Smeagol in Eindhoven

"The Best Argentine Steaks in town!"

Centrum eindhoven (St. Catharina kerk / Stratumseind).

Centrum eindhoven (St. Catharina kerk / Stratumseind).

"The best steaks in town!" Dat zeggen we niet zomaar. Onze steaks zijn uitsluitend biologisch en afkomstig van de Argentijnse pampa's. De runderen leven daar in vrijheid op uitgestrekte, vruchtbare vlaktes. Ze voeden zich met verschillende grassoorten vrij van pesticiden en kunstmest. Gezonde voeding en veel beweging zorgen samen voor de beste kwaliteit vlees met een laag vetgehalte en een sublieme malsheid. Het zes weken lang 'rijpen'op de juiste temperatuur zorgt er vervolgens voor dat het vlees nog smaakvoller wordt en klaar is om door onze grillspecialisten te worden bereid. ALL OUR STEAKS ARE BLACK ANGUS BEEF. AGED A MINIMUM OF 21 DAYS FOR MAXIMUM TENDERNESS AND DEPTH OF FLAVER. The best steaks in town!

4. Betalen pin Visa Master Card American Express

1356261967 100
1385720726 90
1402086703 84
1411906289 86

1. Slechte bediening, niet inlevend en niet servicegericht.
    Ze kunnen maar 1 ding goed klaarmaken en alles wat daarna mogelijk afwijkt snappen ze helemaal niets van. Niet geschikt voor grotere groepen, want dat overzien ze niet en kunnen ze niet mee omgaan zelfs niet met het aanbieden van drinken.
    Communiceren dat iets wat je hebt besteld toch niet komt doen ze gewoon niet. Gewoonweg arrogant, lui en onvriendelijk. Prijs kwaliteit is bitengewoon slecht, veel te duur voor wat je krijgt. Met honger zijn we nu twee keer de deur uit gegaan en dan betalen we ons blauw. Nooit meer!

2. Zeer goede restaurant, sfeer en eten. Zeker een aanrader voor mensen die van vlees houden en het is allemaal halal.

3. Als je van een goed stuk vlees houd ben je bij dit restaurant aan het goede adres.
    Ontzettend lekkere beef en rib.
    Mij is het erg goed bevallen en zal er zeker vaker komen.
    Ik vind het niet terecht dat er negatieve reviews worden gegeven op basis van wijn etc?
    Als je toch wilt zuipen ga je naar een kroeg.

4. Maureem

Helaas staat er op de website niet vermeld dat het om een alcoholvrij restaurant gaat. Ook is dit bij de reservering niet gemeld.

De bediening was helaas benedenmaats. Wij hebben 3 keer zelf moeten vragen of we nog drinken konden krijgen. Het brood liet erg lang op zich wachten. Andere tafels hebben wel vochtige doekjes ontvangen bij spareribs, wij helaas niet. We hebben moeten vragen om bestek voor het hoofdgerecht en bij het hoofdgerecht ook weer zelf om verse peper moeten vragen. Dit zagen wij de bediening namelijk wel bij andere tafels doen.

Het eten was prima, het was goed op smaak.

Al met al zorgde voornamelijk de bediening ervoor dat wij hier niet meer terug komen.

5. Verhouden

Mooi restaurant en gezellige sfeer van een grill-restaurant alleen wij kwamen met een groep van 12 man eten en waren zeer verbouwereerd toen ons, pas aan tafel, verteld werd dat er geen alcohol geschonken werd in dit restaurant.
    Dat dit de regel is kan natuurlijk, maar het is wel heel vervelend als je dat pas verteld wordt als je in het restaurant zit.
    Het staat nergens op de site, niet op de kaart en de site heeft geen gastenboek waarin dit had kunnen staan. Wij dachten lekker met de groep te komen tafelen maar zijn na 1 hoofdgerecht weer vertrokken.
    Erg jammer. Bij een lekker mooi stuk vlees hoort gewoon een lekker rood wijntje vonden wij.
    Als we dit op voorhand geweten hadden waren we niet naar dit restaurant gegaan. Een alcohol vrij diner is niet onze vrije keus.

6. natee

7. Wij hebben hier echt heerlijk gegeten toen wij er een paar dagen tussenuit waren. Het restaurant beschikt over een volledig halal concept en er wordt dus geen alcohol geschonken. Het bedienend personeel was vriendelijk en de service was goed en het eten werd tijdig geserveerd. Zeker een aanrader! Groeten uit Den Haag.

