In den Bergsche Tuin in Eindhoven

etablissement voor den hongerige maag

Het restaurant bestaat inmiddels 15 jaar, het is een restaurant waar je lekker jezelf kunt zijn en genieten van lekkere gerechten. Het restaurant is modern, rustig en licht ingericht.

De enorme menukaart biedt zeker voor ieder wat wils: 22 voorgerechten van vlees, vis, kip en vegetarisch, onderverdeeld in warm en koud, en maar liefst 24 hoofdgerechten met dezelfde verdeling als de voorgerechten. Ook zijn de vegetariers niet vergeten met maar liefst 7 vegetarische hoofdgerechten, wat gerust uniek genoemd mag worden. Als nagerecht kunt u genieten van een zeer uitgebreid dessert buffet.

Het restaurant heeft ook een aparte bar waar je voor of na je etentje kunt genieten van een goed glas wijn of de uitgebreide bierkaart met 160 speciaalbieren. je kunt er zelfs voor kiezen om in de bar te eten. Dit gedeelte heeft ook een rokersruimte.

In den Bergsche tuin is geopend van dinsdag tot en met zaterdag vanaf 17:00 uur. De keuken sluit pas om 22:00 uur. Op dinsdag, woensdag en donderdag heeft het restaurant een vaste aanbieding van drie gangen voor € 25,- per persoon,op vrijdag en zaterdag is het € 27,50 per persoon.

• Veganistisch

• Rookruimte
  4. Betalen American Express pin Visa Master Card

1320821479 75
1359201517 72
1371994862 75
1519118338 87
1531911684 88

1. Wéér lekker gegeten en het personeel is zeer vriendelijk en service goed.

2. Als je daar eet is het altijd met liefde bereid en verzorgd. Het personeel heeft er duidelijk plezier in een dat merk je. Het is gewoon lekker en gezellig. Dit was niet onze eerste keer een zeker niet onze laatste.

3. Loes Peters

Lekker gegeten, 3-gangen menu met heel véél keuze en heel veel verschillende bieren. Moesten alleen wat lang wachten totdat het voorgerecht werd opgediend. Een stukje brood (zou dan gratis kunnen als service van het huis) met wat olijfolie en zeezout was lekker geweest.

4. Yolande

Het was erg lekker eten en erg gezellig!

5. Guusje van der Heijden

We hebben heerlijk gegeten in de tuin. Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader!

6. Frank & Linda

Gezellig om de tuin gezeten.
    Goede bediening, wel in voor een geintje.
    Leuk toetjes buffet.

7. Ik ben hier al een paar keer geweest met mijn beste vriendin die vegan is. Ook voor haar zijn er genoeg opties. Heerlijk eten, ziet er super tof uit en het personeel is vriendelijk! Echt top!

8. Heerlijk gegeten, buik vol. Fijne bediening, gezellig zitten.

9. Wederom een geslaagde avond met heerlijk eten en voortreffelijke bieren. Ook voor mijn vegetarische tafelgenote meer dan voldoende keuzes

10. Naaijkens

Een super gezellig en relaxt restaurant. De bediening was super en het eten heerlijk. We gaan zeker nog een keer terug. Toppie.

11. Verschillende keren wezen eten. Erg gezellig omdat het vrij klein en knus is, eten erg lekker voldoende keus. En ze hebben heerlijke biertjes fijne bediening, zeker een aanrader om te gaan eten.

12. M. van de Konijnenberg

Het restaurant is klein, maar rustiek en goed ingericht met veel hout, mooie tafels en stoelen. De bediening vond ik heel gastvrij, gezellig en goed! De menukaart is afwisselend, ook voor vegetariërs en het eten wordt mooi opgediend, is goed klaargemaakt, smaakt erg lekker en is zeker genoeg. Het dessertbuffet is heel ruim veel keus met voor iedereen.

13. Heerlijk gegeten alles was heel erg lekker. Gezellige sfeer en goede keuze uit allerlei speciaal biertjes. Wij komen terug en jij? Jij moet gewoon meteen reserveren!

14. Ik was er nog nooit geweest maar dit was een geslaagde avond! Heerlijk speciaal bier en heerlijk eten. Service met een lach. Een hele authentieke zaak. Geen poespas, gewoon goed!

