Heuvel gallerie

1543195798 85
1619375642 84
1680319516 84

1. Bert Gulikers

Lekker gegeten maar erg weinig.

2. Heerliiiiijk gegeten ik kom zeker terug.

3. Bianca vlemmings

Zaterdag heerlijk gegeten en goede bediening komen zeker terug

4. Niet veel maar wel erg lekker gegeten. Weinig soorten bier en sfeer was gemiddeld. Maar het eten was echt super lekker en niet te duur.

5. Vorige ervaring met Vintage was erg goed. Afgelopen vrijdag echter teleurstellend. Vooral hoofdgerechten erg matig. Prima wijnkaart, maar die is wel weer erg stevig geprijsd..

6. Viel echt tegen. Pastrami, tonijn, kaas. Alleen de wijn was echt lekker. Jammer, wel een leuke inrichting.

5,3
  7. Heleen van den Berg

Hebben heerlijk gegeten. Goede en vriendelijke bediening. Kaasplankje was helemaal super! Kom nog een keer terug!

8. Zeer lekker gegeten. Door mijn lactose/tarwe intolerantie hebben ze voor mij het menu aangepast en ook nog een heerlijk nagerecht gemaakt. Zelfs een heerlijk broodje erbij wat ik niet had verwacht. Ik heb zeer genoten van het eten en de gezellige sfeer. Bedankt want het is erg lastig om ergens lekker te kunnen eten met deze intolerantie. Een super ervaring. Beveel het iedereen aan om er te gaan eten. Fijne bediening.

9. Heerlijk eten en zeer gastvrije bediening

10. Carla Holthuis

Super, net zoals altijd. Wordt lekker verwend en elke keer weer blijft het eten ontzettend lekker. Een echte aanrader.

12. Positive

Met twee stellen (36-49 jaar oud, enige uitgaan-ervaring...) bij Vintage gegeten.
    prijs-kwaliteit: redelijk goed
    voorgerecht: best goed
    hoofdgerecht: heel goed
    nagerecht: niets aan
    bediening: zeer matig!

Nog nooit zo iets meegemaakt, Prosecco direct bediend gekregen, daarna 45 min wachten op de kaart, tussen de gangen door ook lang wachten, brood zonder boter, om drinken moesten we zelf vragen, nog niet 1x (!) gevraagd of alles naar wens is(?), het eten werd opgediend zonder enige toelichting wat er precies op je bord ligt, en bij het verlaten van de tafel geen van de 3 heren van de bediening begroet je. Jammer! 2 jaar eerder er ook geweest en was top (bij de bedienende vrouwen op de begane grond), maar na deze zeer onprofessionele bediening van de heren op de 1e verdieping weten we dat we er nooit meer terug zullen keren. Je krijgt niet het idee dat je in de watten wordt gelegd, en echt een avondje uit bent. Het is dat we zeer positieve mensen zijn dus we hebben er zelf iets van gemaakt!

4,9
  13. Stefan Klaassen

Heel leuke ervaring bij Vintage, leuke originele kaart, echt lekker gegeten! Mooie kleine porties, haute cuisine ervaring voor een hele redelijk prijs. Leuke, informele bediening met veel aandacht voor de gasten.
    Kan ik aan iedereen van harte aanbevelen!

14. Karina Papen

15. Wij kwamen een super mooi leuk restaurant binnen en werden hartelijk ontvangen. We werden naar de eerste verdieping geleid, iets wat we op het eerste oog niet hadden verwacht dat die er was. We waren met z'n tweeën en werden geplaatst bij een mooi tafeltje, al was deze wel een beetje wankel.

Eten & Drinken: 8
    Het eten was erg lekker en werd op zeer fraaie manieren gepresenteerd. We werden erg verwend. Het enige was dat de porties voor ons niet helemaal genoeg waren.

Sfeer: 8
    Het restaurant zelf was heel erg mooi aangekleed, heel erg knus en gezellig. Later op de avond had mijn vriendin het wel een heel klein beetje koud.

Service: 7
    We werden gedurende de avond door verschillende mensen geholpen. Dat is geen probleem natuurlijk. De twee heren die ons geholpen hadden waren erg aardig en vrolijk. Een mevrouw die ons hielp was niet erg hartelijk.

