In den Bergsche Tuin in Eindhoven

etablissement voor den hongerige maag

Uitzonderingen

Gesloten

• 1 jan t/m 1 mrt
  • 1 jan t/m 1 dec

Het restaurant is na 17 jaar gesloten per 1 januari. Reserveren is niet meer mogelijk!

• Veganistisch

1406719774 79
1420165850 83
1433611926 84
1494119267 83

1. Niet geweest. Afgebeld.
    We waren met zessen maar hadden maar voor vier gereaerveerd.
    Ging niet, ze zaten vol!

2. Erg gezellig sfeer om te eten/drinken en goede service. Had alleen graag mijn eten iets pikanter gewild.

3. Wilma Harks

Heerlijk gegeten, service TOP.

4. Cees de Groot

Vispotje gegeten. Samen met mijn vrouw in rolstoel. Ontzaglijk attente hulp. Eten was zalig

5. Super lekker eten voor een goede prijs! Er is veel keuze en variatie in zowel het eten als de prijzen. Super! Bediening erg sympathiek.

6. Gonneke Kroezen

Gezellig restaurant, eten was redelijk. Bediening erg vriendelijk. Het duurde wel lang voordat ze de borden kwam uithalen.
    Dessertbuffet vond ik tegenvallen.
    We hebben een leuke avond gehad. Alleen is het voor mij niet voor herhaling vatbaar.

7. Erg leuk restaurantje, ziet er knus en gezellig uit. Ook de sfeer is meteen al goed te proeven. Bediening is erg vriendelijk.

8. Rommelige bediening, kwam allemaal wat onervaren over. Het desertbuffet was half leeg toen wij er gebruik van wilde maken en nadat we voor de 2e keer wat wilden opscheppen hebben we gevraagd waar het ijs en de yoghurt waren en of we gebruik zouden kunnen maken van de chocoladefontein. Dit kwam allemaal traag op gang, totdat wij geen zin meer hadden in een toetje. Daarnaast leek het erop dat het gebak in de vitrines er al enige tijd lagen. De porties waren daarnaast aan de kleine kant. Jammer, een halfjaar geleden kwam ik hier vaker en was mijn ervaring altijd positiever.

9. Wilhelmien Frunt

Het is een gezellig restaurant met een ongedwongen sfeertje. Het eten is prima. Vriendelijke bediening.
    Wij komen er graag.

Wilhelmien

10. Lekker te GAST in de informele sfeer. We komen zeker terug.

11. Fijne plek om uit eten te gaan. Goede sfeer, vlotte bediening. De gerechten zijn net even anders, maar heerlijk en zeker meer dan genoeg. Buffet ook een aanrader. Komen zeker terug!

12. Andy Pender

Always a great place to eat / drink / relax and unwind. Service and food are always first class, and you are always made to feel extremely welcome. We don't get back to Eindhoven too often now, but when we do we ALWAYS eat here. Great selection for Veggies also!

13. Vriendelijk personeel, eten was erg goed.

14. Was ok.
    Bediening was attent en goed op de hoogte van de kaart.
    Eten zelf was ok maar weinig spectaculair en uitdagend.

15. Frederick Peeters

Wil je zeker zijn van goede kwaliteit voor een schappelijke prijs in een gezellige setting dan is De Bergsche Tuin waar je moet zijn. Super gezellig terras/tuin, Zeer uitgebreide bierkaart met suggesties bij elk gerecht (de eigenaar kent zijn bieren en weet waarover hij spreekt) en het eten is geweldig. Aanrader: 'het echte werk' met vijf verschillende soorten vlees. De menu's zijn goed qua prijs (€28,50 - €30,50) voor een voor- en hoofdgerecht + desserten buffet.

16. Nico van der leij

Heel leuk restaurant. Zeker ook aan te raden voor bier liefhebbers. Prima bediening die zeker tijd hebben voor de gasten. We waren aangenaam verrast. Zeker ‘n aanrader.

17. Wéér lekker gegeten en het personeel is zeer vriendelijk en service goed.

18. Als je daar eet is het altijd met liefde bereid en verzorgd. Het personeel heeft er duidelijk plezier in een dat merk je. Het is gewoon lekker en gezellig. Dit was niet onze eerste keer een zeker niet onze laatste.

