet. Werkelijk teveel om op te noemen. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Zij doen er alles aan om de gasten mooie, vers bereide gerechten voor te schotelen en zorgen ervoor, dat alles vlekkeloos verloopt. Je ziet geen lege borden of gebruikt bestek op tafel. En niet te vergeten het mooie en vooral uitgebreide dessertbuffet met cakes, bonbons, verschillende soorten ijs, tiramisu, bavaroise, crème brulee, etc. Wij kunnen geen negatieve recensies bedenken...

Dit was echt genieten in hoofdletters. Bedankt!

85. Gijs en debbie

Wij zijn afgelopen zondag bij Lundi wezen eten en voordat wij gingen hebben wij eerst de reacties gelezen. Toen wij slechte reacties hadden gelezen, hadden wij zoiets van moeten wij wel gaan? Maar zijn uiteindelijk toch gegaan, samen met onze kinderen van 3 en 8 jaar.
    Wij hebben heerlijk gegeten.

Personeel vriendelijk en netjes, tafels worden zo snel mogelijk opgeruimd.

We gaan zeker vaker naar Lundi toe.

Prijs / kwaliteit is helemaal goed.

86. Miftasd Jerotarlst

Een heerlijke avond gehad! We zaten met 6 personen aan een ronde tafel. Prima zitten daar. Het nadeel van het concept is dat je veel aan het lopen bent om je eten te halen. Personeel was er snel bij de vuile borden op te halen. Het eten erg gevarieerd, ontzettend uitgebreid, vers, wij hoefden nergens lang wachten op deze dinsdagavond, vriendelijk personeel. Enige minpuntjes waren de bakplaat, de kikkerbillen waren bedolven onder een flinke lading knoflook. Kortom, voor 25 euro, 2 uur genoten. Negatieve recensies, met name op het eten, vind ik op basis van wat ik heb ervaren onbegrijpelijk.

87. Wij zijn hier op vrijdagavond voor het eerst gaan eten en de bediening was erg vriendelijk. We kregen een korte rondleiding langs de verschillende buffetten enz. Tafels werden continu bijgehouden door het personeel en het buffet werd door diverse mensen ook steeds gecontroleerd op temperatuur. Omdat we dichtbij het buffet zaten konden wij dit goed zien. Mooie porties, alles vers en zag er goed uit. Geen hompen vlees (het is dus zeker geen vreetschuur). Prijs/kwaliteit helemaal goed!!

88. Uitstekende prijs - kwaliteitverhouding en wat het uitstekend maakt is de variatie in aanbod.
    Ook het variende seizoensaanbod maakt dit restaurant tot een uitstekende keuze voor een avondje uit. Personeel is vriendelijk.
    Komend weekend maar weer eens reserveren, maar dan met vrienden.

89. Eten en drinken vond ik erg lekker, verse sushi komt bijna niet voor bij een wok restaurant. Vond de bediening niet netjes, liepen maar een beetje te klooien met elkaar. De sfeer vind ik in algemeen wel goed, leuke indeling enzv. Maar de muziek.. Allemaal Kanye west enzo

90. Ik ben met drie andere voor het eerst geweest. Maar eigenlijk geen woorden voor in negatieve zin. Bij binnenkomst een kwartier wachten op niets. Leek of wij geen klanten waren. Eten was niet netjes, alles was door elkaar. Personeel waren volgens mij naar een begrafenis geweest. Geen lach te bekennen. Gerechten worden niet meer bijgevuld na 19.00 uur. Overal vette gladde vloeren. Met alles geen goede indruk.

1,1
  91. Eens en nooit meer. We zijn deze week geweest. Tafels werden pas afgeruimd na herhaaldelijk verzoek. Toetjes smaakten chemisch. Pizza werd niet vers bereid, maar werd ingekocht ..tjah dan kan je net zo goed naar de supermarkt.
    In de opstelling van het eten was geen structuur. Ook onduidelijk aangegeven wat welk gerecht nu precies is. Zalm werd met teveel vet/ olie gegrild.
    Chilisaus moesten we meerdere keren om vragen omdat het sausbakje telkens leeg was.
    Poffertjes waren zo hard als steen.

Pluspunt: heerlijke gebakken garnalen.
    En schoon toilet.

92. Zeer slecht bevallen, overal stond te gaar gekookt eten. Wat vers werd klaar gemaakt was nog rauw. De vloer was vies en plakkerig. Tafels werden moeizaam leeg geruimd.
    We zijn gisteren voor de eerste keer geweest, maar tevens voor ons (we waren met 4 personen) voor de laatste keer.
    Ongezellige, vieze vreetschuur anders kan ik het niet vertalen. Echt zonde van je geld!!