8. Het is altijd heerlijk eten bij Smeagol. Jammer dat bij drukte de service minder wordt. Maar voor mij geen reden om niet te gaan.

9. Met zijn vieren voor de eerste keer bij Smeagol gegeten. Het was een gezellige drukte en dat is altijd een goed teken. Ook het eten was top. Spareribs, kip en rundvlees hadden een lekkere grillsmaak. De frites vonden we heerlijk, lekker krokant en goed van smaak. Dat er geen alcohol wordt geschonken was een verassing voor ons, maar geen reden om er niet nog eens naar toe te gaan.

10. Noor van Bommel

Heerlijk gegeten - jammer dat er geen alcohol werd geschonken, ga toch zeker nog een keer terug. Een aanrader voor het eten.

11. Fantastische steaks! Goede kwaliteit, grote porties, maar een lekker wijntje om het compleet te maken zit er helaas niet in... Wat me stoorde is dat dit nergens vermeld wordt. De website is geweldig, net als de kaart. Maar de werkelijkheid is toch wat tegenvallend, wat sfeer betreft. Het doet wat koeltjes aan. Een aanrader als je echt een lekker stukje vlees wil en de rest minder belangrijk voor je is.

12. Het eten was lekker, goed vlees. Spareribs echte aanrader. Er wordt alleen geen alcohol geschonken. Persoonlijk vond ik dit verwarrend want in Argetinie hebben ze ook goede wijnen. Niet echt geschikt voor kleine kinderen; personeel leek een beetje geirriteerd naar de kinderen toe. Maar met volwassene prima te doen.

13. Een van onze favoriete restaurants in Eindhoven! We komen er ook regelmatig en raden het ook onze vrienden en familie aan! Op alle fronten scoren ze dan ook hoog.

Khalid & Nacira

14. Lekkker eten, vriendelijk no nonsense personeel, gezellige sfeer. Who needs alcohol? Dan ga je na afloop in een kroeg zitten, op loopafstand stratumseind. Voor een lekkere steak is dit absoluut een aanrader. En voor een gezellige avond kies je goed gezelschap.. geen fles wijn.

15. Heel erg jammer dat er geen alcohol wordt geschonken. Het eten was namelijk erg lekker maar daar hoort wat ons betreft een lekker biertje bij. Doordat er niet meteen gevraagd wordt wat je wil drinken, zit je al lekker en heb je al ongeveer besloten wat je wil eten. Daardoor zijn we toch maar gebleven. Het restaurant loopt door dit concept (zoals ze het noemen) erg veel geld mis. Mensen drinken nou eenmaal bij het dineren gauw 1 of meerdere flessen wijn leeg of heel wat biertjes en hierdoor komen heel veel mensen niet meer terug. Erg jammer.

16. Goed eten. Fijne sfeer. Op de bediening niets aan te merken. Prijs, kwaliteit en ook de kwantiteit = prima. Tot de volgende keer.

17. samir

18. Je kunt hier echt super goed eten, niks op aan te merken! Het personeel is heel vriendelijk en gezellig en het restaurant zelf is geweldig leuke muziek erbij, helemaal af! Helemaal top!

19. tom

20. Dit restaurant wil zich meten met serieuze, kwalitatief goede restaurants.... Helaas komt het op alle vlakken tekort! Schenken niet eens een wijntje of biertje, vlees is geen super kwaliteit terwijl ze wel de hoofdprijs vragen. Bediening totaal geen kennis en ervaring. Al met al erg jammer en eens en nooit meer.

22. Paul Edelhauser

Goed stuk vlees en perfect gebakken. Echter onbegrijpelijk dat nergens vermeld staat dat je geen glas rode wijn kunt krijgen. Daar word je mee geconfronteerd als je al uitgebreid zit en aan de broodjes bent begonnen. Cola bij de steak past mij persoonlijk niet zo.
    Argentinië, waar het vlees vandaan zou moeten komen, is een land van feest, dansen, muziek en wat goede rode wijn. Alle begrip voor iemand zijn keuze, maar vermeld het dan wel zeer duidelijk op website en aan de ingang. Als we het hadden geweten waren we elders gegaan. Toch bedankt.

