Dzjengis Khan in Eindhoven

2,5 uur all inclusive eten en drinken € 29,50 p.p. ( AIRCO)

Betaald parkeren aan de Aalsterweg tot 21.00 uur echter aan de ventweg van de Ring( Boutenslaan) voldoende Gratis parkeer ruimte op slechts 2 minuten lopen.

Lijn 172

Open keuken waar koks met houten zwaarden op hete schilden overheerlijke vlees, vis en noedelgerechten bereiden.

Bij de BBQ bent u met uw eigen spies zelf kok, tevens een heerlijk soepen en saladebar, en de desserts kunt u kiezen uit onze schatkist !

Uw drinkglas vult u aan de bar met bier, wijn en fris.

Iedere dag geopend vanaf 17.00 uur. Leuk met een groep, maar ook voor 2 personen hebben we een apart gedeelte met kleine tafels.

Het all inclusive arrangement bestaat uit :

Soepenbuffet met steppebrood
Saladebuffet
Yakitori bakplaat Vlees
(mie, groenten , fruit, en o.a. biefstuk en kip)

Yakitori bakplaat Vis
(mie, groenten, diverse verse vissoorten, schaal en schelp dieren en grote garnalen in verschillende marinades)
Barbecue grill
(7 soorten 1e kwaliteit vlees , groenten en fruit)
***
Diverse soorten Ijs uit de schatkist
***
Dzjengis Khan is buffet restaurant en barbecue grill. U geniet van ons BBQ grill menu met een lekker drankje.

Drankenbuffet
(bier, fris, rode wijn, witte wijn, rosé wijn en ook de thee, koffie, espresso, cappucino, et cetera is inclusief

• Buffet: € 29,50
  • All-inclusive

5. Betalen American Express Diners Club Master Card Visa pin

1195912184 54
1202660945 55
1209409706 68

1. Hier gegeten ivm vrijgezellenfeest. Vriendelijk ontvangen. Korte uitleg over de gang van zaken, geen op of aanmerkingen. Eten; goed, snel en variabel. Sluit aan bij verwachting. Drinken; selfservice. Ga op zoek naar de beste tapman van de groep! Afsluitend ijs met vuurwerk en rondje appelsap shot. All inclusief. Kortom: voor ons een prima uitje!

2. Gekkebling

Elk jaar weer gezellig!!
    Personeel supper!!
    En het eten altijd verrukkelijk!!

3. Super gezellig!! Perfect eten en zag er perfect uit!

4. We came to eat here after hearing many positive things about the place. I had good experiences at Mongolian grills in other countries. This place is dissapointing. Very few choices, food is tasteless and of poor quality. Very little variety in vegetables. Restaurant is very smoky and looks dirty. Very dated dining area and the self serve areas for drinks and dessert are very simple. We ate very poorly and will not return.

5. Voor het eerst geweest. Komen als we in de buurt zijn zeker nog eens terug. Was heerlijk!!

6. Met een gezellig groepje hier gaan eten aan een ronde tafel. Altijd goed met een groep. De eigenaar Hans is super vriendelijk net als de medewerkers met een pluim voor Alfonso. De keuze is ruim voldoende zeker voor de vleesliefhebbers. De kwaliteit is ook goed. De keuze van frisdrank was summier maar je komt niet om van de dorst. Voor de prijs hoef je het niet te laten.
    En sfeer... ach die maak je ook grotendeels zelf.

7. T. Scholten

We hebben hier met ons bedrijf als onderdeel van het lasergame arrangement gegeten. Het was erg gezellig in het restaurant, al had er iets van muziek mogen zijn. We zaten met 9 man aan een ronde tafel waardoor het gemakkelijk was met iedereen te praten. Het eten was prima in orde en de dranken waren prima verzorgd. Uitstekende service wanneer 1 iemand aangaf een lactosevrij toetje te willen. Deze werd direct geregeld door iemand van de afwaskeuken naar de supermarkt te sturen! Uitstekend!

8. tom

9. uiteten

We waren gisteren gaan eten met vrienden. Toetjes waren niet te eten. Sfeer qua muziek nul. Heel jammer, want half jaar geleden was het heel gezellig daar, voor toetjes was er ijsmachine met heel lekker ijs maar die was te duur zei de kelner gisteren. Tja, kwaliteit heeft z'n prijs.

11. Ria Rutjens

Vanavond bij Djjengis Khan gegeten. Het eten was super, en de bediening uitstekend. We gaan er zeker weer terug.

12. Mario Verberne

Heerlijk gegeten, voldoende keus, zeer klantvriendelijk en gezellig.