15. Heerlijke sfeer, geweldige bediening en heerlijk eten voor een prima prijs kwaliteit verhouding.

16. Lefebvre Geoffrey

Alles was perfect, van aankomst tot vertrek. Personeel, bieren, eten, dienst, inrichting, prijs-kwaliteit !!! Wij komen zeker terug!

17. Angelique

Het eten was zoals altijd heerlijk. Bediening was gezellig en vriendelijk.

18. Myrianne

Kan gewoon niets negatiefs zeggen hierover. Lekker eten, geen kleine porties. Gezellige bediening. En dat alles voor een mooie prijs.

19. Prima gegeten; aangename locatie, prettige sfeer en bediening.

20. Anjo Janssen

We hebben met ons zessen genoten van een heerlijke maaltijd,
    die wij gekozen hadden uit een uitgebreide en bijzondere menu kaart.
    Alles was met zorg klaar gemaakt, dus bij iedere gang een verrassing.
    En ook het toetje was heel bijzonder, namelijk keuze genoeg.
    Jammer dat het personeel je niet ziet staan als je weggaat.

21. Heerlijk gegeten. Alles was perfect.

22. Harrie Boelens

Heerlijk gegeten, alles was goed verzorgt.
    Voor gerecht 1 was echt een verrassing.
    Als hoofdgerecht een stoofpotje van vis, dit was echt fantastisch.
    Het nagerecht bestaat uit een buffet, hier kun je je favoriete buffet zelf samenstellen.
    Bij alle gerechten wordt een biertje geadviseerd, wijn kan natuurlijk ook.

Enige nadeel is dat, voor mensen die moeilijk te been zijn, het toilet op de eerste etage is die alleen via een trap te bereiken is.

23. Dorette Boelens

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Toetjesbuffet had iets verzorgder mogen zijn.

24. Jos wuijts

Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Kwaliteitseten en de bediening was super vriendelijk. Zeker een aanrader

25. Het is eten is hier heerlijk! Ruime keuze, en erg gezellig!

26. Nachtvlinders

Etentje gehad met 10 personen. We hadden gekozen voor 3 gangen diner met dessertbuffet! Het was in een woord HEERLIJK! We konden kiezen van de hele kaart, er was dus voor elk wat wils. De service was prima en de sfeer was top! We hebben enorm genoten, zeker voor herhaling vatbaar!

27. Tijmen Hermus

Leuke zaak, warme sfeer. Heerlijk eten, heel fijn dat er veel vegetarische keus is!

28. Super!
    Eten was boven verwachting, personeel erg behulpzaam, aardig en gezellig.
    Goede speciaalbier selectie.
    Leuk ingericht.

Aanrader!

29. Went out for dinner with husband and friends. Food was delicious and the beer was even better. Friendly servers and owner was knowledgeable about beer and pairing. Highly highly recommend this place. Thanks for the great evening.

30. We hebben hier een diner gehad met een groep van 40 personen. Service was vlot en er hing een hele fijne sfeer. We voelden ons erg welkom Hele originele kaart en er wordt erg meegedacht. Zeker een aanrader!

31. Leuke zaak. Met zijn zessen daar gegeten. Twee volwassenen met vier kinderen. Prettige sfeer en een hele leuke kaart. Voor ieder wat wils. Prima.

32. (Alweer) heerlijk gegeten in een leuke en gezellige atmosfeer. Blijft een aanrader.

33. Keerti Sham

My friends and I had a very good time in the restaurant. The ambiance, food, drink and service was very good. They were very friendly and they also advised on what drink to take. Would love to go back!

34. Heerlijk gegeten, sfeer was gezellig rustig en de bediening was goed, erg vriendelijk.
    Bij elk gerecht staat een aanrader wat betreft bier.
    We hebben een heel gezellige avond gehad.

35. We hebben heerlijk gegeten. De bediening was ook goed. Het biertje wat bij ons gerecht hoorde hadden ze op dat moment niet in huis, maar het alternatief was ook goed.

36. Wederom hier weer lekker gegeten. Het voordeel is tevens ook het nadeel, er zijn teveel lekkere dingen om uit te kiezen. Gelukkig hebben ze hier ook een oplossing voor gevonden door bijvoorbeeld combinaties van de voorgerechten aan te bieden.
    Bediening is vriendelijk, de sfeer is lekker rustig. Genoeg ruimte tussen de tafels, zodat je geen last hebt van andere klanten.

