in het centrum van Eindhoven

ns station op loopafstand

4. Betalen pin Visa Master Card American Express

1. Op donderdag 19 oktober gezellig dagje Eindhoven met mijn twee puberdochters. Na lang shoppen en lopen zagen we bij Zoet & Zout een tafel vrij en we gingen zitten om gezellig iets te drinken. Toen begon het wachten… wachten en wachten. Op een gegeven moment liep er een serveerster voorbij en ik vroeg of we iets konden bestellen. Ze keek nogal verbaasd (wat ik al niet begreep, waarvoor zaten we daar?) en ze zei:"O.. Ja ik zal even iemand roepen. " Blijkbaar had ze zelf iets anders te doen. We hebben nog een poos gewacht en zijn uiteindelijk opgestapt, niets kunnen bestellen. Daar gaan we dus niet meer heen.

2. Gisteren weer wezen eten. Het was weer stampvol. Het eten was weer prima en het personeel was weer vriendelijk.

Het enige minpuntje: al die spinnenwebben die je zag hangen in de hoek waar wij zaten. -1.

Ik hoorde ook veel mensen klagen dat bestellingen verkeerd waren. Allebei de tafels naast ons kregen naar eigen zeggen iets verkeerd. Wat mij wel opviel is dat de bestellingen niet herhaald werden. Misschien een idee ter verbetering. Het is toch zonde als je gerechten voor niets serveert en daarna weg kunnen.

Van mij sowieso een ruime voldoende. Succes met het nieuwe pand en tot de volgende.

3. Met een paar vrienden hier gaan zitten om wat te eten. Drinken besteld, en hoofdgerecht doorgegeven. Vervolgens erg lang op moeten wachten dus riepen we er een serveerster bij. De bestelling was niet doorgekomen omdat haar apparaat was uitgevallen. We konden niet langer blijven omdat we naar de film gingen. We hebben onze drankjes gewoon moeten betalen, en kregen alleen een "sorry" te horen. Dit vind ik echt niet kunnen. Eerste en laatste keer hier!

4. Erg goed eten. Het ziet er goed uit, de borden zijn mooi opgemaakt en het smaakt erg goed. Het serveren gaat erg snel, maar er loopt ook veel vriendelijk personeel rond.

Top!

5. Weer heerlijk gegeten bij Zoet & Zout na een gezellig dagje shoppen in Eindhoven!!

6. Pauline Böhm

Wat een goede prijs-kwaliteit verhouding. Een mooie, gevarieerde kaart. Voor ieder wat wils. Zeer vriendelijk personeel.

7. Myrthe 446 punten

Lekkerste lunchzaak in Eindhoven! Onze traditie tijdens het shoppen is een broodje Filet Martino eten en een Latte Machiato drinken bij Zoet & Zout. Het is er altijd goed druk, maar gelukkig is de bediening snel en zeer vriendelijk. Daarnaast zien de broodjes er altijd lekker uit en zo smaken ze ook, voortreffelijk!

8. 2x in het jaar gaan mijn dochter en ik gezellig winkelen in Eindhoven!! Eten doen we dan altijd bij Zoet & Zout omdat we daar een fijne sfeer ervaren en het eten heerlijk is!! Personeel is erg vriendelijk!!

9. Ga hier regelmatig even een broodje eten en bevalt super goed. Zowel de broodjes als het in mijn ogen zeer vriendelijke personeel!

10. De bediening was alleen maar aan het kletsen met elkaar. Er liep zelfs iemand van het terras weg omdat het erg lang duurde voordat hij geholpen werd. We wilden hier gaan eten. Maar we kregen niet eens de kans om een hoofdgerecht te bestellen. Toen we een voorgerecht bestelden liep de serveerster meteen weg en gaf aan dat het er aan kwam. Na het voorgerecht zijn we weg gegaan.

11. Op de site staat dat je vanaf 's morgens wordt verwelkomd met een glimlach. Bij de dame die ons bediende kon er duidelijk geen enkele glimlach vanaf! Ik ben benieuwd of ze bij haar sollicitatie wél een glimlach tevoorschijn wist te toveren. Bij ons mislukte dit jammerlijk. Vreselijke bediening dus en er kon geen vriendelijk woord vanaf terwijl ze dit wél tegen haar collega's kon! Al het bedienend personeel stond voortdurend rond het koffieapparaat te keuvelen. Waar is hier een leidinggevende die het personeel aanstuurt én het bedienend personeel in de gaten houdt?? Al met al een slechte ervaring!

12. Kyra Jacobs

1e keer bij Zoet en Zout geweest, en gelijk mijn beste ervaring ooit! We werden gelijk vriendelijk geholpen bij aankomst, waar we snel van een drankje voorzien werden. En zodra het drankje er was, kwam gelijk de vraag voor het eten, die slaan we niet over na een blik geworpen te hebben op de menukaart. Nog geen 5 minuten later was het eten er en het was ontzettend lekker!
    Eén ding is zeker: als we nog eens in Eindhoven zijn, gaan we hier iets eten!