13. Een zeer aantrekkelijke formule. De soepen zijn geweldig lekker. Voor de Yakatori is er een ruime sortering vlees en groente en fruit. De noedels dienen als basis. De bereiding wordt gedaan door een ware virtuoos. Het zelf samenstellen van de spiesen voor de bbq is een leuk idee. Wel dient het vlees (of de vis) in de lengte te worden bevestigd, want anders draait dit mee en krijg je het niet goed gaar. De salades hebben we niet gebruikt, dus hier hebben we geen mening over. Het steppenbrood is zeer smakelijk en de sauzen ook. De sortering frisdranken, bier en wijn is afdoende. Enige minpuntje; tijdens de piekperiodes is de ruimte die overblijft rondom de ovens behoorlijk smal. Zeer aan te bevelen voor mensen die op een originele manier uit eten willen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

14. bayram tan

Zeer rustig, klantvriendelijk personeel. Gewoon gezellig familie restaurant. Aanrader.

15. Gisteravond heerlijk gegeten in dit restaurant. Eigenaar heet iedereen bij binnenkomst van harte welkom. Het eten is echt vers super vers. De formule biedt perfect datgene wat je via internet kunt verwachten! Er is meer dan genoeg keuze; vlees, vis, saladebuffet, noedels en zelfs toetjes die bij de prijs zijn inbegrepen! Tussen onze gasten bevond zich iemand die glutenvrij dient te eten en een persoon die vegetarisch eet; Complimenten voor het personeel van Dzjengis Kahn; hiervoor werd tot in de puntjes voor gezorgd. Waar vindt je zo'n uitgebreide keuze voor € 29,50 ALL IN.?
    Wij komen zeker graag terug!

16. Hupperetz

Gisteren gegeten hier. Viel in alle opzichten tegen. Je krijgt zeker niet wat op deze website beloofd wordt. Het eten is smakeloos. De hygiene laat te wensen over (bijvoorbeeld: rauw vlees moet je zelf aan je tafel op je spies rijgen, waardoor vleessappen op de tafel en op je bord/bestek terecht komen). De sfeer is ongezellig en het personeel staat er bij alsof ze liever ergens anders zouden zijn. Alle eerdere recensies op hun website zijn positief, maar geven echt niet de werkelijkheid weer. Prijs-kwaliteit verhouding is zeer slecht.

17. Martin

18. It was fantastic. Tasty food, nice event, because you can prepare food on your own. I recommend.

19. Het eten was erg lekker! En er werd zeer goed rekening gehouden met mijn glutenvrije dieet. Ondanks mijn hoge gevoeligheid heb ik nergens last van gehad.
    Ik kreeg vooraf een aparte soep, vervolgens een mini-buffet met glutenvrije vlees, groenten en noedels, en achteraf een dessert.
    Ik kon van het glutenvrij buffetje kiezen wat ik wilde en hoeveel ik wilde, en in plaats van dat op de plaat te bakken, namen ze het mee naar de keuken en maakten het daar klaar.
    Het was erg lekker en zeker meer dan genoeg!

Ook erg goede service van de gastheer, die precies kwam uitleggen hoe alles werkte.

20. Raymond

We hebben heerlijk gegeten. Een erg leuk concept. Weer eens wat anders dan onbeperkt wokken...

De gastheer en kok waren erg vriendelijk en behulpzaam. We komen zeker een keertje terug.

21. Claudia Philippo

Mijn complimenten over de wijze waarop er omgegaan werd met mijn gluten en lactose allergie. Ik was verbaasd over zoveel service met betrekking daartoe.
    Heerlijk gegeten (ook de niet allergische personen uit het gezelschap) en wat een geweldig lekker gluten/lactose vrij dessert.
    Helaas komen we vanwege de afstand weinig in Eindhoven, maar zo ja dan is het een herhaling waard.

22. Hans (den Dekker) en zijn medewerkers hebben ons als groep bestaande uit 32 personen uitstekend verzorgd.
    We hebben er op 23 maart j.l. met 32 personen de verjaardag van mijn vrouw (Sarah gezien!) gevierd.
    Ook hebben we er het spel Jongens-Meisjes (TB Events met gastvrouw ) gespeeld.
    Dat was lachen gieren brullen.
    Namens ons allen Chappeau!!