37. Vriendelijke en servicegerichte bediening en daaroverheen een heerlijke maaltijd met voor ieder - wij waren met acht - wat wils; echt genoten in een gemoedelijke en gezellige ambiance.

38. Lekker gegeten in een leuke omgeving. Prima bediening

39. Erg leuk restaurant om heen te gaan. Leuke gastheer en bediening, dessert buffet is echt perfect, gluten dieet geen enkel probleem, zelfs gluten vrij brood bij het voorgerecht. Alles klopt in dit restaurant.

40. Henny Geelen

Gezellig, eens iets anders, uitgebreide bierkaart, zeker voor herhaling vatbaar!

41. Lang geleden, maar voldeet helemaal aan onze verwachtingen. Goede kwaliteit ten opzichte van de prijs. Gastvriendelijkheid was top!

42. Ondanks dat we met 8 personen waren en 5 verschillende gerechten gekozen hadden, werd alles gelijk en goed en smaakvol geserveerd, wat alleen al een compliment meer dan waard is. Sfeer en bediening was prima. Meerderen van het gezelschap komen nog eens terug.

43. Gezellig tentje, lekker eten, duurde wel wat lang tussen voor en hoofdgerecht. Frietjes en groente was wat weinig voor 4 personen vonden wij. Prijs, kwaliteit oké.

44. Sam Martens

Super mooie bierkaart en creatieve gerechten!

Portie waren redelijk groot dus best niet overdreven borrelen!

45. Ontspannende sfeer. Leuke inrichting. Klantvriendelijke bediening met de juiste aandacht. Voortreffelijk eten, zeer smaakvol en passie van de kok zichtbaar. Heerlijk bier. Prima prijs kwaliteit verhouding. Een aanrader voor genieters.
    Willem en Mirjam

46. m swinkels

Heerlijk gegeten in een prachtige tuin

47. Jay 24 punten

Hier voor de tweede keer wezen eten, en beide keren goed bevallen. We hebben nog even kunnen genieten van de mooie groene tuin voordat het later op de avond helaas begon te regenen, maar door de bediening goed afgehandeld dat iedereen op tijd binnen was. Het zijn hier geen sterrengerechten met kleine ditjes en datjes maar gewoon erg lekker eten. Bij de hoofdgerechten kwamen nog veel aardappels en groentes, zoveel dat we het niet meer op kregen. Als toetje een dessertbuffet met onder andere overheerlijke cheesecake en zelfs kaas. Wij komen zeker terug!

48. Toon van den Dungen

Lekker gegeten

49. Lekker gegeten, zeer flexibel qua mogelijkheden. Sympathieke bediening en alles voor een schappelijke prijs. Absoluut voor herhaling vatbaar.

50. J.van Blokland

Uistekend gegegeten, zowel voor-hoofd-als nagerecht. Prijskwaliteitsverhouding is erg goed te noemen in een fijne sfeer.

51. Erg lekker gegeten! Goede kwaliteit van eten en fijne entourage. De lentesoep was subliem van smaak!

52. 4 tienen, niet voor niets! En daarbij ook nog dat we heerlijk in de tuin (achter) hebben mogen eten. Top! Komen zeker terug.

53. Sandra van Heeswijk

Voorgerecht en hoofdgerecht zagen er zeer goed uit en smaakte voortreffelijk. Het toetje was in een buffetvorm en dat viel wat tegen, had ik liever ook a la carte gehad. Maar één soort ijs (moest je in hakken zo hard) en de rest was ik ook niet zo kapot van, maar dat is smaken verschillen.
    Mensen zeer vriendelijk!
    Zeker de moeite waard om een keer te gaan eten.

54. Super leuk restaurant, gezellige sfeer met vriendelijk en vrolijke bediening. Bij het hoofdgerecht wordt nog ruimschoots groentes geserveerd wat tegenwoordig echt een uitzondering is, tafel water is gratis!! Het idee van dessert buffet is geweldig.