23. Regelmatig gaan wij naar Smeagol om te genieten van het heerlijke malse vlees en de goede service. De gerechten zijn divers en goed bereid. De bediening is vriendelijk en ondanks de drukte kunnen zij het overzicht houden en komen ze regelmatig langs om te vragen of je nog iets nodig hebt. Al met al een top restaurant!

24. Karina Papen

25. Kilic

26. testregistratie

27. Redelijk gegeten. Spareribs waren oke, maar niet bijzonder. Tenderloinsteak wel eens beter gehad, maar niet slecht. Je mist toch je wijntje of biertje bij dit soort gerechten, maar respect voor de keuze om geen alcohol te schenken.

28. Van begin tot eind geweldige service voor een grote groep. De chef weet ook zeer goed een tunasteak te bereiden! Kom zeker terug.

29. Bij binnenkomst door niemand ontvangen, dus maar zelf doorgelopen richting personeel. Bediening liet te wensen over. Zelf iemand moeten aanspreken om te bestellen. Tot onze verrassing werd er geen alcohol verkocht! Dit staat nergens aangegeven of anders erg slecht. Niet op de deur, menukaart of website. Jammer, want een lekker wijntje bij je steak is toch wel aangenaam.
    Erg jong meisje dat over het tafeltje van de mensen naast ons heenboog om onze drank te bestellen ipv even netjes om te lopen. De tafeltjes staan ook wel erg dicht op elkaar. Brood met kruidenboter besteld. Na 20 minuten nog steeds niets gehad. Uiteindelijk het brood bij het hoofdgerecht gekregen.
    Het eten was echt heerlijk! Goede steak, erg lekkere frietjes erbij. Uitgebreide kaart, echt prima allemaal. Jammer maar door de slechte bediening en het feit dat er geen alcohol wordt verkocht kiezen wij de volgende keer toch voor een ander steakhouse.

30. van Iersel

Toevallig bij het zoeken naar een restaurant om een hapje te eten liepen we hierlangs en het zag er van buiten erg sfeervol uit.

Bij binnenkomst netjes en snel ontvangen en een tafel aangewezen gekregen voor 2 personen, we kregen direct netjes de kaart, maar werd helaas niet gevraagd of we al iets zouden wilde drinken.
    De tafels staan beneden wel heel erg krap op elkaar en de voordeur zorgde voor koude lucht van buiten, vooral als mensen de deur niet dicht doen (tip: deurdrager installeren)

Kaart ziet er top uit, veel verschillende gerechten, voor ieder wat wils en niet al te duur.
    Wat ons opviel was dat er geen alcohol verkocht wordt, toch wel jammer want een biertje en voor mijn vriendin een heerlijk rood wijntje smaakt het geheel toch wel iets lekkerder (staat trouwens ook nergens duidelijk vermeldt op de voordeur/menukaart buiten oid).

Nadat we ons voorgerecht besteld hadden, serveerde ze eerst de soep uit en hebben we na 1 minuut gevraagd waar de bestelde caesar salade bleef omdat we uiteraard samen tegelijk wilde eten.
    Na 2 minuten nog geen salade te hebben mogen ontvangen hebben we het nog keer gevraagd, toen mijn salade kwam had mijn vriendin de soep al opgegeten anders was deze koud geworden; jammer dat dit dus niet tegelijk gemaakt/uitgenomen werd, ook geen excuses aangeboden door de serveerster wat al veel goed gemaakt had voor ons...

Het hoofdgerecht (2x Ossenhaas) was voortreffelijk, heel erg mals en met lekkere vers gesneden dikke frieten (een gemis vind ik bij Rodeo Tilburg), valt niet over te zeggen was heel erg lekker!

Kort samengevat:

- Eten & drinken een 8 (was een 10 geweest als er alcohol geschonken wordt)
    - Sfeer een 7 (vanwege krappe tafelopstelling en de tochtende koude voordeur)
    - Service een 6 (vanwege het voorgerecht wat niet gelijk werd uitgeserveerd en we moesten vaak zwaaien om de aandacht te krijgen om drinken te mogen bijbestellen, denk dat die ook kwam door de drukte)
    - Prijs kwaliteit een 9 (zéér goede steaks voor het geld)

Ik denk alleen eerlijk gezegd niet dat we hier terug zullen komen, puur om het feit dat er geen alcohol geschonken wordt.

