Van der Valk | Het Buffet in Eindhoven

di lunch 12:00 - 14:00 diner 17:30 - 21:00

1320609743 64
1355019709 35
1531985250 52

1. Eten zowel a la carte als life en cooking is super. Wordt goed rekening gehouden met allergieën dus u kunt hier met een gerust hart eten.
    Ook het ontbijt is zalig.

2. W.Eikenhou

Tegenvaller!
    Voorgerechten waren aardig, dessert was lekker en de vers klaargemaakte dingen goed. Alles onder de stoppen, of het nu saté vlees, stoofvlees of varkenshaas was. Dat was nauwelijks te eten. Patat was lauw en de kroketten smaakten naar zeep en waren ook lauw! Zeker niet voor herhaling vatbaar..

3. Twee weken geleden tussen de middag geluncht. Ik heb een uitsmijter genomen met Zeeuws spek voor euro 8,95. Die werd na enige tijd geserveerd. Onder de uitsmijter kwamen de 2 boterhammen te voorschijn. Als je je bord heen en weer bewoog dan ging de dril van links naar rechts. De uitsmijter was nagenoeg perfect rond, kwam uit een carrousel. Ik vroeg aan de serveerster, is dit normaal een onafgebakken uitsmijter die nog half rauw is. Ik snap werkelijk niet hoe dit een keuken kan verlaten, is er geen enkele controle? Zo moeilijk is een uitsmijter bakken toch niet. Wat wilt u dat ik doe? Ik was geïrriteerd dat men doodleuk zoiets aan klanten voorschotelt. Graag een goede uitsmijter. Ze ging terug en kwam enige tijd later terug met de uitsmijter. Deze had men waarschijnlijk onder een warmtelamp verder door laten "garen". Alles was verdroogd. Ook de rauwkost ernaast was warm geworden. Ik liet wederom mijn ongenoegen blijken. Een andere serveerster vroeg of ik iets anders wilde. Laat maar, wellicht kan men andere dingen ook niet klaarmaken.
    Het wordt hoog tijd dat er bij v/d Valk eens aandacht wordt besteed aan hoe men een goede uitsmijter bakt en het lijkt mij goed om die carrousels weg te halen en met pannen of platen te werken en dat men serieus de gerechten controleert die de keuken verlaten.

4. Gisterenavond, na reservering, deelgenomen met 3 personen aan het Live cooking buffet. Wat een teleurstellende ervaring. We komen geregeld bij Van der Valk en zijn bekend met het Live cooking concept. Wij gingen er dan ook vanuit dat we in Eindhoven dezelfde kwaliteit zouden krijgen. Helaas was dat niet het geval: geen verse salades(komkommer, tomaten e.d.) geen sushi bij de voorgerechten, we kiezen altijd vis als hoofdgerecht, hier konden we kiezen uit garnalen(die waren wel oké) maar tilapiafilet is toch wel een erg goedkope keuze(is een ongezonde vissoort, is algemeen bekend). Bij de desserts was de mousse au chocolat niet gekoeld, er waren geen macarons. En als klap op de vuurpijl: ik bestelde prosecco en kreeg te horen dat ik daarvoor extra zou moeten betalen...... dit was voor ons zeer verrassend: bij Van der Valk Breukelen is dit gewoon inclusief..... Al met al vinden wij het bijzonder dat je bij zo'n groot concern als Van der Valk niet overal dezelfde kwaliteit krijgt, heel jammer!

5. Heemskerk

Heerlijk gegeten in het restaurant. Vleesgerechten zijn grote porties. Prijzen van de gerechten zijn aan de hoge kant. Vriendelijk personeel. Onrustig, drukker restaurant om te eten en ook wat donker.

6. Geen van der Valk meer zoals vroeger! Luxe uitstraling en duur geworden. Snel even eten is voorbij. Voorbereiding voor "decoratie" bij de schnitzel te lang van tevoren: ei en tomaat al lang van tevoren op de schijf citroen in de koeling gelegd waardoor het erg koud was en alles naar citroen smaakte. Dan liever geen garnering!
    Keuze voor buffet niet gedaan ivm hoge prijs. Kortom: voor het gebodene hoef je niet naar Van der Valk maar kun je voor dezelfde prijs beter terecht in een ande restaurant. En je zag het ook: vroeger volle bezetting, nu slechts enkele tafels bezet.

