De Heische Tip in Zeeland

heerlijk genieten is géén toeval meer

80 parkeerplaatsen
    2 invalide parkeerplaatsen

◾Afrit autosnelweg op 7.00 km
    ◾De camping ligt ca. 1,5 km ten westen van de plaats Zeeland. Vanaf de A50 afrit 14 (Zeeland) de N277 richting Zeeland. Na 5 km op rotonde linksaf Bosweg (Zeeland is rechtsaf) en borden volgen.

Uitzonderingen

Gesloten

• 1e Kerstdag – 25 dec
  • 2e Kerstdag – 26 dec
  • Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

De Heische Tip biedt aan zowel grote als ook kleinere groepen uitstekende mogelijkheden voor een feestje.
Met een Terras, Serre, Taveerne, Bistro en Zaal kunt u bij ons alle kanten op.

Op onze unieke locatie bieden wij u een breed scala aan activiteiten en hierdoor wordt uw familiedag, team-uitje of feest gegarandeerd een succes.

De Taveerne leent zich prima voor feesten tot 100 personen. U voelt zich vast thuis in de Bourgondische sfeer die deze ruimte uitstraalt.

De Taveerne is multifunctioneel, er kan worden gefeest maar ook de actieven onder u kunnen zich vermaken met een spelletje darts of biljart. De kinderen vermaken zich ondertussen in onze lummelhoek.

Heerlijk genieten op het terras

Ons terras is één van de mooiste in de omgeving.
Met uitzicht op een mooie waterpartij, speeltuin en vrij van autoverkeer zit u hier op een uniek plekje.
Het terras biedt plaats aan ruim 120 personen.

We kunnen hier diverse groepen ontvangen voor een kopje koffie of een borreltje en bij heel mooi weer kan er zelfs buiten gebarbecued worden.

De HeischeTip een heerlijke dag is géén toeval meer..!

• Buffet: € 14,50

1489319316 87
1495261981 87
1501204646 87

1. Gini en Arie de Knegt

Op 28-10-2017 ons 50 jarige bruiloft gevierd in het restaurant van De Heische Tip met 56 gasten.
    Wij hadden gekozen voor een Zuid Amerikaanse bbq het was in een woord geweldig lekker.

2. July Dirkse

Heerlijk buiten gezeten, mooie omgeving, fijn geholpen en lekker gegeten voor een prima prijs. Voor herhaling vatbaar

3. Heerlijk gegeten en dat op een recreatie camping 🖒🖒.

4. Heerlijk gegeten echt een culinair hoogstandje met een variatie aan smaken niet voor niets komen wij hier geregeld en de prijs is het meer dan waard 👍🏻😋

5. Gerdie & Wil

Ondanks de enorme drukte een vlotte en vriendelijke bediening. Het eten was erg lekker en voldoende. Zeker voor herhaling vatbaar.

6. Heerlijk gegeten voor een leuke prijs .

7. Linda 12 punten

Fijne afsluiting na een dagje strand. Goede prijs- kwaliteit. Ondanks de drukte eerlijke en prima bediening.
    Dit gaan we zeker herhalen!

8. Diana de Lepper

Gezellig met z'n zessen gegeten😄 De carpaccio, het visgerecht, de soepjes waren heerlijk. De biefstuk was super mals, het Bourgondisch pannetje was overheerlijk, de zalm smaakte ook zeer goed. En de toetjes smolten op de tong!! Kortom een aanrader, zeker voor de prijs 😉

9. We waren met tweeën uit eten. We hebben als voorgerecht brood met kruidenboter besteld. Het brood was erg vers en lekker en we schrokken van de grootte van het brood. Was echt mega groot en boven verwachting. Vaak krijg je maar een paar stukjes stokbrood, maar dit brood was echt top. Als hoofdgerecht hadden we steak besteld. Was wel lekker. Genoeg friet erbij, maar 1 bakje salade en een paar boontjes en dat vonden we nogal weinig.