55. Veel te sterk verdunde en daardoor smakeloze pompoensoep, een salade waar je moest zoeken naar de beloofde kaas, heel zoute frites, om maar wat te noemen. Sjagerijnige, kleur- en smaakloze bediening. Kortom: doe dit niet!

56. Erg gezellige sfeer, mooi en knus restaurant! We hebben heerlijk gegeten met een ruime keuze. Geinige beschrijving bij elk gerecht.

57. Mooi restaurant en vriendelijke en correcte bediening. Gerechten met aandacht bereid, goed op smaak. Niks mis mee.

58. Zeer gezellig restaurantje. Lekker knus. Niet kolossaal. Wij zijn grote vleeseters. Maar de porties waren ruim voldoende. Ook met voldoende groente erbij. Ook een verrassende bierkaart. Hier gaan we vaker komen.

59. Nicole van Lier

Alles is daar goed, de perfecte sfeer, super lekker eten tegen een gunstige prijs. Hij heeft net het restaurant verbouwd en het is super mooi geworden.

Wij komen er al jaren en dat blijven we doen.

60. Ik heb heerlijk vis stoofpotje gegeten.
    Voldoende groente en frietjes etbij.
    Het desert de chocoladetaart was ook erg lekker.

Enig min puntje was de kou als er iemand binnenkwam, we zaten vlakbij de deur.
    Inrichting kan gezelliger

61. We waren met 8 collega's en kozen voor het 3-gangenmenu met keuze uit de hele kaart.
    Heerlijk gegeten en ook de geschonken wijnen zijn erg lekker.

62. Marjan Damsteegt

Heel veel keus uit verschillende soorten gerechten. Heerlijk gegeten!

63. E Manders

erg goed gegeten bediening was er goed sfeer ontzettend gezellig

64. J.Renders

Heerlijk gegeten. Fijn buiten gezeten in de tuin. Prima, en gezellige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

65. Lin Pender

My husband and I are both vegetarians. This is one of the best restaurants where we can eat with our friends who are not veggies. We like the atmosphere and the food is really delicious. The menu changes and everyone can find something to eat that they like. The service is very good, the beer menu is extensive and the wine is also very good. We highly recommend this restaurant as a place to eat and relax for everyone.

66. Nick 45 punten

Vandaag heerlijk met z'n tweetjes in de gezellige tuin gezeten. Een lekker zonnetje en toch voldoende schaduw om ontspannen te kunnen tafelen. De aankleding en de ontvangst/behandeling van de eigenaar zorgen voor een hele prettige sfeer. Duiveltjes en een lekker stuk gegeten, lekker medium geserveerd en de sausjes en bijgerechten maakten het helemaal af! Ook het afwijken van het menu i.v.m. een allergie die ik heb, was totaal geen probleem. Kortom: een hele fijne avond getafeld en heerlijk gegeten in een prachtige tuin!

67. m.bloemers

Leuke sfeer, vriendelijke bediening prima eten. Niks mis mee.

68. We hadden de pech dat er een grote groep vlak voor ons binnen kwam, dus helaas wat langer moeten wachten op ons voorgerecht. Service was verder goed. Prijs kwaliteit verhouding prima. Grote porties, maar echt culinaire hoogstandjes hoef je niet te verwachten. Zou er graag nog een keer gaan eten.

69. Gemoedelijke ontspannen ambiance, waarbij het personeel een grote bijdrage heeft aan de avond! Gerechten zijn heerlijk bereid en worden oogstrelend opgediend... Waarbij er mogelijkheden zijn voor vegaterisch eten of bv glutenvrij. Daarnaast is er een aparte rookruimte die aansluit bij de wens van mogelijke klanten die roken! Prijs/kwaliteit verhouding is absoluut in balans waarbij er een heerlijke speciaal bier kaart een leuke extra is op de wijnkaart, absoluut voor herhaling vatbaar.

70. Tenenkrommend slecht. Ik herkende vele producten van de Lidl! De tomatentapenade, de olijven, de kazen, de zongedroogde tomaten en het Italiaanse ronde brood, de vegetarische balletjes...

De serveerster had de beste bedoelingen maar wist niet wat er bij het gerecht geserveerd werd. Het toilet zit ook op een onmogelijke plaats, achter een zitplek in de hoek. Hierdoor kom je veel te dicht in contact met die etende klant, erg gênant.