2,9
  93. Ik had via SocialDeals.nl dinerbonnen voor twee personen bij Restaurant Lundi in Eindhoven gekocht. Het waren bonnen voor een arrangement met onbeperkt eten en 'onbeperkt' alcoholische dranken. Normaal kost een arrangement 25 euro per persoon en je moet 10 euro extra betalen om het uit te breiden voor 'onbeperkt' alcoholische dranken.

Later bedacht ik dat ik mijn beide ouders mee wilde nemen en dus een persoon extra wilde meenemen.

Ik had gereserveerd bij Lundi voor 3 personen en aangegeven dat ik een kortingsbon had voor 2 personen en voor 1 persoon het normale tarief wilde bijbetalen. Geen probleem, zo zei men. Reservering geslaagd.

Toen we aankwamen bij Restaurant Lundi op de afgesproken tijd, leverde ik de kortingsbonnen in en wilde bijbetalen voor mijn vader. Toen ging het echter mis.

Ik had dinerbonnen voor mij en mijn moeder, inclusief alcoholische drank en wilde voor mijn vader het arrangement kopen zonder alcoholische drank, omdat mijn vader zou autorijden en dus niet kon 'drinken'. Maar dat mocht niet van de manager van Lundi. Ik MOEST dan óók 10 euro extra betalen voor het arrangement inclusief alcoholische drank voor mijn vader, ondanks dat hij niet mocht 'drinken' omdat hij de chauffeur was. Ik was totaal verbaasd. Ik wilde niet 10 euro bijbetalen voor een service waarvan ik op voorhand wist dat mijn vader er geen gebruik van zou maken. We hadden echter de keuze, of allemaal zónder alcoholische dranken, of allemaal mét. De manager weigerde enige concessie te doen, dus we zijn boos, zonder iets te eten vertrokken. Vooral vervelend, natuurlijk, omdat er al wel voor twee personen betaald was.

De filosofie van de manager van het restaurant was dat anders iemand met het uitgebreide arrangement een biertje kan schuiven naar iemand die dat niet heeft. Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten, denk ik dan.

94. Gisteren avond bij Lundi Eindhoven geweest ,onbegrijpelijk dat veel recensies zo lovend over dit restaurant zijn.Bij binnen komst vriendelijk ontvangen,was ook meteen het beste van de avond, de rest van het personeel loopt chagrijnig rond of is rond uit onbeschoft. Ik vraag aan een kok om een speklap en toen zei die kok WAH, die zelfde kok vraagt ook niet of je ergens een sausje op of bij wilt of niet maar gooit een saus over onze slibtong wat er totaal niet bij past ,vis was verder ook niet lekker meer, haring van het buffet was gewoon te ranzig om te eten een menu van b.v McDonald's is nog beter dan al het eten bij Lundi zat totaal nergens geen smaak aan. Het personeel loopt er allemaal verschillend bij sommige echt met kleding dat zeer ongepast bij een kok hoort. Er is totaal geen sfeer of gezelligheid, het deed mij terug denken aan de eetzaal van een militaire kazerne. Voor ons was dit een eenmalig bezoek en voor mij totaal geen 54 euro waardig restaurant. Ik ben niet veel eisend maar dit is ronduit een groot drama, ben benieuwd hoe lang dit restaurant met deze mentaliteit en bedrijfsvoering nog zal bestaan...

2,7
  95. MV 7 punten

Wij zijn al 5 keer bij lundi wezen eten en het bevalt ons zeer goed. Elke keer hadden we kortingsbonnen. Moeten deze maand nog twee keer gaan, maar is zeker geen straf. Er is keuze genoeg. Bediening is vriendelijk.

96. Als je een liefhebber bent van buffet restaurants, dan is de kans erg groot dat Lundi je gaat bevallen. Zeker als je van buitenlandse keukens houd zoals japans en chinees. Maar ook als je daar niet van houdt is er volop keuze.

Ten aanzien van andere buffet restaurants vond ik de bordenafhaalservice heel goed. Het personeel in de gastenservice is vriendelijk.

Kortom de moeite waard om een keer te proberen!

97. Familie Spork

Wij zijn er enkele weken geleden geweest en het was super! Heerlijk eten, super vriendelijke bediening en heel veel keus. Voor ieder wat wils!

98. Rob de Rooij

Het eten was geweldig en er was een ruime keuze. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.
    Dit is een van de beste wokken uit de regio, ga zo door wij hebben een geweldige avond gehad.

99. J. Arends

Als je sjiek wilt eten hoef je hier niet te zijn. Maar om snel iets tussendoor, of voordat je een afspraak hebt hier neer te strijken is niets mis mee. Eten is OK en keuze is er genoeg. En tsja sommige die hieronder zo negatief reageren, ik ben benieuwd wat ze thuis op tafel zetten en of er meteen opgeruimd wordt. Ik ben hier nou al een paar keer geweest en ben nog geen enkele keer ontevreden geweest.

100. V. Meeuwsen

2 weken geleden gegeten en het was heerlijk.... Woensdag weer, onder het mom van "vergaderen".

Volgende pagina