Prijs / Kwaliteit: 9
    Voor deze prijs dit soort fancy gerechten is natuurlijk heerlijk. Als nu nog de porties iets toereikender zouden zijn krijgt die een 10. Al was het kaasplankje wel een prachtig flinke portie ;)

Leuk restaurant, aanrader.

16. Frans v Uijtregt

Wij eten regelmatig bij dit super restaurant. Maar 2e kerstdag was een beetje een tegenvaller. Een nieuwe kaart die wat ons betreft niet kan tippen aan de andere. En dan vooral de erg kleine porties. 2 garnalen en 2 coquilles op een lepel risotto is aan de kleine kant voor een hoofdgerecht. Blijft dat de smaak erg goed is en de opmaak van de gerechten mag er zijn. Samen met de leuke bediening blijft het toch een topper.

17. Roosmarijn van der Waart

Eén van de restaurant juweeltjes van Eindhoven.

Na veel nieuwsgierigheid er een keer gaan eten met een vriendin. Heerlijk restaurant, kwaliteit eten voor een lage prijs. Prijs/kwaliteits verhouding is echt top! Heerlijk die verassende combinaties.

Vriendelijke en nette bediening, als ik een verbeterpuntje wil meegeven (vanuit het oog van iemand met zelf horeca ervaring) is dat de gerechten al geserveerd werden toen mijn vriendin even naar de wc was, dit is niet altijd even netjes.

Voor de rest echt super gegeten!

18. jeroen

19. Ik ben sinds de opening een aantal keren in dit restaurant geweest en het is altijd heel goed geweest. En hoewel het altijd al heel goed is geweest overtroffen de laatste keren nog de eerdere keren. Laatst ben ik met een groep geweest en iedereen was zeer tevreden. Het beste van dit restaurant is dat de gerechten verassend zijn en dat voor een vriendelijk prijsje. De leuke vintage inrichting met de vriendelijke bediening maakt het helemaal af. Dit is in Eindhoven zeker één van mijn favoriete eettentjes!

20. De prijs voor het 3-gangenmenu is prima aangezien de gerechten er mooi uitzien en in het algemeen ook lekker smaken. Restaurant ziet er leuk uit en de bediening is goed. Alleen jammer dat het enige vegetarische gerecht (quinoa) er onaantrekkelijk uitzag, en erger nog, ook zeer onsmakelijk was. Dus voorlopig komen we niet meer terug.

21. Janneke Vrijsen

Mijn man en ik hebben ons bruidsdiner gehouden bij de Vintage. We kozen het verrassingsdiner van de chef van 4 gangen. Nou, een verrassing werd het: Geweldig! Er waren een aantal gasten in ons gezelschap die hadden aangegeven bepaalde dingen niet te lusten, en de vervangende gerechten waren ook allemaal ontzettend lekker! De bediening was vriendelijk en professioneel, we hebben heerlijk gegeten!

22. A fantastic surprise, wonderful food, bluffed for the 3 courses, even the cheeses were amazing. Best place in a long time (and a go to resto a lot).

23. Heerlijk gegeten. 3 gangen waren méér dan genoeg. Mooie prijs.

24. Wagemans J

Lekker gegeten, zeer vriendelijk en vlotte bediening. Een absolute aanrader als je iets wilt gaan eten in Eindhoven. Prijs kwaliteit top!

25. Lekker gegeten! Geen vreetschuur concept. Wij komen zeker weer een keer.

26. Amy 161 punten

Wij hebben hier afgelopen week met zijn tweeën gegeten, een drie gangen menu voor €25,-.
    We zijn hier vorig jaar ook al geweest en toen hadden we net genoeg gegeten. Deze keer was het ruim voldoende. Lekkere gerechten en een leuke sfeer.

27. Voor de eerste keer daar gegeten. Al dikwijls er langs gelopen maar dit restaurant was me nooit opgevallen. Met twee personen wat gegeten en het was verrassend lekker. Voor je keuze menu zijn er voldoende mogelijkheden. Ook voor mij als niet vleeseter (wel vis). Leuk en geïnteresseerd personeel die niet iedere 5 minuten aan je tafel staan of je nog wat wil drinken. Wij gaan heel zeker nog eens terug.

