gratis parkeren rondom het restaurant.

Lijn nr. 55 vanaf station.
    Naar kievietlaan of poeijersstraat!
    Richting albert heijen!
    Niet tegenover de cafetaria maar tegenover de ah!

Bezorgrestaurants in de buurt van Wok Dragon City

• All-inclusive

• Rookruimte
  5. Betalen Master Card Visa pin

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1219840740 98
1310451967 92
1317422061 93
1421973477 81
1519554799 79

1. Bij binnenkomst direct het idee bij een afhaalchinees naar binnen te lopen. Sfeer is niet gezellig, het is een aanbouw waar wat tafels en stoelen geplaatst zijn en thats it. Doordat het klein Is, is de keuze ook zeer beperkt! Schoon mes zat vast aan mijn servet geplakt, was dus vies! zal hier nooit meer naartoe gaan!

2. Fantastisch gegeten. Echt heerlijk. Prijs / kwaliteit ook super goed. Een dikke aanrader!

3. Zeer tevreden: veel keus in spijzen, zeer goede service. Zeer aan te bevelen.

4. Eten was koud. Werd later opgelost.

5. Erg lekker gegeten, vriendelijk personeel en veel uit te zoeken qua eten.

6. Vorige week 2 wokjes gehaald om thuis op te eten, vanmorgen kwamen we de eerste garnaal tegen... Matig gevuld dus. Een bami met garnalen en nasi met kip besteld, zat weinig smaak aan en daarnaast niet goedkoop. Ik zou hier niet meer naartoe gaan.

7. Ellen van diejen

Prima! Aardige en snelle bediening, prima eten en lekker ongedwongen sfeer, zeker als je met kinderen komt eten.

8. clarence

Ambiance is goed, eten heerlijk en service uitstekend. Wat wil je nog meer voor een avond gezellig uit eten! Daar ik die dag ook jarig was, werd erg attent op gereageerd door zang en een leuke presentje. Echt een aanrader!

9. Top service en heerlijk gegeten. Zeker een aanrader. Niet zo massaal als andere wok restaurants.

10. Personeel als zeer vriendelijk ervaren, heerlijk gegeten, zowel de wok als de teppanyaki, gaaf zoals ze dat maken. Helemaal tevreden, zin om weer te gaan.

11. Vanavond heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Dit was voor ons de eerste keer... en zeker voor herhaling vatbaar.

12. H.Smulders

De kwaliteit is altijd prima, de keuze is ruim voldoende. Het personeel is vriendelijk. Wat wil je nog meer.

13. Wederom zeer goede ervaring met dit restaurant. Genoeg keuze voor zowel wok, teppanyaki als buffet en alles vers. Bediening was opnieuw ongelooflijk vriendelijk en behulpzaam.

14. Ruud 10 punten

Lekker gegeten. We gaan daar zeker nog een keer terug.

16. Lex en Vera uit Nunspeet

Bijzonder goed restaurant. Wok; teppanyaki en buffet, alsmede voor en nagerechten. Zeer ruime keuze en zeer goede kwaliteit. Smaakt allemaal voortreffelijk! Zo goed, dat we er afgelopen weekend zelfs 2x gegeten hebben.
    De eigenaar is bijzonder vriendelijk en attent, evenals de bediening. Iedereen groet je als je binnenkomt. Kan dit echt iedereen aanbevelen! Voor zaterdag kun je het beste reserveren.

17. We hebben afgelopen week de verjaardag van mijn zoon bij Dragon City gevierd. Het was gewoon super. De keuze van eten was ruim genoeg. We vonden vooral de Teppanyaki hier erg goed, het was zorgvuldig naar je wens klaar gemaakt, was erg lekker. Mijn zoontje vond de kip erg lekker. De personeel hier is super vriendelijk. We kregen uiteindelijk nog een verrassing voor onze zoon, dus een volmaakt avondje bij Draon City.

18. Wij gaan daar regelmatig eten afhalen. Wij passen het menu altijd een beetje aan en de mevrouw deed moeilijk aan de lijn en we moesten iets extra bij betalen, normaal niet. Dus dat hebben wij niet gedaan,
    Ze hadden het waarschijnlijk te druk. Het eten is er wel goed.

19. We kwamen binnen en gelijk mochten wij in het donkerste hoekje van het restaurant gaan zitten. Na vragen om een ander plekje, mochten wij meer naar het midden verplaatsen naar een ander plekje. Een plekje wat er net mee door kon.