19. Loes Peters

Lekker gegeten, 3-gangen menu met heel véél keuze en heel veel verschillende bieren. Moesten alleen wat lang wachten totdat het voorgerecht werd opgediend. Een stukje brood (zou dan gratis kunnen als service van het huis) met wat olijfolie en zeezout was lekker geweest.

20. Yolande

Het was erg lekker eten en erg gezellig!

21. Guusje van der Heijden

We hebben heerlijk gegeten in de tuin. Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader!

22. Frank & Linda

Gezellig om de tuin gezeten.
    Goede bediening, wel in voor een geintje.
    Leuk toetjes buffet.

23. Ik ben hier al een paar keer geweest met mijn beste vriendin die vegan is. Ook voor haar zijn er genoeg opties. Heerlijk eten, ziet er super tof uit en het personeel is vriendelijk! Echt top!

24. Heerlijk gegeten, buik vol. Fijne bediening, gezellig zitten.

25. Wederom een geslaagde avond met heerlijk eten en voortreffelijke bieren. Ook voor mijn vegetarische tafelgenote meer dan voldoende keuzes

26. Naaijkens

Een super gezellig en relaxt restaurant. De bediening was super en het eten heerlijk. We gaan zeker nog een keer terug. Toppie.

27. Verschillende keren wezen eten. Erg gezellig omdat het vrij klein en knus is, eten erg lekker voldoende keus. En ze hebben heerlijke biertjes fijne bediening, zeker een aanrader om te gaan eten.

28. M. van de Konijnenberg

Het restaurant is klein, maar rustiek en goed ingericht met veel hout, mooie tafels en stoelen. De bediening vond ik heel gastvrij, gezellig en goed! De menukaart is afwisselend, ook voor vegetariërs en het eten wordt mooi opgediend, is goed klaargemaakt, smaakt erg lekker en is zeker genoeg. Het dessertbuffet is heel ruim veel keus met voor iedereen.

29. Heerlijk gegeten alles was heel erg lekker. Gezellige sfeer en goede keuze uit allerlei speciaal biertjes. Wij komen terug en jij? Jij moet gewoon meteen reserveren!

30. Ik was er nog nooit geweest maar dit was een geslaagde avond! Heerlijk speciaal bier en heerlijk eten. Service met een lach. Een hele authentieke zaak. Geen poespas, gewoon goed!

31. Heerlijke sfeer, geweldige bediening en heerlijk eten voor een prima prijs kwaliteit verhouding.

32. Lefebvre Geoffrey

Alles was perfect, van aankomst tot vertrek. Personeel, bieren, eten, dienst, inrichting, prijs-kwaliteit !!! Wij komen zeker terug!

33. Angelique

Het eten was zoals altijd heerlijk. Bediening was gezellig en vriendelijk.

34. Myrianne

Kan gewoon niets negatiefs zeggen hierover. Lekker eten, geen kleine porties. Gezellige bediening. En dat alles voor een mooie prijs.

35. Prima gegeten; aangename locatie, prettige sfeer en bediening.

36. Anjo Janssen

We hebben met ons zessen genoten van een heerlijke maaltijd,
    die wij gekozen hadden uit een uitgebreide en bijzondere menu kaart.
    Alles was met zorg klaar gemaakt, dus bij iedere gang een verrassing.
    En ook het toetje was heel bijzonder, namelijk keuze genoeg.
    Jammer dat het personeel je niet ziet staan als je weggaat.

37. Heerlijk gegeten. Alles was perfect.

38. Harrie Boelens

Heerlijk gegeten, alles was goed verzorgt.
    Voor gerecht 1 was echt een verrassing.
    Als hoofdgerecht een stoofpotje van vis, dit was echt fantastisch.
    Het nagerecht bestaat uit een buffet, hier kun je je favoriete buffet zelf samenstellen.
    Bij alle gerechten wordt een biertje geadviseerd, wijn kan natuurlijk ook.

Enige nadeel is dat, voor mensen die moeilijk te been zijn, het toilet op de eerste etage is die alleen via een trap te bereiken is.

39. Dorette Boelens

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Toetjesbuffet had iets verzorgder mogen zijn.

40. Jos wuijts

Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Kwaliteitseten en de bediening was super vriendelijk. Zeker een aanrader

41. Het is eten is hier heerlijk! Ruime keuze, en erg gezellig!

42. Nachtvlinders

Etentje gehad met 10 personen. We hadden gekozen voor 3 gangen diner met dessertbuffet! Het was in een woord HEERLIJK! We konden kiezen van de hele kaart, er was dus voor elk wat wils. De service was prima en de sfeer was top! We hebben enorm genoten, zeker voor herhaling vatbaar!