28. A. Baaijens

Heerlijke sfeervolle avond gehad. Prijs kwaliteit was super.
    Aan te bevelen voor iedereen.

29. Heerlijk gegeten bij Vintage. Vooraf doorgegeven dat ik glutenallergie heb. Hiermee werd prima rekening gehouden, zodat ik onbezorgd kon genieten van het goede eten. Complimenten, ook voor de toelichtingen i.v.m. de allergie.

30. Papadopoulos

Ik heb er heerlijk rustig gegeten , wat ik vooral lekker vond was dat er veel groenten bij zat die nog een lekkere een beetje knapperig waren niet zo gaar gekookt . Echt een aanrader !
    En de vis was ook heerlijk !

Iets minder is als je bij de deur zit en steeds als die open gaat komt er een koude wind binnen.
    Dus het is beter om wat verder in het restaurant te gaan zitten.

31. Gisteravond heerlijk gegeten bij vintage. Lekker lang getafeld. Bediening super. Eten erg lekker. De tournedos zo mals dat deze bij wijze van spreken met een plastic mes gesneden zou kunnen worden.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

32. Heerlijk leuke gezellige servicegerichte sfeervolle ongedwongen avond gehad! Kan niet anders zeggen dan dat dit een erg leuk restaurant in dat mooie stadje Eindhoven is!
    Dankjewel!

33. Grote borden met erg weinig (koud!) eten. Uiteindelijk mijn buik maar gevuld met de frietjes, jammer want ik had nog nooit zo duur gegeten. Voor vegetariërs is er maar één optie en dus geen keus. Het enige wat goed was aan dit restaurant was de bediening.
    Ik zou dit restaurant aan niemand aanbevelen en ik ga er zelf zeker nooit meer eten.

34. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, goede sfeer. Maar te lang moesten wachten. 1 uur per menu, dus 3 uur voor een 3-gangenmenu.

35. H. Rosier

Heerlijk gegeten in stijlvolle ambiance. Gerechten waren zeer smakelijk en werden mooi gepresenteerd.

36. Vanessa

Wederom goede ervaring gehad: relaxte sfeer en goede prijs-kwaliteit verhouding!

37. Ida Smailbegovic

38. M de Haas

Heerlijk gegeten, goede service en heerlijke wijn.

39. 3 gangen verrassingsmenu, erg lekker en voor ons ruim voldoende.
    Vriendelijk personeel, en een opmerking van ons werd serieus beantwoord.
    Witte wijn, normale hoeveelheid voor normale prijs (3.90)
    Gaan zeker nog eens een hapje doen, daar!

40. Martijn Vugts

Erg gezellig restaurant. Mooie aankleding en erg vriendelijk personeel.
    Het eten was heerlijk, goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Absoluut een aanrader.

41. Ik heb een vriendin getrakteerd op een high tea bij Vintage. Leuke zaak, origineel ingericht en prima bediening. Wel 2 kanttekeningen helaas. Je krijgt veel te weinig, als ik het vergelijk met andere high teas. Ik heb 's avonds nog een volledige maaltijd gegeten. Op deze site had ik al gelezen dat de porties veel te klein zijn, maar ik dacht ik geef het toch een kans, want een high tea kan weer anders zijn als een diner.

Daarnaast is de wijn veel te duur. Ik betaalde voor 2 glazen witte wijn € 11,50. Dat vind ik echt schandalig!! Al met al heb ik er geen goed gevoel aan overgehouden helaas!

42. Mark Bennett

Heeeeel lekker, vriendelijk en niet te duur.