10. Zeer goed gegeten en onze verwachtingen overtroffen. Relaxte sfeer en zowel de mogelijkheid om laag als hoog te zitten op goed zittende krukken. Geen plek voor een snelle hap en geen uitgebreide menukaart, maar wel alles zeer goed bereid en mooi opgediend.

11. Gerson Pieters

Mooie kaart. De steakweken zijn zeker een aanrader. Sla het broodmandje niet over het brood is heerlijk.

12. Bob willems

Vandaag voor het eerst wezen eten bij de Heische tip. En dit is ons erg goed bevallen, de combinaties op bord kloppen en de smaken zijn goed. Mooie locatie aan het water, wat bij dag licht nog mooier is! Uit kijken over het water onder het genot van een goed kopje koffie of een over heerlijk dinner.

Al bij al erg goed!

Goed eten voor een eerlijke prijs!

Team Heische tip bedankt voor een fijne avond!

13. Erg lekker gegeten, voldoende en zeer vriendelijk personeel.

14. Heerlijk gegeten voor een goede prijs kwaliteitverhouding. Los van de Jumbo actie natuurlijk.

15. Pierre en Lian

Erg lekker gegeten in verbouwd restaurant. Erg vriendelijk personeel. Enig minpuntje harde muziek.

16. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was top.

17. Fam. Verwegen

Wij zijn al diverse keren gaan eten bij dit restaurant. Het is er gemoedelijk en het eten is echt prima.

18. Dennis Schel

Afgelopen zaterdag hebben we met 6 personen verrassend lekker gegeten in het restaurant van de Heische Tip te Zeeland.
    De gerechten waren bijzonder lekker en de opmaak zoals het hoort! helemaal af!
    (nogmaals) Complimenten aan de kok. Ook de bediening is accuraat en klantvriendelijk.

19. Gezellig, lekker eten en snelle en goede service! Echt verrassend dat bij een camping zo'n goed restaurant zit. Nu geen campinggasten vanwege de winter, maar toch bijna alle tafels vol. Één klein puntje van kritiek is de damestoilet, omdat 't plafond niet tot boven dicht is, hoor je werkelijk alles... Haha. De iceburger als toetje is trouwens echt een topper!

20. Afgelopen zaterdag weer met een klein gezelschap fantastisch gegeten. Bediening heel vriendelijk, correct en accuraat. Eten fantastisch. Zeker tot snel.

21. Van den Elzen

Lekker gegeten in een rustige sfeer met een bon van de Jumbo! Gaan we zeker nog vaker eten.

22. Met een groep van 10 personen heerlijk gegeten, goede service, gemoedelijk restaurant waar kwaliteit voorop staat.

23. Al een paar keer verrassend lekker gegeten! Deze keer met onze kleine meid van 1 jaar gegeten, ook daarvoor een erg geschikt restaurant.

Ook de bediening was vriendelijk en spontaan.

Wij komen nog zeker vaker terug!

24. Een leuk gevarieerd menu met creatieve gerechten. Aanrader is de malse Pulled Chicken met een lekkere Dr. Pepper BBQ Saus als voorgerecht. Na de Pulled Chicken mogen genieten van een perfect rare gebakken American Steak.

25. Wederom fantastisch gegeten. Als hoofdgerecht "een reisje door de kaart". Altijd een verrassing van 3 overheerlijke gerechtjes. Na een grondige restyling van het interieur is De Heische Tip klaar voor de toekomst.

26. Jolanda v K

Na een middagje wandelen naar binnen gegaan voor iets warms, ff snel een kopje soep, maar toen we de kaart zagen werden we verleid om een hapje te eten. Waren heel aangenaam verrast. Heerlijk gegeten. Kenden de Heische Tip alleen van het terras bij goed weer. Is nu een adres waar we zeker vaker zullen komen.

27. Fam van Dalen

Gezellige avond met de familie. Heerlijke menukaart met voldoende variantie. De borden eten zagen er prachtig uit. Bediening was zeer vriendelijk. Top avond verzorgd door de Heische Tip!