31. test

32. Afgelopen weekend weer bij restaurant Smeagol gegeten. We werden snel geholpen. Verrassend veel nieuwe gerechten op het menukaart. Als voorgerecht gekozen voor de Chorizo Criollo oftewel gegrilde pittige worstjes en de Empenados (Argentijnse pasteitjes). Dit zag er verrukkelijk uit en het heeft ook nog eens heerlijk gesmaakt! Dan volgen onze hoofdgerechten. We hebben gekozen voor de lamskotelletjes en de mixed grill met hun beroemde verse frieten. Wat een plaatje beide hoofdgerechten mooi gegrild en veel maar vooral watertandend lekker! Helaas geen ruimte meer voor een nagerecht! Prijs-kwaliteit verhouding prima! We komen snel weer terug zekerweten!

33. van der straeten Reginald

Prachtige sfeer, een beetje apart, maar de steak uitstekend. Vrijdag geweest en zaterdag opnieuw, zo goed was het! De steak smelt in je mond en de service is zeer goed en vriendelijk.

Als we in Eindhoven logeren, dan gaan we weer, dat is zeker!

Groetjes!

34. Ik vind dit echt een top tent! Ik schrok in het begin een beetje van het interieur met al die felgekleurde lampen maar het vlees is daar zo ontzettend goed. Super malse biefstuk voor een goede prijs. Ook compliment aan de eigenaar die echt rondloopt als een gastheer en zijn personeel goed aanstuurt! Een klein nadeel, probeer niet te dicht bij een tafel vlakbij de deur te gaan zitten want dan kan het een beetje waaien. Maar goed, ben alleen maar positief over dit restaurant.

35. Juliette van der Lof

Ontzettend lekker gegeten! Mooi en erg lekker vlees, alles is goed verzorgd. Onwijs nette bediening, echt een aanrader om te eten voor een goede prijs.

36. Gisteren wezen eten bij Smeagol. Het eten was lekker, kwaliteit van het vlees was goed.

De bediening liet helaas te wensen over. Half uur lang niemand gezien voor aanvulling op drankjes en dessert kaart. We zaten boven in een (vergeet) hoekje, wat een beetje aan een badkamer deed denken door de tegels op de muur. Doordat de ramen en deur boven naar het terras dicht waren zaten we op een gegeven moment in de walm van de (open) keuken beneden.

Kwamen 2 desserts brengen toen we net afgerekend hadden die niet van ons waren. Pas later op het bonnetje gemerkt dat ze die 2 desserts wel in rekening hebben gebracht.

37. Mark Heitkamp

1 punt
  38. test

39. Heerlijk gegeten bij Smeagol. Het eten voldoet aan alle verwachtingen. Vriendelijk personeel, prachtig restaurant en een hele fijne sfeer daar. De prijzen zijn ook erg laag in vergelijking met wat je krijgt. Kortom: dit wordt mijn favoriete restaurant!

40. Margareta

We willen het personeel nogmaals bedanken voor de goeie zorgen! We zijn laatst met een groep van 14 personen geweest. De bediening was heel goed, ze zorgden continu voor ons dat we niets te kort kwamen. Wat eten betreft zeker een aanrader! Meestal als je met een grote groep mensen gaat eten dan duurt het wat langer in de keuken. Maar ons eten stond binnen no time op tafel en het was heerlijk mals. Voordal de ossenhaas! Nogmaals bedankt en jullie zien ons snel verschijnen!

41. Hier met mijn vriend gegeten. We werden vriendelijk ontvangen. Vervolgens hebben we een leuke tafeltje gekregen boven op het terras. Ik heb een ossenhaas van 300 gram gekregen en mijn vriend een mix grill. Beide gerechten waren heerlijk. En de zelf gemaakte frietjes waren top! Als toetje hebben we samen verse aardbeien gegeten. Goeie tent! We komen zeker terug.

42. Mike Pleitje

43. Ik heb het er samen met mijn vriend erg naar mijn zin gehad. Service was goed, personeel was vriendelijk en het eten was erg lekker! Ik ben een kleine eter, maar heb mijn avocadosalade met garnalen, ossehaas met frietjes en gebakken groentes en vanille ijs met warme kersen en slagroom met gemak op gegeten. Hier komen we vaker terug!

