Brasserie FLO in Eindhoven

Wanneer u met de auto naar ons restaurant komt, kunt u voor uw navigatiesysteem het adres “Pastoor Petersstraat 135” aanhouden. De ingang van onze parkeerplaats is namelijk gelegen aan de achterzijde Holiday Inn Eindhoven.

• OV

Brasserie FLO Eindhoven ligt op loopafstand van Centraal Station Eindhoven. Verlaat het station bij uitgang Noord en via de voetgangerstunnel bent u in mum van tijd bij Brasserie FLO Eindhoven.

• Rolstoeltoilet
    • Invalide parkeerplaats
    • Luxe
    • Klassiek
    • EV-oplaadpunt
  6. Betalen Visa Master Card pin

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1356119965 71
1412079300 69
1458712078 66
1551977636 66
1701202529 67

1. Mijn man heeft naar eigen zeggen heerlijk gegeten met vis als voor- en hoofdgerecht, en ik heb een kalfsribeye gekozen, die ook heerlijk was. Gelukkig weinig vet geproefd, want daar griezel ik van! Geserveerd met ratatouille, oesterzwammen, shiitakes, aardappelgratin en Pomodori-boter. Allemaal lekker.
    Het toetje hoorde eigenlijk bij het dagmenu, maar ik mocht het ook hebben, verrukkelijke chocolademousse met meloenijs (combi vond ik net niet helemaal matchen, maar de mousse en alles eromheen was gourgeous. ♥
    De bediening is vriendelijk en oplettend, ik had wel het idee dat mensen die later bestelden eerder bediend werden, maar dat maken we de laatste tijd meer mee in restaurants.
    Werkwijze van de keuken wellicht?
    De gerant kan wel een beter passend pak kopen, hij barstte er bijna uit! ☺
    Verder is het mooi en gezellig ingericht, (dat nepgras bovenop de scheidingwandjes daar gelaten! Saai). Maar deze Flo mag nog wel wat meer kleur en warmte krijgen op interieurgebied. Iets met rood, zoals in Maastricht!
    Al met al een fijne avond gehad! En ik ben best kritisch ;-)

2. José 114 punten

Voor de 1e keer hier gegeten. Ik had mosselen vooraf. Zeer kleine exemplaren maar de smaak was goed. Als hoofdgerecht hele kreeft thermidor. Zeer klein, niet vers want het vlees was heel taai. Maar het ergste was de saus, zuur ronduit vies. wat een teleurstelling. Mijn partner het had 3 gangen menu. Vooraf de gerookte zalm, dit was het enige lekkere. Hoofdgerecht coq au vin. Opgediend in een kom. Het leek wel soepkip in bouilon. Er was geen rode wijn aan te pas gekomen. Een grote knoeiboel als je dit uit een kom moet eten. Het smaakte nergens naar. De geserveerde aardappelpartjes waren donkerbruin gebakken, niet te eten. Het nagerecht clafoutis peer was opgewarmd en ingezakt. In het roomijs zaten ijskristallen. Samengevat een grote teleurstelling. Niet voor herhaling vatbaar.

3. Ik had er veel verwachtingen van. Een paar weken voor kerst reservering gemaakt voor mij en mijn 2 grote kinderen. Bij aankomst (het was niet druk) kreeg ik een ongezellige reserve tafel door een grote forse onvriendelijke ober aangewezen (de serveerster zei dat het een reserve tafel was). Ik heb een andere tafel gevraagd. Bij het voorgerecht, escargots, werden gebaksvorkjes gegeven door de ober?? Ook had ik wijn besteld en brood. Dit alles werd niet gebracht door betreffende ober. Bij navraag kreeg ik eindelijk escargotsvorkjes... en na nogmaals aan een andere ober te vragen mijn wijn. Brood hoefde al niet meer, de slakken waren al opgegeten.

Hoofdgerecht; kinderen hadden de eend, een kleine bout boven op een berg aardappel puree... ik had een stoofpannetje van coquilles en vis. Nou het waren gewoon stukjes vis in soep. Er zat geen brood bij, geen frietjes of pasta. Echt gewoon slecht. Oja 1 klein kriel aardappeltje in de soep. Het vulde dus niet. Dus dessert voor 10e aan het buffet. Bijna alles (op een frans kerstbrood na en franse kaas en warme kersen) was mousse... gewoon niet lekker en voor het geld echt slecht en niet Frans. En ja ik ben gedeeltelijk Frans dus weet ik echt wel hoe de keuken kan zijn. Ik ben 140 euro kwijt, ben precies maar 2 uur binnen geweest. Bij het weggaan vroeg de ober of het me bevallen was, toen ik zei niet echt reageerde hij ongeïnteresseerd en wenste me een fijne avond. Nooit meer?