Uiteindelijk bij de wok gooien ze ui door het gerecht heen en is de broccoli nog zo hard als steen. Uiteindelijk nog wel kunnen genieten van de grill.

20. Janny de Boer

Wij hebben vanavond weer heerlijk gegeten bij Dragon City. Komen altijd hier als we in de buurt zijn. Heel vriendelijk ontvangen. Het eten was perfect en ik kan het iedereen aanraden.

21. fam. Branten

Weer lekker gegeten. Een paar jaar geleden voor het eerst geweest, maar de kwaliteit is dus nog steeds goed. Ondanks de drukte een prettige sfeer.

22. Kom hier elk jaar met de kerst en persoonlijk vind ik de sfeer gemoedelijker dan bij de concurrent. Het is een echte gezellige huiskamersfeer en het personeel is hier erg aardig en gemoedelijk. Bij Dragon ben je nog echt een klant. En de klant is koning.

23. M. Verschueren

Super. Vriendelijke gezichten bij binnenkomst. Ook de 2 koks knikken de binnenkomers toe. Alles wordt heerlijk klaargemaakt en het belangrijkste, heerlijke smaken, of je nu eet van de badplaats of uit de wok, alles is geweldig. Als je eten klaar is ook nog een smakelijk eten gewenst door de kok. Kunnen heel wat wokrestaurants iets van leren. Veel vaste gasten. Ook wij, tot de volgende keer.

24. aida

25. Stef

26. stephan

Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel.
    Als je jarig bent krijg je een leuk presentje mee naar huis!

27. daisy

28. Great place to eat when I am in Eindhoven visiting family!

29. Zeer lekker eten. Ik ben hier net met mijn ouders geweest. Het is een mooi restaurant, erg sfeervol. En het personeel is zo beleeft en aardig. Zeker vergeleken met het vorige wok restaurant waar we naartoe gingen. We kwamen binnen en meteen werden we netjes gegroet. De kok nam de tijd om ons te groeten. Elke keer als we eten haalde zei hij smakelijk eten. Er is veel keuze en het eten is zeer lekker.
    Al met al een top restaurant en eentje waar wij zeker vaker naartoe gaan.

30. We zijn hier meerdere malen geweest. Het eten is altijd goed. Word snel bereid. En altijd vriendelijk personeel.

31. Cooke van loon

Diverse keren gegeten met groep of vrienden.
    Eten en sfeer kan niet beter.

Mooi gedekte tafels, veel keus wat eten betreft en sausvarieteiten

32. Ton de W ster

Prima om hier te eten.. Kom er nu al regelmatig mijn ervaringen zijn gewoon erg goed. Prima gastheren en dames. Gewoon toppie.

33. Gister avond ben ik samen met mijn vriendin bij Dragon Wok uit eten geweest, alles beviel perfect, Het eten, de service , en de aangename sfeer daar waren erg goed.
    Het is echt een aanrader voor andere mensen!

Mvg,

Fabian

34. Gisteren daar voor het eerst gegeten voor de verjaardag van mijn schoonmoeder.
    Ontvangst was al direct heel goed,ook de koks begroeten je meteen,het eten was formidabel,echt super lekker gegeten,de bediening is erg vriendelijk en mijn schoonmoeder kreeg een leuk kado.
    Ik vind het werkelijk een aanrader.

35. Ben al in tientallen wokrestaurants geweest maar dit is toch wel het restaurant met de beste sfeer en het eten en de koks zijn subliem!

Als ik een minpuntje mag noemen dan is het dat als het er heel druk is dat de ruimte voor het wokken en de tepan yaki wat klein is.

Ronald

36. Aanbevolen door onze kennis gingen we voor de eerste keer bij Dragon City eten. Bij binnenkomst werden we begroet door zowel de obers en de koks die aan het werk waren.
    't restaurant is niet te groot zoals de meeste wok restaurants, 't was wel een vrij drukke avond, sfeer was ook erg goed.
    Eten was erg lekker. Wel wat beperkte keuze aan de voorgerechten, ik miste vooral het stokbrood bij mijn soep. Maar de bakplaat was super, ik werd gevraagd hoe ik mijn biefstuks wilde hebben, vervolgens werd die op de bakplaat percies op de wijze ik wilde klaargemaakt. Ook waren er genoeg keuzes aan verschillende soorten vissen voor de bakplaat. Bij 't wokken, vond ik de Dragon City Saus erg lekker.
    De personeel was ook erg vriendelijk. De avond was zeer geslaagd. We komen hier zeker nog vaker eten.