44. Het eten is lekker, maar niet bijzonder en vooral een beetje kaal geserveerd; een vleesgerecht is een goed stuk vlees met een los sausje en frietjes, maar zonder iets 'groens'. Er zijn echter wel groentes als extra's te bestellen, oke, maar een beetje groente hoort mijns inziens inclusief te zijn. De bediening leverde bij ons flink wat irritatie op, de drie serveersters die langskwamen maakte allen storende fouten (verkeerde drinken brengen, na het voorgerecht vragen of je al een dessert wil, drie keer vragen of je een dessert wilt, vies bestek op tafel laten liggen, etc....) erg slordig en onnodig, je waant je in een studentenrestaurant....

N.B. er wordt geen alcohol geschonken en mayonaise kost 50 cent extra (net als bij die restaurantketen met de gouden bogen)

45. Naz 118 punten

Steak was erg lekker en goed bereidt, veel keus op het menu. Service is top, vriendelijk personeel. Echt een aanrader als je een lekker biefstuk buiten de deur wilt eten! Een ander pluspunt vind ik dat er geen alcohol wordt geschonken. Prijs/kwaliteit is perfect!

46. Het eten was heel lekker. Een nadeel vind ik dat ik er geen alcohol wordt geschonken. Wanneer ik ga eten wil ik ook een glaasje bier erbij hebben. Voor mij is dit een reden om naar de concurrent te gaan.. jammer!

Zorg dat je alcohol schenkt en je ziet me weer!

47. Ik had een 300 gr. entrecote genomen. Na ongeveer 30 minuten wachten was hij er eindelijk, het duurde een beetje lang, maar het was het waard. Het was erg goed en lekker mals. Sommige dingen op het menu zijn wel redelijk duur.

48. Ben hier nu al een paar keer wezen eten. Het is altijd erg lekker, de steaks zijn lekker mals! De sfeer in het restaurant is ook gezellig en de medewerkers zijn allemaal aardig! Aanrader.

49. Het eten was erg goed, lekker vlees en goed bereid. De sfeer in het restaurant viel tegen, teveel geluid, kil. Een akoestisch probleem?

50. Eten gemiddeld. Er wordt geen alcohol geschonken en daar kwamen we pas achter toen we er zaten. Dit vond ik een minpunt. Men heeft hier bewust voor gekozen wat natuurlijk prima is maar mag dit concept wel wat duidelijker vermelden zodat de klant beter zijn keuze kan maken waar te gaan eten.
    Eten overigens goed en service ook.

51. Goed gegeten voor een leuke prijs. Daarnaast een hele goede bediening. Biefstuk was super mals en het het gerecht van mijn vriendin viel ook goed in de smaak.

52. Poosje geleden alweer dat ik hier at samen met mijn vriendin. Zij is vegetarisch , dus ligt het niet voor de hand dat je hier dan gaat eten, maar gelukkig hebben ze wel degelijk ook goede vega gerechten op de kaart staan. Het moet gezegd worden: Inderdaad de steaks hier zijn ontzettend mals en lekker! Minpunten vond ikzelf de veel te harde muziek, de paarse belichting en de ontzettend sterke aftershave van de gastheer/ober die overigens wel enorm beleefd en vriendelijk was. Er wordt geen alcohol geschonken, maar zie dat niet als een gemis, immers stratumseind is vlakbij. Het eten was super, de ambiance niet.

53. Remko

54. Gerard

55. Eerste keer zeer goed gegeten, kon toeval zijn, dus dezelfde week nog een keer geweest, maar echt.... de beste steaks! Erg aardige bediening, fijne sfeer, goede prijs_kwaliteit verhouding. Dit wordt onze vaste stek, onze complimenten aan het personeel. Echt een aanrader!

56. Ria 2198 punten

Gister hier op het terras van het avondeten genoten.
    Het eten is van hoge kwaliteit (tikkeltje te zout, ietsjes maar) en verdomd lekker. Alles ging netjes op:
    kalfsribben met extra gebakken groenten, (courgettes, paprika, champignons en ui) steak met extra champignons en ui.

Toetje:
    Banana split en flan con dulche de leche (creme caramel). Dat laatste toetje was beetje jammer dat er honing over de pannenkoek gedaan wordt, had meer caramel verwacht. Maar, al met al toch ook errug lekker.

Bediening: vriendelijk, en netjes.

Hier komen we zeker nog een keertje terug.