28. Zeer toegankelijk restaurant.
    Prijs/kwaliteit goed.
    Bediening is zeer vriendelijk.

29. Ik kom hier regelmatig en ik voel mij altijd op mijn gemak! Het eten is heerlijk! Heel zelden gebeurt het en wacht je iets langer op het eten, dit gebeurt dan wel als heel het terras vol zit en niet te vergeten dat er maar 1 kok is! Dat kwaliteit tijd nodig heeft!

Ook de bediening is heel fijn! Je kunt aan ze zien dat ze t beste eruit willen halen! Altijd een warm ontvangst en een babbel! Tuurlijk niet te lang als t hele terras vol zit, ze kunnen natuurlijk niet toveren!

Oftewel ik kom hier zeker terug!

30. Bediening viel erg tegen, erg gehaast en geen oog voor de gasten. Doen alsof ze het erg druk hebben, maar vooral met zichzelf erg jammer

31. mevr. konings

* prijs klopt niet, zou 19.50 zijn en moesten 22,50 betalen voor menu
    * heel lang wachten op eten en drinken
    * bediening slecht
    * geen sfeer

Hier komen we nooit meer!!

32. John en Marijke Geneuglijk-Megens

Lekker eten en drinken. Meestal aardige bediening. Gezellig

33. Wij komen er al jaren en niet alleen in de zomer. Eigenlijk in alle jaargetijde. Het eten is echt positief verbeterd!!! En de sfeer is er altijd al geweldig geweest!!! Al met al zeker een plek om naar toe te gaan.

34. Het was weer super, het geserveerde eten was erg smakelijk en aanrader. Je merkt dat de kok met liefde kookt

35. Inge v Krieken

Wij hebben heerlijk gegeten! De prijs kwaliteit is zeer goed. Ook hebben wij op het terras gezeten en genoten van de speciaal biertjes die ruim aangeboden worden.

36. Jara Spruijtenburg

We hebben heerlijk gegeten en gedronken bij de Heische tip! Zeker voor herhaling vatbaar. Met name door de vriendelijke bediening en de fantastische prijs-kwaliteit verhouding. In tijden niet meer zo lekker gegeten!

37. Roger Knijff

Super gezellige mensen... Super lekker eten, voor weinig geld... Alleen al voor 't eten ga je naar De HeischeTip...

38. Fam. Welboren

Leuk terras, goede bediening en lekker eten.

39. In buffet vorm heerlijk gegeten met 12 personen, goed verzorgd
    Ook toetjes buffet, ruim voldoende
    Hoeveelheid van sommige dingen erg krap gerekend, dat was jammer

40. Genoten van een heerlijke Brabantse keuken met complimenten voor de kok!

41. Heerlijk gegeten met z'n vieren. Zeker voor herhaling vatbaar.

42. jan van den Elzen

Zeer lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!

43. Heerlijk gegeten buiten op het terras aan het water. Vriendelijke bediening. Verhouding prijs / kwaliteit prima. Komen er zeker weer terug.

44. Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding en heerlijk gegeten. Er is al een 3-gangen diner voor 19,95 euro.

45. Nou het was afgelopen zondag weer super gezellig, zoals al jaren, lekker gegeten zonder dat we gereserveerd hadden (bofkonten) er was nog net een tafeltje vrij.
    Of het nou een terrasje pikken is, het personeel is altijd vriendelijk en loopt voor iedereen de benen uit het lijf.
    Heerlijk om bij jullie zo verwend te worden, dat doet een mens goed.
    Tot de volgende keer!
    Groetjes uit Langenboom

46. We namen plaats aan tafel op 15-05-2016. De menukaart gaf een keuze aan voor 3 gangen diner. Deze dag konden we zelfs een keuze maken om als voorgerecht een asperge soep te nemen met daarbij gegrilde asperges. Nog nooit gegeten, laat staan gehoord van de gegrilde asperge. Nou mensen, net als de rest van het menu een aanrader.