43. Lekker gegeten bij Vintage met een vriendin. Het personeel was erg aardig en de open keuken bood de gelegenheid om de koks te zien kokkerellen. Het zag er allemaal netjes en schoon uit. Ook het toilet. Lekker smakelijk eten, heel goed vlees en mooi opgediend. Het plekje voor het raam was erg leuk alhoewel we in eerste instantie aan een heel klein tafeltje tegen de muur moesten gaan zitten. En dat terwijl we gereserveerd hadden en er genoeg andere leukere en ruimere plekken vrij waren want druk was het niet. Dus ook dat plekje voor het raam was vrij. Wanneer er mensen voor het raam zitten, trekt dat bezoekers. Dus snapten we dat plekje bij die muur niet zo goed. Enfin, we mochten gelukkig wel bij het raam gaan zitten. De stoelen waren niet comfortabel, zeker niet voor je rug. Geen steun. Leken meer op een soort krukjes.

44. Geluncht in Vintage met 4 dames.
    Leuke sfeer. Beetje industrieel, maar gezellig en apart. Erg lekker, goed gekruid.
    Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Bediening zeer vriendelijk. Zaak zat vol. Minpunt is dat de porties voor het hoofdgerecht behoorlijk klein zijn en dat er weinig groenten gebruikt worden. We waren zeer blij dat we al een voorgerecht genomen hadden en een nagerecht was ook nodig.
    Bij de voorstelling van het menu werd voor het voorgerecht "tonijn" doorgegeven. We waren dan ook zeer verwonderd dat er "dorade" op ons bord kwam, waar overigens niet op aan te merken was. Misschien communicatie misverstand ?
    Voor de service en sfeer en dan smaak en presentatie van de gerechten : niets dan lof! Nu nog die portiegrootte aanpassen :-)

45. Het was heerlijk. Het eten, drinken en de service was super... Echt een toppie.

46. 4 gangen verrassingsmenu.
    Eten en drinken was kwalitatief echt top. Heerlijk.
    Daarnaast erg charmante en vriendelijke serveersters.
    Snelheid van bediening was prima.

Minpuntjes zijn al eerder genoemd:
    - akoestiek ruimte. Zou er niet graag willen zitten als het vol zit
    - hoeveelheid hoofdgerecht aan de weinige kant. Zou zelf meer groente bij hoofdgerecht willen. Inderdaad, het is hoofdzakelijk vlees of vis.

Ondanks deze minpuntjes was het een geslaagde avond. Ik zou wel sneller terugkomen als de minpunten niet van toepassing waren.

47. Gegeten met onze beste vrienden dus het gezelschap was prima, de sfeer in het restaurant ook. Zaten boven, was wel vrij koud in de grote ruimte dus dat is minder fijn binnenkomen. De gerechten die ik gegeten heb waren erg mooi gepresenteerd en zeer lekker van smaak. Echter veel te weinig!! Dit zeg ik echt niet snel maar ging met honger de deur uit. Hetzelfde verhaal voor mijn twee vrouwelijke tafelgenoten en al helemaal voor mijn drie mannelijke! We hebben dit bij de overigens vriendelijke bediening aangegeven maar kregen enkel de reactie ja dat horen we wel vaker. Bij de nieuwe kaart gaan we daar wat mee doen....??!! Vervolgens vind ik het dan bijna een beetje schandalig dat je 2,50 voor een schaaltje friet moet betalen, er twee geserveerd krijgt en er drie op de rekening staan. Ik zal eerst wat recensies afwachten voordat ik weer terug ga naar Vintage. Jammer, want de gerechten waren nogmaals mooi en smaakvol en de ambiance in de zaak is goed. Ik hoop op beterschap wat betreft portionering.

48. Wij hebben genoten van een 3 gangen verrassingsmenu. Heerlijk gegeten,echter waren de porties aan de kleine kant... Wij vonden daarnaast de bediening erg traag en ongeïnteresseerd. Ondanks dat maakte het eten veel goed en wij komen zeker nog een keertje terug. Zeker een aanrader als je de tijd wilt nemen om een avondje gezellig te tafelen.

49. Leuk restaurantje, smal en diep, het geeft een knus gevoel. Wel is het best gehorig, de akoestiek zou verbeterd kunnen worden.
    Positief: het 3 gangen verrassingsmenu voor een leuke prijs, maar de kaart zelf heeft ook voldoende keuze. Het eten is mooi opgemaakt en het zijn speciale combinaties, zonder meteen een heel uitgesproken of exclusieve smaak te hebben. Prettig.
    Wat er jammer is, is dat er bij het hoofdgerecht geen aardappel/friet of salade geserveerd werd. Het hoofdgerecht was daardoor erg weinig, en écht voor 80% vlees/vis. We hebben apart friet bijbesteld, maar pas toen de borden al op onze tafel stonden, omdat het er vooraf niet bij werd vermeld.
    In totaal wel erg tevreden, lekker gegeten en een fijne avond gehad. Leuk personeel.