Het komt allemaal zo amateuristisch over. Het lijkt wel de kwaliteit van de keuken van een studentenhuis. En met alle respect voor de student.

71. Sfeer top, eten super. Echt een goed restaurant. Wij komen terug.

72. Heerlijk gegeten, leuke gezellige zaak, fijne bediening. Was voor ons de eerste keer daar, maar zeker niet de laatste keer.

73. Lekker met z'n vieren wezen eten en drinken en was weer super gezellig en lekker. Zeker de bierkaart was weer smullen ;)

74. Super leuk restaurant, heerlijk eten. Aparte menukaart, maar heel leuk gedaan. Sfeer is top, bediening is vriendelijk. Hier moet je zeker een keer gegeten hebben!

75. johan de Greef

In een relaxte sfeer genieten van goed eten.

76. Keurige en vriendelijke bediening, goede selectie bieren en eten.

77. Leuke ervaring, top bediening, zeer vriendelijk en attent. Goede sfeer. Wij komen zeker terug.

78. Goede menukaart en het smaakte prima. Bediening was ok, maar liet soms lang op zich wachten. Voor een goede sfeer was het restaurant te leeg.

79. Op aanraden van vrienden hier gekomen, wat een super leuke zaak met gewoon lekker eten. Bediening die meer doet dan alleen bedienen, hier gaan ze ons nog vaak zien!

80. ria bakermans

Afgelopen zondag hier met 5 personen gegeten, niets dan lof over dit restaurant. Bediening die het leuk vindt dat je komt en een eigenaar die goede speciaalbier adviezen bij het eten geeft.

Heerlijk genoten van het eten en de fijne sfeer.

81. PSV Waterpolo

Wij hebben met de waterpoloclub een grote barbecue voor 100 mensen georganiseerd in Den Bergsche Tuin. Het is een geweldige locatie, ruim en heel sfeervol. Het eten was erg uitgebreid en lekker en wij werden ontzettend goed geholpen door het personeel. Niks is daar te gek, alles is mogelijk! Dit gaan wij zeker vaker doen!

82. Super avond gehad. Ik heb letterlijk tegen de gastheer gezegd dat ik niet wist hoe laat het was toen ik ging. Wat een heerlijke plaats om even de tijd te vergeten en lekker te eten.

83. Van den Hove J.M.G.

Echt een verrassing. Wij gaan geregeld uit eten dit was de eerste keer dat wij hier aten met 6 volwassenen en 4 kinderen. Het was geweldig. De kwaliteit van het eten was goed, de service was kindvriendelijk. Enige probleem was de prijs voor het parkeren, we waren met 3 auto's en dan loopt het wel in de papieren. Verder een aanrader.

84. Wij hebben super lekker gegeten en hebben genoten van de fijne tuin. Vriendelijk personeel die met je mee denkt in de ruime keuze van verschillende biertjes!
    Super avond, zeker voor herhaling vatbaar!!!

85. Mia koeneman

Heerlijk gegeten, erg prettige sfeer. Ook aanrader voor de vegetariërs en als je lactose en/of glutenvrij eet.

86. Tielemans

Gezellig, lekker en betaalbaar!

87. Boogaard

Ik ben hier geweest met 6 schoonzussen en we waren aangenaam verrast door de gezellige tuin waar een tafel voor ons was gereserveerd. We hebben er heerlijk gegeten, verse groenten, verse sauzen, vlees van prima kwaliteit (lekker stuk). Stoofpotje vis was echt lekker. Vriendelijke bediening. Kortom, voor herhaling vatbaar.

89. Wat een geslaagde avond. Heerlijk eten, originele gerechten, goed zitten, geweldige ambiance en gezelligheid. Als voorgerecht had ik nr 1, een combinatie van 5 voorgerechten zodat je niet een keuze hoeft te maken uit al dat lekkers. Dit is ook mogelijk voor het toetje, wat een feest! Door de ruime keus in hoofdgerechten is er voor ieder wat wils. Hier zullen we nog vaak naar toe gaan.

90. Eten was redelijk, kan beter. Sausjes slecht bij het vlees. We hadden een tafeltje bij het raam dicht bij de deur naar toilet/garderobe, niet echt een geweldige plek. De sfeer was goed behalve die irritante lampjes boven je tafeltje, erg fel!