7. Annelies Otten

Vandaag ons verheugd na een dagje uit bij Van der Valk Eindhoven te gaan eten. Wat waren we teleurgesteld. Waar is de mooie menukaart van Van der Valk. Veel poespas eten. Geen simpel eerlijk eten. Toen overgestapt naar buffet. 36,50 pp... We kregen vluchtig uitgelegd wat de bedoeling was. Nou zoek het maar uit. Niet een schaaltje brood bij de soep. Een zeer onzeker overkomende kok. Zijn vis-collega had het beter voor mekaar. Dochter wilde snacks. Automaat iedere keer leeg. Keuze 2 sausjes voor bij het vlees... Toetje... IJs vrijwel alle bakken leeg en wat vol was was bijna softijs. Slagroom in een bak... Waarom geen automaat. Veel minder geknoei. Kortom nooit voor 36.50 pp gegeten... Wij zullen echt de volgende keer doorrijden... Geen tweede keer meer...

8. Jitske Kuiper

Heerlijk eten, veel keuze. En zeer behulpzaam personeel...

9. Als hoofdgerecht had ik de schelp en schaaldieren waar ik ontzettend zin in had. Echter was ik heel teleurgesteld want het eten was lauw en heel snel afgekoeld. Ook zat er geen bakje bij waar ik mijn garnalen kop en schelpen in kon doen. Achteraf hoorde ik van een serveester dat dit er wel bij hoorde en dit dus fout was gegaan. Verteld dat vanwege de haast wij het niet teruggestuurd hadden.

10. Nooit meer!! Deed vanmiddag boeking voor een ontbijt buffet voor a.s. zondag voor 5 personen; geen enkel probleem, maar ik kreeg later op de dag een telefoontje dat mijn reservering gecancelled wordt, want er komt een grotere groep nu. Echt een schande dat ik als klant zo behandeld word omdat er waarschijnlijk aan die grotere groep meer verdiend is. Daarom als jaren trouwe Van Der Valk gebruiker is het voor mij nooit meer Van Der Valk

11. van jaarsveld-beckers

Gisteren naar Het Buffet geweest. Een warrige juffrouw aldaar liet ons lang wachten voor ze ons naar onze tafel kon verwijzen, want ze was met van alles en nog wat bezig. Tafel en zaal prima. De voorgerechten prima, maar het warme gedeelte was echt een afknapper. Gerechten staan erg ver uit elkaar, sommige gerechten waren eerder lauw dan warm, en niets staat logisch bij elkaar. Op twee plaatsen salades, verschillende rijstgerechten, aardappelgerechten e.d. van elkaar vandaan.
    Veel zoeken en heen en weer lopen om je bord te vullen en als je dan bij je tafel komt is je eten echt afgekoeld. En smakelijk was het ook niet echt, flauw, aardappelen die in de olie/vet dreven, vlees taai. Borden niet echt warm, maar wel bij de toetjes zodat het ijs meteen begint te smelten. Toetjes daarentegen waren prima en volop keus. Kwaliteit/prijs verhouding niet oké.

12. In tegenstelling tot hieronder allemaal, hebben wij zeer lekker gegeten. Vriendelijk personeel, bediening hebben wij positief ervaren en het eten was ontzettend gevarieerd. Sfeer was gemoedelijk, niks overhaasten... Neem de tijd... Maak een keuze en geniet ervan... Wij komen zeker terug...

13. Niet meer wat het geweest is. Weinig keus op de kaart wat betreft hoofdgerechten. Hoge prijzen. 18 Euro voor een (kleine) schnitzel zonder sla of groenten is peperduur. Frites bijgevraagd, (omdat er voor 2 personen slechts een klein schaaltje op tafel kwam) . Die kwam pas toen we de rekening al betaald hadden. Ook lang wachten voor bediening kwam. Sfeer in het restaurant is ook niet meer wat hij was.