4. High tea van goede kwaliteit. Alles vers en erg lekker. Sandwiches, scones, quiche, muffins en truffels/macarons/andere zoetigheden.

5. Lekker genoten van een Fruit de Mer met een flesje Viré Clesse erbij.. Alles smaakte lekker! We hebben 2,5 uur zitten genieten van de verse lekkernijen.. De bediening was erg vriendelijk en alert. Een goed adres als je niet in de buurt bent van de kust voor een Fruit de Mer!

6. Men vindt zich heel wat maar echt speciaal is het niet. Zeker als je naar de prijs kijkt zijn er zaken waar je beter terecht kunt. Enige positieve is het parkeren.
    De kaart belooft veel speciale gerechten maar ze zijn het net niet, we waren met zijn drieen en hadden allemaal dat gevoel. Toch waren we incl drank zo'n 165 euro kwijt dus niet echt low cost. Voor een bezoek was het OK maar voor herhaling niet.

7. Jacques

8. Super lekker gegeten! Wij vonden het super! Service was geweldig en daar kan man langzaam eten en genieten van alles! Top plaats!

9. L.Nellestijn

Wat hebben mijn man en ik hier heerlijk gegeten, hij heeft het lekkerste stukje biefstuk ooit op en ik heb werkelijk genoten van de paella... zeker een keer terug naar dit restaurant!

10. Met onze groep van 10 personen was het alleen mogelijk het menu te nemen. Helaas was dit vooraf niet goed gecommuniceerd. Het menu was wat mij betreft te beperkt.
    Om 10.30 uur begon men al de ontbijttafel klaar te maken.

11. Sjaak Adriaanssen

Afgelopen vrijdag voor het eerst gegeten in de Flo. Ik heb geen verstand van eten. Maar voor het eerst in mijn leven proefde ik een gerecht waarvan ik wist hoe het bedoeld was. De geconfijte eendenbout klopte helemaal.. Mals vlees begeleid door rode bieten, koolrabi (dacht ik) en ui. Een aards gerecht. Complimenten aan de kok. De bediening was uitstekend en de prijs vond ik zeer acceptabel. Kortom, binnenkort zeker weer een bezoek waard.

12. Rob

13. Gisteren hebben we een heerlijk 7 gangen menu gegeten bij Brasserie Flo.

Verrassende en uitstekend bereidde gerechten. Vers en van goede kwaliteit.

Gezellig restaurant met een zeer vriendelijk en deskundig personeel.

De bijpassende wijnen smaakten heerlijk bij de gerechten.

Kortom een aanrader!

14. Frans Marcelis

Op 30 jan. 2011 hebben wij genoten van een geheel verzorg diner voor 2 personen.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Een gezellige ambiance.

En vooral was de kwaliteit van eten en drank van hoge kwaliteit.

Wij zullen Floo zeker aanbevelen aan onze kinderen en in onze vriendenkring.

Frans en Thea Marcelis.

15. Altijd heerlijk en super bediening! Wij komen hier erg graag.

16. Fantastisch restaurant. Zeer vriendelijke bediening en deze hebben zeker geen "air". Het is wel erg prijzig, maar ga hier graag terug voor herhaling! Heerlijke wijn en uitstekend eten.

17. Pluim voucher t.w.v. 70 euro werd een paar uur voor aanvang van het diner geweigerd, nadat deze een dag eerder in orde was bevonden. Aangezien ik over 3 van deze vouchers beschik was ik niet van plan contant te gaan betalen en moest ik op zoek naar een ander restaurant. Mijn oordeel heeft alleen betrekking op de slechte service aangezien ik niet meer van plan ben om erheen te gaan.

18. Wij hebben er gisteren voor het eerst gegeten en het eten was heerlijk, de bediening was erg vriendelijk, kortom wij hebben een hele fijne en smakelijke avond gehad bij Flo.

19. Ik heb een heerlijke avond uit eten gehad in Flo. Om mij heen zag ik tevreden gezichten. Goede sfeer. Ik vond de bediening attent en vriendelijk en gelukkig niet te formeel en overdreven aanwezig. Het eten was echt een feest, Franse keuken op en top. Waar vind je nog een ouderwetse Elsasser zuurkoolschotel van deze kwaliteit? Of een steak tartare, aan tafel bereid. En aan tafel geflambeerde nagerechten. Mijn ervaring is goed. Mooie sfeer en lekker uit eten.

20. Gerechten saai, paella bij dorade filet, franse keuken?

Verder loopt de bediening er met een air rond.

2,5
  21. Ook dit restaurant is weer eentje voor een eenmalig bezoek.

De service was bar slecht te noemen en de gerechten waren niet bijzonder. Als je de rekening gepresenteerd krijgt wordt je even duizelig.

22. H. van Hoof

De bediening voldoet niet aan het niveau dat men van dit restaurant mag verwachten.

Het nodigt niet uit voor een tweede bezoek.