Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

2 20080
4 19922
  1. J.van Bergen

Via Social Deal geboekt met 6 personen.
    Er moest betaald worden voor de frietjes en de sla, 4.50 per schaaltje, 3x besteld en hield ook niet over. Hoezo 3-gangenmenu? Hoofdgerecht is dus alleen een stukje vlees of vis op je bord, wat ook nog eens erg klein was.
    Likeurtje wat bij het dessert hoorde, hebben wij niet gehad.
    Broodplankje à 7 euro, 2 stuks besteld voor 6 man. Voor wat wij kregen nog veel te duur.
    Uiteindelijk een miskoop deze Social Deal.
    Naar onze mening geen aanrader dus.
    Gemiste kans voor de ondernemer.
    Jammer.

2. Goede bediening, lekkere mosselpan en voldoende bijgerechten, wat het de prijs zeker waar maakt. Wij hebben genoten!

3. Antoinette Houdijk

Weer lekker gegeten. Heel gezellig en snelle en goede service. Toppie.

4. Fam. Van Sprundel

Gezellig, sfeervol restaurant. Mooie gerechten, lekker flesje wijn, goed gezelschap en vriendelijk/spontaan/betrokken medewerkers...
    Heerlijke avond gehad.

5. Vanavond samen gekozen voor brasserie Brasil in Callantsoog. De dames wilden pannenkoek en de mannen pizza. Dus Brasil een prima plek. Een hartelijk welkom, vlotte bediening en niet onbelangrijk het smaakte prima. Kortom een verdiende knuffel voor dit restaurant.

6. Zuid-Amerikaans Spijkenisse

Eten/drinken: Ik heb hier tweemaal gegeten en beide keren de onbeperkte spareribs gekozen, dit waren letterlijk de lekkerste spareribs die ik ooit heb gegeten. Het vlees is zachter dan de bips van een pasgeborene en de ribs komen in drie verrukkelijke smaken. De patat (of aardappelpartjes) die gratis zijn inbegrepen zijn lekker krokant en komen met twee sausjes, een knoflooksaus en een heerlijke frisse salsa-saus. Wat betreft het drinken is de sangria zeker een aanrader.

Sfeer/service: Wat opvalt aan het restaurant is de knusse sfeer. Het is allemaal erg kleinschalig, echter, door de inrichting en het gebruik van bankjes heb je nooit het gevoel dat je op iemands lip zit. Deze kleine sfeer gaat hand in hand met de geweldige service. De serveersters lopen rond en checken regelmatig of er een nieuwe sparerib-lading nodig is (met bijna Jedi-achtige krachten weten zij wanneer de tijd nadert, of zij kijken gewoon naar je bord, één van de twee) en na het eten wordt altijd netjes gevraagd of alles naar wens was. Als ik ergens over zou moeten klagen was het de wachttijd, beide keren dat ik hier had gegeten was het nogal druk, en het duurde mild-lang tot de ribs er waren, maarja, ik ben geen mopperende oude taart OOOOO snap.

Prijs/kwaliteit: Tot slot heb ik voor prijs/kwaliteit de volle 5 sterren gegeven omdat ik me altijd afvraag hoe het restaurant nog winst kan maken op de onbeperkte spareribs. Ik voel me bijna schuldig als ik na mijn vreetfestijn neerkijk op mijn bord waar de botjes zich hebben opgestapeld. Maar dan hoor ik de zachte stem van de serveerster en klinken de worden 'Wilt u nog meer spareribs?', waarna ik de handdoek in de ring gooi en in de woorden van Bob Marley 'Don't worry about a thing'.

7. Tineke Merkus

Heerlijk gegeten, mooi opgemaakte gerechten. Vriendelijke en correcte bediening. Zeer de moeite waard, zeker "tot ziens".

8. Marian Leeuwendal

Heerlijk gegeten! Tapas verrassingsmenu. Duidelijke uitleg van de verschillende gerechtjes. Verse ingrediënten en heerlijk van smaak. Kortom: een aanrader.

9. Internationaal Eindhoven

Bert Verheijden

Vanavond weer geweldig culinair genoten bij Eve, wat een fantastisch restaurant!!

10. Cees&Mirian

Heerlijk prinsjesdagmenu gegeten!

11. Met bon van vakantieveiling op 21 sep 2016 hier gegeten met 4 personen. Ruime keuze uit 3-gangenmenu. Elk wat anders gekozen (overigens zonder overleg). Allemaal zeer tevreden over de kwaliteit en smaak van alle gerechten. Zeer bijzonder was de bereiding van de stroganofsaus aan tafel bij de tournado. De bediening was zeer vriendelijk en correct.