14. Lekker veel keus en goed van smaak!!!!

15. Richard

Hier niet goed gegeten, kreeg hier haast. Geen groenten bij, alleen twee blaadjes spinazie bij het hoofdgerecht. Ook hier geen gebakken aardappels. Een karafje water kon hier ook niet alleen een fles water tegen betaling. Te gek voor woorden, betalen voor een beetje water. Ook geen bakje sla. Kom hier met ons gezin nooit meer, wat een hoogmoed waanzin..

16. 25 jaar geleden voor het laatst wezen eten bij de valk. Kwam nu zo uit: op de route. Lekker makkelijk. Niet te duur. Was een zeer grote teleurstelling. Schnitzel was echt niet lekker. Verder lag er nog wat niet echt nader te definiëren op het bord waar totaal geen smaak aan zat. Hier ga ik nooit meer eten!!

17. Zeker niet de beste 'vd Valk' en met een opvallend beperkte menukaart. In Alersloot toch zeker 5 tournedos gerechten en hier slechts 1 met boontjes.... Ook geen standaard salade eerder plateservice met patatten...

18. Hans Klaassen

19. Vorige week maandagavond gegeten in dit hotel/restaurant. Niet voor de eerste keer hier geweest, omdat wij wél tevreden zijn over het gebodene. Gewoon goed dus voor het geld. Bediening attent, echt niet met zichzelf bezig. Sfeer, netjes en heel bij de tijds ingericht. Eten en drinken niet echt bijzonder, maar dan moet je maar naar een sterrenrestaurant gaan. Onze cijfers zijn wellicht aan de hoge kant, maar dat is om de score wat omhoog te trekken. Deze Van der Valk verdient gewoon beter.

20. 2 november 2012 gegeten in het nieuwe restaurant Van der Valk Eindhoven; zeer slecht gegeten. De bediening wist niet wat de daggroente was... Wilde dit ook niet vragen (!) Met z'n 4'en een haasbiefstuk gegeten. Allemaal koud en vreemd gebakken. Patat koud..... de groente doorgekookt en de wortels hard..... De hoofdmaaltijd heeft ons zo' 30 euro p.p gekost - voor een van der Valk (!) - Het nieuwe restaurant Van der Valk Eindhoven oogt kil en onpersoonlijk. Geen enkele sfeer. Personeel is meer met zich zelf bezig. Bij Van der Valk is men meer bezig met styling dan met de kwaliteit van het eten.... Waar zijn de tijden van Ome Gerrit....? De tijd dat het om het eten ging..... Wij komen hier nooit meer.....Bah wat een koude douche.....!

21. jos snijers

Met de familie bij Van de Valk Eindhoven gegeten; 3 gangenmenu menu genomen , prijs is goed , eten ook best redelijk. Bediening is zoals vaak bij van der Valk rommelig , er wordt van alles vergeten ondanks de goede bedoelingen. Er komt niemand tijdens het diner vragen of we nog iets willen drinken . Bij het toetje gaat het helemaal verkeerd : een van de gasten wordt helemaal vergeten bij het opnemen ; mijn moeder wil koffie met gebak , ze krijgt eerst koffie , na 10 minuten volgt het gebak , ja dan is de koffie al op, dus nieuwe koffie besteld , die komt dan weer een kwartier later.
    Nee, geen aanrader voor een volgende keer.

22. Omdat ik regelmatig life en cooking doe bij van der Valk, vind ik het ook wel eens interessant om te kijken hoe het in de lichtstad aan toe zou gaan.
    Samen met mijn vriendin en neef zijn we hier even buffet gaan doen inclu. drank.
    Voor de prijs moet je het niet laten, slechts 22.50 e pp,
    eten is wel ok, maar niet heel bijzonder, er wordt wel eten vers gemaakt, maar dat gaat dan in pannetjes op buffet voor de gasten.
    Het nagerechten buffet is wat ijs en een chocolade waterval.

De espresso en cappuccino komen gewoon uit de simpele automaat beneden en moet extra voor worden betaald.

Het 2e glas wijn was in een kleiner glas en in 3 slokken al op, de bediening wel aardig, maar met 2 man lopen, duurt het erg lang eer je weer iets te drinken hebt, laat staan dat je het kan bestellen.