37. Vanavond met 2 personen daar gaan eten. We zijn zonder reserveren binnen komen stappen, maar er was ruimte genoeg. We gingen vanavond dus voor een wok/teppanyaki-buffet voor 18,50 pp.
    Een jongeman gaf ons een prima tafeltje bij het raam, we kregen zeer snel ons drinken geserveerd (water was wel duur overigens, 10 cent duurder zelfs dan thee).
    Omdat we niet echt bekend waren met het wok/teppanyaki-concept, werd ons dat uitgelegd. Jammer dat de jongeman niet zo goed verstaanbaar was vanwege het lawaai/sissen van de wokpan en bakplaat.
    Toen mochten we dus onze gang gaan. We begonnen met de voorgerechten, er was keuze uit 2 verschillende soep, en diverse sushi en saladegerechtjes. Verder mocht je voor de warme gerechten zelf groenten/vlees/vis op een bordje scheppen en laten wokken met zelfgekozen saus of op de teppanyaki laten bakken. Zelf kon je er nog nasi/bami/miehoen en bijgerechtjes als sate/loempiaatjes/gebakken banaan bij opscheppen.
    Jammer was dat de kroepoek op de vriezer met het ijs stond, waardoor je er eigenlijk compleet overheen keek. Ook miste ik eigenlijk de witte rijst. De bami, nasi en loempiaatjes zou ik proberen, maar de miehoen (beetje taaiig) en ku-li-yuk (grote bal, niet zo veel smaak) laat ik de volgende keer liggen.
    De keuze van ingrediënten voor de teppanyaki of wok was ruim voldoende. Zag er ook wel goed uit.
    De saus van de teppanyaki was erg lekker. Van de wok smaakte de 'Dragon City'-saus ook prima. De ketjap-saus vond ik persoonlijk wat minder.
    Als nagerecht was er keuze uit 6 smaken ijs, vers fruit, mini-tompoucejes en soesjes. De aardbeien smaakten wat minder, maar de lychees en vooral de verse ananas en meloen smaakten heel fris.
    De bediening was snel en vriendelijk. De lege borden werden opgeruimd. En erg professioneel, je had het bijna niet in de gaten. Ook niet als de wokchef niet achter de pan stond, en jij ging je bordje vullen; dan draaide je je om en stond hij al klaar om je gerecht te bereiden.
    Ze vroegen ook steeds of het gesmaakt had en of we nog iets wilden drinken bijvoorbeeld. Ook werden we bij het weggaan wel 5 keer bedankt en tot ziens gewenst.
    Erg vriendelijk, wat de beleving van dit uitje zeer ten goede kwam. Het eten smaakte over het algemeen prima, dus het was best geslaagd.

38. Een zeer goede wok. Ik denk zelfs wel de beste van Eindhoven en omstreken. Super vriendelijk personeel en het eten was gewoon super. Alles vers en van alles voldoende.

39. Bert Schafer

40. marianne en johan

Wij hebben dit restaurant als zeer goed beoordeeld omdat je er heel lekker kan eten. Wij waren er op een doordeweekse dag, het eten wordt goed klaar gemaakt en er is voldoende keus om op je bordje te leggen/scheppen. Ook bij iedere keer als jou bordje klaar is dan zegt de kok altijd netjes eet smakelijk, dat getuigt toch wel van vriendelijkheid. Daarom hebben wij een cijfer 9 gegeven voor alles. Wat ons betreft is dit ons vaste wok restaurant M.v.G Johan en Marianne

41. martien

Te gekke wok, kom er regelmatig met ons gezin. Het eten is er erg lekker en de gastvrijheid is geweldig. Echt een wok om regelmatig naartoe te gaan.
    Personeel jullie zijn geweldig. Tot de volgende keer.
    Groetjes fam pennings

42. Kevin 25 punten

Nou dit is ook een lekker wok-restaurant! Als ik binnenkom dan word ik sfeervol ontvangen.
    De werknemers waren heel erg gastvrij tegen me.
    Ook had ik een ruime keus!
    Een aanrader!