Hoofdgerecht was voor mij een biefstuk gegaard zoals ik wenste, medium gebakken. Heerlijke boeren friet en chips groente. Nagerecht een smooth cookie ijs, nou probeer het eens aan, laat u aangenaam verrassen.

Al met al een top menu voor een zeer aanvaardbare prijs. Kwaliteit uiterst hoog, prijs redelijk laag.

Tot snel weer, we komen graag terug.

47. Jan en Lies

Heerlijke schnitzel en heerlijke tagliatelle

48. Heerlijk gegeten lekker relaxed aan het water gezeten een echte aanrader. En voor een betaalbare prijs is ook niet onbelangrijk.

49. Opnieuw een heerlijk diner bij De Heische Tip. Wat is het toch altijd een heerlijk avondje uit! Zoals altijd een gezellig praatje vooraf met interessante suggesties. Gevolgd door een voortreffelijk diner. Opnieuw complimenten voor de super kok en de geweldig leuke en gezellige manier van bedienen. Meiden: bedankt weer!!

50. Een gezellig avondje in het restaurant in een van de hoge zitjes. Met z'n tweeën voor een proeverij gekozen. Lekker divers, goede porties en goed bereid. Ruime keuze uit bier, wijn en andere drankjes. De service was vriendelijk en snel. En met goed weer een prachtig terras aan het water. Kortom: een echte aanrader!

51. Gezellig met vrienden gegeten. Zeer attente en vriendelijke bediening. 17,50 voor drie gangen, prijs/kwaliteit gezien een dikke 10. Leuk en verrast. Tot de volgende keer.

52. Anita vd Heijden

Heerlijke frietjes, vlees (pork in het pannetje) was ook heerlijk. Kommetje met sla, vind ik, een beetje weinig qua groente. Mijn voorkeur gaat uit naar warme groente.

53. Heerlijk gegeten, echt een aanrader. Veel variatie en heerlijke smaken.

54. Danny van den Heuvel

Super lekker gegeten en een geweldige service!! Aanrader voor iedereen!

55. Leuk, gezellig en heerlijk gegeten... kortom: toppie!

56. Wij hebben erg lekker bij jullie gegeten. Smaak, bediening, sfeer en prijs/kwaliteit was goed. Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar en dat iedereen lekker bij jullie kan eten.

57. verbruggen

Goed gegeten, mooi opgediend, leuke bediening, prijs is zeker in verhouding met wat je krijgt. Hier gaan we zeker terug komen. ..

58. Al erg vaak genoten van het heerlijke eten en de gezelligheid. Heerlijke gerechten. Een aanrader ook voor speciale gelegenheden. Met vriendelijk en behulpzaam personeel. Ga zo door!

59. familie Bongers

Met zessen heerlijk gegeten bij de Heische Tip. Leuke kaart met voldoende keuze. Prijs / kwaliteit prima. Leuke vlotte bediening. No-nonsense!!

60. Marion Klievink

Eten en drinken: voldoende keus in maaltijden en bijzonder veel keus in speciaalbier, ook van de tap. Terras in de zomer erg sfeervol. Vlotte bediening zonder poeha. Brabants gezellig!

61. Lekker gegeten voor een betaalbare prijs, en goede en vriendelijke bediening.

62. Annemarie

Wij hebben sinds een paar jaar een mooie plek op de Heische Tip waar we graag komen, geregeld eten we in het restaurant, en iedere keer gaan we met een zeer goed gevoel weer naar huis !! Het eten is werkelijk voortreffelijk, je ziet in alles dat de kok er met veel passie en liefde aan gewerkt heeft. De entourage is uitermate netjes en een dikke pluim voor de bediening, blijf zo doorgaan... Super!

63. Kees de Haan

Wat een top restaurant! Bediening altijd vrolijk en beleeft, sfeervol terras en heerlijk eten. De kaart biedt veel variatie en alles is van zeer goede kwaliteit! Een echte aanrader voor zomer en winter.