43. Tijmen Hermus

Leuke zaak, warme sfeer. Heerlijk eten, heel fijn dat er veel vegetarische keus is!

44. Super!
    Eten was boven verwachting, personeel erg behulpzaam, aardig en gezellig.
    Goede speciaalbier selectie.
    Leuk ingericht.

Aanrader!

45. Went out for dinner with husband and friends. Food was delicious and the beer was even better. Friendly servers and owner was knowledgeable about beer and pairing. Highly highly recommend this place. Thanks for the great evening.

46. We hebben hier een diner gehad met een groep van 40 personen. Service was vlot en er hing een hele fijne sfeer. We voelden ons erg welkom Hele originele kaart en er wordt erg meegedacht. Zeker een aanrader!

47. Leuke zaak. Met zijn zessen daar gegeten. Twee volwassenen met vier kinderen. Prettige sfeer en een hele leuke kaart. Voor ieder wat wils. Prima.

48. (Alweer) heerlijk gegeten in een leuke en gezellige atmosfeer. Blijft een aanrader.

49. Keerti Sham

My friends and I had a very good time in the restaurant. The ambiance, food, drink and service was very good. They were very friendly and they also advised on what drink to take. Would love to go back!

50. Heerlijk gegeten, sfeer was gezellig rustig en de bediening was goed, erg vriendelijk.
    Bij elk gerecht staat een aanrader wat betreft bier.
    We hebben een heel gezellige avond gehad.

51. We hebben heerlijk gegeten. De bediening was ook goed. Het biertje wat bij ons gerecht hoorde hadden ze op dat moment niet in huis, maar het alternatief was ook goed.

52. Wederom hier weer lekker gegeten. Het voordeel is tevens ook het nadeel, er zijn teveel lekkere dingen om uit te kiezen. Gelukkig hebben ze hier ook een oplossing voor gevonden door bijvoorbeeld combinaties van de voorgerechten aan te bieden.
    Bediening is vriendelijk, de sfeer is lekker rustig. Genoeg ruimte tussen de tafels, zodat je geen last hebt van andere klanten.

53. Vriendelijke en servicegerichte bediening en daaroverheen een heerlijke maaltijd met voor ieder - wij waren met acht - wat wils; echt genoten in een gemoedelijke en gezellige ambiance.

54. Lekker gegeten in een leuke omgeving. Prima bediening

55. Erg leuk restaurant om heen te gaan. Leuke gastheer en bediening, dessert buffet is echt perfect, gluten dieet geen enkel probleem, zelfs gluten vrij brood bij het voorgerecht. Alles klopt in dit restaurant.

56. Henny Geelen

Gezellig, eens iets anders, uitgebreide bierkaart, zeker voor herhaling vatbaar!

57. Lang geleden, maar voldeet helemaal aan onze verwachtingen. Goede kwaliteit ten opzichte van de prijs. Gastvriendelijkheid was top!

58. Ondanks dat we met 8 personen waren en 5 verschillende gerechten gekozen hadden, werd alles gelijk en goed en smaakvol geserveerd, wat alleen al een compliment meer dan waard is. Sfeer en bediening was prima. Meerderen van het gezelschap komen nog eens terug.

59. Gezellig tentje, lekker eten, duurde wel wat lang tussen voor en hoofdgerecht. Frietjes en groente was wat weinig voor 4 personen vonden wij. Prijs, kwaliteit oké.

60. Sam Martens

Super mooie bierkaart en creatieve gerechten!

Portie waren redelijk groot dus best niet overdreven borrelen!

61. Ontspannende sfeer. Leuke inrichting. Klantvriendelijke bediening met de juiste aandacht. Voortreffelijk eten, zeer smaakvol en passie van de kok zichtbaar. Heerlijk bier. Prima prijs kwaliteit verhouding. Een aanrader voor genieters.
    Willem en Mirjam

62. m swinkels

Heerlijk gegeten in een prachtige tuin

63. Jay 24 punten

Hier voor de tweede keer wezen eten, en beide keren goed bevallen. We hebben nog even kunnen genieten van de mooie groene tuin voordat het later op de avond helaas begon te regenen, maar door de bediening goed afgehandeld dat iedereen op tijd binnen was. Het zijn hier geen sterrengerechten met kleine ditjes en datjes maar gewoon erg lekker eten. Bij de hoofdgerechten kwamen nog veel aardappels en groentes, zoveel dat we het niet meer op kregen. Als toetje een dessertbuffet met onder andere overheerlijke cheesecake en zelfs kaas. Wij komen zeker terug!