13. Vriendelijk personeel, snel geholpen. Lekker geluncht, gezellige Kerstsfeer. We komen hier zeker terug.

14. Heel lang moeten wachten voordat je iets kunt bestellen. Heel veel personeel maar weinig oog voor de klanten. Absurde prijzen voor de drankjes. Een glaasje rode wijn, mini glas leek wel een port hoeveelheid. De rode wijn was ook nog gekoeld en van zeer slechte kwaliteit en dat voor € 3,50, een klein flesje palm 0,25 cl voor 3,60. Een keer voor ons, geen tweede keer.

15. De bediening heeft het erg druk met kletsen. Als klant mag je mee genieten van de negatieve sfeer. Na een lange tijd wachten heb je dan je eten. Kan je met moeite de aandacht van de ober krijgen die met zijn handen in zijn zakken staat. Als je dan vraagt om drinken zijn ze nog verbaasd ook!

Tijd dat ze hun naam veranderen in Peper en Zout.

16. Zeer lange wachttijden zorgen voor irritatie alom. Wel een gezellig terras in hartje centrum. Eten met veel groen opgediend, maar niet echt lekker.

17. Nathalie

Een dagje in Eindhoven hoort natuurlijk als afsluiting om een hapje te gaan eten. Dit beviel me echter niet bij jullie.
    Bij aankomst even buiten gezeten en lang moeten wachten voordat we geholpen werden en dat was binnen ook. Geen begroeting of iets. Het is gelijk 'kan ik je helpen' en toen we binnen zaten, werd er gewoon naar me gekeken totdat ik iets bestelde. Er wordt nog geen eens gelachen naar je.
    Het eten was zelf super, alleen jammer van de sfeer. Binnen zag het er goed uit, alleen het personeel was niet echt vriendelijk. Zoveel personeel en zo weinig actie. Ik werk zelf in de horeca en ik doe er zelfs een opleiding voor. Ik kan misschien kritisch zijn, maar zo hoort een bediende niet te zijn. Ik ben benieuwd of ik hier nog een reactie op ga krijgen..

18. Hele leuke zaak waar je lekker kunt genieten van een goede lunch. En hele gezellige bediening waar je vriendelijk wordt geholpen.

19. Evelien en Dominique

De bediening vonden we chagrijnig, meer met elkaar bezig, lomp, niet aardig... De wc's waren erg vies en dat terwijl er veel personeel gezellig met elkaar aan het kletsen waren. Zij hadden ook een poetsdoek kunnen pakken. Eten was lekker, maar het werd een domper door het slechte personeel.

20. Lekker geluncht, bediening was goed. Bij t afrekenen hadden we wel een verkeerde bon gekregen, waar we pas later op de dag achterkwamen. Toen we terug zijn gegaan, kregen we t geld dat we teveel hadden betaald terug. Gelukkig wist de bediening nog dat we waren geweest en wat we hadden gegeten.

21. Sebastiaan

Even geleden was ik voor zaken in eindhoven en heb ik mijn geluncht bij zoet&zout. Het eten was echt lekker en de sfeer was prima. Ik had een heerlijk broodje en de bediening was top. Zij (Dana geloof ik) heeft ons uitstekend bediend en alles verliep volgens wens. We kwamen niets te kort en van haar moeten er meer zijn in de horeca. Het is niet altijd even goed in de horeca , maar dit is zoals het hoort. Bij deze lunchroom kom ik echt terug.
    Groetjes Sebastiaan

22. Lang wachten tot we werden geholpen Bedienden lopen je gewoon strak voorbij en willen het werk blijkbaar niet zien. Veel mensen om ons heen klaagden met dezelfde reden. Na enige tijd toch geholpen zonder vriendelijke begroeting. Wat wilt u drinken? Was het enige wat de serveersters er uit konden krijgen. Toen het drinken besteld en toen dit gebracht werd nog wat bitterballen besteld. Hier echter maar 6 gekregen terwijl er 8 op de kaart staan. Ook als we hier aanmerkingen op hadden kregen we geen gehoor. Inmiddels waren we wel klaar met de lakse houding van het personeel wat niet eens kan glimlachen. Gevraagd om de rekening maar dit duurde ook weer een 15 min. Uiteindelijk naar binnen gelopen om te betalen en ons beklag te doen. Er kon alleen een magere sorry vanaf en ze konden er allemaal niks aan doen. Nee zo ga je niet met je klanten om. Hier komen wij nooit meer

23. Bij binnenkomst werden we vriendelijk begroet, maar verder was de bediening verre van goed. Maar dan het eten, de dubbele hamburgers met spek uitjes bacon enz. waren lauw tot koud, de uien waren niet gebakken alleen de bijbestelde friet was goed warm maar een zeer klein schaaltje voor twee porties. Maar wat vooral op viel was de vieze vloer waar vele etensresten van de hele dag op lagen.
    De zaak heeft zeer slechte verlichting waardoor je de menukaart amper kunt lezen.
    Tot slot het toilet bezocht, een super gladde trap naar beneden met wederom etensresten, daarna een vies toilet met een lege handdoekautomaat en een overvolle prullenbak.
    Nee dit was de eerste en meteen ook de laatste keer dat we hier zijn gaan eten.