12. Gezellig uitje voor hele familie!
    Jammer dat ons favoriete gerecht (geitenkaas rolletjes met spek en balsamico dressing) niet meer op de kaart staan.

13. Jurgen Roelofs

14. Al een aantal keren wezen eten, steeds wisselende kaart dus volop variatie. De sfeer en service zijn uitstekend, net als het eten. Erg lekker en ruim voldoende en dit alles voor een zeer vriendelijke prijs. Een echte aanrader!

15. Vanavond voor de tweede opeenvolgende avond a la carte gegeten in dit gezellige en gastvrije restaurant. De 'a la carte' kaart biedt voldoende mogelijkheden. De bediening is uiterst vriendelijk en joviaal. Het kwaliteit van het eten is prima in verhouding met de prijs. Wat mij het meeste opvalt in positieve zin is de sfeer. Zowel de inrichting van de zaak als de hartelijke ontvangst en de bediening doen mij sterk denken aan de gemoedelijke en joviale sfeer van het Zuid-Oosten van de Verenigde Staten (Georgia). En dat is beslist een grote aanbeveling!

16. Fam van Dalen

Gezellige avond met de familie. Heerlijke menukaart met voldoende variantie. De borden eten zagen er prachtig uit. Bediening was zeer vriendelijk. Top avond verzorgd door de Heische Tip!

17. Zeer lekker gegeten, ruime kaart + leuke specials.
    Vlotte bediening en niet lang hoeven wachten.
    Leuk om het superyacht langs het terras te zien varen.

18. Vandaag Chinees afgehaald, kom op veel plaatsen met werk, maar dit is vooralsnog een van de weinige Chinese restaurants waar ik vaker gegeten heb en ook echt vers blijft! De smaak van het eten is dan ook erg goed, de bakjes zaten niet gevuld met saus en wat eten maar juist het tegenovergestelde. Mensen klagen over de prijs hier, maar wat is 2 euro verschil met een andere chinees als het tenminste ook echt vers is... Beetje typische Nederlanders die daarover klagen als je het mij vraagt. Top gegeten, vriendelijk geholpen, ook aan telefoon (even herhalen wat je besteld hebt, altijd fijn als dit klopt), kom hier vaker!

19. Ik was bij je op woensdag met mijn Poolse collega Magda. Zij vond je soep zo lekker, een tien met een gouden griffel. Bediening vlot. Leuke en relaxte sfeer. Geen gejaag. Prijs was gezien de versheid en het vakmanschap op zijn plaats. Kan je niet verhuizen, dichterbij Doetinchem. (Kan ik vaker komen eten)"door de heeg".

20. Fantastisch, leuke bediening. Informatief over gouda en omgeving. Ik zat dertig jaar eerder op school in de lange groenendaal. Deze zaak was er toen ook al! Dat zegt toch genoeg

21. Pannenkoekenhuis Borne

Het was allemaal prima geregeld. Aardig personeel en goede service!

22. Beste macdonalds ooit!
    Eten werd aan tafel gebracht.
    Er werd nog een tissue en een pepermuntje nagebracht.
    Super vriendelijk personeel.

23. Heb er mijn verjaardag gevierd met 10 vrouwen. Wist van voorheen dat 't gezellig en zeer lekker is daar. Heerlijk genoten. Dank jullie voor de fijne avond.

24. Pannenkoekenhuis Zeddam

Erg lekker gegeten, zeker vriendelijk, rustige bediening. Mooie locatie en mooi restaurant.
    Beslist aan te bevelen, wij komen zeker terug!

25. De beleyr imelda

Mooie omgeving. Ideaal om mooie fietstochten te doen.
    Vriendelijk personeel.
    Eten genoeg keuze, maar matig van kwaliteit.
    All inclusief, maar als je lunchpakket wilt meenemen, vragen ze 10 euro om in te pakken wat toch wat overdreven is.

26. Vandaag een diner genoten op het buiten terras van Overdiep. Lekker stoelen en mooi uitzicht!
    Het eten was verzorgd en de smaken goed. Het was voor mij de eerste keer hier, en ik begreep dat er nieuwe eigenaren op zitten. Dit verklaart voor mij ook de matige recensies voor de overname. Daar is nu helemaal niks meer van te merken. De bediening was zeer vriendelijk het eten goed, en zeker geen lange wachttijden , ondanks dat het gezellig druk was. Overdiep ga zo door!

27. De koks komen erg ongeinteresserd en onaardig over, niet leuk. We gaan hier niet weer naar toe.

2,8
  28. Klein, sfeervol en gastvrij restaurant waar je heerlijk kunt eten. Bediening is altijd vrolijk en geeft je de neiging om volgende week weer terug te komen!

29. Gezellige plek voor een lekkere snelle hap en top service!