23. De sfeer is er heel goed. gezelligheid moet je zelf maken dat is overal zo. Maar we zijn er voor het eerst geweest en het was heel goed en alles smaakte geweldig.
    Het is zeer aan te bevelen, iedereen kan zelf opscheppen wat die wil, en eten zoveel je wilt.
    Wij zullen er zeker nog eens naar toe gaan om te eten. Is een beetje ver weg voor ons vanuit Zeeuws Vlaanderen, maar het is de moeite waard.
    Gr. D. Alink

24. We hebben genoten van het concept. De bakplaatgerechten hadden een eenheidssmaak, helaas. De rode wijn had iets forser van smaak mogen zijn. Het personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam.

25. Zeer vriendelijk personeel, lekker eten alles was vers dat zie je ook en proeft het ook, bakplaat met garnalen was heerlijk en het spies van de lavagrill was echt om te smullen. Echt een leuke avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar!

26. Een van de slechtste restaurants waar we hebben gegeten. Bij de deur werden we al niet opgemerkt en zo zou je op een drukke zaterdag ook kunnen vertrekken.
    Het vis en vleesassortiment was karig, evenals de groentes. Je hebt de mogelijkheid voor de bakplaat (vlees of vis) of de barbeque waar je een spies voven kunt houden en waar je na een kwartier er zeker van kan zijn dat 1 kant zwart is en de andere kant rauw. Met vorken kun je de spies nog enigszins op zijn plaats houden. Wel steeds nummertjes onthouden, ook bij de bakplaten, anders kun je gewoon weer opnieuw beginnen. Daardoor is iedereen druk aan het rondlopen en moet je oppassen geen spies in je rug gedrukt te krijgen of je kartonnen bordje met vis op de grond te laten vallen. Het is gewoon een vreetschuur zonder enige sfeer. Er was geen muziek en de achtergrond werd opgevuld met een groep opgeschoten jongeren die luidkeels door de zaak 'homo' aan t roepen waren. De baas zei hier niets van.
    Drinken gaat in een bierglas, of het nu rose, witte wijn, cola of aanlenglimonade is. De toetjes, die voor mousse door moeten gaan, komen volgens mij uit de Liddl en worden voor het oog nog eerst nog door een slagroomspuit gehaald.
    We vonden het eerder lachwekkend, deze aanfluiting, waardoor we er met z'n tweeën wel om hebben kunnen lachen.

27. Ger. 199 punten

Voor de eerste keer geweest op aanraden van vrienden.
    Leuke ambiance, personeel doet z,n best maar als het druk is moet je zelf afruimen want dat schiet er bij in.
    Eenzijdige smaken, visbuffet Yakitori bakplaat Vis, mie, groenten, diverse verse vissoorten (1 soort), schaal en schelp dieren en grote garnalen in verschillende marinades, stelt niets voor, koffie is niet te drinken. Salade buffet is in orde maar zorg er wel voor dat het brood wordt gesneden zodat niet iedere gast het brood in handen heeft.
    Toetjes buffet bestaat uit drie soorten dessert wat voor mousse moet doorgaan.
    Samen gevat, prijs (29,50) kwaliteit verhouding is beneden niveau, voor ons niet meer.

28. We komen er regelmatig. Hans doet erg goed zijn best.

Volop afwisseling in aanbod. Vooral voor de kinderen is het een erg mooi en gezellig restaurant omdat ze zelf kunnen tafelen.

29. Komen hier geregeld, fijne hygiene: goed eten met ruim voldoende variatie in vlees, vis en groenten en altijd top-vriendelijk !

30. Eline en Erik

31. Afgelopen weekend wezen eten, na het lezen van de recenties hadden wij er zeker meer van verwacht. Het eten van de bakplaat was eenzijdig, alles had dezelfde smaak ook al had je wat anders, en op de grill was het een aangebrand en het ander nog niet gaar. De vis werd veel te droog doorgebakken, en het toetjes"buffet" bestond uit 3 verschillende moussen maar dat was het. Ik geef de volgende keer liever wat meer uit en dan eten we wel wat lekkerder.

Leuk concept maar het was het net niet!