24. Als voorgerecht een tomatensoep besteld, deze was erg lekker.
    Als hoofdgerecht een hertenbiefstuk met bittere chocoladesaus gegeten, dit gerecht was erg matig: het vlees was koud, het bord was rommelig opgemaakt en de prijs niet waard. Toppunt was het nagerecht, een coupe met fruit. Wat werd er geserveerd: een mooie glazen coupe met daarin "verstopt" een plastic bekertje met ijs en coctailfruit, vergelijkbaar met een uit een goedkope supermarkt, waar nota bene 5,50 euro voor gevraagd werd. Het personeel was niet bepaald vriendelijk, we werden af en toe weg gekeken, te vroeg uitgehaald en de gangen volgden elkaar wel erg snel op. Al met al niet erg positief, hoewel het een zeer mooi ingerichte en sfeervolle zaak was. Hier heb ik dan ook niets op aan te merken. Ben zeker benieuwd of er in de loop van de tijd positieve veranderingen plaatsvinden.

25. Laatst wezen lunchen, helaas duurde het 20 minuten voordat iemand de drankjes kwam opnemen en was mijn glas vies. Daarna het eten besteld, wat weer erg lang duurde. '5 minuutjes' zou het nog duren, dit werden er uiteindelijk nog 20, maar toen het er eenmaal was, was het heerlijk. Vers en een zeer goede kwaliteit. En dat voor een prima prijs. Helaas was de bediening onoplettend en de drankjes werden gewoon op tafel gezet zonder ons ook maar aan te kijken. Daarna de rekening gevraagd, mocht ik binnen gaan pinnen, toen kwam de meest teleurstellende service. Of ik soms extra fooi wilde bijpinnen. Zeer teleurstellend en asociaal.

26. Ivm pinda- en notenallergie gevraagd om gehaktballetjes zonder satesaus. Duidelijk aangegeven dat het om een allergie gaat. Toch gehaktballetjes gekregen waar blijkbaar pinda's of noten in verwerkt waren. Gevolg: doodziek. Kreeg de drankjes gratis, maar wat heb je daar dan aan? Geen aanrader. Personeel is blijkbaar niet op de hoogte van de recepten.

27. Nog nooit zo slecht gegeten.
    Had een uitsmijter besteld met 3 eieren en bacon.
    Toen het bord kwam moest ik even goed kijken: was dit iets wat ik moest opeten of was dit al eens gegeten. Nog nooit zo'n ellendig witbrood geproefd - sneetjes die je nog niet eens koopt om te roosteren. Daarbij waren ze uitgedroogd en er was geen boter op gesmeerd. De spiegeleieren waren kurkdroog en de dooier doorbakken. De bacon...keihard en zwart. Garnituur: afschuwelijk smakende huzarensalade (ook een hele rare combinatie bij de uitsmijter) en een treurige handvol rauwkost.
    Bij het betalen kwam de serveerster (alweer een vakantiehulpje neem ik aan) met haar standaardvraag: En...heeft het gesmaakt?
    Mijn antwoord was: Nee - maar werd volledig genegeerd.
    Kortom: zeer slecht eten en zeer slechte service.

28. Ad van der Steen

We hebben er heerlijk geluncht.
    we hadden 1x dagmenu en een maaltijdsalade besteld.
    Deze waren beide heerlijk. De bediening was uiterst vriendelijk en de koffie lekker. Ook het opwarmen van de babyvoeding was geen probleem.

29. Vanmiddag geluncht bij Zoet en Zout. Ik had een broodje kaas met sherry-uien-chutney besteld. In eerste instantie kreeg ik alleen een broodje kaas. Na vragen werd de chutney na een tijdje gebracht, maar dit bleek geen sherry-uien te zijn, maar wat anders, ik denk sinaasappel-vijg. Smaakte prima, maar was niet wat ik besteld had. Toen ik er naderhand wat van zei, werd me verteld dat ze maar 1 soort hadden. Niet echt een gastvrij antwoord, en op de kaart stonden toch echt 2 soorten chutneys (bij verschillende gerechten). Dan moet je het niet op de kaart zetten.
    De bediening was daarnaast niet echt snel en voelde niet hartelijk. Wat kortaf en niet op de klant gericht. Meer alsof ze geen zin hadden in het werk.