50. Lekker eten met een knipoogje naar culinair. Prettige bediening en doorlooptijd. Niks gehaast en niks te langzaam. Drie gangen voor een prima prijs. Wordt een terugkomertje. Gezellig!

51. we hebben heerlijk gegeten en het glutenvrije menu was ook heel goed.
    prima bediening met uitleg over het verrassingsmenu.
    een volgende keer bestel ik wel een salade erbij.

52. Lekker eten en goede sfeer! Top!

53. Marieken Nieuwdorp

Prima restaurant met erg lekker eten.
    Enige nadeel vond ik de stoelen. Wij zaten op een bank, deze was te diep en te ver van tafel. onze vrienden zaten aan de andere kant van de tafel op krukken. ook deze waren te laag. Gewone steolen zou prettiger zijn, we hebben er nu van alles aan proberen te doen met dikke kussens.
    Aan de akoestike valt ook nog wel iets te verbeteren. Wellicht vilten kleden aan de wand?

54. Hier geweest met de wijn en spijswandeling op 21 oktober. Super lekker gegeten en hele goede wijn gedronken. Wij komen hier zeker terug.

55. Mark Vogels

Afgelopen zaterdag met een groep gegeten bij Vintage. Het werd een bijzondere avond...
    Toen we aankwamen bleek de stroom te zijn uitgevallen en op een enkel lampje na was alles donker.
    We besloten te wachten tot de monteur klaar was en dit deden we met een drankje op kosten van Vintage.
    Toen we aan tafel konden, bleken we met nog 1 tafeltje alleen in het restaurant te zijn. De rest van de mensen waren inmiddels mbv het personeel elders geplaatst.
    Omdat de stroomvoorziening nog niet optimaal was is gekozen voor een verrassingsmenu. Zowel het voorgerecht, hoofdgerecht en het nagerecht waren fantastisch (en dit zeg ik niet snel). Zeker onder de omstandigheden was ook de bediening goed.

Zo werd het het een bijzonder en qua prijs-kwalitatief verhouding een zeer goed etentje!

56. Eten is top, wijn ook. Bediening mag wat attenter reageren.

57. Heerlijk gegeten! Prima bediening, zeer gastvrij. Moeilijk kiezen met al die lekkere gerechten op de kaart, dus maar een keertje terug!

58. Gezellige en knusse atmosfeer. Heerlijk gegeten met super vriendelijke bediening. Het enige lastige was dat het moeilijk kiezen was.. te veel lekkere gerechten op de kaart ;-)
    Aanrader!

59. Peter Leijten

We hadden een verrassingsmenu. Was lekker, mooi opgemaakt en goede sfeer.

60. Erg leuk restaurant, leuk, bijna lief personeel, heerlijk gegeten. De amuses waren bijzonder, o.a. een chip van Rosevalaardappel op aparte wijze gepresenteerd. Mijn voorgerecht, tonijntartaar, was super, ook de vitello tonato viel in de smaak. Daarna heerlijke pasta met roodbaars en jummie tournedos en sukade voor manlief. De toetjes waren helemaal geweldig: een perfect chocoladetaartje a la minute, creme brulée met échte vanille (kan zo tegenvallen soms...). Oh ja, de olijfolie en het brood zijn om je vingers bij op te eten!

61. Er hing een leuke sfeer in het restaurant.De kwaliteit van het eten was prima maar een schaaltje met gebakken aardappeltjes of frietjes bij het hoofdgerecht was wel lekker geweest en geeft net wat meer voldoening.De bediening is aardig maar zeker niet professioneel.Wij vonden de prijs aan de hoge kant voor hetgeen we ervoor kregen

62. Goede en vriendelijke bediening. In mijn risotto zat te veel basilicum maar ik kreeg keurig direct een nieuw bord met minder kruiden en dat smaakte prima.