32. Leuk! We komen regelmatig in dit restaurant en het bevalt altijd prima. Weekend is drukker dan door de week en wij komen het liefst door de week. De medewerkers zijn allemaal ontzettend aardig en vriendelijk, veel bekende gezichten die er al langere tijd werken, een goed teken altijd. Het eten wordt deskundig bereid en er is veel aandacht voor hygiene. Concept is erg leuk: welkomstdrankje vooraf, soep en brood, sausjes (ben gek op die hele hete sambal, wauw!), saladebar en dan vlees of vis in combinatie met groenten en noedels. Je kan het laten bakken of je kan zelf grillen aan een spies. Super dat de bereiding van vlees en vis gescheiden is, bij andere zaken krijg je vaak biefstuk met zalmsmaak van de bakplaat. Vlees en vis zijn lekker gemarineerd, ook hier weer een hele spicy en verrukkelijke marinade. Groenten zijn vers. Zelf een drankje halen, beetje draaien een je barbequespies, even zitten, brood met een sausje, daarna weer lekker vlees of vis eten. Enige minpuntjes: wijn mag wel iets voller van smaak en de koffie kan ook beter, beetje oploskoffiesmaak. Maar voor een schappelijke prijs lekker gegeten en gedronken. Veel keuze ook in vlees en vis, ook lekkere garnalen en lamsstukjes, mmmm. Wij komen er regelmatig en vinden het ook met z'n tweeen leuk om te doen. OK, je hebt met zo veel keuze in eten en bereidingswijzen weinig tijd om romantisch in elkaars ogen te kijken, maar wij vinden het net zo gezellig om samen te barbequen en tussendoor even een drankje te drinken aan tafel.
    We komen volgende maand weer!

33. 2 verschillende teams van ORO

In november en december met een team van ORO hier geweest. Een Djembe Workshop gehad en daarna gezellig dineren. De Djembe was een ervaring die veel enthousiasme opriep en een gezellige sfeer.
    Iedereen heeft daarna heerlijk gegeten. Een uiterst vriendelijke gastheer en ook het overige personeel was niets teveel.
    Ook complimenten voor de verzorging en expertise die men liet zien voor een gast met een glutenvrij dieet!
    Voor herhaling vatbaar.

34. Geweldig restaurant, zowel voor gezin en grote groepen.
    Aardig personeel, niks is hen teveel.
    En Hans brengt met zijn verhaal de sfeer er al meteen goed in.

Een top restaurant voor jong en oud en niet onbelangrijk, ook nog betaalbaar.

Ga vooral zo door!

Gr Harold

35. Een leuk bbq / wok achtig restaurant, prijs is incl drankjes.
    Niets mis mee.
    Leuke vriendelijke bediening.

36. Laatst gezellig gegeten! Superleuke ambiance en gezellig personeel. Een all-inclusive formule hebben ze en die is de prijs meer dan waard! Alles supervers en werd live bereid. Smaakte super! Binnenkort maar weer eens voor de herhaling!

37. veenendaal

Prima uitleg, als je vragen hebt kan je ze stellen..Je kan zelf je menu maken en word voor je gemaakt, of gezellig een spiesje maken voor de bbq. Vriendelijk personeel en een eigenaar die hart voor zijn zaak heeft...Zeker een keer de moeite waard. Daarbij is het handig, 1 prijs voor het eten en het drinken. Kom je vaker, dan kan je ook nog eens sparen voor 1 persoon gratis. Top! Keuze kan uitgebreider, maar er is genoeg te kiezen.

38. Jay 434 punten

Hier kan ik kort over zijn: op de poesta's van Mongolie groeit niks. Vandaar dat de vleesgerechten naar niks smaken.

Aardig personeel, leuke sfeer, maar het eten was smakeloos.

39. Het concept van een grill/barbeque restaurant is heel geschikt als je met een groep mensen eet. Als je van a la carte houdt, en voor een romantisch diner "in" bent, dan is dit minder geschikt. Het eten is verder prima, en de bediening is ook goed.

40. Aardig personeel en een leuk concept. Ik had toch iets meer variatie verwacht. Het was nog best prijzig, maar het was wel lekker en leuk om eens te proberen.

41. Een keer geweest maar nooit meer. Veel te weinig variatie in de maaltijden. Te weinig interesse van het personeel, je wordt aan je lot overgelaten. Sfeer is slecht, erg druk en rommelig. Prijs/Kwaliteit is dan weer wel prima, evenals de kwaliteit van het eten.

42. men. 10147 punten

Meerdere malen geweest en alles is OKE.

Niet duur, prima food.

Toffe eigenaar.

43. Prima plaats om eens gezellig te gaan eten, zeker als je van wok restaurant stijl houd maar toch even net wat variatie wil.
    Meerder malen geweest en onze vrienden kom ook graag terug.

44. Al meerdere malen lekker en gezellig gegeten. Voor 27,50 onbeperkt eten en drinken. Binnenkort gaan we weer, dan twee voor de prijs van één! Wat wil je nog meer?

45. Veel te weinig tijd als de zaak vol zit slechte kwaliteit/prijs verhouding. Zijn zaken waar het personeel eens in de leer zou moeten gaan