57. Vincent Olislagers

58. Jane Appleseed

59. Stephen

Ben hier vorige week met mijn zoon gaan eten waarbij ik me heb laten leiden door de goede beoordelingen op deze site. Het moet gezegd worden; de steaks zijn van van voortreffelijke kwaliteit!
    Ik vraag me echter wel af of het alcoholvrije principe ze niet de kop gaat kosten. Voor ons was het geen probleem, maar we hebben alleen al in het uurtje dat wij er zaten twee complete gezelschappen zien vertrekken nadat duidelijk werd dat er geen alcohol geschonken werd.
    Zou jammer zijn want we hebben nog nooit zo'n geweldige steak gegeten.

60. div_

61. Lance Quejada

1 punt
  62. Y. Bloemers

Inderdaad de beste steaks in de regio. Nu 2x geweest en beide keren ongelooflijk lekker gegeten.
    Service is goed, sfeer okay. Kwaliteit van het eten is gewoon top!

63. Op een vrijdagavond binnen gelopen en verrast door de kwaliteit van dit restaurant. De steaks waren erg lekker. Heerlijk gewoon. Ook de bijgerechten waren uitstekend. Het was even puzzelen met de kaart maar dat heeft ook wel z'n charmes. Enige twee minpuntjes waren de toch enigszins overheersende muziek en de verlichting. De rode verlichting in de hoek waar wij zaten gaf de gerechten een onfrisse kleur hoewel deze, zoals gezegd, uitstekend smaakten. Absolute aanrader.

64. Gisteren bij Smeagol gegeten. Er is niets teveel gezegd, de steaks waren geweldig! Ook goede frites en groenten. Daarnaast grote porties tegen een acceptabele prijs. Enige minpunt was dat er geen alcohol geserveerd wordt, maar dat is overkomelijk.

65. Lekkerste stukje vlees ooit! Had nog nooit 100% halal vlees op dus geen idee of het daar aan ligt maar het was heerlijk! Ook de inrichting is zeer mooi en lekkere bijgerechten, een aanrader!

66. Vanwege een feestelijke aangelegenheid wilden we graag uit eten gaan met een groep van 10 mensen. We zochten echter een restaurant dat kon voldoen aan een paar lastige allergie-eisen. We gingen navraag doen bij Smeagol, en het was allemaal geen probleem! Dus we hadden meteen gereserveerd.
    Gisteravond zijn we geweest.
    Ze hadden voor ons een paar tafels aan elkaar geschoven. De sfeer was goed. Het was redelijk rustig (wij zaten boven). Wel een beetje donker qua verlichting.
    We konden meteen drinken bestellen. De verse muntthee werd zeer gewaardeerd aan tafel.
    Daarna de voorgerechten. Die stonden met een halfuur sinds onze binnenkomst op tafel. De soepen smaakten prima, goed gevuld (bijvoorbeeld de vissoep), op smaak (bijvoorbeeld de goulashsoep; een tikje pittig), en niet te waterig. De stokbroodjes echter had ik warm verwacht en met een knapperige korst. Helaas waren ze koud en taaiig.
    Dan de hoofdgerechten. Deze werden ongeveer 45 minuten nadat de voorgerehten op tafel kwamen geserveerd. Maar dat was prima, we hadden niet het gevoel dat we lang moesten wachten.
    Ze kwamen na de bestelling zelfs nog even extra vragen hoe iemand de gaarheid van het vlees wilde hebben toen ze dat bij het opnemen van de bestellingen vergeten waren te vragen.
    Al het vlees was -zoals we mogen verwachten bij een steakrestaurant- prima op gaarheid.
    Bij het brengen van de gerechten was er wel even een tikje verwarring; alledrie de serveerder/serveersters kwamen met borden aanlopen. Maar wat hadden ze ook alweer in hun hand? Was dit de entrecote of de ossenhaas? Was dit 300 gram of 400 gram? Ook niet helemaal handig als de mensen aan tafel niet meer weten wat ze precies besteld hadden.. Uiteindelijk kwam elk bord bij de juiste persoon terecht. Iemand had een steak van 200gr gekregen, terwijl 400 was besteld. Hij kreeg iets later nog een stuk vlees erbij. Ook was een bijgerecht vergeten, maar na vragen kwam deze er snel bij.
    De hoofdgerechten waren allemaal van prima kwaliteit (zoals ze beloven) en in redelijk tempo opgesmikkeld!
    Het was met zo veel gerechten wel even puzzelen aan tafel om de bijgerechten kwijt te kunnen. De hoofdgerechten werden op zeer grote borden geserveerd met genoeg ruimte om bijgerechten ernaast te scheppen. Bij elk bord kwamen frietjes, die moesten ook op tafel erbij en ook de extra bestelde bijgerechten zoals groenten/salades. Met een beetje schuiven pastte het wel allemaal op tafel.
    De hoeveelheid frietjes was ruim voldoende voor iedereen. Ze hadden alleen wel een tikje langer gebakken mogen worden. Het eten werd natuurlijk warm geserveerd (niet heet), maar koelde helaas ook redelijk snel af (geen verwarmde borden), maar misschien is dat ter bescherming van de armen van de bediening. Uitgezonderd wat frietjes, ging alles op.
    We kregen ook zonder problemen extra tortilla's erbij toen we ernaar vroegen. De sausjes kwamen in aparte bakjes op de borden, dat was helemaal handig ivm de allergiën. De salades waren wel al gemengd met dressing, die was eigenlijk een beetje te vettig.
    De service was prima; ze waren vriendelijk, snel en behendig en vroegen ook of alles naar wens was.
    Wat overigens heel belangrijk is bij een restaurant (vooral een steak-); is het bestek. De messen waren goed scherp, dat was dus ook een pluspunt.
    Er was bij sommigen nog ruimte voor een toetje (prima porties, niet te groot of te klein), daarna gingen we na afrekenen weer huiswaarts. We werden door alle medewerkers waar we langs liepen een fijne avond gewenst.
    Het was al met al best een plezierige avond en een fijne ervaring geweest bij dit restaurant. Waard om nog wel een keer te gaan eten!