64. Toon van den Dungen

Lekker gegeten

65. Lekker gegeten, zeer flexibel qua mogelijkheden. Sympathieke bediening en alles voor een schappelijke prijs. Absoluut voor herhaling vatbaar.

66. J.van Blokland

Uistekend gegegeten, zowel voor-hoofd-als nagerecht. Prijskwaliteitsverhouding is erg goed te noemen in een fijne sfeer.

67. Erg lekker gegeten! Goede kwaliteit van eten en fijne entourage. De lentesoep was subliem van smaak!

68. 4 tienen, niet voor niets! En daarbij ook nog dat we heerlijk in de tuin (achter) hebben mogen eten. Top! Komen zeker terug.

69. Sandra van Heeswijk

Voorgerecht en hoofdgerecht zagen er zeer goed uit en smaakte voortreffelijk. Het toetje was in een buffetvorm en dat viel wat tegen, had ik liever ook a la carte gehad. Maar één soort ijs (moest je in hakken zo hard) en de rest was ik ook niet zo kapot van, maar dat is smaken verschillen.
    Mensen zeer vriendelijk!
    Zeker de moeite waard om een keer te gaan eten.

70. Super leuk restaurant, gezellige sfeer met vriendelijk en vrolijke bediening. Bij het hoofdgerecht wordt nog ruimschoots groentes geserveerd wat tegenwoordig echt een uitzondering is, tafel water is gratis!! Het idee van dessert buffet is geweldig.

71. Veel te sterk verdunde en daardoor smakeloze pompoensoep, een salade waar je moest zoeken naar de beloofde kaas, heel zoute frites, om maar wat te noemen. Sjagerijnige, kleur- en smaakloze bediening. Kortom: doe dit niet!

72. Erg gezellige sfeer, mooi en knus restaurant! We hebben heerlijk gegeten met een ruime keuze. Geinige beschrijving bij elk gerecht.

73. Mooi restaurant en vriendelijke en correcte bediening. Gerechten met aandacht bereid, goed op smaak. Niks mis mee.

74. Zeer gezellig restaurantje. Lekker knus. Niet kolossaal. Wij zijn grote vleeseters. Maar de porties waren ruim voldoende. Ook met voldoende groente erbij. Ook een verrassende bierkaart. Hier gaan we vaker komen.

75. Nicole van Lier

Alles is daar goed, de perfecte sfeer, super lekker eten tegen een gunstige prijs. Hij heeft net het restaurant verbouwd en het is super mooi geworden.

Wij komen er al jaren en dat blijven we doen.

76. Ik heb heerlijk vis stoofpotje gegeten.
    Voldoende groente en frietjes etbij.
    Het desert de chocoladetaart was ook erg lekker.

Enig min puntje was de kou als er iemand binnenkwam, we zaten vlakbij de deur.
    Inrichting kan gezelliger

77. We waren met 8 collega's en kozen voor het 3-gangenmenu met keuze uit de hele kaart.
    Heerlijk gegeten en ook de geschonken wijnen zijn erg lekker.

78. Marjan Damsteegt

Heel veel keus uit verschillende soorten gerechten. Heerlijk gegeten!

79. E Manders

erg goed gegeten bediening was er goed sfeer ontzettend gezellig

80. J.Renders

Heerlijk gegeten. Fijn buiten gezeten in de tuin. Prima, en gezellige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

81. Lin Pender

My husband and I are both vegetarians. This is one of the best restaurants where we can eat with our friends who are not veggies. We like the atmosphere and the food is really delicious. The menu changes and everyone can find something to eat that they like. The service is very good, the beer menu is extensive and the wine is also very good. We highly recommend this restaurant as a place to eat and relax for everyone.

82. Nick 45 punten

Vandaag heerlijk met z'n tweetjes in de gezellige tuin gezeten. Een lekker zonnetje en toch voldoende schaduw om ontspannen te kunnen tafelen. De aankleding en de ontvangst/behandeling van de eigenaar zorgen voor een hele prettige sfeer. Duiveltjes en een lekker stuk gegeten, lekker medium geserveerd en de sausjes en bijgerechten maakten het helemaal af! Ook het afwijken van het menu i.v.m. een allergie die ik heb, was totaal geen probleem. Kortom: een hele fijne avond getafeld en heerlijk gegeten in een prachtige tuin!