Wij komen hier niet meer terug, geen aanrader!

91. F. Renders

Nette en vriendelijke bediening, kwaliteit diner een 8 voor een redelijke prijs.

92. Ik ben gisteravond met twee personen bij 'In den bergsche tuin' gaan eten en het is ons heel erg goed bevallen. Het restaurant is zeer sfeervol ingericht met veel hout en veel sfeerverlichting, zonder dat het er overvol door lijkt. Het geluid in het restaurant is zeer aangenaam, dus erg geschikt voor mensen die slecht(er)horend zijn.

De bediening is zeer persoonlijk en is erg behulpzaam. De menukaart is overzichtelijk en er zijn genoeg gerechten om uit te kiezen. Daarbij staan er bij ieder gerecht een korte, vaak humorvolle uitleg en staat er een biertip bij. Mocht deze biertip u niet schikken, heeft het restaurant een bierkaart van circa 100 bieren om uit te kiezen, dus de bierliefhebber komt 'In den bergsche tuin' niets te kort.

De gerechten die we hadden besteld werden op het juiste tijdstip (na ongeveer 20 minuten na het bestellen) aan de tafel gebracht en was zeer smaakvol en speels opgediend. Vooral de 'genne smack' was een echte aanrader, voor mij was het toch wel het lekkerste dat ik in tijden heb gegeten.

De prijs/kwaliteit verhouding is uitermate goed, door het 3-gangen voordeel. Je kunt voor 27,50 uit de gehele kaart kiezen en er wordt niet meer of minder dan gebruikelijk opgediend, dus het is geen geld voor de kwaliteit die je er voor krijgt.

Kortom: In den bergsche tuin is een echte aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt, veel honger heeft en sfeervol wil dineren.

93. Lekker gegeten, mooie toegankelijke en originele gerechten met verse ingrediënten. Vriendelijk personeel en een prettige sfeer. Dit alles voor een redelijke prijs.

94. Gerwin

95. Op basis van de recensies op Eet.nu hier gereserveerd. Fantastisch gegeten met een vriendelijke, spontane bediening. Prijs kwaliteit is top! Echt een aanrader. Heeft ons weekeindje uit zeker verrijkt.

96. Ronny Apers

Hebben super gegeten en voor geen geld! Hele leuke omgeving, super vriendelijke bediening. Onze Cavalier heeft zelfs een leuke attentie gekregen van de eigenaar himself.
    Een aanrader!

97. Via tip hier gegeten. Mooi en goed restaurant. Huiselijke sfeer en enorm leuke spontane bediening. Eten goed, ruime en verrassende keuze. Kortom een aanrader.

98. Gisteren een heerlijke proeverij van de kaart gehad! Allemaal kleine porties van wat er allemaal op de Bergsche Tuin kaart staat. Leuk om op deze manier kennis te maken met gerechten die je nog niet eerder geprobeerd hebt. De bereiding en presentatie van de gerechten is erg goed, een biefstukje medium-rare besteld en perfect voorgeschoteld gekregen. Daarnaast is er qua service niets te gek. Een extra sausje is geen probleem, op verzoek aanpassingen aan de gerechten (anders dan dat ze op de kaart vermeld staan) is ook geen probleem. Coca cola uit de glazen flesjes(geen Pepsi-rommel) en keuze uit 125 speciaalbiertjes! Geholpen door een hele vriendelijke serveerster! Kortom: goeie buurt, goed eten voor een nog betere prijs, leuke tent en mijn reservering voor de volgende keer staat al!

99. Na de recensies te hebben gelezen was ik toch erg nieuwsgierig. .. Afgelopen woensdag voor het eerst naar dit restaurant geweest en we zijn meteen fan! Eten was heerlijk! Kwaliteit is super! De hoeveelheid was groter dan we hadden verwacht. Misschien een gekke vraag: heeft u misschien een doggybag? Maar volgens de ober een vaak voorkomende vraag en anders wordt het zelfs aangeboden. Toch helemaal super?! Lekker eten, goede kwaliteit, goede sfeer en zeer vriendelijke bediening en dat allemaal voor een mooi klein prijsje! Hier komen wij zeer zeker nog vaker terug!

Volgende pagina