67. Lynn En Bart ter Horst

Heerlijk gegeten!! Waar je voor je geld. Eten super en bediening was vriendelijk. Mooie strakke inrichting. Voor herhaling vatbaar!

68. Zaterdag 23 febr. hier gegeten met 3 vriendinnen. Wat een goed vlees. Precies zoals gevraagd en voldoende groente en friet erbij. Gezellig en goed personeel. Jammer dat er geen alcohol geschonken wordt, een wijntje bij rood vlees is altijd lekker maar het eten maakt dit gemis meer dan goed. Een aanwinst voor Eindhoven

69. Vanavond gegeten bij Smeagol en het was ongelooflijk lekker. De sfeer is erg goed omdat het licht vele verschillende en warme kleuren biedt. De mensen van Smeagol zijn erg aardig en gastvrij, wat goed aansluit bij de heerlijke maaltijd. Voor het eerst kreeg ik mijn steak na aanvraag ook daad werkelijk medium/rare, meeste restaurants kunnen hier erg van leren. De maaltijd was tot in de puntjes verzorgt, zelfs de salade was erg goed. Al met al een zeer geslaagde avond in het beste steakhouse van Nederland!

70. Een steakhouse als deze is voor mij jammer genoeg uniek. Het eten is geweldig ( perfect gebakken biefstuk naar mijn wens) compliment aan de griller. Met een woord uitstekend. Petje af. Mijn vaste stek word voortaan Smeagol.

71. Heerlijk gegeten, vooral heerlijk gegrild vlees. Vriendelijk personeel dat uitgebreid tijd neemt om je te bedienen. Zeer uitgebreide kaart met hoge kwaliteit vlees en vis. Prima! We komen zeker terug.

72. Van Der Burgt

Wil je een heerlijk gegrilde Entrecôte, Ribeye of Ossehaas, met daarbij super lekkere frietjes, dan naar Smeagol in Eindhoven. Super vriendelijke bediening, mooi en hip restaurant , echt een aanrader. Er wordt geen alcohol geschonken, maar tenslotte kom je voor de Steaks. De alcohol komt later wel in de kroegen op Stratum.

73. Uitstekend gegeten in dit restaurant. De steaks waren subliem. Bediening is top, de sfeer is ook top.

74. Heerlijk gegeten, goede sfeer
    De steaks zijn nergens zo mals en goed van smaak
    Eigenlijk ongelofelijk
    Bediening zeer vriendelijk
    Zou zeggen ga het proberen, een culinaire verrassing