83. m.bloemers

Leuke sfeer, vriendelijke bediening prima eten. Niks mis mee.

84. We hadden de pech dat er een grote groep vlak voor ons binnen kwam, dus helaas wat langer moeten wachten op ons voorgerecht. Service was verder goed. Prijs kwaliteit verhouding prima. Grote porties, maar echt culinaire hoogstandjes hoef je niet te verwachten. Zou er graag nog een keer gaan eten.

85. Gemoedelijke ontspannen ambiance, waarbij het personeel een grote bijdrage heeft aan de avond! Gerechten zijn heerlijk bereid en worden oogstrelend opgediend... Waarbij er mogelijkheden zijn voor vegaterisch eten of bv glutenvrij. Daarnaast is er een aparte rookruimte die aansluit bij de wens van mogelijke klanten die roken! Prijs/kwaliteit verhouding is absoluut in balans waarbij er een heerlijke speciaal bier kaart een leuke extra is op de wijnkaart, absoluut voor herhaling vatbaar.

86. Tenenkrommend slecht. Ik herkende vele producten van de Lidl! De tomatentapenade, de olijven, de kazen, de zongedroogde tomaten en het Italiaanse ronde brood, de vegetarische balletjes...

De serveerster had de beste bedoelingen maar wist niet wat er bij het gerecht geserveerd werd. Het toilet zit ook op een onmogelijke plaats, achter een zitplek in de hoek. Hierdoor kom je veel te dicht in contact met die etende klant, erg gênant.

Het komt allemaal zo amateuristisch over. Het lijkt wel de kwaliteit van de keuken van een studentenhuis. En met alle respect voor de student.

87. Sfeer top, eten super. Echt een goed restaurant. Wij komen terug.

88. Heerlijk gegeten, leuke gezellige zaak, fijne bediening. Was voor ons de eerste keer daar, maar zeker niet de laatste keer.

89. Lekker met z'n vieren wezen eten en drinken en was weer super gezellig en lekker. Zeker de bierkaart was weer smullen ;)

90. Super leuk restaurant, heerlijk eten. Aparte menukaart, maar heel leuk gedaan. Sfeer is top, bediening is vriendelijk. Hier moet je zeker een keer gegeten hebben!

91. johan de Greef

In een relaxte sfeer genieten van goed eten.

92. Keurige en vriendelijke bediening, goede selectie bieren en eten.

93. Leuke ervaring, top bediening, zeer vriendelijk en attent. Goede sfeer. Wij komen zeker terug.

94. Goede menukaart en het smaakte prima. Bediening was ok, maar liet soms lang op zich wachten. Voor een goede sfeer was het restaurant te leeg.

95. Op aanraden van vrienden hier gekomen, wat een super leuke zaak met gewoon lekker eten. Bediening die meer doet dan alleen bedienen, hier gaan ze ons nog vaak zien!

96. ria bakermans

Afgelopen zondag hier met 5 personen gegeten, niets dan lof over dit restaurant. Bediening die het leuk vindt dat je komt en een eigenaar die goede speciaalbier adviezen bij het eten geeft.

Heerlijk genoten van het eten en de fijne sfeer.

97. PSV Waterpolo

Wij hebben met de waterpoloclub een grote barbecue voor 100 mensen georganiseerd in Den Bergsche Tuin. Het is een geweldige locatie, ruim en heel sfeervol. Het eten was erg uitgebreid en lekker en wij werden ontzettend goed geholpen door het personeel. Niks is daar te gek, alles is mogelijk! Dit gaan wij zeker vaker doen!

98. Super avond gehad. Ik heb letterlijk tegen de gastheer gezegd dat ik niet wist hoe laat het was toen ik ging. Wat een heerlijke plaats om even de tijd te vergeten en lekker te eten.

99. Van den Hove J.M.G.

Echt een verrassing. Wij gaan geregeld uit eten dit was de eerste keer dat wij hier aten met 6 volwassenen en 4 kinderen. Het was geweldig. De kwaliteit van het eten was goed, de service was kindvriendelijk. Enige probleem was de prijs voor het parkeren, we waren met 3 auto's en dan loopt het wel in de papieren. Verder een aanrader.

Volgende pagina