43. Ik heb gisteren voor het eerst bij Wok Dragon City gegeten en ik kan je vertellen dat het echt heerlijk was! Niet te geloven dat dit ik hier nog niet eerder had gegeten, want ik kom wel vaker naar Eindhoven toe om te dineren. Voor ieder is er wat wils, of je nu van vlees of vis houdt of helemaal vegetarisch eet. Het fijne van dit wok restaurant vind ik dat je onbeperkt kan eten, maar toch de sfeer hebt van een oorspronkelijk restaurant. Ik kan het iedereen van harte aanbevelen!

44. Heb afgelopen week hier gegeten. Een gezellig wok restaurant, maar vooral de kwaliteit van het eten en service de bediening hier zijn buiten gewoon geweldig. Echt een aanrader.

45. Voor het eerst geweest eten met het gezin. Op het eerste gezicht lijkt het wat klein, zeker vergeleken met de grote wok restaurants. Maar wat hebben we goed gegeten !! Slip tongen, zalm, tong, ossenhaas, gamba's mmm.. Erg goed en prima bediening aan tafel en achter de wok/plaat.

46. I found this restaurant online when I was on a business trip in Eindhoven. This restaurant met all my expectations. Many choices of food with great taste. Price is not too high. Staff speaks well English.

47. Peter Bossinga

Zelf was ik nog nooit eerder in dit restaurant geweest. Op de 1ste kerstdag was ik met mijn familie hier wezen eten. Dit rest. is tot nu toe het beste wok restaurant waar ik ooit ben geweest. Eten is bijzonder lekker, bediening en de koks waren zeer vriendelijk. Sfeer was goed, het was zeer druk, maar niet chaos. We hebben allemaal genoten van die avond.
    Ik vond wel jammer dat de prijs op de kerstdagen iets hoger is dan normaal. Schijnbaar dat het overal zo is.

48. Eva-Melief

Vandaag met mijn vrienden lekker gegeten bij Wok Dragon city. Dit is het beste wok rest. waar we geweest zijn tot nu toe. Alles was goed! De biefstukken hier zijn echt de allerlekkerste, perfect gemaakt !

49. Persoonlijk vind ik dit het beste wok restaurant van Eindhoven en omstreken. De koks hebben meer aandacht voor de kwaliteit van het eten dan bij andere massale wok restaurants waar de nadruk meer op de snelheid ligt. Het restaurant is niet zo groot waardoor er een knusse gezellig sfeer is! Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, zo kan ik niet altijd spreken over personeel van andere woks.. Ik kom hier vaak terug en elke keer vind ik het verrukkelijk.( Vooral ingredienten op Japanse wijze laten bakken op de Tepanyaki is echt een aanrader)

50. Sam 32 punten

Good chinese buffet restaurant and instant woked food.

Very nice and helpful service.

Prices are ok.

51. Hendri van Kuijk

Eindhoven heeft veel restaurants maar dit is mijn huis Chinees. Het eten is goed. Ik eet geen vlees, ze maken het erg goed klaar. Je wordt als familie ontvangen.

52. annemarie

We zijn bij verschillende WOK restauranten geweest. Voor ons is dit tot nu toe de beste.

Het is een WOK restaurant met sfeer. Vooral het eten wordt perfect klaar gemaakt, echt kwaliteit.

De personeels zijn erg vriendelijk. Echt top!

53. Dennis van Putten

Het is een van de beste wok restaurants waar we zijn geweest.

De keuze is ruim genoeg voor mij, maar vooral de kwaliteit is echt top.

De service is zeer goed.

54. Ik vind de service top! En het voedsel is heerlijk te pruimen, maar er is helaas wat minder keuze dan bij andere woks. Maar voor mij maakt dat niks uit het is gwn heerlijk!

55. We eten hier heel vaak.

Service is gwn toppie.

Maar je hebt wat minder keuze.

Dat is het jammere, verder niks op te merken.

Voor mij alleen maar tienen!

56. Al een paar keer gaan wok-en hier en het is een gezellig, gemoedelijk restaurant. Niet heel massaal, zoals het bij andere wok's in Eindhoven wel kan zijn. Het eten is lekker, je hebt iets minder keuze dan de grotere wok's, maar daar staat tegenover dat de kwaliteit wel heel goed is! Bediening is altijd vriendelijk en attent. Nog nooit a la carte gegeten.

57. Marcel van Hoek

We hebben er vaker ge-eten,en het smaakt lekker.
    Echt voor herhaling vatbaar.