64. Onze ervaring? Goed bereikbaar, leuke camping-zaal-terras, vriendelijk voor jong en oud, heerlijk eten, prettige sfeer, speelparadijs (vooral buiten) voor kinderen. Je kunt er je dag vullen, maar ook voor een paar uurtjes is het heerlijk! Kortom: volop genieten!!! 😍

65. Het eten, de sfeer, de locatie, het personeel en de variatie van de kaart is gewoon goed.

66. Gerhard en Karin Verhoeven

Het eten is erg lekker, vooral de proeverij is geweldig. Meer dan voldoende en zo krijg je een goede indruk van wat de keuken allemaal te bieden heeft. Qua prijs ook een goede aanrader voor een groepje eters, bv vriendengroep. In plaats van kantine. Nu in de winter een gezellige plek om te gaan eten en ja natuurlijk in de zomer het prachtige terras.

67. Alex van Sonsbeek.

Goed eten. Diverse menu's. Voor elk wat wils. Aanrader.

68. Thea en Berry Plomp

Een aanrader. Heel lekker gegeten, met veel passie klaargemaakt (dat proef je). Prijs/kwaliteit verhouding zeker een 9. Daarbij ook nog een mooi uitzicht... zeker de moeite waard om hier vaker terug te komen.

69. Al het eten is vers en huisgemaakt. Chefkok heeft passie voor eten en dat proef je! Heerlijke bonenkoffie is echt een pluspunt. Horeca heeft een geweldige omslag gemaakt!

70. Wekelijks ons "uit etentje". Heerlijke gerechten, ongedwongen sfeer, gepassioneerde chef en perfecte bediening!👍 Op het mooiste terras van Landerd

71. Marcel Spoor

72. Lekker eten, uitgebreide kaart, mooi uitzicht en vriendelijk personeel! Een echte aanrader dus!

73. Food is eigentijds vers en met liefde bereid. Personeel heeft altijd een big smile en tijd voor je. Het is een prachtige omgeving en een mooi terras wat over het water uitkijkt. De koffie is echt Top die moet je geproefd hebben!!

74. Erg lekker, gevarieerd menu! Heerlijk strand, schoon en fijne speelgelegenheden voor de kinderen. Personeel zeer vriendelijk en gastvrij. Gewoon super! We gaan er zeker geregeld terug.

75. Ellen Laurenssen - van de Laar

Erg leuk restaurant waar je in een gezellige sfeer heerlijk kunt eten! En bij mooi weer hebben ze een erg mooi, groot terras aan het water met een mooi uitzicht!

76. Willie Vossenberg

Goed eten en drinken. Een heel mooi terras waar je lekker kunt genieten van alles wat er te doen is. Leuk personeel, goede service. En een mooie omgeving om te wandelen en te fietsen 👍🍷🍺

77. Heerlijk eten, goede service en een prachtige plek!

78. Van den Wittenboer

Héérlijk eten in een gezellige sfeer. De maaltijden worden mooi gepresenteerd. De bediening is vriendelijk en voor onze trouwdag hadden ze een tafel voor ons versierd met hartjes en rozen. Bijzondere locatie en wij adviseren je na het eten te overnachten in de megapod.

79. Heerlijk eten voor een mooie prijs. Variatie in de menu kaart dat je weer nieuwsgierig wordt om de gerechten te gaan uitproberen. Gezellig terras en sfeer voor iedereen toegankelijk. En heerlijke koffie !

80. Heerlijk gegeten, mooi terras en de bediening was super!

81. Prijs kwaliteit verhouding erg goed. Niet te duur, maar erg lekker en goed eten. Bediening is super, altijd vriendelijk en met een glimlach. De sfeer is erg gezellig. Wij gaan er graag heen.

82. Jessica

Prijs kwaliteit verhouding hartstikke goed. Niet al te duur, lekker en goed eten. Bediening is super, altijd met een glimlach. Ook de koffie is het proberen waard.

84. Zeer goed gegeten enkele weken geleden, goede kaart, nette bediening en een hele mooie locatie. Prijs/ kwaliteit uitstekend.