63. Erg leuk, gezellig, goed eten, lekkere wijnen en goede, vriendelijke service.

64. anna

65. Vanmiddag lekker geluncht in dit leuke restaurant. Helaas voor het restaurant waren wij de enige. Toch raar want het eten is ons goed bevallen. Ik denk dat het restaurant nog ontdekt moet worden. We hadden een verrassingmenu en we waren onder de indruk van wat we kregen, bijzonder fraai opgemaakt, ons borden leken wel kunstwerken. Leuke bediening, dus niets te mopperen hoor. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.

66. Heerlijk gegeten zojuist. Echt voortreffelijk & smaakvol. Zeker een aanrader. Bediening erg vriendelijk, wel wat traag en vergeetachtig!

67. Geweldig eten,
    Bediening slecht, bestellen een pinot grigio blush krijgen een bardolino bij navraag aan bediening word er gezegd ja das dezelfde ?!? Tja personeel heeft dus geen kennis van wijn
    Bestek word pas na het brengen van het gerecht neergelegd.
    Er word niet of nauwelijks vermeld wat je op je bord hebt liggen (bij verrassingsmenu).
    Bij lege glazen word niet gevragen of we nog iets willen drinken. Na het nagerecht word ook niet gevragen of we nog koffie willen. Na 45 min wachten aan een lege tafel met lege glazen hebben we de rekening maar gevraagd die ook nog niet klopte..
    Wat wel opviel toen de eigenaar binnenkwam werd de bediening in een keer veel vlugger?!
    Erg jammer want het eten was perfect, als het slimmer aangepakt word dan valt hier zo veel meer uit te halen, en hadden wij waarsch. minimaal 50 euro meer uit gegeven!
    Personeel moet beter ingeleerd worden het is jammer van de mooie zaak met heerlijk eten.

68. Vandaag een 3 Gangen lunch genuttigd in een voor mij nieuw en onbekend Restaurant. Echt heerlijk gegeten met een prachtige fles wijn. Goede porties en zeer krachtige en smaakvolle gerechten. Wel is de wijnkaart wat aan de kleine kant, dit is echt het enige minpuntje dat ik kan noemen. Zeer uitgesproken maar gezellige/warme inrichting. Hele vriendelijke service, met voldoende aandacht en een praatje met de gast, tegelijkertijd wordt er ook genoeg privacy geboden indien gewenst. Al met al een echt aanrader

69. Ben onlangs bij Vintage gaan eten, en heerlijk gegeten. Leuke en gezellige bediening, goede prijs kwaliteitverhouding, en mooi interieur. Zeker iets om nog eens te gaan eten. Aanrader!

70. Afgelopen donderdag weer geweest. Goeie ongedwongen sfeer en lekker gegeten en gedronken natuurlijk. Bankje buiten onder de luifel is de ideale spot!

71. Gezellig en heerlijk eten. Origineel menu. Voor hele grote eters raad ik echt een 4 gangen menu aan. Anders zijn de hoeveelheden mogelijk te klein. Bediening is vriendelijk en flexibel. Een aanwinst

72. Maarten

Kwaliteit keuken super! En dat voor een meer dan schappelijke prijs. Aanwinst voor Eindhoven en gezien bovenstaand volgens mij nu eens een nieuwkomer in Eindhoven die het vol gaat houden!

73. Petra Brouwer

Leuke nieuwe tent in Eindhoven, heerlijk gegeten, leuke bediening. Je bent echt uit eten maar toch niet te chique.. Echt de moeite waard!

74. anoniem

Mooie zaak, helemaal nieuw, laagdrempelig, fijne sfeer en vriendelijke bediening. We hebben heel goed gegeten en alles is mogelijk, flexibele koks die erg goed kunnen koken en een verrassende kaart hebben samengesteld. Bijkomend pluspuntje; een karaf water en de broodjes met olie staan niet op de rekening, dat noem ik service. Aanrader voor jong en oud, gezin met kinderen of uitje met vrienden, je bent een heerlijk avondje weg en wordt goed verwend!